www.constituirifirme.ro Afisari: 2442
Categorie: AFACERI >> Avocati, juristi Vizitatori: 1017
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Bucuresti
-------------------------
Phone: Telefon
  0726155494
-------------------------
Web: Internet
  email:
  site: www.constituirifirme.ro


 
Infiintare asociatii si fundatii (O.N.G.)  
Detalii

INFIINTARE ASOCIATII SI FUNDATII   

 

Asociatia este constituita la initiativa a minimum 3 persoane care, pe baza unei întelegeri, pun în comun si fara drept de restituire contributia materiala, cunostintele sau aportul lor în munca pentru realizarea unor activitati în interes general, comunitar sau, dupa caz, în interesul lor personal dar nepatrimonial.    Patrimoniul necesar pentru infiintarea unei asociatii este cel un salar minim brut pe economie la data infiintarii si poate fi costituti atat in bani cat si in natura.   Fundatia este constituita de una sau mai multe persoane care, pe baza unui act juridic constituie un patrimoniu afectat, în mod permanent si irevocabil, realizarii unui scop de interes general sau, dupa caz, comunitar.    Patrimoniul initial pentru infiintarea fundatiei trebuie sa includa bunuri în natura sau în numerar, a caror valoare totala sa fie de cel putin 100 de ori salariul minim brut pe economie, la data constituirii fundatiei, cu exceptia cazului fundatiilor al caror scop exclusiv este efectuarea operatiunilor de colectare de fonduri care sa fie puse la dispozitia altor asociatii sau fundatii, în vederea realizarii de programe de catre acestea din urma, caz in care patrimoniul initial poate avea o valoare totala de cel putin 20 de ori salariul minim brut pe economie.    

 

Avem nevoie de la dumneavoastra de urmatoarele:

  • O varianta pentru denumirea asociatiei;
  • Copie CI / Pasaport membri fondatori (minim 3);
  • Copie Contract spatiu pentru sediul asociatiei;
  • Daca este cazul, avizul privind schimbarea destinatiei imobilelor colective cu regim de locuinta (Acord Asociatie de Proprietari/Locatari);
  • Dovada depunerii patrimoniului la o banca aleasa de client cel putin egal cu salariul minim brut pe economie (600 ron); (Se poate face de catre noi contra cost: 100 ron);
  • Procura speciala pentru inregistrare la Ministerul Justitiei.
  •  

    Noi ne ocupam de urmatoarele:

  • Actul constitutiv;
  • Statutul;
  • Pregatirea dosarului si depunerea acestuia la Judecatorie;
  • Ne prezentam la sedinta de judecata;
  • Obtinem eliberarea sentintei civile (incheierii) de infiintare a O.N.G.-ului si inscriem O.N.G.-ul in Registul Asociatiilor si Fundatiilor.    
  • Precizari:   Actul constitutiv si Statutul asociatiei se autentifica la notar.   Termenul pentru constituirea unei asociatii este de 45 zile - moment in care asociatia va fi pe deplin functionala.
  • Obtinerea hotararii judecatoresti privind dispunerea inscrierii in Registrul asociatiilor si fundatiilor se face in 21 de zile, insa, datorita procedurilor ce trebuie indeplinite pentru ca aceasta hotarare sa ramana definitiva, termenul ajunge la 45 de zile.
  •  

     

     

     

     

     

     
    Galerie foto (1)
    [Image #1]
     
    certificatul fiscal  |  intreprindere individuala  |  modificare de denumire societate  |  Act aditional  |  Act de donatie  |  Act juridic  |  Acte constitutive  |  Acte constitutive societati comerciale  |  Acte constitutive, modificatoare  |  Acte deces  |  Acte divort copii minori intelegere  |  Acte firma  |  Acte necesare autoritatea tutelara  |  Acte normative  |  Acte societati comerciale  |  Actele constitutive  |  Actiuni comerciale  |  Activitate principala  |  Activitatea de lichidare  |  Activitatea societatii   |  Actul constitutiv al societatii  |  Actul de deces original  |  Adeverinta de absolvire   |  Administratia finantelor  |  Angajarea in munca  |  Aporturi capital social  |  Asociatii locatari  |  Asociatii proprietari  |  Asociatii si fundatii  |  Autorizare puncte lucru  |  Autorizare sediu social  |  Avocati juristi  |  Balanta contabila  |  Balanta verificare  |  Calitate de mostenitor  |  Calitatea de administrator  |  Capital social  |  Capitalul social al firmei  |  Carte funciara  |  Carte straina  |  Cartea funciara a proprietatii   |  Cerere executare silita directa  |  Cerere executare silita imobiliara  |  Cerere executare silita mobiliara  |  Cererea pietei  |  Certificat calitate  |  Certificat constatator registrul comertului  |  Certificat de mostenitor  |  Certificat fiscal   |  Certificat fiscal administratia financiara  |  Certificate cazier fiscal  |  Certificate constatatoare  |  Certificate mostenitor  |  Certificatele de competenta   |  Certificatul de casatorie   |  Certificatul de deces  |  Certificatul divort  |  Cesiune parti sociale  |  Cesiune parti sociale,actiuni  |  Cesiuni firme  |  Cod caen  |  Concesiune  |  Consultanta contracte cesiune  |  Consultanta contracte comerciale  |  Consultanta societati comerciale  |  Consultanta taxe  |  Contract de donatie  |  Contract leasing  |  Contracte de baza  |  Contracte pentru sediu  |  Control fiscal  |  Copii acte   |  Creante exigibile  |  Credit persoane juridice  |  Datele de identificare   |  Decizia de cumparare  |  Declaratia rol fiscal  |  Declaratie tip   |  Declaratii pe proprie raspundere  |  Deplasarea   |  Depunerea actelor registrul comertului  |  Diploma absolvire   |  Dizolvare firma  |  Dizolvare societate  |  Dizolvarea si lichidarea societatilor comerciale  |  Dizolvarea societatii  |  Dizolvarea, lichidarea  |  Dizolvarea, lichidarea si radierea  |  Documente justificative  |  Domeniul juridic  |  Drept comercial  |  Drept comunitar  |  Drept fiscal  |  Drept societar   |  Dreptul de folosinta  |  Dreptul de proprietate  |  Dreptul familiei  |  Dreptul mediului  |  Dreptul muncii  |  Dreptul societatilor comerciale  |  Durata societatii  |  Efectuarea executarii silite  |  Erori materiale  |  Executarea contractelor individuale munca  |  Expertiza contabila  |  Expertiza contabila judiciara  |  Expertiza financiara  |  Extras de carte funciara   |  Firma schimbare certificat inregistrare  |  Firme infiintare  |  Iesire din indiviziune  |  Iesire indiviziune  |  Impozit venit  |  In calitate de angajator  |  Infiintare asociatie  |  Infiintare carte funciara  |  Infiintare firme  |  Infiintare puncte lucru  |  Infiintare societate  |  Infiintarea societatilor comerciale  |  Infiintari asociatii  |  Infiintari asociatii familiale  |  Infiintari fundatii  |  Infiintari intreprindere individuala  |  Infiintari ong  |  Infiintari pfa  |  Infiintari societati  |  Infiintari societati comerciale  |  Inregistrare puncte de lucru   |  Inregistrare de societati comerciale   |  Inregistrare emblema societate  |  Inspectoratul teritorial de munca  |  Leasing persoane fizice  |  Leasing imobile  |  Legislatia in vigoare  |  Legislatia muncii  |  Lichidare firma  |  Lichidare judiciara  |  Lichidare societate  |  Lichidare voluntara  |  Lichidarea societatilor comerciale  |  Majorare/reducere capital social  |  Modificare a datelor  |  Modificare de sediu  |  Modificarea actelor unei asociatii  |  Modificari acte constitutive  |  Modul de administrare  |  Munca cu forme legale  |  Natura juridica  |  Normele metodologice   |  Notar certificat mostenitor  |  Notar imobil dobandire mostenire  |  Nu are sediul social  |  Numarul de asociati  |  Numire administratori  |  Obiectului de activitate al societatii   |  Oficiul registrului comertului  |  Oficiului registrului comertului  |  Ordonanta de urgenta nr  |  Parti sociale   |  Patrimoniului societatii   |  Persoana fizice autorizata  |  Persoana juridica   |  Persoane juridice straine  |  Persoanelor fizice si juridice  |  Petreceri 1 martie  |  Prelungire contracte de sediu  |  Radierea societatii  |  Recodificare caen  |  Recodificare cod caen  |  Redactare contracte comerciale  |  Redactare actiuni  |  Redactare contracte comerciale  |  Redactare societati comerciale  |  Registrul comertului  |  Reprezentante comerciale  |  Reprezentantii legali  |  Reprezentare registrul comertului  |  Reprezentarea societatii   |  Ridicarea actelor registrul comertului   |  Salariul de baza  |  Schimbare certificat inregistrare  |  Schimbare sediu social  |  Schimbarea formei juridice societate  |  Sediu secundar al societatii   |  Sediul societatii comerciale  |  Sediul persoanei juridice  |  Sediul social  |  Servicii de lichidare  |  Servicii juridice  |  Situatii financiare  |  Situatiile financiare  |  Societate de consultanta  |  Societatea absorbanta  |  Societati cu raspundere limitata  |  Societati infiintari  |  Supraveghere financiara  |  Supraveghere persoane  |  Suspendarea activitatii   |  Taxa judiciara timbru  |  Taxe de timbru  |  Taxele de timbru  |  Verificare balanta contabila  | 
    Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
    Email: Parola:
     


     
    Nume firma  
    Nume site ~ www.ghidul.ro/  
      Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
    Persoana de contact  
    Telefon  
    Email  
      * Toate campurile sunt obligatorii.  
    In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.