Leaff Advisors Afisari: 619
Categorie: AFACERI >> Consultanta, acreditari, certificari calitate Vizitatori: 307
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Chilia Veche, nr. 3, bl. TD16, ap. 64, sector 6, Bucuresti
-------------------------
Phone: Telefon
  0314087883; 0722611205 ; 0318145636
-------------------------
Web: Internet
  email:
  site: www.advisors.ro


 
Consultanta pentru obtinerea de finantare UE  
Detalii  video

In contextul proaspetei aderari a Romaniei la Comunitatea Europeana si a aparitiei unor oportunitati de dezvoltare a afacerilor cu sprijinul fondurilor UE alocate tarii noastre pentru perioada 2007-2013 postaderare, societatea noastra ofera persoanelor fizice si juridice interesate, consultanta in accesarea programelor de finantare cele mai potrivite in raport cu domeniul de activitate sau de interes, ajutand prin experienta dobandita in etapa de preaderare, clientul sa beneficieze de aceleasi avantaje si sanse de succes ca si ceilalti peste 500 milioane locuitori ai celorlalte 26 de state membre UE. Consultanta privind elaborarea propunerilor de finantare si obtinerea de finantari

  • Analiza si selectia alternativelor optime Studiem punctele de referinta din ghidul masurilor programelor de finantare accesibile clientului si analizam multicriterial (aspecte relevante privind parametrii tehnici, economici, de mediu, legalitate, riscuri stc.) situatia concreta a acestuia. Evaluam eligibilitatea ideii de proiect si conformitatea beneficiarului proiectului vis-a-vis de cerintele finantatorului.
  • Cerere de finantareIntocmim si predam catre beneficiar dosarul cererii de finantare complet (incluzand documentele si documentatiile anexa – conform cerintelor finantatorului).
  • Plan de afaceriLa elaborarea acestuia beneficiem de asistenta din partea unor tehnologi care cunosc normativele UE, in special cele privind protectiei mediului. Asiguram pentru clientii nostrii intocmirea documentatiei de credit, acolo unde este cazul, privind obtinerea scrisorii de confort ca dovada a capabilitatii beneficiarului de a cofinanta proiectul dorit.
  • Studiu de fezabilitate Realizam analiza economico-financiara care completeaza partea tehnica (scrisa si desenata) a studiului ce va fi elaborata de catre specialisti ai beneficiarului sau recomandati de firma de consultanta. Aceasta etapa cuprinde:a) Investitia de capital b) Strategia de contractare c) Ipoteze in evaluarea alternativelor (scenariilor) d) Evolutia prezumata a tarifelor (daca este cazul) e) Evolutia prezumata a costurilor de operare (servicii existente, personal, energie, operarea noilor investitii, intretinerea de rutina si reparatii) f) Evolutia prezumata a veniturilor (daca este cazul) g) Analiza cost-beneficiu h) Riscuri asumate (tehnice, financiare, institutionale, legale) i) Analiza de sensitivitate j) Indicatori calitativi k) Indicatori cantitativi l) Finantarea investitieiRealizam studiile de piata necesare.
  • Plan de marketingContureaza toate faptele relevante privind organizatia, pietele pe care isi desfasoara activitatea, serviciile oferite, consumatorii, competitia etc., intocmirea acestuia presupunand parcurgerea urmatorilor pasi: analiza situatiei, stabilirea obiectivelor de marketing, conturarea strategiei si definirea tacticilor.
  • Managementul proiectului si asistenta in implementare- Supervizam intregul proiect si indrumam specialistii pe partea tehnica in vederea respectarii conditiilor impuse de finantator, pentru a asigura succesului proiectului.- Monitorizam proiectul (examinare regulata si exhaustiva a resurselor, realizarilor si rezultatelor, rapoarte intermediare si finale, narative si financiare etc).- Intocmim si predam catre beneficiar dosarele de achizitii (servicii, bunuri si lucrari) si cererile de plata. - Informam in permanenta beneficiarul asupra conditiilor, regulilor si procedurilor impuse prin programul de finantare accesat, precum si a schimbarilor ce intervin la nivelul acestora. - Oferim consultanta la nivel informativ, potrivit procedurilor legiferate si facute publice, privind obtinerea diferitelor documente (avize, acorduri, autorizatii, certificate constatatoare sau de atestare etc.) necesare prestatorului pentru a asigura eligibilitatea documentatiilor vis-a-vis de regulile si cerintele finantatorului. Acolo unde este cazul, in functie de posibilitatile noastre de deplasare si de competenta, asiguram obtinerea respectivelor documente. - Insotim si sustinem beneficiarul la depunerea documentatiilor pentru finantare si pe parcursul derularii proiectului.
 
Galerie foto (1)
[Image #1]
Prezentare video