ProMunca Afisari: 433
Categorie: AFACERI >> Consultanta, acreditari, certificari calitate Vizitatori: 235
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Str. Barca, Nr. 26, sector 5,
-------------------------
Phone: Telefon
  0214204020; 0722353106
-------------------------
Web: Internet
  email: info@promunca.ro
  site: www.promunca.ro

 
HR (Resurse Umane) si Training  
Detalii  

Promunca ofera in domeniul resurselor umane servicii complete de personal, salarizare, consultanta si asistenta la controalele Institutiilor de drept.

Asigurarea serviciilor de personal

  • Intocmire Contracte individuale de munca;
  • Intocmire acte aditionale;
  • Intocmire decizii de incetare, suspendare;
  • Intocmire dosare de personal;
  • Intocmire fise de post;
  • Intocmire Registrul de Evidenta al salariatilor;
  • Gestionarea relatiei cu autoritatile
  • Intocmire Regulament Intern.

Asigurarea serviciilor de salarizare

  • Intocmire stat de salariu;
  • Intocmire stat individual de salariu ( “fluturasi ” );
  • Intocmire si depunere declaratii privind obligatiile aferente drepturilor salariale si de personal;
  • Intocmire Fise fiscale.
  • Consultanta in privinta intocmirii foilor colective de prezenta
  • Asistenta la controalele Institutiilor de drept;

 

Asigurarea serviciilor de personal

  • Intocmire Contracte individuale de munca.
  • reprezinta incheierea  in forma scrisa a contractului individual de munca cu persoanele selectate in vederea  angajarii.
  • Intocmire acte aditionale.
  • Orice modificare adusa la contractul individual de munca impune incheierea unui act aditional in forma scrisa adusa la cunostinta salariatului                      ( modificare functie, salariu, zile de preaziv, de concediere, etc. ).
  • Intocmire decizii de incetare si suspendare a contractului de munca.
  • incetarea si suspendarea contractului de munca poate surveni din mai multe cauze care tin de persoana salariatului sau de persoana angajatorului; acestea se incheie sub forma scrisa, unde se va specifica clar motivul incetarii/suspendarii activitatii.
  • Intocmire dosare de personal.
  • este obligatia angajatorului de a intocmi dosarul personal pentru fiecare salariatin parte cu obligatia de a pastra tot timpul acest dosar in arhiva; continutul acestui dosar se poate modifica in functie de noile reglementari legislative;
  • Intocmire Registrul de Evidenta al salariatilor ( ReGES ) .
  • obligatia angajatorilor / prestatorilor de servicii inregistrati,conform legislatiei in vigoare,  de a completa si transmite registrul la Inspectoratul Teritorial de Munca in a carui raza teritoriala isi au sediul sau domiciliul, dupa caz;
  • completarea si transmiterea registrului se va face de catre una sau mai multe persoane nominalizate prin decizie scrisa de catre angajator, care detine calificare/specializare/perfectionare in domeniul resurselor umane si cunostinte de operare a calculatorului la nivel de utilizator;
  • obligativitatea de a completa registrul in ordinea angajarii, prin inscrierea a mai multor  elemente reglementate de legislatie;
  • Intocmire Regulament Intern.
  • Regulamentul intern se intocmeste de catre angajator, cu consultarea sindicatului sau a reprezentantilor salariatilor, dupa caz, unde sunt cuprinse minim anumite categorii de dispozitii reglementate de legislatia in vigoare. Regulamentul intern se aduce la cunostinta salariatilor prin grija angajatorului si isi produce efectele fata de salariati din momentul instiintarii acestora. Obligatia de informare a salariatilor cu privire la continutul regulamentului intern trebuie indeplinita de angajator prin afisarea acestuia la sediul angajatorului.

 

Asigurarea serviciilor de salarizare

  • Intocmire stat de salariu.
  • Reprezinta document pentru calculul drepturilor banesti cuvenite salariatilor, precum si al contributiilor si al altor sume datorate catre stat; document justificativ de inregistrare in contabilitate;
  • Se intocmeste  lunar, pe sectii, ateliere, servicii etc., pe baza documentelor de evidenta a muncii si a timpului lucrat efectiv, a documentelor justificative de prezenta, a listelor de avans chenzinal, concediilor de odihna, certificatelor medicale, pentru confirmarea exactitatii calculelor, de catre persoana care determina salariul cuvenit si intocmeste statul de salarii.
  • Intocmire stat individual de salariu ( “fluturasi ” ).
  • Reprezinta documentul pentru  asigurarea  confidentialitatii si demonstreaza efectuarea platii catre salariatul indreptatit.
  • Intocmire si depunere declaratii privind obligatiile aferente drepturilor salariale si de personal.
  • reprezinta declaratiile unde sunt evidentiate toate obligatiile de plata a contributiilor sociale, impozitului pe venit si evidenta nominala a persoanelor asigurate;
  • depunerea, conform legislatiei in vigoare, se efectueaza lunar catre organele competente.
  • Intocmire Fise fiscale.
  • Angajatorii/Platitorii de venituri din salarii si asimilate salariilor au obligatia depunerii fiselor fiscale in format electronic; formatul electronic va fi insotit de borderoul centralizator editat cu ajutorul programului de asistenta, semnat si stampilat, conform legii in vigoare la momentul intocmirii;
  • Fisa fiscala privind impozitul pe veniturile din salarii se completeaza de catre angajatorii/platitorii de venituri din salarii si asimilate salariilor, denumiti in continuare angajatori, pentru fiecare persoana fizica care realizeaza venituri din salarii sau asimilate acestora, la functia de baza sau in afara functiei de baza, conform legii;
  • Fisele fiscale se depun de catre angajatori la unitatea fiscala in a carei raza teritoriala acestia isi au domiciliul fiscal sau sunt luati in evidenta fiscala, dupa caz; termenul de depunere a fiselor fiscale este pana in ultima zi a lunii februarie inclusiv a anului curent pentru anul fiscal expirat.

Consultanta in privinta intocmirii foilor colective de prezenta (pontaje)            

 

  • Reprezinta documentul prin care se inregistreaza prezenta salariatilor la locul de munca, timpul folosit pentru efectuarea unei lucrari, in vederea calcularii salariului si a platii; aceasta constituie baza legala pentru intocmirea corecta a statului de salariu.

Asistenta la controalele Institutiilor de drept

  • Ghidarea pe toata perioada controlului, facilitand acest proces si prin comunicarea directa cu autoritatile in numele dumneavoastra, pentru a fi siguri ca inspectia se desfasoara intr-o maniera corecta, precum si pentru a limita eventualele amenzi, penalitati si dobanzi aferente;
  • Evaluarea procedurilor in domeniul resurselor umane si investigarea situatiei de fapt, pregatind argumentele ce pot fi aduse in favoarea pozitiei adoptate de dumneavoastra;
  • Estimarea punctelor forte si punctelor slabe in abordarea dumneavoastra fata de aspectele procedurilor in cauza, cu scopul de a evalua sansele de reusita in eventualitatea unui proces cu autoritatile fiscale romane.

 

 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
contract de prestari servicii  |  Accident de munca  |  Accidente de munca  |  Act aditional  |  Acte aditionale  |  Acte aditionale modificare  |  Activitatea societatii   |  Afectiuni medicale   |  Analiza afacerii  |  Analiza de caz  |  Angajarea in munca  |  Apa fierbinte  |  Apa plata  |  Aparare impotriva incendiilor  |  Aparare impotriva incendiilor curs  |  Apararea impotriva incendiilor   |  Aparate bar  |  Arzatoare combustibil  |  Asigurarea de accidente a angajatilor  |  Asistenta fiscala  |  Asistenta legala  |  Autorizare iscir  |  Boala profesionala  |  Boli profesionale  |  Cabinete, clinici medicale  |  Calcul salarii contabilitate  |  Cazane abur  |  Cazane combustibil solid  |  Cazane de apa calda  |  Centrale combustibil lichid  |  Centrale combustibil solid  |  Centrale termice combustibil gazos  |  Centrale termice combustibil solid  |  Clauzele contractelor individuale de munca  |  Clinici medicale  |  Combustibil solid  |  Combustibil centrale termice  |  Combustibil gazos  |  Combustibil lichid  |  Combustibil lichid industrial  |  Conducte apa calda  |  Conform contractului  |  Consilierea angajatorului   |  Consultanta executie  |  Consultanta fiscala  |  Consultanta iso 14001  |  Consultanta iso 9001  |  Consultanta legislatia muncii  |  Consultanta management  |  Consultanta managementul sanatatii  |  Consultanta managementul securitatii  |  Consultanta ohsas 18001  |  Consultanta proiect   |  Consultanta psi  |  Consultanta securitate  |  Consultanta ssm  |  Contabilitate, salarizare  |  Contract colectiv de munca  |  Contracte colective de munca  |  Contracte de baza  |  Contracte individuale de munca  |  Contractelor de munca  |  Contractul colectiv de munca   |  Contractul de munca  |  Contractul individual de munca   |  Control medical la angajare   |  Control medical periodic  |  Costuri de transport  |  Cunostinte de baza   |  Curs project management  |  Decizii modificare suspendare incetare  |  Declaratii venit  |  Depunerea fiselor fiscale   |  Dispozitii plata  |  Domeniul iscir   |  Domeniul resurselor umane  |  Drept fiscal  |  Echipamente domeniul iscir   |  Echipamente dotare  |  Echipamente abur  |  Echipamente aplicatii generale  |  Echipamente bar  |  Echipamente cuptoare  |  Echipamente gatit  |  Echipamente presiune  |  Echipamente protectie  |  Echipamente psi  |  Echipamente ridicat  |  Echipamente siguranta  |  Echipamente transport fluide  |  Efectuarea autorizarilor la instalatii  |  Elaborarea documentatiei  |  Elaborarea strategiei de securitate  |  Elaborarea strategiei de securitate si sanatate  |  Elemente prindere  |  Elemente siguranta  |  Elemente transport  |  Eliberarea fisei de aptitudine   |  Eliminarea riscurilor   |  Evaluare a muncii  |  Evaluare riscuri munca  |  Evaluarea posturilor  |  Evaluarea salariatilor  |  Evaluari risc  |  Evidenta personalului  |  Evidenta concediilor  |  Evidenta concediilor medicale  |  Evidenta concediilor odihna  |  Evidenta fise de post  |  Evidenta pontaje  |  Examen medical adaptare  |  Examen medical angajare  |  Examen medical de adaptare   |  Examen medical la reluarea activitatii  |  Examen medical la reluarea muncii   |  Examen medical periodic  |  Examen medical reluarea activitatii  |  Examene medicale reluarea muncii  |  Fise fiscale  |  Fisei de aptitudine   |  Fisele de post   |  Fiselor de post   |  Format electronic   |  Functia de resurse umane  |  Imbolnavire profesionala  |  Impotriva fumatului   |  Impozitul pe venit   |  Incalzirea apei  |  Indrumarea activitatii de reabilitare  |  Inregistrare contracte munca  |  Inregistrare fiscala   |  Inspectoratul teritorial de munca  |  Instalatii transport pe cablu  |  Instalatii apa calda  |  Instalatii scena  |  Instalatii transport fluide  |  Instalatiile aferente  |  Instruirea personalului  |  Instruirea salariatilor  |  Instrumente control  |  Interventii situatii urgenta  |  Intocmire acte  |  Intocmire contracte  |  Intocmire declaratii fiscale  |  Intocmire fise post  |  Intocmirea fiselor de post   |  Intocmirea fiselor fiscale  |  Intocmirea fiselor post  |  Intocmirea rapoartelor  |  þntocmirea registrului evidenta fiscala  |  Intocmirea regulamentului intern  |  Iscir instalatii ridicat  |  Iso 14001  |  Iso 9001  |  Legislatia in vigoare  |  Legislatia muncii  |  Legislatia muncii consultanta  |  Legislatie fiscala  |  Locul de munca  |  Lucrari si servicii  |  Macarale  |  Management al calitatii  |  Management al organizatiei  |  Management al sanatatii securitatii  |  Management mediu iso 14001  |  Management proiect  |  Managementul calitatii  |  Managementul calitatii (iso)   |  Managementul proiectelor it  |  Managementul proiectului  |  Managementul securitatii  |  Manuale exploatare  |  Materiale protectie  |  Medicina muncii  |  Monitorizarea starii de sanatate   |  Munca cu forme legale  |  Nacele  |  Norme protectia muncii  |  Numarul angajatilor  |  Obligatiile salariale  |  Ohsas 18001  |  Operator rsvti   |  Organele competente  |  Organizarea activitatii societatii  |  Persoana juridica   |  Personal intern  |  Planificarea afacerii  |  Planul control  |  Platforme autoridicatoare  |  Platforme cablu  |  Platforme elevatoare  |  Platforme pietonale  |  Platforme ridicat  |  Platforme transport  |  Pontaj angajati  |  Presiune de functionare   |  Prestari servicii medicale  |  Prevenire pericol iminent  |  Proiect management  |  Proiectul de executie  |  Protectia datelor   |  Protectia muncii  |  Protectie incendiu  |  Protectie situatii urgenta  |  Reconversie profesionala  |  Registrul de evidenta a salariatilor  |  Regulamente interne  |  Reorientare profesionala   |  Resurse umane   |  Resurse umane servicii  |  Rezolvarea conflictelor interpersonale   |  Risc incendiu  |  Riscuri profesionale   |  Salariul de baza  |  Salarizare personal  |  Securitate si protectie  |  Securitatea muncii  |  Servicii resurse umane  |  Servicii complete contabilitate  |  Servicii complete de salarizare  |  Servicii de contabilitate, salarizare si personal  |  Servicii de evaluare  |  Servicii de evaluare a riscurilor   |  Servicii de personal si salarizare  |  Servicii de salarizare  |  Servicii integrate de consultanta   |  Servicii iscir  |  Servicii medicale  |  Servicii medicale complete  |  Servicii rsvti  |  Servicii salarizare  |  Servicii securitate  |  Servicii suplimentare  |  Siguranta exploatare  |  Siguranta in utilizare  |  Sisteme management  |  Situatii de urgenta incendii  |  Sobari autorizati  |  Sobe combustibil solid  |  Stivuitoare manuale  |  Supravegherea verificarea tehnica   |  Supravegherea activitatii societatii   |  Supravegherea femeilor gravide  |  Suspendarea activitatii   |  Transpalete elevatoare  |  Transpalete manuale  |  Transport aparate  |  Transport echipamente  |  Transport pe cablu  |  Verificarea angajatilor  |  Verificarea tehnica a instalatiilor   |  Verificarea tehnica a instalatiilor rsvti   | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.