Convenient Consulting - Consultanta afaceri Bucuresti Afisari: 543
Categorie: AFACERI >> Consultanta, acreditari, certificari calitate Vizitatori: 307
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Str. Avrig, nr. 63, sector 3,
-------------------------
Phone: Telefon
  0730448821; 0769682163; 0725096390
-------------------------
Web: Internet
  email: consultantamediere@gmail.com; juridic.convenient.ro@gmail.com
  site: www.convenient.ro

 
Servicii administrative-Convenient Consulting  
Detalii  

Administrare

Oferim consultanta in toate etapele afacerii dumneavoastra, de la planificare, strategie si implementare a noilor strategii de afaceri, pana la consultarea din punct de vedere juridic, asupra operatiunilor zilnice desfasurate. Amintim ca servicii de administrare:

– Negocieri contracte client. – Negocieri contracte furnizori. – Avize, autorizatii, permise de la diferitele autoritati. – Discutii pentru angajare personal, interviuri (HR). – Sediu (inchiriere, achizitionare). – Investitie/dezvoltare proiecte (arhitecti, avize, autorizatii, constructori, teren etc.). – Documente si formalitati personale (casa, vize, acte etc.). – Intalniri/negocieri cu avocati, auditori, evaluatori, contabili, experti. – Conducerea activitatii principale. – Urmarire fabricatie/servicii/lucrari. – Sedinte si rapoarte productie. – Rezolvat probleme de materii prime, stocuri, materiale etc. – Probleme de calitate si control. – Reclamatii client. – Raportari head office. – Probleme administrative curente. – Deplasari head office. – Conferinte, sedinte asociatii profesionale, lobby la autoritati etc.

Reduceti acum timpul alocat sarcinilor administrative

Prin servicii administrative intelegem gestionarea proceselor pentru sustinerea organizatiei in activitatile sale administrative zilnice. Indicatorii de performanta se concentreaza pe detinerea unor proceduri bine implementate pentru a reduce timpul petrecut cu munca administrativa, cu problemele generale de birou si nevoile de livrare a serviciilor catre client in timp real.

Oferim servicii de consultanţă legate de înregistrarea afacerii, ca tu sa gasesti orice iti trebuie atunci cand incepi un business.

Acordam astfel tot suportul necesar Start Up-urilor, antreprenorilor care in contextul economic actual isi asuma riscurile inceperii unei afaceri.

Oferim servicii de administrare a afacerii, de la gasirea unei persoane care sa se ocupe de intretinerea si administrarea imobilului, angajarea unui contabil, semnarea unui contract de colaborare cu un avocat, consilier juridic care sa iti ofere tot suportul juridic necesar si sa iti stea la dispozitie pentru analizarea oricaror acte juridice, a contractelor si perfectarea acestora, pana la servicii de recrutare de personal.

Practic iti poti externaliza acum intreg departamentul administrativ, iar noi iti asiguram in baza unui contract tot suportul necesar pentru ca organizatia sa functioneze perfect.

Putem fi asistent managerul tau catre care sa redirectionezi telefoanele, care sa preia e-mail-urile, sa-ti organizeze agenda zilnica, sa-ti planifice intalnirile importante si sa te degreveze de multe alte sarcini consumatoare de timp si implicit bani.

Avand pe cineva concentrat pe activitatile de rutina (citirea mail-urilor, raspuns la telefoane etc.) tu te poti focusa pe gasirea de noi clienti si dezvoltarea afacerii.

Elaborare acte pentru companii

De la intocmirea si redactarea actelor necesare infiintarii unei societati comerciale si pana la elaborarea unei prezentari corporate va stam la dispozitie cu servicii complete.

Intocmim/redactam orice inscrisuri juridice: contracte comerciale, contracte civile, acte constitutive, acte aditionale, contracte de cesiune de parti sociale, contracte de comodat, contracte de inchiriere, contract de mandatare / imputernicire, contracte de prestari servicii, contracte de vânzări, contracte de schimb, locaţiuni; întocmire/redactare contracte individuale de muncă, litigii de munca (recuperarea creantelor salariale; negocierea conflictelor de muncă), notificari. Intocmim/redactam Fisa postului, Organigrame, Regulamente de ordine interioara etc.

Inregistrare mărci la OSIM, protecţie şi exploatare mărci, protecţia drepturilor de autor şi a drepturilor conexe, obţinere brevet de invenţii.

Oferim servicii complete de copywriting, concepere (content creation) si corectura text, tehnoredactare computerizata, scanare si procesare de texte/imagini. Intocmim corespondenta, simpla sau recomandata, traduceri acte, legalizari acte, prezentari companii.

 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
certificatul fiscal  |  consultanta grafica  |  contract de prestari servicii  |  implementare proiecte consultanta  |  infiintari puncte de lucru   |  inregistrarea de sucursale, filiale  |  intreprindere individuala  |  litigii comerciale   |  modificare de denumire societate  |  osim   |  Acordul de asociere  |  Acte aditionale  |  Acte aditionale societati comerciale  |  Acte constitutive  |  Acte constitutive aditionale societati comerciale  |  Acte constitutive societati comerciale  |  Acte firma  |  Acte notariale  |  Acte societati comerciale  |  Actelor constitutive  |  Actiuni comerciale  |  Activitatea societatii   |  Activitati comerciale  |  Activitatile conexe  |  Actul constitutiv al societatii  |  Adeverinta atestare vechime munca  |  Administrare personal  |  Administrare societati comerciale  |  Afaceri de succes  |  Afise prezentare  |  Afise publicitare  |  Ajutorul unei terte persoane   |  Analiza afacerii  |  Analiza piata  |  Analize economico financiare  |  Analize financiar contabile  |  Angajarea in munca  |  Animatii flash  |  Aporturi capital social  |  Asigurari agricole  |  Asigurari munca  |  Asigurari persoane juridice  |  Asigurari sanatate  |  Asistent managerul  |  Asistenta juridica  |  Asistenta juridica consultare reprezentare  |  Asistenta juridica infiintare societati comerciale  |  Asistenta juridica persoane fizice  |  Asistenta juridica persoane juridice  |  Asistenta juridica si consultanta  |  Asistenta notar public  |  Asociatii proprietari  |  Asociatii si fundatii  |  Asociatii sportive  |  Atestare acte  |  Atestare acte juridice  |  Atestate asigurari  |  Audit contabili  |  Audit contabilitate  |  Audit financiar  |  Audit financiar contabil  |  Audit societati  |  Auditori calitate  |  Autorizare persoane fizice  |  Autorizare punct lucru  |  Autorizare puncte lucru  |  Autorizare sediu social  |  Autorizari societati comerciale  |  Autorizatie de functionare valabila  |  Autorizatie de mediu   |  Autorizatii functionare  |  Autorizatii mediu  |  Avize persoane juridice  |  Avocat societati comerciale  |  Balanta contabila  |  Balanta verificare  |  Bannere publicitare  |  Bannere web  |  Baza de impozitare  |  Birou de traduceri si de consultanta   |  Birou traduceri  |  Book studio  |  Brand puternic  |  Branding design  |  Branding online  |  Cabinet veterinar sector 3  |  Calendare pliante  |  Calendare promotionale  |  Capital social  |  Capitalul social al firmei  |  Caracter juridic  |  Carti afaceri  |  Carti internet  |  Carti online  |  Casa de pensii   |  Casa traduceri  |  Cataloage prezentare  |  Cenzor contabil  |  Certificat constatator registrul comertului  |  Certificat fiscal   |  Certificat fiscal administratia financiara  |  Certificat mediu  |  Certificate constatatoare  |  Certificate constatatoare registrul comertului  |  Cesiune parti sociale  |  Cesiuni firme  |  Cesiuni societati comerciale  |  Cifra de afaceri   |  Clinica veterinara sector 3  |  Cluburi copii  |  Cluburi sportive  |  Colaborare afaceri  |  Companii de servicii profesionale si it  |  Completarea registrului inventar  |  Completarea registrului jurnal  |  Conceptie grafica  |  Conceptie logo  |  Conflicte administrarea societatilor comerciale  |  Consilier juridic  |  Consiliere juridica dreptul muncii  |  Consultanta calitate  |  Consultanta afaceri  |  Consultanta baza date  |  Consultanta branding  |  Consultanta business  |  Consultanta comerciala  |  Consultanta contabila  |  Consultanta contabila si de afaceri  |  Consultanta contracte cesiune  |  Consultanta contracte comerciale  |  Consultanta credite  |  Consultanta executie  |  Consultanta financiara  |  Consultanta financiara contabila  |  Consultanta fiscala  |  Consultanta fiscala societati comerciale  |  Consultanta fonduri nerambursabile  |  Consultanta gratuita  |  Consultanta imagine  |  Consultanta internet marketing  |  Consultanta juridica  |  Consultanta management  |  Consultanta marketing  |  Consultanta notariala  |  Consultanta obtinere permise munca  |  Consultanta operatorii date personale  |  Consultanta psi  |  Consultanta recrutare  |  Consultanta si reprezentare juridica  |  Consultanta societati comerciale  |  Consultanta web  |  Consultanta, asistenta juridica  |  Cont curent  |  Contabila si de afaceri  |  Contabilitate financiara  |  Contabilitate, salarizare  |  Contabilitatea cheltuielilor  |  Contabilitatea registrului casa  |  Contract intretinere  |  Contracte civile  |  Contracte comodat  |  Contracte de baza  |  Contracte inchiriere  |  Contracte individuale de munca  |  Contracte pentru sediu  |  Contracte schimb  |  Contractelor de munca  |  Control cv angajati  |  Control fiscal  |  Control personal  |  Copii acte   |  Corectura text  |  Corectura traduceri  |  Creatie grafica  |  Creatie publicitara  |  Creatie slogan  |  Creatie web  |  Credite nerambursabile  |  Declaratie notariala   |  Declaratie tip   |  Declaratii venit  |  Departamentul persoane juridice  |  Depunerea actelor registrul comertului  |  Design elegant  |  Design grafic  |  Design pliante  |  Design publicitate  |  Design studio  |  Design tehnic  |  Detalii de executie  |  Detectiv verificare personal  |  Divizari societati comerciale  |  Dizolvare firma  |  Dizolvare societate  |  Dizolvarea si lichidarea de societati  |  Dizolvarea unei societati  |  Dizolvarea, lichidarea  |  Dizolvari societati  |  Domeniul juridic  |  Dosare cerere plata  |  Drept de proprietate  |  Drept financiar   |  Drept financiar si fiscal  |  Drept fiscal  |  Dreptul afacerilor  |  Dreptul de folosinta  |  Dreptul de proprietate  |  Dreptul mediului  |  Echipa de profesionisti  |  Echipa dedicata  |  Echipa specialisti  |  Echipa tanara   |  Efect vizual   |  Elaborarea actelor juridice  |  Erori materiale  |  Executarea contractelor de munca  |  Executie calendare  |  Experti contabili  |  Experti evaluatori  |  Expertiza contabila  |  Expertiza financiara  |  Expertiza in consultanta  |  Expertize contabile  |  Expertize juridice  |  Filiale ate  |  Firma contabilitate  |  Firma schimbare certificat inregistrare  |  Firma specializata servicii   |  Firme infiintare  |  Flyere pliante postere  |  Fonduri financiare  |  Fonduri nerambursabile  |  Fonduri studii  |  Functionarii societatii comerciale  |  Furnizori de servicii   |  Fuziuni societati comerciale  |  Grafica publicitara  |  Grafica reviste  |  Graphic design  |  Identitate brand  |  Identitate companie  |  Identitate firma  |  Identitate logo  |  Identitate web  |  Implementare si control  |  Impozitul pe profit   |  Incheierea contractelor comerciale  |  Inchiriere imobil  |  Infiintare asociatie  |  Infiintare firme  |  Infiintare puncte lucru  |  Infiintare societate  |  Infiintare societate comerciala  |  Infiintare societati comerciale, sucursale, filiale   |  Infiintare sucursale filiale  |  Infiintarea de firme,pfa  |  Infiintarea societatilor comerciale  |  Infiintari asociatii  |  Infiintari asociatii familiale  |  Infiintari firme  |  Infiintari fundatii  |  Infiintari intreprindere individuala  |  Infiintari intreprinderi familiale  |  Infiintari ong  |  Infiintari persoane fizice autorizate  |  Infiintari pfa  |  Infiintari societati  |  Infiintari societati comerciale  |  Infiintari srl  |  Informatii clienti  |  Inregistrare puncte de lucru   |  Inregistrare contabila  |  Inregistrare contracte munca  |  Inregistrare de societati comerciale   |  Inregistrare emblema societate  |  Inregistrare fiscala   |  Inregistrare inventii  |  Inregistrare mentiuni  |  Inregistrare osim  |  Inregistrarea de asociatii  |  Inregistrarea in contabilitate  |  Inspectoratul teritorial de munca  |  Intalniri afaceri  |  Intalniri de afaceri  |  Internet marketing  |  Intocmire acte  |  Intocmirea actelor aditionale  |  Intocmirea situatiilor financiare  |  Intreprinderi familiale  |  Legalizari traduceri  |  Librarie copii  |  Lichidare firma  |  Lichidare societate  |  Lichidare voluntara  |  Lichidari de societati  |  Lichidari firme  |  Litigii administrative  |  Litigii civile  |  Litigii civile si comerciale  |  Litigii comerciale  |  Litigii contracte locatiune  |  Litigii de munca   |  Litigii munca  |  Logo design  |  Logo firma  |  Lucrari si servicii  |  Majorari capital  |  Management documente  |  Management financiar  |  Management financiar contabil  |  Management timp  |  Mape prezentare  |  Marketing online  |  Marketing online si seo   |  Marketing produse  |  Materiale protectie  |  Materiale psi  |  Mediul de afaceri  |  Mentenanta retele  |  Mentiuni la registrul comertului  |  Modalitati de realizare   |  Modificare acte societati  |  Modificare de sediu  |  Modificari societati comerciale  |  Modul contabilitate  |  Munca cu forme legale  |  Natura juridica  |  Negocierea conflictelor de munca  |  Negocierea contractelor comerciale   |  Negocierea si perfectarea de contracte comerciale  |  Negocieri contracte  |  Notar imobil dobandire mostenire  |  Notari publici sector 3  |  Nu are sediul social  |  Numire administratori  |  Obiecte promotionale  |  Obiectului de activitate al societatii   |  Obtinere avize persoane juridice  |  Obtinere rezervare denumire societate  |  Oficiul postal  |  Oficiul registrului comertului  |  Oficiului registrului comertului  |  Optimizare google  |  Optimizare seo  |  Optimizare site  |  Optimizare web site  |  Organele corpului  |  Organele de control fiscal  |  Organizare contabilitate  |  Organizarea contabilitatii financiare   |  Pagina web   |  Parteneriate comerciale  |  Parti sociale   |  Pensie de intretinere  |  Permanent mediu  |  Permise de munca   |  Persoana fizice autorizata  |  Persoana juridica   |  Persoane juridice straine  |  Persoanelor fizice si juridice  |  Portaluri web  |  Prelungire contracte de sediu  |  Prevenirea incendiilor  |  Prevenirea si stingerea incendiilor  |  Prezentare firma  |  Prezentari interactive flash  |  Prezentari interactive video  |  Prezentari online  |  Prima inregistrare  |  Productie afise  |  Productie brosuri  |  Productie pliante  |  Promovare internet  |  Promovare online  |  Promovare produse  |  Promovare seo  |  Promovare si optimizare  |  Promovare site  |  Promovare siteuri  |  Promovare web  |  Promovarea firmei pe internet  |  Protectia asociatilor  |  Protectia muncii  |  Protectia muncii, psi  |  Protectia persoane  |  Publicitate interactiva  |  Publicitate offline   |  Publicitate online  |  Publicitate web  |  Radiere firma  |  Radiere puncte de lucru  |  Radieri puncte lucru  |  Radieri societati  |  Realizare bannere  |  Realizare bloguri  |  Realizare domenii web  |  Realizare siteuri  |  Realizare siteuri web  |  Realizare web design  |  Recodificare caen  |  Recrutare personal   |  Redactare contracte comerciale  |  Redactare acte   |  Redactare acte aditionale  |  Redactare acte constitutive  |  Redactare acte juridice civile  |  Redactare contracte comerciale  |  Redactare societati comerciale  |  Redactarea contractelor juridice  |  Redactarea actelor constitutive  |  Redactarea de acte aditionale  |  Redactarea de acte constitutive  |  Redactarea de acte juridice  |  Registru de casa  |  Registrul comertului  |  Registrul national evidenta testamentelor autentice  |  Reprezentante comerciale  |  Reprezentantii legali  |  Reprezentare juridica  |  Reprezentare registrul comertului  |  Reviste online  |  Rezervare denumire societate  |  Ridicarea actelor registrul comertului   |  Roi dinate   |  Salarizare personal  |  Scanare documente  |  Schimbare sediu social  |  Schimbarea formei juridice societate  |  Se elibereaza o diploma   |  Search engine optimization  |  Sediu secundar al societatii   |  Sediul societatii comerciale  |  Sediul persoanei juridice  |  Sediul social  |  Servicii personalizate  |  Servicii birou  |  Servicii comunicare  |  Servicii conexe  |  Servicii de contabilitate si expertiza contabila  |  Servicii de contabilitate, salarizare si personal  |  Servicii de lichidare  |  Servicii de management financiar   |  Servicii de personal si salarizare  |  Servicii de publicitate  |  Servicii de salarizare  |  Servicii financiar contabile  |  Servicii foto  |  Servicii la domiciliu  |  Servicii mentenanta  |  Servicii notariale  |  Servicii personalizate  |  Servicii promotionale  |  Servicii salarizare  |  Servicii salubritate  |  Servicii suplimentare  |  Servicii web  |  Serviciile de marketing servicii it  |  Serviciul roman informatii  |  Sistem public pensii  |  Site personalizat  |  Site web prezentare  |  Siteuri realizare  |  Situatii financiare  |  Situatiile financiare  |  Situatiilor financiare  |  Societate de consultanta  |  Societati cu raspundere limitata  |  Societati infiintari  |  Societatile comerciale cu sediul in romania  |  Solutii domeniul it  |  Solutii marketing promovarea firmei  |  Solutii publicitare  |  Specimen semnatura  |  Stingerea incendiilor  |  Straini stabilirea domiciliului romania  |  Strategie si planificare  |  Strategii marketing  |  Studii mediu  |  Suport motor  |  Suspendarea activitatii   |  Tarife competitive  |  Tehnoredactare texte  |  Tehnoredactare computerizata  |  Textile promotionale  |  Traduceri acte  |  Traduceri comerciale  |  Traduceri contracte  |  Traduceri documente  |  Traduceri generale  |  Traduceri juridice  |  Urbanism si mediu  |  Urmarire persoane  |  Verificare balanta contabila  |  Verificare contabilitate  |  Verificare informatii  |  Verificare personal  |  Web hosting  |  Web marketing  |  Web site realizare  |  Ziare si reviste  |  Zile lucratoare  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.