Presedentia Romaniei Afisari: 10808
Categorie: SERVICII PUBLICE >> Ministere si institutii de interes public Vizitatori: 4852
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Bd..Geniului, nr. 1-3, sector 5, Bucuresti
-------------------------
Phone: Telefon
  0214100581 363 305
-------------------------
Web: Internet
  email:
  site: www.presidency.ro

 
Compartimentul Cancelaria Ordinelor  
Detalii

ATRIBUTIILE COMPARTIMENTULUI CANCELARIA ORDINELOR

 

Compartimentul Cancelaria Ordinelor răspunde de coordonarea activităţii de decorare, conform legii şi de arhivarea documentelor instituţiei prezidenţiale.Compartimentul Cancelaria Ordinelor are următoarele atribuţii principale:• Propune Preşedintelui României cota anuală de decoraţii pe tipuri, grade sau clase, conform prevederilor legale;• Pe baza cotei anuale de decoraţii propune Preşedintelui României numărul de decoraţii, pe tipuri, grade sau clase care urmează a fi repartizate fiecărui minister sau instituţii centrale autorizate să facă propuneri de decorare, elaborează decretele de decorare;• Elaborează decretele şi notele însoţitoare pentru decoraţiile acordate de către Preşedintele României;• Urmărirea şi verificarea, din punct de vedere al respectării prevederilor legale şi al calităţii, a confecţionării decoraţiilor şi a accesoriilor acestora (cutii, brevete etc.), recepţionarea şi gestionarea acestora.• Preluarea propunerilor de decorare făcute de instituţiile abilitate, verificarea şi respectarea normelor legale de acordare şi întocmirea tabelelor centralizate, pe tipuri, grade sau clase şi supunerea aprobării Preşedintelui României împreună cu proiectele de decret privind conferirea lor.• Întocmirea documentarelor (scurt istoric al decoraţiei şi principalele prevederi legale legate de acestea) care, prin Compartimentul Protocol, sunt transmise compartimentelor similare străine în cazul decorării de către Preşedintele României a unor înalte personalităţi.• Propunerea spre aprobare şi urmărirea realizării tipizatelor specifice (registre de evidenţă, fişe tip pentru persoanele propuse spre decorare, capetele de tabel pentru propunerile de decorare ş.a.).• Înregistrarea pe suport de hârtie şi pe suport magnetic, în registrul general şi în registrele pe tipuri, grade şi clase, a persoanelor decorate.• Organizarea ceremoniilor de conferire a decoraţiilor acordate înaltelor personalităţi străine în colaborare cu Compartimentul Protocol şi Departamentul Managementul Resurselor.• Înaintarea către ministere şi instituţiile centrale autorizate, conform legii, a propunerilor de decorare, cuantumurile necesare pentru fiecare decoraţie, grad sau clasă pentru care urmează să se facă propuneri de conferire.• Întocmirea, în colaborare cu Ministerul Afacerilor Externe, a listelor cu cetăţenii români care au fost decoraţi de alte state, în vederea acordării dreptului de port a acestora.• Asigură evidenţa, la zi, a listelor persoanelor decorate şi publicarea acestora pe site-ul Administraţiei Prezidenţiale.• Ţine evidenţa locurilor vacante pentru fiecare decoraţie pe grade şi clase.• Colaborează cu toate Consiliile de Onoare în vederea bunei desfăşurări a activităţii acestora şi exercită activitatea de secretariat în cadrul şedinţelor acestora.• Urmăreşte respectarea prevederilor privind evidenţa documentelor şi materialelor, regimul şi arhivarea acestora;• Asigurarea instructajelor periodice, cu şefii de cabinet şi secretarele, privind evidenţa, păstrarea şi arhivarea documentelor;• Urmărirea evidenţei matricelor sigilare folosite în cadrul Administraţiei Prezidenţiale;• Întocmirea Nomenclatorului arhivistic şi realizarea demersurilor necesare pentru obţinerea avizului Comisiei de selecţionare şi a acordului Arhivelor Naţionale pentru proiectul de nomenclator;• Urmărirea aplicării prevederilor din nomenclator pentru arhivarea anuală;• Elaborarea instrucţiunilor de arhivare, pe baza legislaţiei în vigoare, în concordanţă cu specificul instituţiei; • Asigurarea prelucrării, conform inventarelor şi proceselor verbale, a unităţilor arhivistice constituite anual de către compartimente;• Organizarea depozitului de arhivă în conformitate cu prevederile Legii nr.16/1996 cu modificările şi completările ulterioare;• Urmărirea şi verificarea corectitudinii întocmirii unităţilor arhivistice conform tematicii şi termenelor de păstrare a documentelor, cotarea şi inscripţionarea dosarelor;• Elaborarea lucrărilor de selecţionare a unităţilor arhivistice la expirarea termenelor de păstrare a acestora în depozitul arhivei;• Ţinerea evidenţei solicitărilor de consultare a documentelor din Arhiva Administraţiei Prezidenţiale şi Arhiva de Documente Secrete;• Urmărirea respectării condiţiilor pentru consultarea dosarelor.• Eliberează/retrage legitimaţiile tuturor angajaţilor din cadrul Administraţiei Prezidenţiale la solicitarea Departamentului Managementul Resurselor;• Evidenţa declaraţiilor de interese pentru Preşedintele României, consilierii prezidenţiali şi consilierii de stat în conformitate cu prevederile de la Titlul IV, Conflictul de interese şi regimul incompatibilităţilor în exercitarea demnităţilor publice şi funcţiilor publice din Legea nr. 161/2003 privind unele măsuri pentru asigurarea transparenţei în exercitarea demnităţilor publice, a funcţiilor publice şi în mediul de afaceri, prevenirea şi sancţionarea corupţiei, art. 113, alin (1), pct. a), c) şi alin. (3) şi ale Legii nr. 144/2007 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea Agenţiei Naţionale de Integritate, republicată.• Evidenţa declaraţiilor de avere pentru Preşedintele României, consilierii prezidenţiali şi consilierii de stat în conformitate cu prevederile art.4, alin. (1) pct. a) al Legii nr. 115/1996 pentru declararea şi controlul averii demnitarilor, magistraţilor, a unor persoane cu funcţii de conducere şi de control şi a funcţionarilor publici, modificată şi completată şi ale Legii nr. 144/2007 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea Agenţiei Naţionale de Integritate, republicată.• Evidenţa Decretelor emise de Preşedintele României; ordonarea cronologică şi distribuirea copiilor către instituţiile interesate; • Evidenţa Deciziilor emise de Preşedintele României şi ordonarea lor cronologică;• Asigurarea transmiterii, în regim de urgenţă, a tuturor Decretelor semnate de Preşedintele României în vederea publicării, cât şi a altor documente, la Monitorul Oficial;• Asigurarea transmiterii pentru contra-semnare de către Primul Ministru a Decretelor de decorare emise de Preşedintele României care impun, conform legii, necesitatea acestei semnături;• Colaborează cu Secretariatul de Stat pentru Problemele Revoluţionarilor în vederea exercitării atribuţiilor care revin, potrivit prevederilor legale, Cancelariei Ordinelor, privind drepturile persoanelor care au calitatea de Erou Martir sau Luptător pentru Victoria Revoluţiei din Decembrie 1989;• Aplicarea Legii nr. 544/12 octombrie 2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public, în conformitate cu articolele 5, 6, 7, 8, 9, 21 şi articolele 6, 7, 8, 10, 11, 14, 16, 20, 23, 24, 25, 27, 29, 30 din Hotărârea nr. 123/7 februarie 2002 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 544/2001;Atribuţiile şi sarcinile pentru fiecare salariat se stabilesc prin fişa postului, aprobată de şeful Compartimentului Cancelaria Ordinelor.

 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
Acces biblioteca  |  Acces liniile internationale  |  Acces informatii interes public  |  Acces informatii interes public lege  |  Accesul la dosare  |  Acordarea de consultatii  |  Acte aditionale  |  Acte normative  |  Actiuni justitie  |  Activitatea de lichidare  |  Adeverinte angajati  |  Adeverinte pentru salariati  |  Administrare a patrimoniului propriu  |  Administrare baza date  |  Administrare personal  |  Administrare resurse umane  |  Administrarea domeniului public  |  Administratia finantelor  |  Amenajare teritoriu national  |  Analiza de caz  |  Angajamente de plata  |  Aplicarea de chestionare   |  Aprovizionarea cu materiale  |  Asistenta juridica litigii asigurari  |  Asistenta sociala protectia copilului  |  Atributii de mediere  |  Atributiile administratiei publice centrale  |  Atributiile consiliului superior al magistraturii  |  Audit contabilitate  |  Audit financiar  |  Audit financiar buget  |  Audit financiar contabil  |  Audit intern  |  Autoritati sanatate publica judetene  |  Avocatul poporului  |  Boli profesionale  |  Bugetul de venituri si cheltuieli   |  Bugetul general consolidat  |  Bunuri materiale  |  Cadouri invitati   |  Cadouri invitati  |  Cadouri pentru invitati  |  Calcul salarii contabilitate  |  Calitatea materialelor  |  Caracter juridic  |  Centrale industriale  |  Centrale secretariat  |  Certificate trezorerie  |  Cheltuieli cu personalul  |  Chestionare auto  |  Cod postal  |  Colaborare afaceri  |  Componente industriale  |  Comunicarea actelor de procedura  |  Concursuri copii  |  Consilier juridic  |  Consiliere copii   |  Consiliere juridica copii  |  Constitutia romaniei  |  Constitutia romaniei:  |  Consultatii cu caracter juridic  |  Consultatii in domeniul juridic  |  Contabilitate gestiune  |  Contracte de baza  |  Control medical la angajare   |  Control cv angajati  |  Control medical periodic  |  Control personal  |  Control si audit intern  |  Controlul intern  |  Controlul preventiv  |  Copii acte   |  Coroane flori  |  Curtea conturi standarde audit  |  Cutii arhivare  |  Cutii documente  |  Cutii pentru arhivare  |  Decret lege  |  Departament informatic  |  Detectiv verificare personal  |  Directia generala prevenirea combaterea terorismului  |  Dispozitii plata  |  Documente confidentiale  |  Domeniul juridic  |  Domeniul resurselor umane  |  Dosare cerere plata  |  Drepturile copii protectie  |  Drepturile copiilor dezvoltare  |  Echipamente bancare  |  Echipamente conferinte  |  Echipamente de comunicatii  |  Echipamente industriale  |  Echipamente lucru  |  Echipamente militare  |  Echipamente protectie  |  Edituri  |  Elaborarea strategiei de securitate  |  Eliminarea riscurilor   |  Evaluare a muncii  |  Evaluare personal  |  Evaluarea performantelor profesionale  |  Evenimente sociale  |  Evidenta date personal  |  Evidenta personalului  |  Evidenta fise de post  |  Executie buget trezorerie stat  |  Executie spatii verzi  |  Expirarea termenelor legale  |  Exploatare economica copii  |  Fise fiscale  |  Fisele de post   |  Format electronic   |  Gestiune buget public national  |  Gestiunea resurselor umane  |  Guvernul romaniei   |  Hotararile camerei deputatilor  |  Implementarea strategiilor  |  In cadrul garantiei  |  Informatii acordare credite bancare  |  Informatii clasificate aparare nationala  |  Informatii clasificate potrivit legii  |  Informatii de presa  |  Institutie publica interes national  |  Institutii de interes public  |  Instruirea personalului  |  Instruirea salariatilor  |  Interventii situatii urgenta  |  Legalitate achizitii publice  |  Legi interne  |  Libera circulatie date personal  |  Liberul acces informatii interes public  |  Liberul acces informatiile interes public  |  Management resurse umane  |  Management al organizatiei  |  Management financiar  |  Management financiar contabil  |  Management general  |  Managementul documentelor  |  Managementul proiectelor it  |  Managementul proiectului  |  Managementul riscurilor  |  Managementul securitatii  |  Managementul securitatii informatiilor  |  Materiale protectie  |  Mediere si consiliere  |  Mediul de afaceri  |  Membrii organizatiilor  |  Mese principale  |  Mese rotunde  |  Ministere si institutii de interes public  |  Ministerul administratiei internelor  |  Ministerului afacerilor externe   |  Misiuni asigurarea ordinii publice  |  Misiuni economice  |  Misiuni restabilire a ordinii publice  |  Modul contabilitate  |  Modul de administrare  |  Modul salarii  |  Monitorizare angajati  |  Monitorizare auto  |  Monitorizare si evaluare a rezultatelor  |  Nave personal  |  Nivelul de formare  |  Normele metodologice   |  Obligatiile salariale  |  Obtinerea de credite   |  Obtinerea titlurilor executorii  |  Operatiuni patrimoniale   |  Ordine plata  |  Organizare conferinte  |  Organizare contabilitate  |  Organizare evenimente  |  Organizarea structurilor interne securitate   |  Organizari reuniuni  |  Organizatii , institutii publice  |  Pagina web   |  Parlamentul european  |  Parteneriate cadru comisia europeana  |  Pasapoarte diplomatice serviciu  |  Permanent lung  |  Personal intern  |  Personal serviciu  |  Planul control  |  Plenul consiliului superior al magistraturii  |  Politici securitate it  |  Prelucrarea datelor caracter personal  |  Prelucrarea informatiilor  |  Prevenire combatere terorismului  |  Primirea invitatilor  |  Procedura concilierii  |  Procedura stabilire cazuri malpraxis  |  Produse industriale  |  Produse naturale  |  Programe academice  |  Programe comunicare internet  |  Programe creare locuri munca  |  Programe europene  |  Programe gestiune  |  Programe informatice  |  Programul de functionare  |  Proiecte acte normative  |  Proiecte europene  |  Proiecte tehnice  |  Proiectul de executie  |  Proiectul tehnic  |  Protectia datelor   |  Protectia datelor caracter personal  |  Protectia domeniilor   |  Protectia informatiilor clasificate  |  Protectia persoane  |  Protectia personalului de conducere   |  Protectie agentii  |  Protectie civila proiecte  |  Protectie copii  |  Publicatii periodice  |  Rapoarte de expertiza  |  Rapoarte evaluare  |  Rapoarte financiare  |  Redactare acte   |  Redactare actiuni  |  Reducerea de personal  |  Relatii media  |  Relatiile de afaceri   |  Resurse financiare stat  |  Resurse umane   |  Resurse umane servicii  |  Reuniuni organizari  |  Rezolvarea problemelor   |  Riscuri asumate   |  Riscurile de invaliditate   |  Sanatate publica  |  Sanctionare a salariatilor  |  Secretariatul   |  Securitate si protectie  |  Securitatea informatiei  |  Securitatea muncii  |  Seminarii internationale  |  Seminarii si conferinte  |  Servicii resurse umane  |  Servicii bancare  |  Servicii de evaluare  |  Servicii de evaluare a riscurilor   |  Servicii de lichidare  |  Servicii de management financiar   |  Servicii financiar contabile  |  Servicii specifice de lichidare  |  Serviciu medical   |  Serviciul alocatii indemnizatii  |  Serviciul medical  |  Serviciul roman informatii  |  Sesiuni practice  |  Sisteme monitorizare   |  Sisteme acces  |  Sisteme control date  |  Sisteme de monitorizare   |  Sisteme gestionare  |  Sisteme management  |  Sisteme monitorizare  |  Sistemul de gestiune  |  Sistemul de management  |  Sistemul de sprijin  |  Situatiile financiare  |  Solutii control acces  |  Solutii domeniul it  |  Solutii protectie  |  Stat membru al uniunii europene  |  Statele de plata a salariilor  |  Structura secretariat general guvern  |  Suport organizare evenimente  |  Testarea salariatilor  |  Titluri executorii materie fiscala  |  Titluri stat nepurtatoare dobanda  |  Traduceri culturale  |  Traduceri economice  |  Traduceri internet  |  Transport public local  |  Transporturi navale  |  Utilizarea resurselor bugetului stat  |  Vacante externe  |  Verificare contabilitate  |  Verificare informatii  |  Verificare personal  |  Verificarea angajatilor  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.