|   Toate activitatile se vor desfasuara in conformitate cu legislatia in vigoare numai in interesul si beneficiul clientului astfel incat sa fie evitate amenzile si sanctiunile ITM.   - Întocmire  ?i transmitere REVISAL conform HG 500;
  - Întocmirea registraturii de personal;
  - Întocmirea, încheierea ?i declararea în REVISAL a contractelor individuale de muncă;   
  - Întocmirea dosarului de personal ?i ob?inerea de la salariat a documentelor, actelor ?i declara?iilor necesare la dosar; 
  - Întocmire fi?e de post;  
  - Întocmirea acte adi?ionale sau deciziilor ce produc modificări ale contractului individual de muncă ?i declararea acestora în REVISAL conform HG 500;
  - Întocmirea deciziilor de suspendare a contractelor de muncă;
  - Întocmirea documenta?iei necesare delegării sau deta?ării salaria?ilor atât în ?ară cât ?i în străinătate;
  - Întocmirea deciziilor de încetare a contractelor de muncă;
  - Întocmirea adeverin?elor de vechime pentru salaria?ii care au încetat activitatea;   
  - Întocmirea ?i completarea tuturor adeverin?elor solicitate de salaria?ii societă?ii; 
  - Întocmirea dosarului de pensionare;
  - Eliberare extras din REVISAL pentru atestarea calită?ii de angajat a salaria?ilor;
  - Întocmirea oricăror rapoarte de personal solicitate de client; 
  - Arhivare ?i păstrare dosare de personal;
  - Acordare suport legislativ salaria?ilor pentru orice problema apărută in domeniul rela?iilor de muncă;   
  - Crearea ?i actualizarea permanenta a bazei de date prin înregistrarea contractelor de muncă, modificărilor de stare civilă, modificărilor  salariale, a deciziilor de încetare a activită?ii, sanc?ionare etc.; 
  - Întocmirea pontajelor lunare pentru calculul salarial; 
  - Calculul sporurilor ?i adausurilor la salariul de baza; 
  - Calculul concediilor de odihna ?i al concediilor medicale; 
  - Calculul re?inerilor ?i popririlor salariale; 
  - Întocmirea statelor de plată ; 
  - Întocmirea ordinelor de plată pentru taxele salariale; 
  - Redactarea referatelor ?i deciziilor de sanc?ionare disciplinara; 
  - Informarea, actualizarea ?i aplicarea modificărilor legislative la nivelul societă?ii.
  - Întocmirea şi depunerea declaraţiilor aferente drepturilor de personal.
  - Audit HR
  - Arhivare documente
      |