ATELIER ADVERTISING & CONSULTING certificari ISO Bucuresti Afisari: 316
Categorie: AFACERI >> Consultanta, acreditari, certificari calitate Vizitatori: 191
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Str. Oboga, , Nr. 5, Sector 6,
-------------------------
Phone: Telefon
  0756190048
-------------------------
Web: Internet
  email: contact@certificari9001.ro
  site: www.certificari9001.ro

 
Consultanta ISO 9001:2008  
Detalii  video  

La licitatii si achizitii publice se solicita din ce in ce mai des o dovada a faptului ca implementarea ISO 9001 este in curs sau se cere prezentarea certificatului ISO 9001 - ca o anexa la dosarul de licitatie acest standard aparand in caietele de sarcini ca si elemente eliminatorii la depunerea dosarelor pentru licitatii. VA PUTEM AJUTA SA OBTINETI DOVADA IMPLEMENTARII ISO SAU CERTIFICAREA ISO 9001 CU ORGANISME ACREDITATE NATIONAL SAU INTERNATIONAL IN CEL MAI SCURT TIMP. Certificatul ISO 9001 obtinut de o anumita organizatie mentioneaza ca aceasta are implementat si mentine, conform ISO 9001:2008, un sistem de management al calitatii. Acest management al calitatii necesita implicarea managementului de la cel mai inalt nivel in procesul de asigurare si crestere a calitatii. Principalele ETAPE ale acestui serviciu de management sunt: 1. Analiza diagnostic a organizatiei din perspectiva managementului calitatii (urmarind cerintele ISO 9001:2008); 2. Remodelarea/ stabilirea normelor din organizatie si documentarea sistemului de management al calitatii conform cu standardul ISO 9001:2008; 3. Asistenta in aplicarea normelor prin instruiri-seminarii (concretizate in planuri de implementare a sistemului de management al calitatii); 4. Evaluarea conformitatii sistemului de management al calitatii cu ISO 9001:2008 (printr-un audit intern al calitatii). 5. Asistenta in relatia cu organismul de certificare (asistarea organizatiei in relatia cu certificatorul, de la contractare pana la auditul de certificare) Beneficii • identificarea problemelor in procesul de productie; • imbunatatirea imaginii si a relatiilor publice; • sporirea si imbunatatirea productivitatii si eficientei; • limitarea incidentelor ce implica responsabilitatea juridica a organizatiei; • responsabilizarea personalului; • satisfacerea cerintelor clientilor; • economii ale tuturor tipurilor de resurse; • avantaje financiare si de imagine; • cresterea credibilitatii si a increderii in calitatea produselor / serviciilor; • satisfacerea cerintelor clientilor, partenerilor de afaceri si a cerintelor legale; • crearea cadrului pentru imbunatatirea continua; • imbunatatirea imaginii si a relatiilor publice; • cucerirea unor pieţe de desfacere; • castigarea increderii partilor interesate, inclusiv a autoritatilor; • asigurarea partenerilor si clientilor ca se respecta legislatia in domeniu; • cresterea prezentei pe piata, cu deosebire pe piata internationala; • conditiile de acordare a asigurarilor si a creditelor pot deveni mai avantajoase; • imbunatatirea conditiilor de munca ale salariatilor; Standardele ISO 9000 definesc un sistem al calităţii reprezentând ansamblul structurilor organizatorice, responsabilităţilor, procedurilor, proceselor şi resurselor angajate în punerea în practică a managementului calităţii. Datorită cererii la nivel internaţional, iniţial îndeosebi în industria de apărare, precum şi în alte domenii de producţie cum ar fi industria nucleară, în 1987 a fost elaborat standardul internaţional pentru sistemele calităţii ISO 9000. Sub această formă standardul era utilizat numai de către firmele din sfera producţiei. Ulterior pentru a-l face aplicabil nu numai în sectoarele comerciale angajate în domeniul producţiei, standardul a fost revizuit şi adoptat oficial în 1994 de către Organizaţia Internaţionala de Standardizare. Iniţial existau trei părţi principale ale standardului ISO 9000: ISO 9001, ISO 9002 şi ISO 9003, fiecare conţinând o serie de clauze referitoare la proiectare, dezvoltare, fabricaţie, inspecţie, testări, montaj şi service. Începând din anul 2000, Organizaţia Internaţionala de Standardizare procedează la o sistematizare a standardelor ISO 9001 înglobând toate cele trei părţi ale ISO 9000, respectiv ISO 9001, ISO 9002 şi ISO 9003 din 1994. Numărul de proceduri se reduce faţă de varianta anterioară, în acest sens existând proceduri documentate pentru: - controlul documentelor; - controlul produselor neconforme; -controlul înregistrărilor calităţii; - audituri interne ale calităţii; - acţiuni corective; - acţiuni preventive. Standardul este structurat pe opt capitole, după cum urmează: C1 – Domeniul de aplicare; C2 – Referinţe normative; C3 – Termeni şi definiţii; C4 – Sistemul de management al calităţii; C5 – Responsabilităţile managementului; C6 – Managementul resurselor; C7 – Realizarea produsului; C8 – Măsurarea, analiza şi îmbunătăţirea. La noi, această ultimă versiune a standardului apare în anul 2001, standardul denumindu-se SR FN ISO 9001-2001, ultima versiune fiind SR EN ISO 9001:2008. Câteva avantaje ale introducerii unui sistem eficient al calităţii au fost deja precizate. Pe lângă câştigurile deja enumerate, mai pot fi menţionate: - eliminarea riscurilor provocate de o livrare defectuoasă; - recunoaşterea publică a angajamentului firmei în ceea ce priveşte calitatea şi atragerea de mai mulţi clienţi; - îmbunătăţirea continuă a calităţii prin procedurile unui audit intern, - asigurarea unei protecţii sporite în legătură cu răspunderea juridică privind produsul livrat, etc.

 
Galerie foto (1)
[Image #1]
Prezentare video
 
Accidente de munca  |  Achizitii publice  |  Acreditare calitate  |  Acreditare iso  |  Acreditare organisme  |  Actiuni comerciale  |  Activitati comerciale  |  Activitati de certificare  |  Alimente baza  |  Analiza calitatii productiei  |  Analiza de caz  |  Analiza diagnostic   |  Analiza piata  |  Analiza structurilor financiare   |  Angajarea in munca  |  Aplica exterior  |  Asigurarea de accidente a angajatilor  |  Asistenta in implementare  |  Asistenta juridica  |  Asistenta juridica consultare reprezentare  |  Asistenta juridica si consultanta  |  Asistenta manageriala  |  Asistenta permanenta  |  Audit calitate  |  Audit intern  |  Audit intern instruire iso   |  Audit ohsas  |  Auditori iso 9001  |  Audituri interne  |  Avantaje sisteme management  |  Calculul costurilor de productie  |  Camere de comert din romania  |  Certificare haccp  |  Certificare iso  |  Certificare iso 14001  |  Certificare iso 22000  |  Certificare iso 27001  |  Certificare iso 9001  |  Certificare mediu  |  Certificare ohsas 18001  |  Certificare produse  |  Certificarea produselor  |  Certificarea sistemelor calitatii   |  Certificate sarcini  |  Cifra de afaceri   |  Colaborare afaceri  |  Competitivitate pe piata   |  Conform contractului  |  Consultanta calitate  |  Consultanta afaceri  |  Consultanta contracte comerciale  |  Consultanta imagine  |  Consultanta implementare retele  |  Consultanta investitii  |  Consultanta iso 14001  |  Consultanta iso 22000  |  Consultanta iso 27001  |  Consultanta iso 9001  |  Consultanta juridica  |  Consultanta legislatia muncii  |  Consultanta management  |  Consultanta managementul securitatii  |  Consultanta manageriala  |  Consultanta ohsas 18001  |  Consultanta permanenta   |  Consultanta proiect   |  Consultanta riscuri loc munca  |  Consultanta securitate  |  Consultanta si asistenta manageriala  |  Consultanta, asistenta juridica  |  Contract pe termen lung   |  Contracte de baza  |  Contractele de munca  |  Control personal  |  Controlul intern  |  Conventia partilor   |  Costurilor de productie  |  Cresterea eficientei  |  Cursuri audit  |  Cursuri auditori  |  Cursuri cu angajatii  |  Cursuri management proiect  |  Cursuri prezentare tv  |  Cursuri sisteme management iso  |  Curtea conturi standarde audit  |  Declaratia universala a drepturilor omului  |  Depistarea   |  Domeniul apararea drepturilor omului  |  Domeniul relatiilor de munca   |  Drepturile femeii  |  Efectuarea de audituri interne  |  Elaborarea documentatiei  |  Elemente legatura  |  Eliminarea riscurilor   |  Evaluare personal  |  Evaluarea conformitatii produselor  |  Evaluarea salariatilor  |  Evidenta personalului  |  Firme certificare  |  Furnizori de servicii   |  Imbolnavire profesionala  |  Imbunatatirea calitatii produselor   |  Imbunatatirea imaginii organizatiei   |  Implementare retele  |  Implementare si control  |  Implementare sisteme management  |  Implementarea sistemului de management al calitatii  |  Implementarea certificarea sistemului de management   |  Implementarea sistemului de management iso  |  Implementarea unui sistem  |  Industria alimentara  |  Industria asigurarilor   |  Inregistrarea unei organizatii   |  Instruire audit  |  Instruirea in domeniul calitatii  |  Instruirea personalului  |  Instruirea personalului organizatiei  |  Iso 14001  |  Iso 2001  |  Iso 22000  |  Iso 27001  |  Iso 9001  |  Iso 9001:2000  |  Legislatia in vigoare  |  Legislatia muncii  |  Legislatia muncii consultanta  |  Locul de munca  |  Management al afacerilor  |  Management al calitatii  |  Management al mediului  |  Management al organizatiei  |  Management al sanatatii securitatii  |  Management calitate  |  Management documente  |  Management general  |  Management mediu iso 14001  |  Management programe  |  Management proiect  |  Management proiect cursuri  |  Management siguranta alimentelor  |  Management strategic  |  Management timp  |  Managementul calitatii  |  Managementul calitatii firmei   |  Managementul calitatii (iso)   |  Managementul documentelor  |  Managementul riscului  |  Managementul riscurilor  |  Managementul securitatii  |  Managementul securitatii informatiilor  |  Marketing produse  |  Monitorizare clienti  |  Monitorizare obiective  |  Montaj standard   |  Munca cu forme legale  |  Oameni de afaceri  |  Ohsas 18001  |  Oportunitati afaceri  |  Organisme acreditare  |  Organisme certificare  |  Pachet servicii  |  Partenerilor de afaceri  |  Parti sociale   |  Piata asigurarilor  |  Piata romaneasca  |  Plan afaceri  |  Planuri afaceri  |  Planuri financiare   |  Politici publice de sanatate  |  Politici securitate it  |  Prezentare firma  |  Proceduri securitate  |  Produsele alimentare  |  Proiect management  |  Proiectare sistematizare  |  Proiectarea documentatiei  |  Proiectarea sistemului de management   |  Protectia drepturilor omului constitutie  |  Protectia mediului  |  Rapoarte evaluare  |  Recomandari   |  Recomandari tehnice  |  Reducerea costurilor de productie  |  Reglementarile internationale  |  Regulamente interne  |  Respectarea drepturilor copilului  |  Riscuri asigurate  |  Sanatate ocupationala  |  Securitate ocupationala  |  Securitatea alimentului  |  Securitatea informatiei  |  Securitatea informatiei iso 27001  |  Securitatea muncii  |  Servicii defectuoase  |  Servicii mentenanta  |  Sfera juridica  |  Sistem informatii  |  Sisteme monitorizare   |  Sisteme complete  |  Sisteme de monitorizare   |  Sisteme haccp iso 22000  |  Sisteme management  |  Sisteme monitorizare  |  Sisteme prezentare  |  Sisteme securitate  |  Sistemul de management  |  Sistemul de management al calitatii  |  Standarde audit internationale  |  Standarde de calitate iso  |  Standardele internationale  |  Standardele internationale in vigoare  |  Studiu individual  |  Supravegherea calitatii  |  Supravegherea permanenta  |  Toate sectoarele  |  Varianta standard  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.