Grecu & Greblis, Asociatie de Experti Contabili Bucuresti Afisari: 314
Categorie: AFACERI >> Audit, contabili Vizitatori: 204
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Str Sf. Ecaterina, nr. 5,
-------------------------
Phone: Telefon
  0721108117; 0743622924
-------------------------
Web: Internet
  email: office@accountantsgroup.ro
  site: www.accountantsgroup.ro

 
Resurse umane si salarizare  
Detalii  

Externalizarea serviciului de salarizare şi HR sau administrare personal, vă oferă accesul direct la informaţii specializate şi personal calificat, iar dumneavoastră vă puteţi concentra asupra afacerii, evitând birocraţia. Folosim softuri performante şi actualizate la timp pentru a fi siguri că suntem în pas cu modificările fiscale, asigurând corectitudine şi eficienţă în calculul exact al tuturor contribuţiilor sociale şi taxelor aferente. Ce beneficii iţi aduc externalizarea serviciilor de personal?

  • Eficienţă şi corectitudine – aveţi acces la personalul competent şi eficient ce se ocupa în mod profesionist de salarizare şi de detaliile juridice asociate;
  • Reduceţi costurile – prin eliminarea nevoii de a avea personal specializat pentru salarizare;
  • Economisirea timpului – elimină sarcina de actualizare şi menţinere a sistemului de salariare (fără introducere de date, fără studierea de actualizări legislative, fără griji);
  • Rapoarte complete şi la timp – beneficiaţi de rapoarte de salarizare usor de interpretat şi la timp.

Pentru proprietarii de afaceri mici, externalizarea, este cea mai bună soluţie pentru a nu avea bătăi de cap şi de a-şi folosi timpul pierdut în acest sens, în alt scop: pentru vânzări, prospectarea de noi oportunităţi, îmbunătăţirea produselor/serviciilor sau deservirea clienţilor. Chiar dacă aveţi câţiva angajaţi sau câteva zeci, aveţi acces la un pachet de servicii complete, personalizate şi confidenţiale, pentru a economisi timp şi bani.

Oferim următoarele servicii:

Administrare Personal

  • întocmirea contractelor de muncă, actelor adiţionale, deciziilor de încetare şi a altor documente;
  • întocmirea şi transmiterea Registrului General de Evidenţă a Salariaţilor (REVISAL);
  • întocmirea adeverinţelor de salariu, notelor de lichidare pentru personal;
  • reprezentarea în relaţia cu autorităţile specifice (Inspectoratul Teritorial de Muncă, Administraţia Financiară, Casa de Asigurări Sociale, Casa de Asigurări Sociale de Sănătate, Agenţia pentru Ocuparea Forţei de Muncă);
  • reprezentarea şi asistenţa în cazul unui control din partea autorităţilor specifice;
  • suport legislativ şi consultanţă pentru probleme apărute în domeniul relaţiilor de muncă;
  • informări legislative în domeniul relaţiilor de muncă;
  • asistenţă în privinţa întocmirii şi gestionării dosarelor de personal (fişe de post, declaraţii personal, etc.);
  • întocmirea de proceduri de promovare, de sancţionare sau de concediere disciplinară;
  • întocmirea regulamentelor de ordine interioară;
  • sprijin în elaborarea organigramei;
  • training personal;

Salarizare

  • calculul salarial şi întocmirea ştatelor de plată;
  • întocmirea fluturaşilor de salarii;
  • întocmirea declaraţiilor fiscale şi transmiterea on-line către autorităţi;
  • calculul indemnizaţiilor de concediu de prenatal, concediu post natal, concediu medical;
  • calculul sporurilor şi adaosurilor la salariul de bază (ore suplimentare, spor repaus săptămânal, spor de noapte, condiţii grele, premii, ajutoare, etc.);
  • calculul concediilor de odihnă şi al concediilor medicale;
  • calculul reţinerilor şi popririlor salariale;
  • suport legislativ şi consultantă pentru probleme de salarizare sau calcul salarial;
  • informări legislative în domeniul salarizării;
 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
atingerea obiectivelor stabilite  |  corectitudine  |  intreprindere individuala  |  Acte normative  |  Active financiare  |  Administrare personal  |  Administrare resurse umane  |  Administrare salarizare  |  Analiza afacerii  |  Analiza de caz  |  Analiza fluxului informatic  |  Analiza rapoartelor contabile   |  Analiza situatiei patrimoniale  |  Analiza structurilor financiare   |  Analize economico financiare  |  Analize financiar contabile  |  Asistenta juridica consultare reprezentare  |  Asistenta juridica si consultanta  |  Atestare acte  |  Audit contabili  |  Audit contabilitate  |  Audit financiar  |  Audit financiar contabil  |  Audit intern  |  Baza de impozitare  |  Calcul salarii contabilitate  |  Cash management  |  Categorii de produse  |  Centre cost  |  Cenzor contabil  |  Certificarea situatiilor financiare  |  Certificarea situatiilor financiare anuale   |  Certificate atestare  |  Certificate evitarea dublei impuneri  |  Circuitul documentelor  |  Codul fiscal  |  Colectare date  |  Consultanta baza date  |  Consultanta calcul taxe  |  Consultanta comerciala  |  Consultanta contabila  |  Consultanta contabila si de afaceri  |  Consultanta credite  |  Consultanta de specialitate  |  Consultanta finantare  |  Consultanta fiscala  |  Consultanta impozite  |  Consultanta investitii  |  Consultanta juridica  |  Consultanta leasing  |  Consultanta legislatia muncii  |  Consultanta management  |  Consultanta manageriala  |  Consultanta optimizare afaceri  |  Consultanta privind salarizarea  |  Consultanta taxe  |  Consultanta transport  |  Contabila si de afaceri  |  Contabili autorizati  |  Contabilitate financiara  |  Contabilitate gestiune  |  Contabilitate primara  |  Contabilitate, salarizare  |  Contabilitatea capitalurilor  |  Contabilitatea cheltuielilor  |  Contabilitatea veniturilor  |  Contestatii diverse  |  Contestatii executare silita  |  Contracte de baza  |  Control cv angajati  |  Control personal  |  Control si audit intern  |  Controlul intern  |  Cost management  |  Cote de impozitare  |  Cumparare domenii  |  Cunostinte de baza   |  Depunerea declaratiilor lunare fiscale  |  Detectiv verificare personal  |  Documente confidentiale  |  Documente financiare justificative  |  Documente justificative  |  Documente justificative contabile  |  Economisirea timpului   |  Elaborarea actelor juridice  |  Elaborarea balantei de verificare   |  Elaborarea de planuri de afaceri  |  Evidenta contabila  |  Evidenta economica  |  Evidenta financiar contabila  |  Experti contabili  |  Expertiza contabila  |  Expertiza in consultanta  |  Expertize contabile  |  Expertize contabile judiciare   |  Expertize fiscale  |  Expertize juridice  |  Expertizele contabile  |  Externalizarea serviciilor   |  Firma contabilitate  |  Fise fiscale  |  Furnizori de servicii   |  Generator curent  |  Gestiunea bazelor de date  |  Implementare si control  |  Implementarea unui sistem  |  Impozit profit  |  Impozit venit  |  Impozit venituri nerezidenti  |  Impozitul pe profit   |  Impozitul pe venit   |  Instruirea personalului  |  Instruirea personalului organizatiei  |  Investitii financiare  |  Leasing financiar  |  Leasing financiar si operational  |  Leasing operational  |  Legislatia in vigoare  |  Legislatia muncii  |  Legislatia muncii consultanta  |  Linii productie  |  Linii productie leasing  |  Luarea deciziilor  |  Management financiar  |  Management financiar contabil  |  Management general  |  Management timp  |  Modul contabilitate  |  Modul salarii  |  Natura juridica  |  Nivel de componenta  |  Obligatiilor fiscale  |  Oficiul registrului comertului  |  Operatiuni depozitare  |  Operatiunile derulate  |  Optimizarea impozitelor  |  Optimizarea impozitelor de plata   |  Organizarea contabilitatii financiare   |  Organizarea fluxului informational  |  Pachet servicii  |  Partaje judiciare   |  Performanta companiei  |  Persoana fizice autorizata  |  Persoana juridica   |  Personal intern  |  Personal serviciu  |  Planificarea afacerii  |  Planuri afaceri  |  Planuri financiare   |  Plata impozitelor  |  Proceduri executare silita  |  Procesele informationale  |  Rapoarte financiar contabile  |  Rapoarte financiare  |  Rapoarte inspectie fiscala  |  Reducerea de personal  |  Reduceri la cheltuieli  |  Reevaluare salarii  |  Regimul impozitelor  |  Regimul impozitelor si taxelor  |  Reprezentante romania  |  Resurse umane   |  Resurse umane servicii  |  Revizie contabila  |  Salarizare personal  |  Sanctionare a salariatilor  |  Scutiri de taxe vamale  |  Servicii personalizate  |  Servicii resurse umane  |  Servicii complete contabilitate  |  Servicii complete de salarizare  |  Servicii conexe  |  Servicii de contabilitate si expertiza contabila  |  Servicii de evidenta contabila  |  Servicii de lichidare  |  Servicii de management financiar   |  Servicii de personal si salarizare  |  Servicii de salarizare  |  Servicii depozitare  |  Servicii financiar contabile  |  Servicii la domiciliu  |  Servicii leasing  |  Servicii medicale  |  Servicii medicale complete  |  Servicii personalizate  |  Servicii salarizare  |  Servicii specializate resurse umane  |  Servicii specializate pe resurse umane  |  Servicii specifice de lichidare  |  Servicii suplimentare  |  Sistem informatii  |  Sistemul de gestiune  |  Sistemul de management  |  Situatii financiare  |  Situatii financiare anuale  |  Situatiile financiare  |  Situatiilor financiare  |  Soft financiar  |  Soft gestiune  |  Softuri salarii  |  Solutii finantare  |  Supervizarea departamentului contabil  |  Taxe si impozite  |  Tipuri de contracte  |  Urmatoarele tipuri de servicii  |  Verificare contabilitate  |  Verificare informatii  |  Verificare personal  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.