Primaria Municipiului Bucuresti Afisari: 18412
Categorie: SERVICII PUBLICE >> Primarii, oficii stare civila Vizitatori: 9396
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Bd.Regina Elisabeta, nr. 47, sector 5,
-------------------------
Phone: Telefon
  0213055500 ; 0217944474 ; 0213055500 1114
-------------------------
Web: Internet
  email: primargeneral@bucuresti-primaria.ro
  site: www.pmb.ro

 
Telefoane servicii Primarie  
Detalii  

PRIMAR GENERAL SECRETARIAT

Interior:....1450,1451

021.305.55.07

021.305.55.06

Fax: 021.312.00.30

 

VICEPRIMAR 1

CABINET VICEPRIMAR   

Secretariat.....1401

021.305.55.32

Fax: 021.305.55.59

(interior 1091)

 

 

 VICEPRIMAR 2

CABINET VICEPRIMAR   

Secretariat.....1406

021.305.55.62

Fax: 021.305.55.95 (interior 1093)

CABINET PRIMAR GENERAL Director  

Secretariat  

Protocol    

SECRETAR GENERAL

Secretariat.....1301

021.305.55.13 

Fax: 021.305.55.13  (interior 1092)

 

CABINET SECRETAR GENERAL  

SECRETAR GENERAL

Secretariat.....1303

021.305.55.43

DIRECŢIA ASISTENŢĂ TEHNICĂ ŞI JURIDICĂ A CGMB

Director  Secretariat.....1403, 1404 

Biroul Redactare Hotărâri CGMB..... 1407, 1408 

Biroul Asistare Comisii .....1407, 1408 

Serviciul Transparenţă Decizională .....1407, 1408 

Serviciul Aviz Legalitate.....1407, 1408 

DIRECŢIA ADMINISTRAŢIE PUBLICĂ

Director  

Secretariat.....1412 

Serviciul Evidenţă şi Urmărire Acte Administrative .....1412 

Serviciul Arhivă Acte Administrative.....1412 

DIRECŢIA AUDIT PUBLIC INTERN

Director  

Secretariat..... 1411

021.305.55.14

Serviciul Audit Intern pentru Aparatul Propriu al CGMB.... 1411 

Serviciul Audit Intern pentru Unităţile Subordonate CGMB..... 1411 

Compartiment de Monitorizare şi Metodologie..... 1411 

DIRECŢIA MANAGEMENTUL RESURSELOR UMANE

Director  

Secretariat..... 1501 

Serviciul Organizare Sănătate şi Securitatea Muncii .....1506 

Serviciul Evidenţă Personal..... 1506 

Serviciul Organizare, Instituţii Publice în Subordinea CGMB .....1506 

DIRECŢIA JURIDIC

Director   

Secretariat..... 1351

021.305.55.86

Fax:021.305.55.86 ( interior 1095 )

Serviciul Legislaţie .....1353 

Biroul Soluţionare Petiţii şi Legea nr. 112/....1995   

Serviciul Analiză Dosare

şi Emitere Avize Legea 10/2001... 1352

021.305.55.27

Serviciul Analiză Contestaţii

şi Evidenţă Dispoziţii Legea 10/2001... 1352

021.305.55.27

Serviciul Instanţe Civile şi Contencios Administrativ.... 1354,1356 

Biroul Cauze Comerciale .... 1357 

Biroul Avizări Contracte   

DIRECŢIA INSPECŢIE ŞI CONTROL GENERAL

Director  

Secretariat .....1206

021.305.55.76

Fax: 021.305.55.76

Serviciul Control Spaţii, Contracte.... 1208 

Serviciul Control Comercial.... 1200 

Serviciul Control Salubritate.... 1208 

Serviciul Control Domeniul Public..... 1207 

Serviciul Control Ecologie şi Protecţia Mediului.... 1208 

Serviciul Control Transporturi, Utilităţi Publice ...1209 

Serviciul Inspecţie Dişciplină în Construcţii şi respectare Reglementări.... 1213,1214 

Serviciul Urmărire Rezolvare Sesizări .....1204 

Serviciul Desfiinţări Construcţii Ilegale   

Serviciul Inspecţie Publicitate   

Serviciul Inspecţie Lucrări Edilitare..... 1211 

DIRECŢIA STRATEGIE ŞI ANALIZĂ DOCUMENTE Director  

Secretariat..... 1131

021.305.55.71

Serviciul Evidenţă şi Analiză Documente.... 1304,1306 

Biroul Strategie şi Armonizare Programe   

Serviciul Protocol si Reprezentare  

DIRECŢIA GENERALĂ OPERAŢIUNI

Director  

Secretariat.... 1802

021.305.55.20  

DIRECŢIA MANAGEMENTUL CALITĂŢII ŞI MEDIULUI

Director executiv   

Secretariat..... 1806

021.305.55.45

Biroul Audit Intern..... 1806 

Biroul Documente Calitate-Mediu.... 1806 

DIRECŢIA SISTEME INFORMATICE

Director Executiv   

Secretariat.... 1804

021.305.55.66

Serviciul Administrare Infrastructură Informatică.... 1804 

Serviciul Statistică şi Prognoză..... 1804 

Serviciul Strategie şi Reglementare... 1804 

Serviciul Modelare Operaţională.... 1804 

Sală Curs....1804 

DIRECŢIA RELAŢII INTERNAŢIONALE

Director executiv   

Secretariat.... 1804 

Serviciul Cooperare Internaţională   

Biroul Asistenţă Negocieri Contracte şi Analiză Doc. Ext.   

Compartimentul Organizare Evenimente Internaţionale   

DIRECŢIA INTEGRARE EUROPEANĂ

Director executiv   

Secretariat    

Serviciul Politicii şi Programe de Dezvoltare   

Serviciul Armonizare Programe   

Compartimentul Consultare şi Comunicare   

DIRECŢIA RELAŢII PUBLICE ŞI INFORMARE

Director  

Secretariat..... 1802 

Ghişeul Unic Centrul de Informare şi Documentare pentru Relaţia cu Cetăţenii ....1001,1003,1004,1005,1006,1007,1008,1009 

Serviciul pentru Relaţia cu Mass Media..... 1114,1115 

Compartiment Dispecerat.....1112 

Compartimentul Comunicare..... 1803 

Compartimentul Secretariat ATOP  

Compartimentul Audiente.....1016 

DIRECŢIA APĂRARE, PROTECŢIE CIVILĂ

Director  

Secretariat.... 1802 

Serviciul Pregătirea Resurselor Umane şi Materiale pentru Apărare   

Serviciul Inzestrare Materială   

Serviciul Planuri Operative şi Pregătire a Formaţiunilor de Protecţie Civilă   

Compartimentul Pază Obiective de Protecţie Civilă   

Compartimentul Deservire Generală   

DIRECŢIA GENERALĂ INFRASTRUCTURĂ ŞI SERVICII PUBLICE

Director  

Secretariat.... 1251 

DIRECŢIA TRANSPORTURI, DRUMURI, SISTEMATIZAREA CIRCULAŢIEI

Director  

Secretariat .....1252

Fax: 021.305.55.72 (interior 1904)

Serviciul Strategie Transport Urban şi Reţele Stradale   

Serviciul Sistematizarea Circulaţiei şi Autorizare Transport Urban   

UIP privind Infrastructura în Bucureşti   

UIP privind Programul Multisector al Municipiului Bucureşti   

Compartiment Implementare Infrastructură Urbană   

Compartiment Monitorizare Străzi   

Compartiment Transport Urban   

Compartiment Elaborare şi Evidenţă Documentaţii Proiectare şi Execuţii   

Compartiment Relaţii cu Cetăţenii   

Compartiment Autorizare Transport   

Compartiment Sistematizarea Circulaţiei şi Implementare Proiecte   

Compartiment Trafic şi Parcare, Relaţii cu Cetăţenii   

DIRECŢIA COORDONARE REGLEMENTARE INFRASTRUCTURĂ

Director  

Secretariat.... 1151

021.305.55.15

Serviciul Avize, Acorduri, Autorizaţii Infrastructură   

Serviciul Supraveghere Avarii   

Serviciul Coordonare Reglementare   

UIP privind Înfiinţarea Reţelei Metropolitane de Fibră Optică NETCITY   

Compartimentul Organizare Comunicare   

Compartimentul Economic Juridic   

Compartimentul Tehnic   

 

DIRECŢIA PROTECŢIA MEDIULUI ŞI EDUCAŢIE ECO-CIVICĂ

Director  

Secretariat.... 1705 

Serviciul Analiza Calităţii Mediului   

Compartimentul Certificare Ecologică şi Eco-Etichetare   

Serviciul Managementului Zgomotului Urban   

Serviciul Avize şi Coordonare Administraţii   

UPI ISPA "Reabilitarea şi Modernizarea Staţiei de Epurare a Mun. Bucureşti"   

Biroul Educaţie Eco-Civică   

Compartimentul Management Economic Financiar   

Compartimentul Administrativ   

Compartimentul Management Tehnic   

Compartimentul Suport Logistic   

 

DIRECŢIA UTILITĂŢI PUBLICE

Director  

Secretariat.... 1153

021.305.55.49

Serviciul Managementul Deşeurilor Salubritate şi Iluminat Public   

Unitatea pentru Monitorizarea Serviciilor Comunitare de Utilităţi Publice   

UIP privind Îmbunătăţirea Infrastructurii pentru Dezvoltarea Socio Economică a Zonei Suburbane Nordul Bucureştiului  

Serviciul Urmărire Derulare Contracte Investiţii Termoficare   

Serviciul Urmărire Derulare Contracte Investiţii Apă Canal Lacuri Toalete Ecologice   

 

DIRECŢIA GENERALĂ DE DEZVOLTARE, INVESTIŢII ŞI PLANIFICARE URBANĂ

Director  Secretariat.... 1503

021.305.55.09

Fax: 021.305.55.57

 

DIRECŢIA URBANISM ŞI AMENAJAREA TERITORIULUI Director  

Secretariat ....1701,1702

021.305.55.68

Serviciul de Urbanism.... 1704 

Serviciul Autorizare .....1706 

Echipare Tehnico-Edilitară .....1706 

DIRECŢIA ADMINISTRARE PATRIMONIU

Director  

Secretariat.... 1602 

Serviciul Patrimoniu   

Biroul Exproprieri   

Biroul Concesionări şi Vânzări Legea 85(SAD)   

Biroul Administrare Spaţii.... 1025 

DIRECŢIA EVIDENŢA IMOBILIARĂ ŞI CADASTRALĂ Director  

Secretariat.... 1601

021.305.55.39

Serviciul Evidenţa Proprietăţii   

Serviciul Nomenclatură Urbană   

Serviciul Cadastru   

 

DIRECŢIA INVESTIŢII

Director  

Secretariat.... 1502

021.305.55.88

021.305.55.31

Biroul Parteneriat Public Privat   

Serviciul Consolidări   

Serviciul Programare Pregătire şi Recepţie Documentaţii Tehnice şi Lucrări de Investiţii   

Compartimentul Urmărirea Executării Lucrărilor de Construcţii Instalaţii şi Utilităţi în Ansamblu de Locuinţe   

Compartimentul Verificare Decontări Lucrări de Investiţii   

Compartimentul Recepţie şi Carte Tehnică Construcţii   

 

DIRECŢIA ÎNVĂŢĂMÂNT

Director  

Secretariat   UIP privind Reabilitarea Infrastructurii Educaţionale în Bucureşti   

Unitate de Supraveghere şi Validare a Activităţii Proiect Manager,

Control Lucrări de Abilitare   

Serviciul Învăţământ Sănătate Sport   

Compartimentul Analiză Planificare Dezvoltare   

Unitate de Control a Studiilor de Fezabilitate, Verificare şi Validare a Proiectului   

Unitate de obţinere a Autorizaţii, Planificare, Urmărire Contracte Dotări   

Unitatea de Control Costuri   

 

DIRECŢIA CULTURĂ

Director  

Secretariat   

Compartimentul Parteneriat Cultural Persoane Fizice şi Juridice   

Serviciul Evaluare Programe Strategii Culturale Instituţii de Cultură   

Compartimentul Culte   

DIRECŢIA DEZVOLTARE TURISM

Director executiv   

Secretariat.... 1605 

Compartiment Coordonare DGDIPU.... 1605 

DIRECŢIA GENERALĂ ECONOMICĂ

Director  

Secretariat ....1061 

DIRECŢIA BUGET

Director  

Secretariat.... 1902 

Biroul Rapoarte Execuţie Buget   

Serviciul Elaborare şi Execuţie Buget   

DIRECŢIA VENITURI

Director  

Secretariat.... 1063

Fax: 021.305.55.96

Serviciul Urmărire Creanţe   

Serviciul Urmărire alte Venituri   

Serviciul Executare Silită   

Biroul Analiză Economică   

Serviciul Urmărire Contracte Consolidări   

Biroul Regularizări Taxe Autorizare..... 1015 

 

DIRECŢIA ACHIZIŢII CONCESIONĂRI CONTRACTE Director  

Secretariat..... 1050

021.305.55.30

Fax: 021.305.55.87(interior 1090)

Serviciul Urmărire Contracte.... 1054 

Serviciul de Achiziţii Publice..... 1051,1052,1053 

DIRECŢIA MANAGEMENTUL CREDITELOR EXTERNE

Director  

Secretariat..... 1604 

Serviciul Credite Externe cu Finanţare Rambursabilă   

Serviciul Credite Externe cu Finanţare Nerambursabilă   

Compartimentul Îmbunătăţirea Capacităţii Financiare   

DIRECŢIA FINANCIAR CONTABILITATE

Director Executiv   

Director Executiv Adjunct   

Secretariat.... 1900

Fax: 021.305.55.60

Casierie.... 1012 

Serviciul Financiar Cheltuieli Curente.... 1901 

Biroul Buget PMB   Serviciul Financiar Investiţii   

Serviciul Contabilitate   

Serviciul Control Financiar Preventiv..... 1903 

DIRECŢIA ADMINISTRATIV TRANSPORT

Director  

Secretariat .....1118

021.305.55.65

Serviciul Administrativ .....1118,1305 

Serviciul Transport, Pază BDS..... 1118 

Serviciul Tehnic..... 1118 

Compartimentul pentru Situaţii de Urgenţă

Academiei Muncitori şi Personal de Deservire   

 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
asistenta sociala   |  Achizitii creante  |  Achizitii publice  |  Acte necesare autoritatea tutelara  |  Acte normative  |  Activitatea gardienilor publici  |  Administrare infrastructura rutiera  |  Administrare locuinte  |  Administrare patrimoniu public  |  Administrare personal  |  Administrare retele  |  Administratia domeniului public dezvoltare urbana  |  Administratia domeniului public sector  |  Administratia pietelor sector  |  Administratia scolilor sector  |  Agentii presa  |  Asigurarea locuintelor  |  Asistare in negocieri   |  Asistenta civila  |  Asistenta juridica consultare reprezentare  |  Asistenta juridica executari silite  |  Atributiile administratiei publice centrale  |  Audit calitate  |  Audit contabilitate  |  Audit financiar  |  Audit financiar buget  |  Audit intern  |  Autoritati administratia publica locala  |  Autorizare persoane fizice  |  Autorizatii constructii  |  Autorizatii mediu  |  Autorizatii publicitate obtinere  |  Autorizatii transport  |  Avize constructii  |  Avize pentru constructii  |  Avize persoane juridice  |  Avizul directiei generale evidenta persoanelor  |  Cadastru drumuri  |  Cauze contencios administrativ  |  Centrale industriale  |  Centre informare consiliere cetateni  |  Centrul relatii publicul primaria  |  Certificare acte identitate mostenitori  |  Certificare acte juridice civile  |  Certificare mediu  |  Comisia tehnica urbanism amenajare bucuresti  |  Constructii civile proiectare  |  Constructii comerciale  |  Constructii drumuri executie  |  Constructii ecologice  |  Constructii edilitare  |  Constructii locuinte  |  Constructii spatii comerciale  |  Constructii tehnico edilitare  |  Consultarea populatiei referendum  |  Contencios administrativ  |  Contestatii executare silita  |  Contestatii la executare  |  Contracte civile  |  Contracte comerciale internationale   |  Control financiar curs  |  Control personal  |  Control si audit intern  |  Costuri de transport  |  Creante comerciale  |  Credite investitii  |  Curs managementul teritoriului  |  Curs planificare organizare  |  Depozitarea deseurilor menajere  |  Detectiv verificare personal  |  Dezvoltarea retelei  |  Directia generala politie comunitara  |  Documentare credite  |  Documentatii cadastru bucuresti   |  Documentatii aviz tehnic  |  Documentatii de cadastru   |  Documentatii tehnice  |  Documente proiectare  |  Domeniul juridic  |  Domeniul resurselor umane  |  Dosare finantare  |  Drept de proprietate  |  Drumuri executie  |  Elaborarea planului urbanistic bucuresti  |  Elaborarea planului urbanistic primarie  |  Evaluare a muncii  |  Evaluare personal  |  Evidenta date personal  |  Evidenta economica  |  Executie documentatii,proiecte  |  Executie retele edilitare  |  Igienizarea cursurilor apa  |  Iluminat interior  |  Iluminat public  |  Implementare retele  |  Implementare si control  |  Implementare sisteme management  |  Indeplineste functia  |  Instalatii iluminat  |  Instalatii iluminat spatii comerciale  |  Investitii financiare  |  Lacuri ecologice  |  Management al mediului  |  Management calitate  |  Management documente  |  Management financiar  |  Management general  |  Management programe  |  Management proiect  |  Management transport  |  Managementul deseurilor  |  Managementul proiectului  |  Manager de proiect  |  Materiale protectie  |  Mediu monitorizare  |  Modernizarea retelei  |  Modernizarea retelei drumuri publice  |  Monitorizare media  |  Monitorizare mediu  |  Monitorizare obiective  |  Monitorizare publicitate  |  Negocieri contracte  |  Negocieri contracte externe  |  Obtinere autorizatii transport  |  Obtinere avize persoane fizice  |  Obtinere avize persoane juridice  |  Oficii stare civila  |  Organele administratiei publice  |  Organizare contabilitate  |  Organizare evenimente  |  Personal intern  |  Planificare si strategie evenimente  |  Planuri financiare   |  Prevenirea incendiilor  |  Primaria municipiului bucuresti  |  Primarii bucuresti  |  Primarii, oficii de stare civila  |  Problemele de igiena  |  Programe contabilitate  |  Programe creare locuri munca  |  Programe finantare  |  Programe informatice  |  Proiect de cadastru  |  Proiect management  |  Proiectare constructii  |  Proiectare drumuri  |  Proiectare instalatii iluminat  |  Proiectare locuinte  |  Proiectare spatii comerciale  |  Proiectare urbanism  |  Proiecte constructii  |  Proiecte constructii civile  |  Proiecte cooperare cultura  |  Proiecte fezabilitate  |  Proiecte locuinte  |  Proiecte spatii comerciale  |  Proiecte tehnice  |  Proiecte urbanism  |  Protectia mediului  |  Protectia muncii  |  Protectia persoane  |  Protectie agentii  |  Protectie civila  |  Protectie persoane fizice  |  Rapoarte evaluare  |  Rapoarte financiare  |  Reabilitarea drumurilor publice  |  Redactare contracte comerciale  |  Redactare acte   |  Redactare acte juridice civile  |  Redactare contracte comerciale  |  Reglementarea serviciilor comunitare  |  Relatii comerciale internationale  |  Relatii media  |  Repartizarea locuintelor sociale  |  Reprezentare control  |  Retele edilitare  |  Salubritatea localurilor publice  |  Securitatea muncii  |  Servicii cadastru  |  Servicii comunicare  |  Servicii de evaluare  |  Servicii de management financiar   |  Servicii de publicitate  |  Servicii domeniul comercial  |  Servicii ecologice  |  Servicii informatice  |  Servicii inspectie  |  Servicii locale asistenta sociala  |  Servicii protocol  |  Servicii salubritate  |  Servicii turism  |  Serviciul juridic contencios  |  Sistematizarea retelei drumuri publice  |  Sisteme monitorizare   |  Sisteme comunicare  |  Sisteme constructii  |  Sisteme de monitorizare   |  Sisteme epurare  |  Sisteme iluminat  |  Sisteme management  |  Sisteme monitorizare  |  Sisteme parcare  |  Sisteme programare  |  Sisteme protectia muncii  |  Sisteme publicitate  |  Sisteme transport  |  Situatii financiare  |  Spatii de parcare   |  Strategie si planificare  |  Strategii comunicare  |  Suport organizare evenimente  |  Supraveghere contabilitate  |  Supraveghere executie proiect  |  Supraveghere persoane  |  Tipuri de constructii  |  Tipuri de manifestari   |  Toalete ecologice  |  Transport intern persoane  |  Transport materiale constructii  |  Transporturi internationale  |  Turism intern  |  Urbanism si mediu  |  Verificare contabilitate  |  Verificare personal  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.