Indiferent de tipul de eveniment pe care doriti sa-l organizati, noi va oferim toata asistenta de care aveti nevoie, ne vom ocupa de amenajarea spatiului unde va avea loc evenimentul, asigurarea invitatilor, conceperea materialelor publicitare si difuzarea acestora - sampling, serviciu de hosting asigurat de tinere modele, serviciu de catering - meniuri care pot satisface cele mai inalte exigente prin prisma colaborarii cu cele mai bune restaurante de prestigiu din Bucuresti. De asemenea, va punem la dispozitie pe tot parcursul desfasurarii evenimentului organizat intreg personalul necesar pentru o manifestare de succes - mc, dj, ospatari, piccolo, barmani etc... Firma noastra ofera asistenta si organizeaza evenimente, nunti, botezuri, petreceri, receptii firme, cocktail party. Va oferim o gama variata de produse si servicii personalizate: - Decoratiuni huse - Decoratiuni baloane - Aranjamente florale - Diverse accesorii – cadouri – tricouri, calendare cu numele firmei, evenimentului dvs. - Cameraman si fotograf - Asistenta pe tot parcursul evenimentului - asigurarea formatiei Take 5 Music - asigurarea trupe de dans – clasic, popular - Asigurarea locatiei si amenajarea acesteia - Asigurare catering - Furnizarea si trimiterea invitatiilor - Conceptie si organizare surprize (cadouri speciale, show-uri, gadget-uri) - Animatoare - MC (master of ceremony) - DJ - serviciu deservire clienti (indiferent de locatia aleasa) – ospatari, piccolo, barmani - activitati de sampling - activitati de hosting - inchirieri – sunet, huse Evenimente: - cocktail-uri; - lansarea produs - conferinte - party-uri - petreceri de sfarsit de an - petreceri de craciun - petreceri pentru copii |