Expert Service IT s-a înfiinÅ£at în anul 1995, având sediu unic în Bucuresti si ca principal obiect de activitate furnizarea de echipamente de birou. În timp, urmare a interacÅ£iunii cu nevoile si cererile clienÅ£ilor, compania si-a extins business-ul cãtre produsele IT, începând sã se dezvolte ca furnizor de produse si soluÅ£ii IT.Principalele repere în evolutia companiei:2003 – începutul dezvoltãrii la nivel naÅ£ional prin înfiinÅ£area filialelor Expert service IT (Craiova – 2003; TimiÅŸoara si Cluj – 2004; Brasov – 2005)2004 – primele contracte cu acoperire naÅ£ionalã (Yazaki România, AIG Life, ING Bank, ING Asigurãri de Viatã)2004 – certificarea ISO2005 – extinderea geograficã a business-ului în zona de SE a Å£ãrii, prin achiziÅ£ionarea firmei locale Xerographix (Dealer Autorizat Xerox)2006 – Primul contract IBM (Ministerul JustiÅ£iei)2006 – încorporarea în portofoliu a noi aplicaÅ£ii software si competente de dezvoltare a acestora prin achiziÅ£ionarea firmei locale QCT Connect Company (Advanced IBM Business Partner) din TimiÅŸoara2007 – începutul procesului de rebranduire, având ca rezultat la sfârsitul anului douã noi companii: Expertissa Timisoara si Expertissa Constanta.2008 – Expert Service IT (Bucuresti, Brasov, Craiova, Cluj-Napoca) devine Expertissa HQ. EXPERTISSA HQ Ascensiunea inceputa in 1995 in piata de IT continua pentru Expertissa HQ dupa anul 2008 propulsata de o imagine noua, actualizata, urmand ritmul si noile orientari ale unei piete cu dinamica uimitoare.Integrand Competente plus capacitatea de intelegere a nevoilor Clientilor generam solutii IT si le aliniem cu asteptarile dvs. Avem convingerea ca valoarea adaugata si calitatea serviciilor pe care le furnizam isi gasesc radacinile in nivelul de satisfactie pe care dvs, Clientul nostru, il dobanditi utilizand serviciile Expertissa HQ.Este adevarat ca oferim servicii complexe in scopul de a va pune la dispozitie un singur punct de contact pentru solutionarea unei palete largi de cereri din domeniul serviciilor IT, urmand calea care ne-a consacrat : managementul serviciilor de PRINTING.Continua extindere a competentelor pe care vi le punem la dispozitie vizeaza ofertarea solutiilor tailor-made: - Implementarea solutiilor IT in procesele activitatii de birou (Office automation)
- Analiza infrastructurii IT ce sta la baza proceselor specifice afacerii dvs.
- consiliere în selectarea solutiilor IT optime pentru eficientizarea întregii dvs. activităţi
- servicii IT integrate
- accesul la un portofoliu de marci, produse hardware si software de top
- raspuns rapid prin prezenta directa in orase importante : Bucuresti, Pitesti, Cluj, Brasov, Craiova, Ploiesti, Braila.
- posibilitatea de acoperire extinsa la nivel national prin intermediul retelei de parteneri.
Oferim serviciile impreuna cu dorinta si disponibilitatea noastrã de a dezvolta o relatie de încredere, un parteneriat pe termen lung. |