Codecs - Cursuri acreditate de management, Bucuresti Afisari: 342
Categorie: CURSURI DE INITIERE SI PERFECTIONARE, EDUCATIE, INVATAMANT >> Cursuri management si marketing Vizitatori: 698
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Str. Agricultori, Nr. 37-39, Sector 2, Bucuresti
-------------------------
Phone: Telefon
  0212525182; 0726743141; 0212525613
-------------------------
Web: Internet
  email: office@codecs.ro; sales@codecs.ro
  site: www.codecs.ro
  facebook: CODECSNetwork
  instagram: codecs_romania/?hl=ro

 
Tehnici de interogare, elicitare si body language  
Detalii  

Acest curs se adreseaza celor care, in discutiile cu clientii, fac eforturi de a afla detaliile necesare derularii activitatii profesionale (ex: avocat – client) si care totdata, se confrunta cu riscul preluarii unor date neadevarate sau incomplete de la acestia.Participantii vor invata tehnici avansate de interogare, elicitare si cum sa utilizeze Metoda R.E.A.D. din body language.Structura cursului include si exercitii de integrare a celor trei metode, in scopul obtinerii de la interlocutori a informatiilor necesare, complete si pentru verificarea/evaluarea sinceritatii cu care comunica acestia.

ObiectiveLa sfarsitul cursului participantii vor cunoaste:

  • structura unui interogatoriu de tipul avocat-client;
  • cum se realizeaza un astfel de interogatoriu;
  • parghiile pshologice pe care le putem folosi;
  • tehnici de utilizare a limbajului verbal;
  • conditii si forme de realizare a elicitarii;
  • tehnici de elicitare;
  • utilizarea Metodei R.E.A.D. din body language;
  • folosirea limbajului non-verbal pentru identificarea minciunii;
  • utilizarea simultana si folosirea integrata a celor trei metode: tehnici avansate de interogare, elicitarea si body language.

Structura1. Tehnici avansate de interogare 

  • Interogatoriul avocat-client vs interogatoriul procuror-invinuit/inculpat, diferente si asemanari.
  • Interogatoriul avocat-client

          - caracteristicile interogatoriului;          - reguli tactice;          - strategii de interogare – tipurile de interogatorii;          - echipa de interogare;

  • Cum se procedeaza – proceduri si recomandari;
  • Motivatia, atentia, supozitia, afectivitatea;
  • Mecanismele de aparare psihica versus stimulare psihica;
  • Tipologii de persoane interogate;
  • Tehnici de utilizare a limbajului verbal;

2. Tehnici de elicitareElicitarea - este o tehnica utilizata legal, pentru a aduna informatii intr-un mod discret. Este o conversatie cu un scop precis: sa colectezi acele informatii de care ai nevoie, care nu sunt disponibile imediat si public dar, fara a ridica suspiciuni interlocutorului, ca discutia a fost dirijata in acest sens (adica tinta este determinata sa furnizeze informatiile vizate, fara sa isi dea seama ca face acest lucru). Conditii si forme de realizare a elicitarii:- conjuncturala;- planificata;- permanentizata;- realizata de o singura persoana;- realizata in echipa;- in cadrul activitatilor zilnice;- in cadrul exploatarii stimulate.Cum se procedeaza - proceduri si recomandari;De ce functioneaza elicitarea si cum putem devia incercarile de elicitare;

3. Body language  Metoda R.E.A.D.R – revizie (examinare) – obiective de atins;E – evaluare - harta mentala;- instrumente de analiza;- emisfericitatea cerebrala;- psihogeografia;- paradigma OCEAN.- canale senzoriale;- gesturi si posturi caracteristice canalelor senzoriale.A – analiza - ce e normal intr-o anumita cultura si similaritatile intre indivizi?- analiza gesturilor cu tigara.- imaginea holistica asupra persoanei analizate: crearea de ipoteze;- Valori, atitudini, comportamente.D – decizie - folosirea limbajului non-verbal pentru a convinge;- folosirea limbajului non-verbal pentru identificarea minciunii.

4. Utilizarea simultana si folosirea integrata a celor trei metodeCum se procedeaza pentru - a obtine informatiile pe care le doresti;- a sesiza daca interlocutorul te minte.

Durata

  • Durata programului este de 2 zile consecutive de training per grupa de cursanti.
  • O zi de training contine 6 ore de lucru efectiv, dispuse in 4 sesiuni de 1 ½ h.

Pentru inscrieri si informatii despre programele 360Solutions un consultant CODECS va sta la dispozitie la sediul din str. Agricultori, nr. 37-39, la telefon: 021.252.51.82/ 3/ 4 sau e-mail: training@codecs.ro; sales@codecs.ro

 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
lucrul in echipa  |  Analiza de caz  |  Aspectele tehnice ale managementului  |  Cariera de succes  |  Cariera profesionala   |  Cunostinte de baza   |  Curs managementul timpului  |  Cursuri management  |  Cursuri management distributie  |  Cursuri management financiar  |  Cursuri management marketing  |  Cursuri management proiect  |  Cursuri management vanzare  |  Cursuri marketing  |  Dezvoltare abilitati  |  Dezvoltare personala  |  Eficienta manageriala  |  Locul de munca  |  Management / marketing cursuri  |  Management distributie cursuri  |  Management financiar  |  Management financiar cursuri  |  Management general  |  Management proiect  |  Management proiect cursuri  |  Management vanzare cursuri  |  Managementul proiectelor it  |  Managementul proiectului  |  Managementul riscurilor  |  Manager de proiect  |  Manager de succes  |  Performanta companiei  |  Proiect management  |  Servicii comunicare  |  Situatii conflictuale negocieri  |  Situatiilor conflictuale  |  Tehnici de management   |  Toate sectoarele  |  Training comunicare  |  Training personalizat  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.