CHIMBARE SEDIU IN ACELASI JUDET SAU IN ALT JUDET Avem nevoie de la dumneavoastra de urmatoarele: Dovezile privind noul sediu social (copie): Documentele care atesta drepturile de folosinta asupra spatiilor cu destinatie de sediu social si/sau de sedii secundare pot fi:extras de carte funciara, în termen de valabilitate la depunere, dar nu mai vechi de 30 de zile, contract de vânzare-cumparare, contract de donatie în forma autentica, certificat de mostenitor, act notarial de iesire din indiviziune sau de delimitare a proprietatii, hotarâre judecatoreasca definitiva privind proprietatea sau folosinta/uzufructul, hotarârea judecatoreasca definitiva de iesire din indiviziune, proces verbal de receptie a constructiei, act de adjudecare a imobilului vândut în cadrul executarii silite, contract de schimb, contract de închiriere (înregistrat la Administratia Finantelor Publice, pentru cel încheiat între persoane fizice si persoane juridice; neînregistrat la Administratia Finantelor Publice, pentru cel încheiat între persoane juridice), contract de subînchiriere, contract de concesiune, contract de leasing imobiliar, contract de comodat, contract de uz, contract de uzufruct, certificat de rol fiscal/rol agricol în termen de valabilitate sau orice alt act juridic care confera dreptul de folosinta, la alegerea solicitantului. Extrasul de carte funciara si certificatul de rol fiscal/rol agricol se depun în original, celelalte documente urmând a fi depuse în copie certificata de parte sau în copie legalizata. Daca este cazul, avizul privind schimbarea destinatiei imobilelor colective cu regim de locuinta, prevazut de Legea nr.230/2007 (completat pe formular-tip, original); În cazul schimbarii denumirii localitatii sau strazii ori al renumerotarii imobilelor, persoanele juridice înmatriculate vor solicita, pe cheltuiala lor si în baza înscrisurilor justificative, înregistrarea modificarilor, intervenite si eliberarea unui nou certificat de înregistrare; Certificatul de înregistrare si dupa caz, anexa/anexele (originale). Noi ne ocupam de urmatoarele: Cerere de înregistrare (original); Dovada verificarii disponibilitatii si a rezervarii firmei si/sau a emblemei (original); Daca este cazul, acordul pentru utilizarea denumirii, prevazut de art. 39 din Legea nr. 26/1990, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare (original); Hotarârea adunarii generale a asociatilor/ actionarilor decizia asociatului unic/ decizia CA/decizia directoratului sau, dupa caz, actul aditional la actul constitutiv (original); În cazul schimbarii sediului regiilor autonome, societatilor cooperative si organizatiilor cooperatiste de credit, se vor depune, dupa caz: - hotarârea Consiliului de administratie aprobata de ministerul de resort, pentru RA de interes national, iar pentru RA de interes local, de autoritatea administratiei publice locale (original); - pentru societatile cooperative hotarârea organului statutar (original); - pentru organizatiile cooperatiste de credit: hotarârea adunarii generale a membrilor cooperatori sau actul aditional modificator cu viza organelor abilitate potrivit legii, daca este cazul (original). Actul constitutiv actualizat; Declaratia-tip pe propria raspundere (original), semnata de asociati sau de administratori din care sa rezulte, dupa caz, ca: - persoana juridica nu desfasoara, la sediul social, activitatile declarate, o perioada de maximum 3 ani (model 1); - persoanele juridice îndeplinesc conditiile de functionare prevazute de legislatia specifica în domeniul sanitar, sanitarveterinar, protectiei mediului si protectiei muncii, pentru activitatile precizate în declaratia-tip (model 2); Daca este cazul: - avizele prealabile prevazute de legile speciale (original); - împuternicire speciala (în forma autentica), avocatiala sau delegatie pentru persoanele desemnate sa îndeplineasca formalitatile legale (original). Delegatie pentru persoanele desemnate sa îndeplineasca formalitatile legale semnata de administrator (original). |