M & M Solutions Grup - Contabilitate, consultanta contabila Bucuresti Afisari: 1223
Categorie: AFACERI >> Audit, contabili Vizitatori: 479
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Sos. N.Titulescu, nr. 62, Bl.24 A, Sc.A, Ap. 14, sector 1,
-------------------------
Phone: Telefon
  0726609517
-------------------------
Web: Internet
  email: office@mmsolutions.ro
  site: www.mmsolutions.ro

 
Asistenta juridica  
Detalii  

 consultanta privind infiintarea de societati comerciale consultanta privind autorizatiile, aprobarile, avizele necesare pentru infiintarea si functionarea agentilor economici, pentru activitatile cuprinse in Nomenclatorul CAEN Rev. 1 consultanta privind procedurile de autorizare a persoanelor fizice si asociatiilor familiale pentru desfasurarea de activitati economice consultanta privind legislatia din domeniul intreprinderilor mici si mijlocii si programele aflate in derulare pentru facilitarea infiintarii si dezvoltarii IMM consultanta juridica (dreptul muncii, drept comercial, drept civil, drept administrativ, etc) consultanta privind redactarea de Regulamente interne si acte normative interne, de decizii, dispozitii si ordine interne, de decizii de dreptul muncii (de incetare a contractului individual de munca, de sanctionare disciplinara, delegare, detasare, modificare temporara a locului si felului muncii angajatilor sau de suspendare a contractului individual de munca, etc.) consultanta privind derularea procedurilor de negociere a contractelor colective de munca la nivel de unitate consultanta privind negocierea de contracte individuale de munca, de vanzare-cumparare, inchiriere, comodat, concesionare, prestari servicii, asociere in participatiune, sponsorizare, editare, tiparire etc consultanta privind participarea la procedurile de achizitie publica (licitatii publice, licitatii electronice, cerere de oferta, negociere cu o singura sursa, etc.), privind intocmirea formularelor necesare pentru depunerea ofertei, contestatii privind rezultatului stabilit de comisia de evaluare in cadrul procedurilor de achizitie publica consultanta juridica privind procedurile somatiei de plata, notificari, executari silite, cereri de chemare in judecata. asistenta si reprezentare juridica in fata oricaror instante si autoritati ale statului a intereselor persoanelor fizice si juridice; consultanta si reprezentare in instantele judecatoresti in instantele comerciale, civile, penale, de munca, contencios-administrativ,etc.; consultanta si reprezentare in instantele judecatoresti pentru recuperarea debitelor datorate; consultanta si asistenta in redactarea de documente juridice: leasing,testamente, contracte civile, comerciale interne si externe; consultanta in domeniul fiscal si financiar; infiintari societati comerciale, obtinerea de avize si autorizari necesare infiintarii si autorizarii societatiilor comerciale, infiintari puncte de lucru, in circa 15-20 zile de la solicitare. obtinere certificate de atestare a bonitatii societatii; obtinere certificate fiscale, extrase de CF in vedererea vanzarii de imobile, intabularea imobilelor in CF, inscrierea/radierea de ipoteci conventionale in CF, inscrierea de gajuri la Arhiva de Valori Mobiliare, etc;Ceea ce oferim clientilor nu sunt numai servicii juridice, ci totodata solutii de afaceri pentru problemele companiilor lor.Punctele noastre forte in aceasta privinta sunt :- Asociere in participatiune- Inmatriculare de societati comerciale- Inregistrare si radiere Sucursale, Filiale- Puncte de Lucru- Divizare Companii- Fuziune si achizitii Companii- Dizolvare si Lichidare Companii- Cesiune (vanzare) de actiuni si parti sociale- Transformare juridica (S.R.L., S.A., etc.)- Suspendare temporara a activitatii Companiilor- Excludere si retragere asociati- Numiri, revocari si schimbari de administratori- Numire, schimbare/modificare comisie de cenzori- Prelungire sau reducere durata de functionare a Companiilor- Majorare sau reducere de capital social- Aporturi la capitalul social (natura, moneda)- Reevaluare de capital social- Modificari ale obiectului de activitate (adaugare, reducere, codificare)- Inregistrarea sau modificarea de embleme- Schimbarea de denumire a Companiilor- Schimbarea sediului social al Companiilor in alte judete.Cabinetul va asigura, in derularea serviciilor oferite, colaborarea cu notari publici, colaborarea cu experti tehnici de specialitate, cu traducatori de limba italiana, germana, turca, sarba, engleza.Orice solicitare a clientilor nostri va fi tratata cu maximum de seriozitate si profesionalism, astfel incat sa putem raspunde solicitarilor clientilor nostri cu cele mai bune servicii si rezultate.

 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
infiintari puncte de lucru   |  inregistrarea de sucursale, filiale  |  verificarea bilantului contabil   |  Achizitii de societati   |  Achizitii publice  |  Acte normative  |  Acte societati comerciale  |  Actiuni comerciale  |  Activitati comerciale  |  Analiza capitalurilor si a imobilizarilor   |  Analiza datoriilor si creantelor   |  Analiza fluxurilor financiare  |  Analiza rapoartelor contabile   |  Analiza structurilor financiare   |  Aporturi capital social  |  Asigurari angajati  |  Asigurari sociale   |  Asistenta achizitie publica  |  Asistenta contribuabilului   |  Asistenta fiscala  |  Asistenta fiscala persoane fizice  |  Asistenta instante judecata  |  Asistenta juridica  |  Asistenta juridica consultare reprezentare  |  Asistenta juridica drept civil  |  Asistenta juridica drept comercial  |  Asistenta juridica executari silite  |  Asistenta juridica infiintare societati comerciale  |  Asistenta juridica si consultanta  |  Asistenta juridica si reprezentare  |  Asistenta si reprezentare juridica  |  Asociere in participatiune  |  Atestare acte  |  Atestare acte juridice  |  Audit contabili  |  Autorizare puncte lucru  |  Autorizari societati comerciale  |  Capital social  |  Cash management  |  Cerere executare silita mobiliara  |  Cereri de chemare in judecata   |  Cereri de suspendare  |  Certificarea bilantului  |  Certificarea bilantului contabil   |  Certificarea situatiilor financiare  |  Certificate atestare  |  Certificate inmatriculare  |  Cesiune parti sociale  |  Cesiune parti sociale,actiuni  |  Circuitul documentelor  |  Consultanta asigurari  |  Consultanta contabila  |  Consultanta contracte cesiune  |  Consultanta de specialitate  |  Consultanta fiscala  |  Consultanta juridica  |  Consultanta leasing  |  Consultanta legislatia muncii  |  Consultanta management  |  Consultanta si reprezentare juridica  |  Consultanta societati comerciale  |  Consultanta taxe  |  Consultanta, asistenta juridica  |  Contabilitate gestiune  |  Contencios administrativ  |  Contencios administrativ fiscal  |  Contestatii executare silita  |  Contracte civile  |  Contracte colective de munca  |  Contracte comodat  |  Contracte inchiriere  |  Contracte individuale de munca  |  Contracte vanzare cumparare  |  Contractelor colective de munca  |  Contractelor de munca  |  Curs tehnici negociere  |  Decizii modificare suspendare incetare  |  Depunerea fiselor fiscale   |  Depunerea statelor de plata  |  Depunerea statelor de plata a salariilor  |  Detectiv verificare personal  |  Dispozitii plata  |  Divizare companii   |  Dizolvare companii   |  Domeniul relatiilor de munca   |  Drept administrativ  |  Drept administrativ  |  Drept civil  |  Drept comercial  |  Drept contencios  |  Drept financiar   |  Drept financiar si fiscal  |  Drept fiscal  |  Dreptul administrativ si fiscal  |  Dreptul contencios administrativ  |  Dreptul contencios fiscal  |  Dreptul contractelor  |  Durata societatii  |  Elaborarea balantei de verificare   |  Engleza afaceri  |  Engleza afaceri  |  Engleza in afaceri  |  Evaluare a muncii  |  Evaluare personal  |  Evaluarea patrimoniului societatii  |  Executarea contractelor de munca  |  Executari silite  |  Experti contabili  |  Expertiza contabila  |  Expertiza contabila judiciara  |  Expertiza in consultanta  |  Expertize contabile  |  Expertize contabile judiciare   |  Expertize fiscale  |  Fiselor de post   |  Impozit global  |  Impozit profit  |  Impozit venit  |  Impozit venit global  |  Impozitul pe dividende  |  Impozitul pe profit   |  Impozitul pe venit   |  Infiintare sucursale filiale  |  Infiintari societati  |  Infiintari societati comerciale  |  Inregistrare puncte de lucru   |  Inregistrare contracte munca  |  Inregistrare de societati comerciale   |  Inregistrare emblema societate  |  Inregistrare si radiere sucursale  |  Inregistrarea contractelor individuale de munca  |  Inregistrarea cronologica a articolelor contabile  |  Inregistrarea in contabilitate  |  Inregistrarea lunara a statelor de plata  |  Inspectoratul teritorial de munca  |  Instante de judecata  |  Instante judecatoresti  |  Instruirea personalului  |  Instruirea personalului organizatiei  |  Intocmire de rapoarte financiare  |  Intocmirea documentelor primare   |  Intocmirea fiselor de post   |  Intocmirea actelor aditionale  |  Intocmirea balantei de verificare lunara   |  Intocmirea bilantului contabil   |  Intocmirea dosarelor   |  Intocmirea dosarelor personal  |  Intocmirea fiselor fiscale  |  Intocmirea fiselor post  |  Intocmirea jurnalelor  |  Intocmirea jurnalelor tva  |  Intocmirea ordinelor de plata  |  Intocmirea rapoartelor  |  Intocmirea rapoartelor contabile  |  þntocmirea registrului jurnal  |  Intocmirea statelor de salarii  |  Italiana traduceri autorizate  |  Leasing financiar  |  Leasing imobile  |  Legislatia in vigoare  |  Legislatia muncii  |  Legislatia muncii consultanta  |  Lichidare companii   |  Limba engleza afaceri  |  Majorare/reducere capital social  |  Management al organizatiei  |  Management financiar  |  Modificare acte societati  |  Modificarea contractelor de munca  |  Modificari societati comerciale  |  Modul contabilitate  |  Munca temporara  |  Natura juridica  |  Negociere contracte  |  Negocierea contractelor colective de munca  |  Negocierea contractelor comerciale   |  Numire administratori  |  Obiectului de activitate al societatii   |  Ordine plata  |  Organisme autonome asigurari sociale  |  Organizarea contabilitatii financiare   |  Parti sociale   |  Patrimoniului societatii   |  Persoanelor fizice si juridice  |  Proceduri achizitii publice  |  Proceduri executare silita  |  Proceduri somatie plata  |  Radiere ipoteci  |  Radiere puncte de lucru  |  Radierea societatii  |  Radieri puncte lucru  |  Rapoarte financiar contabile  |  Rapoarte financiare  |  Redactare regulamente norme interne  |  Redactarea contractelor juridice  |  Redactarea contractelor colective de munca  |  Redactarea de acte juridice  |  Reevaluare de capital social   |  Reprezentare dreptul administrativ  |  Reprezentare dreptul civil  |  Reprezentare dreptul comercial  |  Reprezentare dreptul muncii  |  Reprezentare juridica  |  Reprezentare procedura executare silita  |  Resurse financiare stat  |  Resurse umane   |  Resurse umane servicii  |  Salariile angajatilor  |  Salarizare personal  |  Schimbare limba  |  Schimbarea formei juridice societate  |  Servicii resurse umane  |  Servicii de contabilitate si expertiza contabila  |  Servicii de evaluare  |  Servicii de lichidare  |  Servicii de management financiar   |  Servicii de personal si salarizare  |  Servicii de salarizare  |  Servicii domeniul comercial  |  Servicii drept comercial  |  Servicii financiar contabile  |  Servicii leasing  |  Servicii salarizare  |  Serviciul juridic contencios  |  Situatiile financiare  |  Situatiilor financiare  |  Societati infiintari  |  Solutii domeniul it  |  Taxa valoarea adaugata  |  Tehnici de vanzare  |  Tehnici negociere  |  Testamente identificare legatar  |  Verificare contabilitate  |  Verificare personal  |  Verificarea si certificarea bilantului   | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.