Presedentia Romaniei Afisari: 10808
Categorie: SERVICII PUBLICE >> Ministere si institutii de interes public Vizitatori: 4852
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Bd..Geniului, nr. 1-3, sector 5, Bucuresti
-------------------------
Phone: Telefon
  0214100581 363 305
-------------------------
Web: Internet
  email:
  site: www.presidency.ro

 
Departamentul de Comunicare Publica  
Detalii

ATRIBUTIILE DEPARTAMENTULUI DE COMUNICARE PUBLICA

 

Departamentul Comunicare Publică este structura din cadrul Administraţiei Prezidenţiale abilitată să promoveze punctele de vedere ale Preşedintelui României, să propună mesaje şi să redacteze comunicatele de presă, să evalueaze impactul şi contextul mediatic al acţiunilor Preşedintelui. De asemenea, Departamentul de Comunicare Publică preia solicitările mass-media, realizează acreditările de presă şi administrează pagina de internet a instituţiei. Coordonatorul Departamentului Comunicare Publică este şi purtătorul de cuvânt al Preşedintelui României.Departamentul Comunicare Publică este alcătuit din:a). Compartimentul Evaluarea Comunicării;b). Compartimentul Relaţia cu presa, Evenimente, Acreditări; c). Compartimentul Administrare pagină internet / Documentare / BibliotecăDepartamentul Comunicare Publică are următoarele atribuţii principale:a). Compartimentul Evaluarea Comunicării:• Evaluează oportunitatea participării Preşedintelui României la evenimente şi acţiuni publice.• Planifică acţiuni de comunicare publică în concordanţă cu priorităţile asumate de Preşedintele României. • Evaluează impactul mediatic al acţiunilor Preşedintelui României utilizând modele de analiză cantitativă şi calitativă a reflectării în presă, a contextului mediatic, a temelor discursive ale media şi ale actorilor publici.• Elaborează punctaje şi propune realizarea unor evenimente sau acţiuni ale Preşedintelui României.• Redactează mesaje ale Preşedintelui României, în colaborare cu departamentele şi compartimentele instituţiei prezidenţiale.• Monitorizează evoluţiile politice, economice, sociale şi culturale interne şi internaţionale, în colaborare cu departamentele şi compartimentele instituţiei prezidenţiale, în vederea pregătirii optime a apariţiilor publice ale Preşedintelui Romaniei.• Dezvoltă baze de informaţii publice cu privire la tematica prioritară de analiză.• Dezvoltă modele de analiză a surselor publice de informaţii.b). Compartimentul Relaţia cu presa, Evenimente, Acreditări: • Asigură legături permanente cu mass-media, prin transmiterea informaţiilor către presă şi către public*.• Recepţionează şi soluţionează solicitările reprezentantilor mass media.• Realizează acreditările de presă*.• Gestionează participarea reprezentanţilor mass-media la evenimentele organizate de către Administraţia Prezidenţială;• Transmite comunicatele şi informaţiile de presă ale Departamentului de Comunicare Publică, inclusiv declaraţiile Preşedintelui României la/sau în urma activităţilor pe care le desfăşoară*.• Organizează, din punct de vedere tehnic, conferinţele de presă ale Preşedintelui României, respectiv ale Purtătorului de cuvânt al Preşedintelui.• Organizează întâlniri periodice ale Preşedintelui României cu presa română, cu lideri de opinie, cu reprezentanţi ai presei de limbă română din străinătate şi cu reprezentanţi ai presei internaţionale.• Redactarea comunicatelor şi informaţiilor de presă ale Departamentului de Comunicare Publică, inclusiv declaraţiile Preşedintelui României la/sau în urma activităţilor pe care le desfăşoară*;• Asigură transcrierea discursurilor, declaraţiilor sau a alocuţiunilor Preşedintelui României.

c). Compartimentul Administrare pagină internet / Documentare / Bibliotecă:

• Administrează şi actualizează zilnic (text şi foto) pagina web www.presidency.ro • Asigură transmiterea comunicatelor de presă, a discursurilor, declaraţiilor sau alocuţiunilor Preşedintelui României către instituţiile mass-media centrale şi locale, ambasade, precum şi instituţii internaţionale.• Asigură publicarea pe pagina de internet a instituţiei prezidenţiale a declaraţiilor de avere şi interese şi a documentelor care intră sub incidenţa Legii 544/2001. • Prelucrează, gestionează şi oferă informaţii, din surse publice, ce prezintă interes pentru Administraţia Prezidenţială.• Arhivează comunicatele de presă ale Administraţiei Prezidenţiale.• Realizează arhivarea materialelor care sunt pe suport de hârtie.• Asigură prelucrarea publicaţiilor periodice româneşti şi internaţionale.• Arhivează revistele străine intrate în bibliotecă sau împrumutate de la bibliotecile străine, semnalând traduceri sau sinteze din aceste reviste.• Dezvoltă relaţii cu oficii de diplomaţie publică/culturală prezente la Bucureşti, în vederea obţinerii împrumutului de cărţi noi, de reviste sau de donaţii de carte. • Menţine relaţiile de colaborare cu Biblioteca Naţională, cu Biblioteca Centrală Universitară, cu Biblioteca Academiei pentru obţinerea unor publicaţii sau a unor programe de prelucrare automată a informaţiilor.• Achiziţionează cărţi de la Colectura bibliotecilor sau de la diverse edituri pe care le înregistrează şi prelucrează.• Gestionează fondul de carte.Atribuţiile şi sarcinile pentru fiecare salariat se stabilesc prin fişa postului, aprobată de şeful Departamentului Comunicare Publică.* Se vor avea în vedere prevederile din Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public, articolele 15, 16, 17, 18, 19 cât şi cele din Hotărârea 123/2002 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii 544/2001, articolele 6,7, 8, 10, 29, 30.

 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
Acces biblioteca  |  Acces liniile internationale  |  Acces informatii interes public  |  Acces informatii interes public lege  |  Accesul la dosare  |  Acordarea de consultatii  |  Acte aditionale  |  Acte normative  |  Actiuni justitie  |  Activitatea de lichidare  |  Adeverinte angajati  |  Adeverinte pentru salariati  |  Administrare a patrimoniului propriu  |  Administrare baza date  |  Administrare personal  |  Administrare resurse umane  |  Administrarea domeniului public  |  Administratia finantelor  |  Amenajare teritoriu national  |  Analiza de caz  |  Angajamente de plata  |  Aplicarea de chestionare   |  Aprovizionarea cu materiale  |  Asistenta juridica litigii asigurari  |  Asistenta sociala protectia copilului  |  Atributii de mediere  |  Atributiile administratiei publice centrale  |  Atributiile consiliului superior al magistraturii  |  Audit contabilitate  |  Audit financiar  |  Audit financiar buget  |  Audit financiar contabil  |  Audit intern  |  Autoritati sanatate publica judetene  |  Avocatul poporului  |  Boli profesionale  |  Bugetul de venituri si cheltuieli   |  Bugetul general consolidat  |  Bunuri materiale  |  Cadouri invitati   |  Cadouri invitati  |  Cadouri pentru invitati  |  Calcul salarii contabilitate  |  Calitatea materialelor  |  Caracter juridic  |  Centrale industriale  |  Centrale secretariat  |  Certificate trezorerie  |  Cheltuieli cu personalul  |  Chestionare auto  |  Cod postal  |  Colaborare afaceri  |  Componente industriale  |  Comunicarea actelor de procedura  |  Concursuri copii  |  Consilier juridic  |  Consiliere copii   |  Consiliere juridica copii  |  Constitutia romaniei  |  Constitutia romaniei:  |  Consultatii cu caracter juridic  |  Consultatii in domeniul juridic  |  Contabilitate gestiune  |  Contracte de baza  |  Control medical la angajare   |  Control cv angajati  |  Control medical periodic  |  Control personal  |  Control si audit intern  |  Controlul intern  |  Controlul preventiv  |  Copii acte   |  Coroane flori  |  Curtea conturi standarde audit  |  Cutii arhivare  |  Cutii documente  |  Cutii pentru arhivare  |  Decret lege  |  Departament informatic  |  Detectiv verificare personal  |  Directia generala prevenirea combaterea terorismului  |  Dispozitii plata  |  Documente confidentiale  |  Domeniul juridic  |  Domeniul resurselor umane  |  Dosare cerere plata  |  Drepturile copii protectie  |  Drepturile copiilor dezvoltare  |  Echipamente bancare  |  Echipamente conferinte  |  Echipamente de comunicatii  |  Echipamente industriale  |  Echipamente lucru  |  Echipamente militare  |  Echipamente protectie  |  Edituri  |  Elaborarea strategiei de securitate  |  Eliminarea riscurilor   |  Evaluare a muncii  |  Evaluare personal  |  Evaluarea performantelor profesionale  |  Evenimente sociale  |  Evidenta date personal  |  Evidenta personalului  |  Evidenta fise de post  |  Executie buget trezorerie stat  |  Executie spatii verzi  |  Expirarea termenelor legale  |  Exploatare economica copii  |  Fise fiscale  |  Fisele de post   |  Format electronic   |  Gestiune buget public national  |  Gestiunea resurselor umane  |  Guvernul romaniei   |  Hotararile camerei deputatilor  |  Implementarea strategiilor  |  In cadrul garantiei  |  Informatii acordare credite bancare  |  Informatii clasificate aparare nationala  |  Informatii clasificate potrivit legii  |  Informatii de presa  |  Institutie publica interes national  |  Institutii de interes public  |  Instruirea personalului  |  Instruirea salariatilor  |  Interventii situatii urgenta  |  Legalitate achizitii publice  |  Legi interne  |  Libera circulatie date personal  |  Liberul acces informatii interes public  |  Liberul acces informatiile interes public  |  Management resurse umane  |  Management al organizatiei  |  Management financiar  |  Management financiar contabil  |  Management general  |  Managementul documentelor  |  Managementul proiectelor it  |  Managementul proiectului  |  Managementul riscurilor  |  Managementul securitatii  |  Managementul securitatii informatiilor  |  Materiale protectie  |  Mediere si consiliere  |  Mediul de afaceri  |  Membrii organizatiilor  |  Mese principale  |  Mese rotunde  |  Ministere si institutii de interes public  |  Ministerul administratiei internelor  |  Ministerului afacerilor externe   |  Misiuni asigurarea ordinii publice  |  Misiuni economice  |  Misiuni restabilire a ordinii publice  |  Modul contabilitate  |  Modul de administrare  |  Modul salarii  |  Monitorizare angajati  |  Monitorizare auto  |  Monitorizare si evaluare a rezultatelor  |  Nave personal  |  Nivelul de formare  |  Normele metodologice   |  Obligatiile salariale  |  Obtinerea de credite   |  Obtinerea titlurilor executorii  |  Operatiuni patrimoniale   |  Ordine plata  |  Organizare conferinte  |  Organizare contabilitate  |  Organizare evenimente  |  Organizarea structurilor interne securitate   |  Organizari reuniuni  |  Organizatii , institutii publice  |  Pagina web   |  Parlamentul european  |  Parteneriate cadru comisia europeana  |  Pasapoarte diplomatice serviciu  |  Permanent lung  |  Personal intern  |  Personal serviciu  |  Planul control  |  Plenul consiliului superior al magistraturii  |  Politici securitate it  |  Prelucrarea datelor caracter personal  |  Prelucrarea informatiilor  |  Prevenire combatere terorismului  |  Primirea invitatilor  |  Procedura concilierii  |  Procedura stabilire cazuri malpraxis  |  Produse industriale  |  Produse naturale  |  Programe academice  |  Programe comunicare internet  |  Programe creare locuri munca  |  Programe europene  |  Programe gestiune  |  Programe informatice  |  Programul de functionare  |  Proiecte acte normative  |  Proiecte europene  |  Proiecte tehnice  |  Proiectul de executie  |  Proiectul tehnic  |  Protectia datelor   |  Protectia datelor caracter personal  |  Protectia domeniilor   |  Protectia informatiilor clasificate  |  Protectia persoane  |  Protectia personalului de conducere   |  Protectie agentii  |  Protectie civila proiecte  |  Protectie copii  |  Publicatii periodice  |  Rapoarte de expertiza  |  Rapoarte evaluare  |  Rapoarte financiare  |  Redactare acte   |  Redactare actiuni  |  Reducerea de personal  |  Relatii media  |  Relatiile de afaceri   |  Resurse financiare stat  |  Resurse umane   |  Resurse umane servicii  |  Reuniuni organizari  |  Rezolvarea problemelor   |  Riscuri asumate   |  Riscurile de invaliditate   |  Sanatate publica  |  Sanctionare a salariatilor  |  Secretariatul   |  Securitate si protectie  |  Securitatea informatiei  |  Securitatea muncii  |  Seminarii internationale  |  Seminarii si conferinte  |  Servicii resurse umane  |  Servicii bancare  |  Servicii de evaluare  |  Servicii de evaluare a riscurilor   |  Servicii de lichidare  |  Servicii de management financiar   |  Servicii financiar contabile  |  Servicii specifice de lichidare  |  Serviciu medical   |  Serviciul alocatii indemnizatii  |  Serviciul medical  |  Serviciul roman informatii  |  Sesiuni practice  |  Sisteme monitorizare   |  Sisteme acces  |  Sisteme control date  |  Sisteme de monitorizare   |  Sisteme gestionare  |  Sisteme management  |  Sisteme monitorizare  |  Sistemul de gestiune  |  Sistemul de management  |  Sistemul de sprijin  |  Situatiile financiare  |  Solutii control acces  |  Solutii domeniul it  |  Solutii protectie  |  Stat membru al uniunii europene  |  Statele de plata a salariilor  |  Structura secretariat general guvern  |  Suport organizare evenimente  |  Testarea salariatilor  |  Titluri executorii materie fiscala  |  Titluri stat nepurtatoare dobanda  |  Traduceri culturale  |  Traduceri economice  |  Traduceri internet  |  Transport public local  |  Transporturi navale  |  Utilizarea resurselor bugetului stat  |  Vacante externe  |  Verificare contabilitate  |  Verificare informatii  |  Verificare personal  |  Verificarea angajatilor  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.