Fit Corina Gabriela - Cabinet Expert Contabil, Bucuresti Afisari: 409
Categorie: AFACERI >> Audit, contabili Vizitatori: 250
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Bd. Ion Mihalache, Nr. 152, bl. 6, sc. B, et.4, ap. 50, Sector 1, Bucuresti
-------------------------
Phone: Telefon
  0318089668; 0752287654
-------------------------
Web: Internet
  email: office@contafm.com
  site: www.contafm.com
  facebook: people/Expert-contabil-Fit-Corina-Gabriela/100050371794611/

 
Infiintari societati  
Detalii  

Infiintari societati (SRL) – conditii

Pentru infiintarea unei societati cu raspundere limitata este obligatoriu sa aveti un drept de folosinta asupra spatiului in care doriti sa inregistrati sediul social, sa nu aveti fapte inscrise in cazierul fiscal si sa nu fi fost condamnat pentru una dintre infractiunile prevazute de Legea 31/1990.

Societatea cu raspundere limitata poate avea angajati pentru activitatea autorizata.

Tarife:

INFIINTARE S.R.L – asociat unic:  700 RON (taxe incluse)

INFIINTARE S.R.L. – asociat strain: 900 RON (taxe incluse)

INFIINTARE S.R.L. – 2 asociati: 800 RON (taxe incluse)

INFIINTARE S.R.L. – 2 asociati (PF+PJ): 900 RON (taxe incluse)

INFIINTARE S.R.L. – 3 asociati: 1000 RON (taxe incluse)

Dosarul ORC pentru infiintari societati – asociat unic trebuie sa cuprinda:

–          Cerere de inregistrare;

–          Vector Fiscal (Anexa 1);

–          Declaratia Model 1/2;

–          Rezervarea de denumire;

–          Declaratia notariala de asociat unic si acceptare a mandatului de administrator;

–          Specimen de semnatura;

–          Capitalul social de 200 lei;

–          Dovada de proprietate a spatiului cu destinatie de sediu social;

–          Dovada dreptului de folosinta a spatiului cu destinatie de sediu social;

–          Acord asociatie locatari;

–          Actul constitutiv;

–          Copie C.I.;

–          Imputernicire de substituire.

Dosarul  ORC pentru infiintari societati –  asociat strain, trebuie sa cuprinda:

–          Cerere de inregistrare;

–          Vector Fiscal (Anexa 1 si Anexa 2);

–          Declaratia Model 1/2;

–          Rezervarea de denumire;

–          Declaratia de asociat unic si acceptare a mandatului de administrator (notariala/apostilata), precum si a tuturor conditiilor cerute de ORC;

–          Specimen de semnatura;

–          Capitalul social de 200 lei (echivalent euro);

–          Dovada de proprietate a spatiului cu destinatie de sediu social;

–          Dovada dreptului de folosinta a spatiului cu destinatie de sediu social;

–          Acord asociatie locatari;

–          Actul constitutiv;

–          Copie C.I./pasaport;

–          Imputernicire de substituire.

Dosarul ORC pentru infiintari societati – asociati, persoana juridica si persoana fizica, trebuie sa cuprinda:

–          Cerere de inregistrare;

–          Vector Fiscal (Anexa 1);

–          Declaratia Model 1/2;

–          Rezervarea de denumire;

–       Declaratii notariale de indeplinire a conditiilor conform Legii 31/1990 si acceptare a mandatului de administrator;

–          Specimen de semnatura al administratorului;

–          Capitalul social de 200 lei (varsat de fiecare asociat in cota aferenta);

–          Hot. A.G.A. a asociatilor persoanei juridice cu privire la asocierea acesteia in S.R.L.;

–          Dovada de proprietate a spatiului cu destinatie de sediu social;

–          Dovada dreptului de folosinta a spatiului cu destinatie de sediu social;

–          Acord asociatie locatari;

–          Actul constitutiv;

–          Copii C.I., certificat de inregistrare (asociat P.J.);

–          Imputernicire de substituire.

 

Infiintare SRL – D

– au capacitate juridica deplina de exercitiu si au varsta de pana la 35 de ani.

Dosarul ORC pentru infiintari SRL-D trebuie sa contina:

– Act Constitutiv

– Cerere de inregistrare

– Vector fiscal

– Declaratie model 1/2

– Rezervare de denumire

– Carte identitate/imputernicire

– Declaratie notariala de asociat unic si administrator

– Specimen semnatura

– Capital social

– Dovada de proprietar a spatiului destinat sediului social

– Acord locatari

 

Infiintare PFA

Persoana fizica autorizate nu are personalitate juridica. La inregistrarea de PFA nu este necesara varsarea de capital social si nici de actul constitutiv. Persoana fizica poate avea angajati pentru activitatea dorita.

Acte necesare:

– Cerere de inregistrare

– Declaratie model 1/2

– Rezervare nume

– Specimen de semnatura

– Dovada de proprietar a spatiului destinat sediului social

– Acord locatari

– Copii certificare conform cu originalul a actelor de studii

– Copie Carte de identitate

– Procura

 

Infiintare II

Intreprindere Individuala

Acte necesare:

– Cerere de inregistrare

– Declaratie model 1/2

– Rezervare nume

– Specimen de semnatura

– Dovada de proprietar a spatiului destinat sediului social

– Acord locatari

– Copii certificare conform cu originalul a actelor de studii

– Copie Carte de identitate

– Procura

 
Galerie foto (2)
[Image #1] [Image #2]
 
implementare proiecte consultanta  |  intreprindere individuala  |  verificarea bilantului contabil   |  Acte aditionale  |  Acte notariale  |  Acte societati comerciale  |  Activitati contabilitate  |  Adeverinte angajati  |  Adeverinte medicale  |  Administrare baza date  |  Afaceri de succes  |  Ajutorul unei terte persoane   |  Analiza afacerii  |  Analiza datoriilor si creantelor   |  Analiza diagnostic   |  Analiza financiara  |  Analiza fluxului informatic  |  Analiza fluxurilor financiare  |  Analize financiar contabile  |  Asigurari bunuri  |  Asigurari munca  |  Asigurari persoane juridice  |  Asigurari sanatate  |  Asigurari sociale   |  Asigurari sociale de pensii  |  Asigurari sociale de sanatate  |  Asigurarii de bunuri ä¹âŸi persoane  |  Asigurarii; pentru persoanele fizice   |  Asistenta fiscala  |  Autoritati sanatate publica judetene  |  Bonuri comanda  |  Bugetul asigurarilor sociale stat  |  Bugetul general consolidat  |  Calcul salarii contabilitate  |  Capital social  |  Carduri de masa  |  Carduri masa  |  Carduri pentru masa  |  Cash management  |  Certificare acte identitate mostenitori  |  Certificarea bilantului  |  Certificarea bilantului contabil   |  Certificat fiscal   |  Certificat mediu  |  Codul fiscal  |  Comert electronic  |  Completarea registrului inventar  |  Completarea registrului jurnal  |  Concedii medicale  |  Concedii medicale si adeverinte medicale  |  Configurare sistem  |  Consultanta marketing management  |  Consultanta vanzari  |  Consultanta auto  |  Consultanta contabila  |  Consultanta credite  |  Consultanta financiara  |  Consultanta finantare  |  Consultanta fonduri europene  |  Consultanta in marketing si management  |  Consultanta investitii  |  Consultanta management  |  Consultanta manageriala  |  Consultanta marketing  |  Consultanta organizationala  |  Consultanta privind salarizarea  |  Consultanta proiect   |  Consultanta taxe  |  Contabili autorizati  |  Contabilitate financiara  |  Contabilitate gestiune  |  Contabilitate, salarizare  |  Contabilitatea cheltuielilor  |  Contabilitatea trezoreriei  |  Contabilitatea veniturilor  |  Contract rate  |  Contracte colective de munca  |  Contracte de baza  |  Contracte individuale de munca  |  Contractelor colective de munca  |  Contractelor de munca  |  Contributia asigurari sociale sanatate  |  Control cv angajati  |  Control fiscal  |  Control personal  |  Copii acte   |  Cost management  |  Credite investitii  |  Cursul de asigurari   |  Decizia manageriala  |  Declaratie notariala   |  Declaratii fiscale anuale  |  Declaratii fiscale lunare  |  Declaratii venit  |  Depunere declaratii somaj  |  Depunerea declaratiilor lunare fiscale  |  Depunerea statelor de plata  |  Depunerea statelor de plata a salariilor  |  Diagnostic financiar  |  Diagnoza auto  |  Drept de proprietate  |  Drept fiscal  |  Echipa de profesionisti  |  Engleza afaceri  |  Engleza afaceri  |  Engleza in afaceri  |  Evidenta contabila  |  Expertiza financiara  |  Fiscalitate consultanta  |  Fiselor de post   |  Fuziuni si achizitii   |  Gestionarea dosarelor de personal  |  Gestionarea dosarelor personal  |  Impozit profesii  |  Impozit profit  |  Impozit venit  |  Impozitul pe dividende  |  Impozitul pe profit   |  Impozitul pe venit   |  Infiintare asociatie  |  Infiintare societate  |  Infiintari intreprindere individuala  |  Infiintari pfa  |  Infiintari societati  |  Infiintari societati comerciale  |  Infiintari srl  |  Inregistrare contabila  |  Inregistrare de societati comerciale   |  Inregistrare fiscala   |  Inregistrare mentiuni  |  Inregistrarea cronologica a articolelor contabile  |  Inregistrarea in contabilitate  |  Inspectoratul teritorial de munca  |  Inspectoratul teritorial de munca (itm)  |  Intocmire acte  |  Intocmire contracte  |  Intocmire de rapoarte financiare  |  Intocmire dosar angajat  |  Intocmirea documentelor primare   |  Intocmirea fiselor de post   |  Intocmirea actelor aditionale  |  Intocmirea bilantului contabil   |  Intocmirea dosarelor   |  Intocmirea dosarelor personal  |  Intocmirea fiselor post  |  Intocmirea jurnalelor  |  Intocmirea jurnalelor tva  |  Intocmirea ordinelor de plata  |  þntocmirea registrului evidenta fiscala  |  þntocmirea registrului jurnal  |  Intocmirea statelor de salarii  |  Investitii financiare  |  Jurnal de vanzari si cumparari   |  Legislatia in vigoare  |  Limba engleza afaceri  |  Litigii de munca   |  Litigii munca  |  Logistica parc auto  |  Management financiar  |  Management financiar contabil  |  Management parc auto  |  Management proiect  |  Marketing vanzari  |  Medierea conflictelor munca  |  Medierea reprezinta  |  Mentiuni la registrul comertului  |  Metode analiza financiara  |  Munca si asigurari sociale   |  Note de lichidare  |  Note lichidare  |  Note plata  |  Nu are sediul social  |  Obligatiile salariale  |  Obligatiilor fiscale  |  Obtinerea de credite   |  Ordine plata  |  Organele de control fiscal  |  Organisme autonome asigurari sociale  |  Organizare contabilitate  |  Partenerilor de afaceri  |  Persoana fizice autorizata  |  Persoana juridica   |  Plan afaceri  |  Plan marketing  |  Planificare strategica  |  Prezentare firma  |  Proceduri achizitii publice  |  Procuri notariale  |  Proiect management  |  Proiecte europene  |  Rapoarte financiar contabile  |  Rapoarte financiare  |  Raportari contabile  |  Rate lunare  |  Realizare contracte  |  Refacere contabilitate  |  Registrul comertului  |  Registrul national evidenta testamentelor autentice  |  Relatia cu itm  |  Reprezentare control  |  Reprezentare in litigii   |  Resurse umane   |  Resurse umane servicii  |  Salarizare personal  |  Sanatate publica  |  Sediul persoanei juridice  |  Sediul social  |  Servicii resurse umane  |  Servicii de contabilitate, salarizare si personal  |  Servicii de evidenta contabila  |  Servicii de lichidare  |  Servicii de personal si salarizare  |  Servicii de salarizare  |  Servicii la domiciliu  |  Servicii masa  |  Servicii medicale  |  Servicii notariale  |  Servicii salarizare  |  Sistem public pensii  |  Sisteme comanda control  |  Sisteme complete  |  Sisteme control date  |  Sisteme sanatate  |  Sistemul asigurari sociale sanatate  |  Situatiile financiare  |  Societate de consultanta  |  Societati cu raspundere limitata  |  Societati infiintari  |  Solutii finantare  |  Solvabilitatea partenerilor de afaceri  |  Specimen semnatura  |  Studii fezabilitate  |  Studii marketing  |  Taxa valoarea adaugata  |  Tichete masa  |  Verificare contabilitate  |  Verificarea si certificarea bilantului   | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.