Presedentia Romaniei Afisari: 10806
Categorie: SERVICII PUBLICE >> Ministere si institutii de interes public Vizitatori: 4850
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Bd..Geniului, nr. 1-3, sector 5, Bucuresti
-------------------------
Phone: Telefon
  0214100581 363 305
-------------------------
Web: Internet
  email:
  site: www.presidency.ro

 
Departamentul Politici Economice si Sociale  
Detalii

ATRIBUTIILE DEPARTAMENTULUI DE POLITICI ECONOMICE SI SOCIALE

 

Departamentul Politici Economice şi Sociale prezintă Preşedintelui României rapoarte, sinteze şi analize comparative la problemele economice şi sociale ale ţări, contribuind la respectarea Constituţiei, la buna funcţionare a autorităţilor publice şi la realizarea funcţiei de mediere între puterile statului, precum şi între stat şi societate.Principalele atribuţii ale Departamentul Politici Economice şi Sociale sunt:• Monitorizarea, analiza şi evaluarea elaborării şi implementării strategiilor, programelor şi politicilor de realizare a Programului de guvernare 2005-2009;• Informarea Preşedintelui României şi prezentarea de propuneri pentru cooperarea cu Guvernul în Programul de guvernare;• Coordonarea şi organizarea participării instituţiei prezidenţiale la dezbaterile şi forumurile naţionale şi internaţionale pe probleme economice şi sociale;• Reprezentarea Preşedintelui României, atunci când acesta dispune, la reuniuni interne şi internaţionale;• Elaborarea de propuneri privind poziţia Preşedintelui României în probleme economice şi sociale;• Coordonarea elaborării şi realizării de proiecte la nivel naţional, pe probleme sau procese economice şi sociale fundamentale menite să depăşească stări de subdezvoltare sau de criză de sistem;• Realizarea unor studii de impact asupra României, privind marile procese naţionale şi internaţionale, în curs sau previzibile, cum sunt convergenţa reală şi nominală a economiei României cu economiile U.E., globalizarea, sărăcia, corupţia, dezvoltarea durabilă, administraţia publică;• Informarea Preşedintelui României asupra concluziilor şi propunerilor rezultate din proiecte şi studiile la care instituţia prezidenţială participă;• Proiectarea, implementarea şi coordonarea parteneriatului dintre Administraţia Prezidenţială, celelalte instituţii ale statului şi societatea civilă, în domeniul economic şi social;• Analiza memoriilor şi altor documente cu propuneri şi sugestii, în probleme economice şi sociale adresate Preşedintelui României, pregătirea proiectelor de răspuns sau, după caz, aducerea acestora la cunoştinţa instituţiilor interesate cu atribuţii directe în domeniile respective;• Sprijin pentru fundamentarea poziţiei Preşedintelui în promulgarea legilor;• Sprijin pentru proiectarea şi implementarea Strategiei de Securitate Naţională;• Informarea Preşedintelui României şi prezentarea de propuneri pentru întărirea parteneriatului cu celelalte instituţii ale statului şi cu societatea civilă, în domeniul economic şi social.Atribuţiile şi sarcinile pentru fiecare salariat se stabilesc prin fişa postului, aprobată de şeful Departamentului de Politici Economice şi sociale

 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
Acces biblioteca  |  Acces liniile internationale  |  Acces informatii interes public  |  Acces informatii interes public lege  |  Accesul la dosare  |  Acordarea de consultatii  |  Acte aditionale  |  Acte normative  |  Actiuni justitie  |  Activitatea de lichidare  |  Adeverinte angajati  |  Adeverinte pentru salariati  |  Administrare a patrimoniului propriu  |  Administrare baza date  |  Administrare personal  |  Administrare resurse umane  |  Administrarea domeniului public  |  Administratia finantelor  |  Amenajare teritoriu national  |  Analiza de caz  |  Angajamente de plata  |  Aplicarea de chestionare   |  Aprovizionarea cu materiale  |  Asistenta juridica litigii asigurari  |  Asistenta sociala protectia copilului  |  Atributii de mediere  |  Atributiile administratiei publice centrale  |  Atributiile consiliului superior al magistraturii  |  Audit contabilitate  |  Audit financiar  |  Audit financiar buget  |  Audit financiar contabil  |  Audit intern  |  Autoritati sanatate publica judetene  |  Avocatul poporului  |  Boli profesionale  |  Bugetul de venituri si cheltuieli   |  Bugetul general consolidat  |  Bunuri materiale  |  Cadouri invitati   |  Cadouri invitati  |  Cadouri pentru invitati  |  Calcul salarii contabilitate  |  Calitatea materialelor  |  Caracter juridic  |  Centrale industriale  |  Centrale secretariat  |  Certificate trezorerie  |  Cheltuieli cu personalul  |  Chestionare auto  |  Cod postal  |  Colaborare afaceri  |  Componente industriale  |  Comunicarea actelor de procedura  |  Concursuri copii  |  Consilier juridic  |  Consiliere copii   |  Consiliere juridica copii  |  Constitutia romaniei  |  Constitutia romaniei:  |  Consultatii cu caracter juridic  |  Consultatii in domeniul juridic  |  Contabilitate gestiune  |  Contracte de baza  |  Control medical la angajare   |  Control cv angajati  |  Control medical periodic  |  Control personal  |  Control si audit intern  |  Controlul intern  |  Controlul preventiv  |  Copii acte   |  Coroane flori  |  Curtea conturi standarde audit  |  Cutii arhivare  |  Cutii documente  |  Cutii pentru arhivare  |  Decret lege  |  Departament informatic  |  Detectiv verificare personal  |  Directia generala prevenirea combaterea terorismului  |  Dispozitii plata  |  Documente confidentiale  |  Domeniul juridic  |  Domeniul resurselor umane  |  Dosare cerere plata  |  Drepturile copii protectie  |  Drepturile copiilor dezvoltare  |  Echipamente bancare  |  Echipamente conferinte  |  Echipamente de comunicatii  |  Echipamente industriale  |  Echipamente lucru  |  Echipamente militare  |  Echipamente protectie  |  Edituri  |  Elaborarea strategiei de securitate  |  Eliminarea riscurilor   |  Evaluare a muncii  |  Evaluare personal  |  Evaluarea performantelor profesionale  |  Evenimente sociale  |  Evidenta date personal  |  Evidenta personalului  |  Evidenta fise de post  |  Executie buget trezorerie stat  |  Executie spatii verzi  |  Expirarea termenelor legale  |  Exploatare economica copii  |  Fise fiscale  |  Fisele de post   |  Format electronic   |  Gestiune buget public national  |  Gestiunea resurselor umane  |  Guvernul romaniei   |  Hotararile camerei deputatilor  |  Implementarea strategiilor  |  In cadrul garantiei  |  Informatii acordare credite bancare  |  Informatii clasificate aparare nationala  |  Informatii clasificate potrivit legii  |  Informatii de presa  |  Institutie publica interes national  |  Institutii de interes public  |  Instruirea personalului  |  Instruirea salariatilor  |  Interventii situatii urgenta  |  Legalitate achizitii publice  |  Legi interne  |  Libera circulatie date personal  |  Liberul acces informatii interes public  |  Liberul acces informatiile interes public  |  Management resurse umane  |  Management al organizatiei  |  Management financiar  |  Management financiar contabil  |  Management general  |  Managementul documentelor  |  Managementul proiectelor it  |  Managementul proiectului  |  Managementul riscurilor  |  Managementul securitatii  |  Managementul securitatii informatiilor  |  Materiale protectie  |  Mediere si consiliere  |  Mediul de afaceri  |  Membrii organizatiilor  |  Mese principale  |  Mese rotunde  |  Ministere si institutii de interes public  |  Ministerul administratiei internelor  |  Ministerului afacerilor externe   |  Misiuni asigurarea ordinii publice  |  Misiuni economice  |  Misiuni restabilire a ordinii publice  |  Modul contabilitate  |  Modul de administrare  |  Modul salarii  |  Monitorizare angajati  |  Monitorizare auto  |  Monitorizare si evaluare a rezultatelor  |  Nave personal  |  Nivelul de formare  |  Normele metodologice   |  Obligatiile salariale  |  Obtinerea de credite   |  Obtinerea titlurilor executorii  |  Operatiuni patrimoniale   |  Ordine plata  |  Organizare conferinte  |  Organizare contabilitate  |  Organizare evenimente  |  Organizarea structurilor interne securitate   |  Organizari reuniuni  |  Organizatii , institutii publice  |  Pagina web   |  Parlamentul european  |  Parteneriate cadru comisia europeana  |  Pasapoarte diplomatice serviciu  |  Permanent lung  |  Personal intern  |  Personal serviciu  |  Planul control  |  Plenul consiliului superior al magistraturii  |  Politici securitate it  |  Prelucrarea datelor caracter personal  |  Prelucrarea informatiilor  |  Prevenire combatere terorismului  |  Primirea invitatilor  |  Procedura concilierii  |  Procedura stabilire cazuri malpraxis  |  Produse industriale  |  Produse naturale  |  Programe academice  |  Programe comunicare internet  |  Programe creare locuri munca  |  Programe europene  |  Programe gestiune  |  Programe informatice  |  Programul de functionare  |  Proiecte acte normative  |  Proiecte europene  |  Proiecte tehnice  |  Proiectul de executie  |  Proiectul tehnic  |  Protectia datelor   |  Protectia datelor caracter personal  |  Protectia domeniilor   |  Protectia informatiilor clasificate  |  Protectia persoane  |  Protectia personalului de conducere   |  Protectie agentii  |  Protectie civila proiecte  |  Protectie copii  |  Publicatii periodice  |  Rapoarte de expertiza  |  Rapoarte evaluare  |  Rapoarte financiare  |  Redactare acte   |  Redactare actiuni  |  Reducerea de personal  |  Relatii media  |  Relatiile de afaceri   |  Resurse financiare stat  |  Resurse umane   |  Resurse umane servicii  |  Reuniuni organizari  |  Rezolvarea problemelor   |  Riscuri asumate   |  Riscurile de invaliditate   |  Sanatate publica  |  Sanctionare a salariatilor  |  Secretariatul   |  Securitate si protectie  |  Securitatea informatiei  |  Securitatea muncii  |  Seminarii internationale  |  Seminarii si conferinte  |  Servicii resurse umane  |  Servicii bancare  |  Servicii de evaluare  |  Servicii de evaluare a riscurilor   |  Servicii de lichidare  |  Servicii de management financiar   |  Servicii financiar contabile  |  Servicii specifice de lichidare  |  Serviciu medical   |  Serviciul alocatii indemnizatii  |  Serviciul medical  |  Serviciul roman informatii  |  Sesiuni practice  |  Sisteme monitorizare   |  Sisteme acces  |  Sisteme control date  |  Sisteme de monitorizare   |  Sisteme gestionare  |  Sisteme management  |  Sisteme monitorizare  |  Sistemul de gestiune  |  Sistemul de management  |  Sistemul de sprijin  |  Situatiile financiare  |  Solutii control acces  |  Solutii domeniul it  |  Solutii protectie  |  Stat membru al uniunii europene  |  Statele de plata a salariilor  |  Structura secretariat general guvern  |  Suport organizare evenimente  |  Testarea salariatilor  |  Titluri executorii materie fiscala  |  Titluri stat nepurtatoare dobanda  |  Traduceri culturale  |  Traduceri economice  |  Traduceri internet  |  Transport public local  |  Transporturi navale  |  Utilizarea resurselor bugetului stat  |  Vacante externe  |  Verificare contabilitate  |  Verificare informatii  |  Verificare personal  |  Verificarea angajatilor  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.