BRINEL Cluj-Napoca - Solutii software, hardware si de comunicatii Afisari: 1391
Categorie: REPARATII, SERVICE, INTRETINERE >> Computere si tehnica de calcul Vizitatori: 551
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Bd. Nicolae Titulescu nr. 4, , Cluj-Napoca, judetul Cluj
-------------------------
Phone: Telefon
  0264414610 0269232721 0259463939; 0264414617
-------------------------
Web: Internet
  email:
  site: www.brinel.ro

 
Produse / Servicii
   
1.  Business Intelligence (BI)  
Solutii de tip Business Intelligence (BI) Aplicatia de Business Intelligence, reprezinta in cele mai multe cazuri ultima etapa in... detalii >>>
   
2. Administrare infrastructura servere, storage  
Suport si Administrare infrastructura servere, storage, comunicatii permanent sau ticket based   Suport si administrare... detalii >>>
   
3. Administrare securitate infrastructura  
Asigura implementarea si mentinerea masurilor de securitate fizica si logica in infrastructura clientului conform bunelor practici in... detalii >>>
   
4. Centru de Service Autorizat  
Beneficiile clientului la apelarea unui centru autorizat: Garantia existentei unei autorizari oficiale din partea producatorului care... detalii >>>
   
5. Despre noi  
Marcel Borodi, CEO & Founder BRINEL BRINEL si-a inceput activitatea in anul 1991, în Cluj-Napoca, devenind unul unul... detalii >>>
   
6. Enterprise Resource Planning  
Pentru integrarea si managementul usor al resurselor companiilor se recomanda utilizarea solutilor ERP - Enterprise Resource Planning.... detalii >>>
video
   
7. Managementul schimbarii  
Ofera serviciile profesionale privind consultanta, proiectarea si executia planurilor de transformare digitala a organizatiei. Evalueaza... detalii >>>
video
   
8. Monitorizare proactiva infrastructura  
Asigura monitorizarea functionarii echipamentelor critice din infrastructura core, generand alerta in cazul in care parametrii de... detalii >>>
   
9. Suport pentru utilizatori remote ticket based  
Un serviciu care asigura functionarea corecta a sistemelor utilizatorilor prin apelarea la suport remote pe baza de tichete. Serviciul... detalii >>>
   
10. Suport permanent pentru utilizatori on-site  
Suport permanent pentru utilizatori on-site, permanent sau ticket based   Prezenta permanenta in timpul programului de lucru, la... detalii >>>
 
Administrare baza date  |  Administrare infrastructura rutiera  |  Administrare server  |  Administrare servere  |  Aplicatii erp  |  Asigurari sanatate  |  Autoritati sanatate publica judetene  |  Centru de service si reparatii   |  Centru service autorizat  |  Curs project management  |  Depanare software  |  Enterprise resource planning  |  Implementare hardware  |  Implementare software  |  Instalare hardware  |  Institutul national sanatate publica bucuresti  |  Interventii urgenta  |  Management proiect  |  Monitorizare servere  |  Parametrii de functionare  |  Proiect management  |  Proiectare hardware,software  |  Proiectarea digitala   |  Protectie perimetrala  |  Reconfigurare software  |  Recuperare date  |  Rezolvarea problemelor   |  Sanatate publica  |  Securitate si protectie  |  Service autorizat  |  Servicii personalizate  |  Servicii de reparatii  |  Servicii hardware  |  Servicii informatice  |  Servicii mentenanta  |  Servicii personalizate  |  Servicii software  |  Sisteme comunicatii  |  Sisteme management  |  Software executie  |  Software instalare  |  Software proiectare  |  Solutii hardware  |  Solutii integrate  |  Solutii integrate it  |  Solutii retele comunicatii  |  Solutii securitate  |  Solutii software  |  Tehnica de calcul vanzari  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.