Gales Service Craiova - Reparatii electronice si electrocasnice Afisari: 2110
Categorie: REPARATII, SERVICE, INTRETINERE >> Electrocasnice Vizitatori: 1071
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Brazda lui Novac, , Craiova, judetul Dolj
-------------------------
Phone: Telefon
  0351178425; 0784585475; 0251422877
-------------------------
Web: Internet
  email: office@gales.ro
  site: www.gales.ro

 
Service electrocasnice  
Detalii  video  

Cu personal experimentat si calificat, cu o vasta experienta, asiguram service cu piese de schimb originale pentru o gama variata de electrocasnice:

 

  • Aer conditionat
  • Aparate de gatit cu abur
  • Aparate de gheata
  • Aragazuri
  • Aspiratoare
  • Boilere
  • Calorifere cu ulei
  • Combine frigorifice
  • Cuptoare cu microunde
  • Cuptoare de paine
  • Cuptoare electrice
  • Cuptoare incorporabile
  • Dezumidificatoare
  • Dozatoare apa
  • Expresoare de cafea
  • Feliatoare
  • Fiare de calcat
  • Filtre cafea
  • Frigidere
  • Friteuse
  • Gratare electrice
  • Hote
  • Instant de apa
  • Masini de paine
  • Masini de spalat rufe automate
  • Masini de spalat rufe semiautomate
  • Masini de spalat vase
  • Masini de tocat carne
  • Mixere
  • Plite cu inductie
  • Plite electrice
  • Prajitoare paine
  • Radiatoare cu halogen
  • Roboti bucatarie
  • Tamburi de calcat rufe
  • Uscatoare de par
  • Uscatoare rufe
  • Ventilatoare
  • Vitrine frigorifice

Programare interventiiPentru a facilita planificarea si concentrarea de interventii si reparatii pe ruta tehnicianului, sunteti rugat sa acceptati programarea pe intreaga durata a zilei pentru care a fost stabilita in prealabil programarea.In situatia in care acest aspect constituie un inconvenient pentru dumneavoastra, atunci va trebui sa optati pentru o alta zi, dandu-i-se tehnicianului un interval de minim 4 ore, fie dimineata, fie dupa-amiaza, pentru interventie.

 

Timpul de interventieToate reclamatiile sunt onorate in intervalul a doua zile lucratoare, conditionat bineinteles de prezenta dumneavoastra la domiciliu pentru efectuarea interventiei. Eforturile sunt orientate pentru a oferi asistenta reclamatiilor primite incepand cu ora 10:00 din ziua urmatoare primirii reclamatiei, dar nu mai tarziu de sfarsitul programului urmatoarei zi de lucru.

Exceptie fac zonele indepartate/inaccesibile unde reclamatiile primite trebuie rezolvate pe baza stabilirii unei programari cu clientul in intervalul a cinci zile lucratoare.

Daca doriti o programare, contactati-ne iar specialistii nostri vor raspunde in cel mai scurt timp!

 

 
Galerie foto (5)
[Image #1] [Image #2] [Image #3] [Image #4] [Image #5]
Prezentare video