Presedentia Romaniei Afisari: 10806
Categorie: SERVICII PUBLICE >> Ministere si institutii de interes public Vizitatori: 4850
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Bd..Geniului, nr. 1-3, sector 5, Bucuresti
-------------------------
Phone: Telefon
  0214100581 363 305
-------------------------
Web: Internet
  email:
  site: www.presidency.ro

 
Departamentul Relatia cu Autoritatile Publice  
Detalii

Departamentul pentru Relaţia cu Autorităţile Publice şi Societatea Civilă  

 

ATRIBUTIILE DEPARTAMENTULUI PENTRU RELAŢIA CU AUTORITĂŢILE PUBLICE ŞI SOCIETATEA CIVILĂ

 

Departamentul pentru Relaţia cu Autorităţile Publice şi Societatea Civilă este o structură în cadrul Administraţiei Prezidenţiale care contribuie la definirea raporturilor şi realizarea dialogului cu Parlamentul, Guvernul, partidele politice, administaţia publică locală şi organizaţiile neguvernamentale. Departamentul pentru Relaţia cu Autorităţile Publice şi Societatea Civilă este format din:a) Compartimentul Cultură şi Culteb) Compartimentul Probleme Cetăţeneşti c) Compartimentul pentru Promovarea Sportului.Atribuţiile compartimentelor din cadrul Departamentului pentru Relaţia cu Autorităţile Publice şi Societatea Civilă sunt:4.1. COMPARTIMENTUL CULTURĂ ŞI CULTE• Semnalează oportunitatea participării şi a reprezentării Preşedintelui României la evenimente naţionale şi internaţionale din domeniul culturii şi cultelor;• Pregăteşte şi prezintă mesaje corespunzătoare domeniului coordonat, care urmează să fie adresate de Preşedintele României;• Elaborează documentări, sinteze, rapoarte, propuneri privind domeniile culturii şi cultelor;• Participă, pe bază de mandat, la activităţile importante desfăşurate în spaţiul vieţii culturale şi a cultelor din România, în special la cele privind cunoaşterea priorităţilor şi stimularea reglementării legislative a domeniilor respective; la simpozioane, congrese, sesiuni omagiale şi la alte evenimente reprezentative, la nivel naţional şi internaţional;• Menţine relaţia de comunicare şi informare reciprocă asupra problematicii domeniului cu Institutul Cultural Român, Ministerul Culturii şi Cultelor, Secretariatul de Stat pentru Culte, Academia Română, cultele din România;• Participă la elaborarea programului cultural al Muzeului Naţional Cotroceni;• Coordonează evenimentele culturale care se desfăşoară în cadrul Administraţiei Prezidenţiale.• Atribuţiile şi sarcinile pentru fiecare salariat se stabilesc prin fişa postului, aprobată de şeful Compartimentului Cultură Culte.4.2. COMPARTIMENTUL PROBLEME CETĂŢENEŞTI• Soluţionarea petiţiilor adresate Preşedintelui României în conformitate cu Normele privind procedura de soluţionare a petiţiilor adresate Preşedintelui României, emise în baza Legii nr. 233/2002 de aprobare a Ordonanţei Guvernului nr. 27/2002 privind reglementarea activităţii de soluţionare a petiţiilor sunt cuprinse în Regulamentul de Ordine Interioară al Administraţiei Prezidenţiale Termenul de răspuns către petent din partea Compartimentului Probleme Cetăţeneşti este de 45 de zile;• Transmiterea memoriilor şi petiţiilor, spre competentă soluţionare, instituţiilor administraţiei publice centrale şi locale sau compartimentelor specifice ale Administraţiei Prezidenţiale, precum şi a răspunsurilor către petenţi;• Primirea şi înregistrarea cererilor de graţiere, obţinerea avizului consultativ din partea Ministerului Justiţiei şi transmiterea răspunsurilor către petenţi, în conformitate cu prevederile Legii nr. 546/2002 privind graţierea;• Propune, în cazuri sociale deosebite, acordarea unor ajutoare financiare din fondul cu această destinaţie la dispoziţia Preşedintelui României;• Prelucrarea statistică a datelor şi informaţiile provenite din petiţiile şi memoriile adresate Preşedintelui României şi întocmirea periodică (lunar) a unor rapoarte privind problemele semnalate de cetăţeni;• Alcătuirea unor dosare de sinteză, pe probleme specifice, conţinând solicitări adresate Preşedintelui României de către persoane fizice, comunităţi sau grupuri comunitare, privind unele aspecte sociale individuale sau colective;• Organizarea şi asigurarea liberului acces la informaţiile de interes public, în conformitate cu prevederile Legii nr. 544/2001, cu excepţia dispoziţiilor speciale privind accesul mijloacelor de informare în masă la informaţiile de interes public;• Stocarea datelor şi informaţiilor referitoare la petiţiile şi memoriile adresate Preşedintelui României şi arhivarea documentelor, cu respectarea prevederilor legii nr. 677/2001 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date;• Documentare privind actele normative adoptate de Parlament şi Guvern, modalităţi de ameliorare a comunicării cu publicul;• Atribuţiile şi sarcinile pentru fiecare salariat se stabilesc prin fişa postului, aprobată de şeful Compartimentul Probleme Cetăţeneşti.4.3. COMPARTIMENTUL PENTRU PROMOVAREA SPORTULUI • Asigură expertiza în problemele generale ale sportului, sprijină evenimente de importanţă majoră sportivă pentru România;• Semnalează oportunitatea prezenţei şi a reprezentării Preşedintelui României la diverse manifestări interne şi internaţionale sportive;• Informează asupra politicilor şi programelor guvernamentale în domeniul sportului;• Colaborează cu instituţiile statului, cu instituţiile internaţionale de profil, cu ONG-uri având ca obiect de activitate sportul;• Formulează propuneri concrete bazate pe semnalele primite din lumea sportului pentru îmbunătăţirea activităţii domeniului; • Asigură dialogul între Administraţia Prezidenţială şi instituţiile şi organizaţiile care au obiect de activitate domeniul sportului.• Atribuţiile şi sarcinile pentru fiecare salariat se stabilesc prin fişa postului, aprobată de şeful Compartimentului pentru Promovarea Sportului.

 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
Acces biblioteca  |  Acces liniile internationale  |  Acces informatii interes public  |  Acces informatii interes public lege  |  Accesul la dosare  |  Acordarea de consultatii  |  Acte aditionale  |  Acte normative  |  Actiuni justitie  |  Activitatea de lichidare  |  Adeverinte angajati  |  Adeverinte pentru salariati  |  Administrare a patrimoniului propriu  |  Administrare baza date  |  Administrare personal  |  Administrare resurse umane  |  Administrarea domeniului public  |  Administratia finantelor  |  Amenajare teritoriu national  |  Analiza de caz  |  Angajamente de plata  |  Aplicarea de chestionare   |  Aprovizionarea cu materiale  |  Asistenta juridica litigii asigurari  |  Asistenta sociala protectia copilului  |  Atributii de mediere  |  Atributiile administratiei publice centrale  |  Atributiile consiliului superior al magistraturii  |  Audit contabilitate  |  Audit financiar  |  Audit financiar buget  |  Audit financiar contabil  |  Audit intern  |  Autoritati sanatate publica judetene  |  Avocatul poporului  |  Boli profesionale  |  Bugetul de venituri si cheltuieli   |  Bugetul general consolidat  |  Bunuri materiale  |  Cadouri invitati   |  Cadouri invitati  |  Cadouri pentru invitati  |  Calcul salarii contabilitate  |  Calitatea materialelor  |  Caracter juridic  |  Centrale industriale  |  Centrale secretariat  |  Certificate trezorerie  |  Cheltuieli cu personalul  |  Chestionare auto  |  Cod postal  |  Colaborare afaceri  |  Componente industriale  |  Comunicarea actelor de procedura  |  Concursuri copii  |  Consilier juridic  |  Consiliere copii   |  Consiliere juridica copii  |  Constitutia romaniei  |  Constitutia romaniei:  |  Consultatii cu caracter juridic  |  Consultatii in domeniul juridic  |  Contabilitate gestiune  |  Contracte de baza  |  Control medical la angajare   |  Control cv angajati  |  Control medical periodic  |  Control personal  |  Control si audit intern  |  Controlul intern  |  Controlul preventiv  |  Copii acte   |  Coroane flori  |  Curtea conturi standarde audit  |  Cutii arhivare  |  Cutii documente  |  Cutii pentru arhivare  |  Decret lege  |  Departament informatic  |  Detectiv verificare personal  |  Directia generala prevenirea combaterea terorismului  |  Dispozitii plata  |  Documente confidentiale  |  Domeniul juridic  |  Domeniul resurselor umane  |  Dosare cerere plata  |  Drepturile copii protectie  |  Drepturile copiilor dezvoltare  |  Echipamente bancare  |  Echipamente conferinte  |  Echipamente de comunicatii  |  Echipamente industriale  |  Echipamente lucru  |  Echipamente militare  |  Echipamente protectie  |  Edituri  |  Elaborarea strategiei de securitate  |  Eliminarea riscurilor   |  Evaluare a muncii  |  Evaluare personal  |  Evaluarea performantelor profesionale  |  Evenimente sociale  |  Evidenta date personal  |  Evidenta personalului  |  Evidenta fise de post  |  Executie buget trezorerie stat  |  Executie spatii verzi  |  Expirarea termenelor legale  |  Exploatare economica copii  |  Fise fiscale  |  Fisele de post   |  Format electronic   |  Gestiune buget public national  |  Gestiunea resurselor umane  |  Guvernul romaniei   |  Hotararile camerei deputatilor  |  Implementarea strategiilor  |  In cadrul garantiei  |  Informatii acordare credite bancare  |  Informatii clasificate aparare nationala  |  Informatii clasificate potrivit legii  |  Informatii de presa  |  Institutie publica interes national  |  Institutii de interes public  |  Instruirea personalului  |  Instruirea salariatilor  |  Interventii situatii urgenta  |  Legalitate achizitii publice  |  Legi interne  |  Libera circulatie date personal  |  Liberul acces informatii interes public  |  Liberul acces informatiile interes public  |  Management resurse umane  |  Management al organizatiei  |  Management financiar  |  Management financiar contabil  |  Management general  |  Managementul documentelor  |  Managementul proiectelor it  |  Managementul proiectului  |  Managementul riscurilor  |  Managementul securitatii  |  Managementul securitatii informatiilor  |  Materiale protectie  |  Mediere si consiliere  |  Mediul de afaceri  |  Membrii organizatiilor  |  Mese principale  |  Mese rotunde  |  Ministere si institutii de interes public  |  Ministerul administratiei internelor  |  Ministerului afacerilor externe   |  Misiuni asigurarea ordinii publice  |  Misiuni economice  |  Misiuni restabilire a ordinii publice  |  Modul contabilitate  |  Modul de administrare  |  Modul salarii  |  Monitorizare angajati  |  Monitorizare auto  |  Monitorizare si evaluare a rezultatelor  |  Nave personal  |  Nivelul de formare  |  Normele metodologice   |  Obligatiile salariale  |  Obtinerea de credite   |  Obtinerea titlurilor executorii  |  Operatiuni patrimoniale   |  Ordine plata  |  Organizare conferinte  |  Organizare contabilitate  |  Organizare evenimente  |  Organizarea structurilor interne securitate   |  Organizari reuniuni  |  Organizatii , institutii publice  |  Pagina web   |  Parlamentul european  |  Parteneriate cadru comisia europeana  |  Pasapoarte diplomatice serviciu  |  Permanent lung  |  Personal intern  |  Personal serviciu  |  Planul control  |  Plenul consiliului superior al magistraturii  |  Politici securitate it  |  Prelucrarea datelor caracter personal  |  Prelucrarea informatiilor  |  Prevenire combatere terorismului  |  Primirea invitatilor  |  Procedura concilierii  |  Procedura stabilire cazuri malpraxis  |  Produse industriale  |  Produse naturale  |  Programe academice  |  Programe comunicare internet  |  Programe creare locuri munca  |  Programe europene  |  Programe gestiune  |  Programe informatice  |  Programul de functionare  |  Proiecte acte normative  |  Proiecte europene  |  Proiecte tehnice  |  Proiectul de executie  |  Proiectul tehnic  |  Protectia datelor   |  Protectia datelor caracter personal  |  Protectia domeniilor   |  Protectia informatiilor clasificate  |  Protectia persoane  |  Protectia personalului de conducere   |  Protectie agentii  |  Protectie civila proiecte  |  Protectie copii  |  Publicatii periodice  |  Rapoarte de expertiza  |  Rapoarte evaluare  |  Rapoarte financiare  |  Redactare acte   |  Redactare actiuni  |  Reducerea de personal  |  Relatii media  |  Relatiile de afaceri   |  Resurse financiare stat  |  Resurse umane   |  Resurse umane servicii  |  Reuniuni organizari  |  Rezolvarea problemelor   |  Riscuri asumate   |  Riscurile de invaliditate   |  Sanatate publica  |  Sanctionare a salariatilor  |  Secretariatul   |  Securitate si protectie  |  Securitatea informatiei  |  Securitatea muncii  |  Seminarii internationale  |  Seminarii si conferinte  |  Servicii resurse umane  |  Servicii bancare  |  Servicii de evaluare  |  Servicii de evaluare a riscurilor   |  Servicii de lichidare  |  Servicii de management financiar   |  Servicii financiar contabile  |  Servicii specifice de lichidare  |  Serviciu medical   |  Serviciul alocatii indemnizatii  |  Serviciul medical  |  Serviciul roman informatii  |  Sesiuni practice  |  Sisteme monitorizare   |  Sisteme acces  |  Sisteme control date  |  Sisteme de monitorizare   |  Sisteme gestionare  |  Sisteme management  |  Sisteme monitorizare  |  Sistemul de gestiune  |  Sistemul de management  |  Sistemul de sprijin  |  Situatiile financiare  |  Solutii control acces  |  Solutii domeniul it  |  Solutii protectie  |  Stat membru al uniunii europene  |  Statele de plata a salariilor  |  Structura secretariat general guvern  |  Suport organizare evenimente  |  Testarea salariatilor  |  Titluri executorii materie fiscala  |  Titluri stat nepurtatoare dobanda  |  Traduceri culturale  |  Traduceri economice  |  Traduceri internet  |  Transport public local  |  Transporturi navale  |  Utilizarea resurselor bugetului stat  |  Vacante externe  |  Verificare contabilitate  |  Verificare informatii  |  Verificare personal  |  Verificarea angajatilor  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.