Consultanta privind Legea 319/2006 si normele de aplicare ale Legii sanatatii si securitatii in munca reglementata in H.G. 1045 din 2006; • Elaborarea instructiunilor proprii de instructaj în domeniul securitatii si sanatatii în munca; • Elaborarea instructiunilor proprii pentru acordarea primului ajutor la locul accidentului; • Elaborarea tematicilor de instructaj privind activitatile de sanatate si securitate în munca • Elaborarea programului de instruire-testare la nivelul societatii in domeniul securitatii si sanatatii in munca • Intocmirea normativului cadru intern de acordare a echipamentului individual de protectie (stabilirea tipului de echipament de protectie necesar pe activitati si dotarea lucrãtorilor cu echipament de protectie) • Administrarea medicinii muncii (programarea controlului medical obligatoriu si suplimentar, daca este cazul, gestiunea fiselor de aptitudine medicala, respectiv interpretarea fiselor de aptitudine medicala); • Intocmirea fiselor de expunere la riscuri, pentru examenul medical de angajare; • Intocmirea fiselor individuale de instructaj în domeniul sanatatii si securitatii în munca; • Organizarea, efectuarea si supravegherea activitatii de instructaj în domeniul sanatatii si securitatii în munca: instructajul general, instructajul la locul de munca, instructajul periodic respectiv instructajul la reluarea activitatii; • Semnalizarea la locul de muncã a pericolelor de accidentare, a cailor de evacuare, locatia centrelor de prim ajutor, locatia mijloacelor de interventie etc • Evidenta accidentelor de munca, a incidentelor periculoase si a bolilor profesionale; • Consultanta privind organizarea comitetului de sanatate si securitate in munca (daca este cazul • Identificare riscuri de accidentare si/sau de boala profesionala, pentru lucratori, la locurile de munca/ posturile de lucru. • Evaluare riscuri profesionale la care sunt expusi lucratorii la locurile de munca/ posturile de lucru. • Elaborare si/ sau actualizare Plan de prevenire si protectie, propriu firmei, pe baza riscurilor de accidentare si a riscurilor de boli profesionale identificate pe locurile de munca/ posturile de lucru, a activitatilor desfasurate si a echipamentelor de munca utilizate in cadrul firmei, a evaluarii riscurilor profesionale. • Propuneri de masuri cu caracter tehnic, organizatoric si de alt tip, care trebuiesc luate pentru evitarea pericolului grav si iminent, stabilirea zonelor cu risc ridicat si specific • Reprezentarea companiei in situatii de control ale organelor competente ale ITM |