Beia Consult International, Bucuresti -Furnizor echipamente de telecomunicatii Afisari: 216
Categorie: COMERT >> Telefoane, fax-uri, mobile, centrale telefonice Vizitatori: 609
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Str. Peroni, Nr.12-22, ,Sector 4, Bucuresti
-------------------------
Phone: Telefon
  0744310822; 0723686190; 0213323006
-------------------------
Web: Internet
  email: office@beia.ro
  site: www.beia.ro

 
Centrala telefonica Siemens HiPath 3800  
Detalii  video  

Siemens HiPath 3800 Sistem profesional de comunicatii telefonice pentru afaceri - Centrala telefonica digitala Caracteristici tehnice pe scurt ale centralei telefonice HiPath 3800 

  • Pana la 250 canale (ISDN, MSI, IP)
  • Pana la 384 de extensii digitale
  • Pana la 500 Puncte de lucru in mod IP
  • Suport pentru HiPath Cordless cu 64 statii de baza si 250 unitati mobile HiPath 3700/3750 ca platforma hardware pentru HiPath 3000 v5.0 pentru clientii existenti.

Evidentieri ale facilitatilor in noua versiune de centrala telefonica 

  • Familia de centrale telefonice HiPath 3000 IP este o excelenta alegere pentru societatile de marime mica ? medie cu un numar de utilizatori cuprins intre 1 si 1000; oferind comunicatii de voce de inalta calitate si un management al functiilor foarte facil.
  • HiPath ComScendo este software-ul de comunicatie utilizat de sistemele de comunicatie in mod real -time posedand si o suita enterprise de facilitati usor de utilizat si.
  • HiPath 3800 este o noua si puternica arhitectura hardware cu performante imbunatatite. Noua platforma hardware este destinata sa inlocuiasca modelele HiPath 3700 si HiPath 3750.Pentru clientii existenti, HiPath 3000 V5.0 deasemeni functioneaza pe platformele hardware HiPath 3700 / HiPath 3750.
  • Echipamentele din gama HiPath 3000, HiPath 4000 si HiPath 5000 ofera posibilitatea de conectarea in retea via IP si conexiuni TDM via CorNet IP (facilitatea ComScendo 'Interworking' ) si protocolul CorNet NQ
  • HiPath 3000 as Survivable Media Gateways in HiPath 4000 Small Remote Site Scenarios.
  • "Virtual Private Networks" (VPN) se configureaza usor si rapid utilizand conexiunea la Internet oferind posibilitatea de conectare cu puncte de lucru distante, etc.
  • Suport pentru noua familie optiPoint 420 cu taste auto etichetabile.
  • Noi mesaje : caller to: called party catre call transfer sau grupuri.
  • Modul de voice mail integrat pentru HiPath 33x0/35x0 2 canale de voce, 24 casute de mail dintre care un numar de maximum 4 sunt AutoAttendants, cu posibilitatea de a efectua pana la 2 ore de inregistrare.
  • HiPath Xpressions - o gama compacta de facilitati extinse prin utilizarea ca dispozitiv de anuntare.
  • Noi facilitati pentru comunicarea IP: Mobilitate , Desk Sharing si H.235 Security.
  • Startup simplificat, configuratie si mentenanţă.
  • Un concept nou si flexibil de licentiere pentru centrale telefonice

Optiuni de conectare pentru aplicatii software Ca o optiune, sistemele de centrale telefonice HiPath 3000 pot fi echipate cu o larga varietate de aplicatii special destinate cerintele SME:

  • HiPath Cordless este o solutie integrata pentru telefonele cordless conectate ciu sisteme DECT satandard. Angajatii dumneavoastra pot fi contactati oricand si oriunde in interiorul companiei; nici un apel telephonic nu este pierdut, iar cererilor li se poate raspunde rapid. Astfel satisfactia partenerilor dumneavoastra de afacere creste si se reduc costurile cu telefonele de raspuns Sistemele Cordless asigura o mobilitate maxima multumita unei conexiuni radio de cea mai buna calitate asigurata de statiile de lucru distribuite.
  • HiPath Xpressions Compact este un sistem integrat de memorare vocala, pentru redare si distribuire a mesajelor vocale in casuta de voicemail a destinatarului cu un anunt individual atasat. Mesajele inregistrate pot fi accesate din orice locatie, iar existenta unui mesaj nou inregistrat poate fi semnalata via outcall. Ca o completarea a functiilor de voicemail, HiPath Xpressions Compact poate fi utilizat ca dispozitiv de muzica in asteptare sau dispozitiv de anuntare.
  • HiPath Xpressions este o solutie complexa si unificata de mesagerie. Centrul de comunicatie al centralei telefonice suporta utilizatori in rutina de schimb de informatii de tip voce, fax , e-mail sau SMS. Aceasta inseamna ca este posibil sa se asigure solutii de comunicatie special dezvoltate pentru a se potrivi tuturor cerintelor incepand cu cele entry level si incheind cu solutii cecomunicatie folosind suportul IP.
  • HiPath ProCenter Compact este un packet software professional, o solutie de tip call center pentru un numar de pana ala 32 de agenti. Aceasta solutie softwarea va poate facilita imbunatatirea serviciului ? customer care services? In plus fata de alte distributii software de acest gen, HiPath ProCenter Compact dispune de de o statie ?supervisor? cu raportare in mod real time precum si functii de statistica, cuprinzatoare.
  • HiPath ProCenter Office, Agile, Entry, Standard si Advanced reprezinta solutii suplimentare pentru realizarea unui contact center complex pe suportul oferit de centrale telefonice. Acestea fac posibila utilizarea cat mai buna a resurselor in interactiunea cu clientii pe toate canalele de comunicare.
  • HiPath Hotel reprezinta o solutie inteligenta ce faciliteaza functionarea unei platforme de comunicatii pentru partea de front office in cadrul hotelurilor. Aceasta reduce volumul de munca al angajatilor si creste confortul oaspetilor prin integrarea in managementul hotelier a serviciilor oferite de centrale telefonice.
  • optiPoint and optiClient Attendant reprezinta solutii flexibile pentru call center, telefonul optiPoint 500 avand un panou cu led-uri nou ce indica precis starea tuturor convorbirilor. Daca unul din interioare din centrala telefonica este ocupat sau unul din membrii personalului nu este disponibil convorbirea poate fi redirectionata catre un operator.Cu ajutorul pachetului software optiClient este simulata pe calculator o consola operatoare cu ajutorul careia toate functiile pot fi accesate folosind tastatura calculatorului si mouse-ul.
  • HiPath Common Application Platform (CAP) si TAPI 120/170 fac posibila conectarea unui PC la sistemul de telefonie si utilizarea functiilor din centrala telefonica. Acest lucru permite integrarea aplicatiilor compatibile TAPI prin intermediul CTI (telefonie bazata pe calculator). Traficul pe liniile telefonice poate fi controlat prin intermediul inregistrarii convorbirilor, identificarii acestora si introducerea in lista de apeluri. Baza de date permite un raspuns competent la cererile clientilor.
  • HiPath SimplyPhone pentru Outlook / Notes este o aplicatie pentru zona CTI. Este destinata in particular statiilor de lucru ce utilizeaza Microsoft Outlook sau Lotus Notes ca solutie universala de comunicatii si organizare impreuna cu centrala telefonica. SimplyPhone pentru Outlook / Notes este de asemenea implementata in sistemul HiPath Xpressions pentru a furniza utilizatorilor Outlook / Notes functionalitati CTI.
  • HiPath ComAssistant este o aplicatie tip web browser oferind atat functionalitati CTI cat si un control al regulilor si al prezentei. Aplicatia impreuna cu centrale telefonice ofera suport utilizatorilor impresionand prin echilibrul intre conectivitatea permanenta si lucrul neintrerupt pentru indeplinirea sarcinilor importante. Utilizatorii mobili folosesc aplicatia in mod flexibil prin accesarea acesteia prin intermediul browser-ului sau prin telefon folosind recunoasterea vocii. Software-ul Fritz!32 ce cuprinde aplicatiile FritzFax! si FritzData! Poate fi comercializat impreuna cu o solutie de conectare prin intermediul unei retele IP intre sisteme de centrale telefonice HiPath 3000.
  • HiPath Accounting Management / Teledata Office se utilizeaza pentru calculul costurilor tuturor sistemelor de comunicatii (telefon, fax, internet) conectate la centrala telefonica si face posibila de asemenea evaluarea costurilor in functie de interiorul utilizat, linia externa sau departament. Informatiile necesare in evaluare pot fi transferate direct pe serverul central prin intermediul unei interfete LAN. HiPath Fault Management ofera personalului de intretinere posibilitatea monitorizarii starii sistemului de comuncatii, urmarirea tuturor posibilitatilor de aparitie a erorilor si oferirea imediata de suport.

     

 
Galerie foto (1)
[Image #1]
Prezentare video