Leaff Advisors Afisari: 619
Categorie: AFACERI >> Consultanta, acreditari, certificari calitate Vizitatori: 307
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Chilia Veche, nr. 3, bl. TD16, ap. 64, sector 6, Bucuresti
-------------------------
Phone: Telefon
  0314087883; 0722611205 ; 0318145636
-------------------------
Web: Internet
  email:
  site: www.advisors.ro


 
Clauza de confidentialitate  
Detalii

MODEL CLAUZA DE CONFIDENTIALITATEPartile sunt de acord ca pot avea atat calitatea de beneficiar al informatiilor confidentiale, cat si de parte care dezvaluie informatii confidentiale si au obtinut sau urmeaza sa obtina pe durata executarii contractului, anumite informatii confidentiale astfel cum sunt definite mai jos.Prin informatii confidentiale, partile inteleg [se descriu, se enumera informatiile confidentiale]*.Pe durata prezentului contract si dupa incetarea acestuia, beneficiarul informatiilor confidentiale nu are dreptul sa:a) copieze, multiplice, distribuie, dezvaluie in nici un fel, total sau partial, nici unei alte persoane, companii, corporatii sau entitati, nici una din informatiile confidentiale sau aspecte legate de acestea;b) permita tertilor accesul la informatiile confidentiale.Daca se dovedeste de catre instanta ca beneficiarul informatiilor confidentiale a incalcat cu intentie prezentul contract, acesta se obliga la plata unei despagubiri in valoare de [se precizeaza cuantumul daunelor-interese]***se precizeaza cu exactitate informatiile cu caracter confidential** in functie de prejudiciul produs, instanta poate diminua despagubirile solicitate de angajator. Daunele interese reprezinta pentru creditor (partea pagubita) un echivalent in bani destinat sa acopere prejudiciul suferit ca urmare a neexecutarii, executarii cu intarziere sau executarii necorespunzatoare a contractului de catre debitorul aflat in culpa. Cuantumul daunelor-interese poate fi evaluat conventional de catre parti prin contractul individual de munca. Aceasta nu inseamna, insa ca instanta nu poate diminua suma prevazuta de parti in cazul in care nu este proportionala cu prejudiciul produs si dovedit. Daca partile nu inteleg sa prevada prin contract cuantumul daunelor-interese, acesta va fi stabilit de instanta in functie de evaluarea prejudiciului. Dovada prejudiciului suferit ca urmare a nerespectarii clauzei apartine partii vatamate.Incalcarea obligatiei de confidentialitate de catre salariat poate determina si raspunderea disciplinara a acestuia, in masura in care aceasta este considerata abatere disciplinara. In ultima instanta se poate ajunge chiar la desfacerea contractului de munca. Desigur ca cele doua raspunderi -disciplinara si patrimoniala - pot fi cumulate.ATENTIE!1. Pentru a elimina dificultatile de probare a incalcarii acestei clauze este important ca partile sa defineasca prin contract informatiile confidentiale. Pana in prezent s-au intalnit in practica doua abordari, care nu se exclud neaparat una pe alta:- definirea exacta a informatiilor confidentiale in functie de domeniul de activitate- stabilirea unei proceduri interne de insemnare a informatiilor confidentiale plecand de la modelul stabilit prin HG nr. 581/2002 privind protectia informatiilor secrete de serviciu. Astfel, pentru identificarea documentelor continand informatii confidentiale vor fi inscriptionate cu litera ?S? inaintea numarului de inregistrare. De asemenea, aceste documente vor fi marcate cu insemnul stabilit de angajator. Accesul angajatilor la astfel de documente se va face numai in baza autorizatiei scrise emisa de angajator.2. Compensarea salariatului pentru respectarea clauzei de confidentialitate nu reprezinta o conditie de validitate a acesteia, cu alte cuvinte se poate aprecia obligatia de confidentialitate ca fiind o obligatie de serviciu normala.3. Obligatia de confidentialitate incumba partilor atat pe durata executarii contractului, cat si dupa incetarea acestuia, fara a se preciza o durata maxima in care clauza de confidentialitate isi poate produce efectele.

 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
accesarea programe de finantare   |  atingerea obiectivelor stabilite  |  impacarea partilor  |  inregistrarea de sucursale, filiale  |  litigii comerciale   |  modificare de denumire societate  |  osim   |  recuperare intelectuala  |  studiu de fezabilitate   |  Achizitii de societati   |  Achizitii publice  |  Actelor constitutive  |  Actiuni in instanta  |  Activitate principala  |  Activitatea de lichidare  |  Activitati de certificare  |  Administrare resurse umane  |  Administrarea dosarelor individuale  |  Administrarea unei organizatii  |  Afaceri de succes  |  Analiza alternativelor optime   |  Analiza afacerii  |  Analiza diagnostic   |  Analiza economico financiara  |  Analiza financiara  |  Analiza multicriteriala   |  Analiza piata  |  Angajarea in munca  |  Aporturi capital social  |  Asigurari comerciale  |  Asigurari munca  |  Asigurari sanatate  |  Asigurari sociale   |  Asigurari sociale de pensii  |  Asigurari sociale de sanatate  |  Asigurari societati  |  Asistenta in implementare  |  Asistenta juridica  |  Asistenta juridica consultare reprezentare  |  Asistenta juridica drept comercial  |  Asistenta juridica infiintare societati comerciale  |  Asistenta juridica litigii asigurari  |  Asistenta juridica si consultanta  |  Asistenta juridica si reprezentare  |  Asistenta la negocieri de contracte  |  Asistenta litigii comerciale  |  Asistenta negocieri  |  Asistenta permanenta  |  Asistenta si reprezentare juridica  |  Asistenta tehnica, reparatii   |  Audituri interne  |  Autorizatii mediu  |  Avantaje fata de concurenti   |  Cabinet medical  |  Capital social  |  Cerere finantare  |  Certificare iso  |  Certificare iso 9001  |  Certificare produse  |  Certificarea produselor  |  Certificarea sistemelor calitatii   |  Certificate atestare  |  Certificate constatatoare  |  Cesiune drept de autor   |  Cesiune parti sociale  |  Clauza de confidentialitate  |  Clauze de neconcurenta   |  Clauze mediere litigii  |  Clauzele contractelor individuale de munca  |  Colectarea de date   |  Completarea carnetelor de munca   |  Conflicte administrarea societatilor comerciale  |  Conflicte domeniul proprietatiii intelectuale  |  Conform contractului  |  Consultanta calitate  |  Consultanta patronatelor  |  Consultanta afaceri  |  Consultanta asigurari  |  Consultanta comerciala  |  Consultanta contracte cesiune  |  Consultanta contracte comerciale  |  Consultanta de specialitate  |  Consultanta financiara  |  Consultanta finantare  |  Consultanta impozite  |  Consultanta investitii  |  Consultanta iso 9001  |  Consultanta juridica  |  Consultanta legislatia muncii  |  Consultanta management  |  Consultanta marketing  |  Consultanta obtinere permise munca  |  Consultanta optimizare afaceri  |  Consultanta permanenta   |  Consultanta proiect   |  Consultanta si reprezentare juridica  |  Consultanta societati comerciale  |  Consultanta taxe  |  Consultanta, asistenta juridica  |  Contestatie decizie concediere  |  Contracte cesiune marca  |  Contracte colective de munca  |  Contracte pentru sediu  |  Contractele colective de munca  |  Contractele de munca  |  Contractele individuale de munca  |  Contractelor colective de munca  |  Contractelor de munca  |  Contractul colectiv de munca   |  Contractul de munca  |  Contractul individual de munca   |  Contributii aferente salariilor   |  Contributiile la asigurarile sociale  |  Cresterea eficientei  |  Cresterea segmentului de piata   |  Depunere declaratii somaj  |  Depunerea documentatiilor   |  Depunerea documentatiilor pentru finantare   |  Depunerea fiselor fiscale   |  Divizare companii   |  Dizolvare companii   |  Dizolvare societate  |  Documente confidentiale  |  Domeniul muncii si salarizarii  |  Domeniul resurselor umane  |  Drept comercial  |  Drept de autor  |  Drept de proprietate  |  Drept fiscal  |  Dreptul contractelor  |  Dreptul de autor  |  Dreptul de proprietate  |  Drepturi autor  |  Drepturi de autor   |  Drepturi de proprietate intelectuala   |  Durata societatii  |  Efectuarea de audituri interne  |  Elaborarea documentatiei  |  Elaborarea propunerilor de finantare   |  Energie si bani  |  Evaluarea salariatilor  |  Evaluari daune  |  Fiselor de post   |  Fondurilor ue  |  Functia de resurse umane  |  Fuziuni si achizitii   |  Fuziuni si achizitii companii   |  Fuziuni societati comerciale  |  Imbunatatirea calitatii produselor   |  Imbunatatirea imaginii organizatiei   |  Implementare si control  |  Implementarea sistemului de management al calitatii  |  Implementarea certificarea sistemului de management   |  Implementarea sistemului de management iso  |  Implementarea strategiilor  |  Implementarea unui sistem  |  Impozit profit  |  Impozit venit  |  Impozitarea nerezidentilor  |  Incetarea contractelor de munca  |  Incetari contracte munca  |  Infiintare puncte lucru  |  Infiintare societate  |  Infiintare societate comerciala  |  Infiintare societati comerciale, sucursale, filiale   |  Infiintare sucursale filiale  |  Infiintarea societatilor comerciale  |  Inregistrare puncte de lucru   |  Inregistrare contracte munca  |  Inregistrare de marci  |  Inregistrare de societati comerciale   |  Inregistrare inventii  |  Inregistrare marca la osim  |  Inregistrare marci  |  Inregistrare osim  |  Inregistrare si radiere sucursale  |  Inregistrarea contractelor individuale de munca  |  Inregistrarea contractului colectiv de munca  |  Inregistrarea unei organizatii   |  Inspectoratul teritorial de munca  |  Inspectoratul teritorial de munca (itm)  |  Instruirea in domeniul calitatii  |  Instruirea personalului  |  Instruirea personalului organizatiei  |  Instrumente control  |  Intocmire fise post  |  Intocmirea fiselor de post   |  Intocmirea actelor aditionale  |  Intocmirea dosarelor   |  Intocmirea dosarelor necesare  |  Intocmirea fisei fiscale   |  Intocmirea fiselor fiscale  |  Intocmirea fiselor post  |  Intocmirea statelor de salarii  |  Intretinere lunara   |  Investitii financiare  |  Iso 9001  |  Iso 9001:2000  |  Legislatia aplicabila  |  Legislatia muncii  |  Legislatia muncii consultanta  |  Legislatia romaneasca   |  Lichidare companii   |  Lichidare societate  |  Litigii comerciale  |  Litigii de munca   |  Litigii munca  |  Lucrari si servicii  |  Majorare/reducere capital social  |  Management al calitatii  |  Management al organizatiei  |  Management calitate  |  Management calitate iso 9001  |  Managementul proiectului  |  Medicina interna  |  Medicina muncii  |  Medierea conflictelor munca  |  Medierea juridica  |  Medierea reprezinta  |  Modificare act constitutiv  |  Modificare de sediu  |  Modificare forma juridica   |  Modificari societati comerciale  |  Munca cu forme legale  |  Munca si asigurari sociale   |  Munca temporara  |  Negociere contracte  |  Negociere preprocesuala  |  Negocierea conflictelor de munca  |  Negocierea contractelor colective de munca  |  Negocieri colective  |  Negocieri contracte  |  Negocieri, redactari, completari  |  Negocierii   |  Noutatilor legislative   |  Obtinerea de finantari  |  Obtinerea permisului sedere temporara  |  Oficiul de stat pentru inventii si marci  |  Oficiul registrului comertului  |  Oportunitati afaceri  |  Organisme autonome asigurari sociale  |  Organizarea unui concediu  |  Parti sociale   |  Permise de munca   |  Permise de sedere cetateni straini   |  Permise sedere  |  Persoanelor fizice si juridice  |  Piata de capital  |  Plan afaceri  |  Plan marketing  |  Prevenirea pierderilor   |  Proceduri mediere conflicte  |  Programul de finantare accesat  |  Proiectarea documentatiei  |  Proiectarea sistemului de management   |  Proprietate intelectuala  |  Protectia persoane  |  Radiere puncte de lucru  |  Radieri puncte lucru  |  Rapoarte financiare  |  Rapoarte intermediare   |  Recomandari   |  Recuperare cale amiabila creante  |  Recuperare intelectuala  |  Redactare contracte comerciale  |  Redactare contracte comerciale  |  Redactare regulamente norme interne  |  Redactare societati comerciale  |  Redactarea actelor constitutive  |  Redactarea contractelor colective de munca  |  Redactari contracte comerciale  |  Reducerea pierderilor   |  Reevaluare de capital social   |  Registrul de evidenta a salariatilor  |  Registrul national evidenta testamentelor autentice  |  Regulamente interne  |  Relatii contractuale   |  Relatiile de afaceri   |  Reprezentare control  |  Reprezentare dreptul autor  |  Reprezentare dreptul comercial  |  Reprezentare dreptul muncii  |  Reprezentare in litigii   |  Reprezentare in relatia cu sindicatele  |  Reprezentare juridica  |  Reprezentare juridica litigii munca  |  Reprezentare litigii comerciale  |  Reprezentarea angajatorului   |  Reprezentarea clientului  |  Resurse umane   |  Resurse umane servicii  |  Retineri din salariu   |  Retragere sau intrare asociat  |  Riscuri asumate   |  Salariul de baza  |  Selectia alternativelor optime  |  Servicii personalizate  |  Servicii resurse umane  |  Servicii de lichidare  |  Servicii de medicina muncii  |  Servicii de reparatii  |  Servicii medicale  |  Servicii personalizate  |  Serviciile de marketing servicii it  |  Serviciu medical   |  Sistemul asigurari sociale sanatate  |  Sistemul de management  |  Societate de consultanta  |  Societati asigurari  |  Solutionarea conflictului  |  Solutionarea litigiilor de munca  |  Sprijinul fondurilor ue   |  Standarde de calitate iso  |  Standarde de calitate iso 9001  |  State membre ue  |  Strategia de contractare  |  Studiu de fezabilitate  |  T.v.a. reglementare   |  Taxe si impozite  |  Tehnici analiza financiara  |  Zile lucratoare  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.