COMPANIA DE CONSULTANTA SI AUDIT Afisari: 1349
Categorie: AFACERI >> Consultanta, acreditari, certificari calitate Vizitatori: 538
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Str. Principala , Nr.251D Bis, Jucu de Mijloc, judetul Cluj
-------------------------
Phone: Telefon
  0727744682
-------------------------
Web: Internet
  email: office@companiadeconsultanta.ro
  site: www.companiadeconsultanta.ro

 
SR EN ISO 9001:2015  
Detalii  video  

SR EN ISO 9001:2015 Sistemul de Management al Calitatii

 

Noua versiune a SR EN ISO 9001:2015 a fost publicata in octombrie 2015 si prezinta un standard modernizat care indeplineste noile tendinte de calitate si creste importanta acestui sistem de management pentru rezultatele unei organizatii.

Printre elementele care ies in evidenta in noul SR EN ISO 9001: 2015 sunt: evaluarea riscului, generarea rezultatelor, feedback de la partile interesate, alinierea cu alte standarde ISO si o documentatie mai simpla.

 

Noua versiune a SR EN ISO 9001:2015 a fost publicata in octombrie 2015 si prezinta un standard modernizat care indeplineste noile tendinte de calitate si creste importanta acestui sistem de management pentru rezultatele unei organizatii.

Modificari semnificative ale SR EN ISO 9001:2015:

  • Compatibilitate ISO. O mai mare compatibilitate intre standardele ISO.
  • Luarea deciziilor. Decizii bazate pe analiza si evaluarea de date si informatii pentru rezultate eficiente.
  • Imbunatatire continua. Accentuarea si concentrarea eforturilor asupra imbunatatirii managementului.
  • Abordarea procesuala. Intelegerea si gestionarea activitatilor ca procese interdependente, formand un sistem coerent.
  • Implicarea oamenilor. Asigurarea ca toti cei implicati sunt competenti si capabili, adaugand valoare activitatii desfasurate.
  • Leadership. O mai buna aliniere cu procesele de management al afacerii si leadership
  • Orientarea catre client. Management axat pe satisfacerea nevoilor clientilor

 

Beneficiile implementarii unui astfel de sistem sunt:

 

  • Indeplinirea politicii si a obiectivelor companiei
  • Castigarea increderii clientilor
  • Cresterea satisfactiei clientilor
  • Imbunatatirea continua a performantei generale
  • Adaptarea activa si sistematica la modificarile conditiilor pietei
  • Satisfactia angajatilor
  • Transparenta si eficienta proceselor interne ale organizatiei
  • Evitarea erorilor in locul corectarii lor
  • Economie de timp si bani
 
Galerie foto (1)
[Image #1]
Prezentare video