ISO Standard Afisari: 198
Categorie: AFACERI >> Consultanta, acreditari, certificari calitate Vizitatori: 113
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Sos. Giurgiului , nr. 131, BL1/1, sector 4,
-------------------------
Phone: Telefon
  0728522552
-------------------------
Web: Internet
  email: office@isostandard.ro
  site: www.isostandard.ro

 
Sistem de management al calitatii  
Detalii  

CERTIFICARE ISO 9001: 2008- ISO 9001 este un standard international ce prezinta cerintele care trebuie indeplinite de sistemul de management al calitatii din cadrul unei organizatii.

ISO 9001 : 2008 este singurul standard din familia ISO 9000 care poate fi utilizat in scopul de evaluare a conformitatii. Este important sa intelegem totusi ca ISO este organismul care dezvolta si publica standardul, dar nu “certifica” organizatii.

Obiectivele ISO 9001 Obiectivul ISO 9001 : 2008 este de a oferi un set de cerinte care, in cazul in care sunt puse in aplicare in mod eficient, vor asigura dezvoltarea afacerii dvs. si indeplinirea asteptarilor clientilor dar si cele ale membrilor organizatiei.

Cerinte certificare ISO 9001 Cerintele acopera o gama larga de subiecte, inclusiv angajamentul cadrelor de conducere ale furnizorilor d-voastra referitor la calitate, orientarea catre client a acestora, alocarea adecvata de resurse, garantarea competentei angajatilor, procesele de management (din cadrul productiei, furnizarii de servicii si din zona de suport administrativ), planificarea procesului de implementare a managementului calitatii, proiectarea produselor, procesarea comenzilor, achizitiile, monitorizarea si comensurarea proceselor comerciale si ale produselor, actiuni preventive/corective si cerinte pentru imbunatatirea continua a sistemului de management al calitatii.

Un ultim aspect, dar nu neglijabil, se refera la cerinta impusa furnizorului de a monitoriza perceptiile consumatorilor referitoare la calitatea produselor oferite si cea a serviciilor prestate. ISO 9001 : 2008 nu specifica cerintele necesare ale bunurilor sau serviciilor furnizate. Acest proces tine exclusiv de consumator, acesta exprimandu-si clar dorintele si asteptarile legate de un anumit produs sau serviciu.

Puteti lua in considerare diverse surse pentru clarificarea acestor aspecte cum ar fi specificatiile de produs, schite, standarde de produs nationale si internationale, cataloagele de produse ale furnizorilor si orice alte documente relevante.

Standardul valabil publicat in acest moment, ISO 9001 : 2008, este ultima editie din acesta serie, standard utilizat de organizatii din 175 de tari drept cadru de baza pentru sistemul de management al calitatii.

ISO 9001 : 2008, Sistem de management al calitatii – Cerinte, reprezinta cea de a patra editie a standardului publicat in 1987, standard devenit un adevarat reper in asigurarea capacitatii de a statisface cerintele de calitate si de a imbunatati statisfactia clientilor in relatia acestora cu furnizorii.

ISO 9001 : 2008 nu contine cerinte suplimentare fata de editia din anul 2000, pe care o inlocuieste. Sunt oferite clarificari suplimentare bazate pe experienta de opt ani in implementarea pe scara globala a standardului si sunt introduse o serie de schimbari cu intentia de a imbunatati continutul standardului prin armonizarea cu standardul referitor la sistemul de management al mediului, ISO 14001 : 2004.

 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
Actiuni comerciale  |  Activitati comerciale  |  Activitati de certificare  |  Activitati de proiectare  |  Aditivi alimentari  |  Ambalare alimente  |  Analiza financiara  |  Analiza piata  |  Angajarea in munca  |  Asociatii si fundatii  |  Audit intern  |  Audit societati  |  Cerintele de transport  |  Certificare haccp  |  Certificare iso  |  Certificare iso 14001  |  Certificare iso 22000  |  Certificare iso 27001  |  Certificare iso 9001  |  Certificare mediu  |  Certificare ohsas 18001  |  Certificare produse  |  Constructii la cheie  |  Consultanta afaceri  |  Consultanta business  |  Consultanta iso 27001  |  Consultanta legislatia muncii  |  Consultanta management  |  Consultanta organizationala  |  Consultanta securitate  |  Consultanta societati comerciale  |  Consultanta spitale  |  Conventia partilor   |  Curatare echipamente  |  Declaratia universala a drepturilor omului  |  Domeniul apararea drepturilor omului  |  Drept administrativ  |  Drept administrativ  |  Echipamente agricultura  |  Echipamente industria alimentara  |  Echipamente siguranta  |  Elemente siguranta  |  Elemente transport  |  Evaluarea riscului de sanatate   |  Firme certificare  |  Identificarea pericolelor   |  Imbunatatirea calitatii produselor   |  Implementare si control  |  Implementarea sistemului de management al calitatii  |  Implementarea sistemului de management iso  |  Industria alimentara  |  Ingrediente industria alimentara  |  Instruire audit  |  Instruirea personalului  |  Iso 14001  |  Iso 2001  |  Iso 22000  |  Iso 27001  |  Iso 9001  |  Iso 9001:2000  |  Legi interne  |  Legislatia muncii  |  Legislatia muncii consultanta  |  Locul de munca  |  Management al calitatii  |  Management al mediului  |  Management al organizatiei  |  Management calitate  |  Management calitate iso 9001  |  Management clienti cheie  |  Management documente  |  Management general  |  Management mediu iso 14001  |  Management operational  |  Management programe  |  Management siguranta alimentelor  |  Management timp  |  Management transport  |  Managementul riscului  |  Materiale ambalare  |  Nivel de componenta  |  Ohsas 18001  |  Organisme certificare  |  Partenerilor de afaceri  |  Performante ridicate  |  Planificarea afacerii  |  Prelucrarea informatiilor  |  Proiectarea sistemului de management   |  Protectia drepturilor omului constitutie  |  Protectia mediului  |  Roä¹åi dinä¹åate   |  Sanatate ocupationala  |  Sectorul public   |  Securitate ocupationala  |  Securitate ocupationala ohsas 18001  |  Securitate si protectie  |  Securitatea informatiei  |  Securitatea informatiei iso 27001  |  Servicii comunicare  |  Servicii de evaluare  |  Servicii medicale  |  Servicii securitate  |  Servicii suplimentare  |  Sistem informatii  |  Sisteme haccp iso 22000  |  Sisteme ingrediente]  |  Sisteme management  |  Sisteme transport  |  Sistemul de management  |  Sistemul de management al calitatii  |  Standarde de calitate iso  |  Standarde de calitate iso 9001  |  Toate sectoarele  |  Transport echipamente  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.