Sedona Alm Bucuresti - Cantare, case de marcat, aparatura fiscala Afisari: 1079
Categorie: REPARATII, SERVICE, INTRETINERE >> Computere si tehnica de calcul Vizitatori: 528
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Strada Traian, nr. 66, Sector 3, Bucuresti
-------------------------
Phone: Telefon
  0213278727; 0731733766; 0241610413
-------------------------
Web: Internet
  email: office@aparaturafiscala.ro; service2@aparaturafiscala.ro
  site: www.aparaturafiscala.ro

 
Contract de service cu deplasare pentru sisteme Pret: 600,00 RON / 3 luni
Detalii  

Contract de service cu deplasare pentru sisteme - 3 luni

Servicii incluse

  • Asistenta telefonica si prin internet

  • 4 Deplasari incluse

  • Up-date-uri software

  • Personalizare formate de etichete si formate de documente (facturi, avize, etc.)

  • Rapoarte personalizate

  • Livrare consumabile

  • Reinstruire personal

  • Reparatii hardware si reconfigurare retea

  • Actualizari parametri in aparatul fiscal (data/ora, cote TVA)

  • Predare memorie fiscala

 

 

Pentru SISTEME COMPLETE DE VANZARE SI GESTIUNE - toate componentele hardware si software - contractul ofera urmatoarele beneficii:

 

  • 2 deplasari incluse la sediul clientului in decursul unei luni. Deplasarile suplimentare se factureaza cu 70 Lei, TVA inclus. Termenul de interventie este de maxim 48 de ore de la solicitare (in general, in aceeasi zi pentru solicitarile matinale, sau a doua zi lucratoare de la solicitare).

  • Asistenta telefonica si prin internet (remote) privind componentele sistemului, in intervalul orar 9:00 - 18:00 de Luni pana Vineri. Optional, se poate achizitiona program prelungit de luni pana duminica pana la ora 23:00. 

  • Raspuns la mesajele adresate in platforma sedonaalm.freshdesk.com, prin formularul de contact si prin email, in maxim 24 de ore (in general: 2 ore in timpul zilei).

  • Personalizare rapoarte (in limita a doua rapoarte pe luna).

  • Personalizare formate documente (facturi, avize, proforme).

  • Personalizare formate de etichete.

  • Manopera gratuita, inclusiv predare memorie fiscala.

  • Up-date-uri ale programului de vanzare si gestiune.

  • Contractul acopera rezolvarea oricaror solicitari legate de componentele hardware si software ale sistemului, inclusiv servicii legate de casa de marcat (remediere defectiuni, re-instruire personal, aprovizionare cu consumabile, predare memorie fiscala a casei de marcat la ANAF, etc.). Programul de lucru in care se asigura asistenta si deplasari este de la 9:00 la 18:00, de Luni pana Vineri.

  • Asistenta este asigurata in limbile romana si engleza.
  • Asistenta se acorda in limita a 4 ore pe luna. Posibilitate achitionare ore suplimentare (70 Lei / ora).

  • Contractul indeplineste cerintele legislative cu privire la modul de notificare al unitatii de service si cu privire la achizitia de role de hartie

 

La plata a 5 luni in avans, a 6-a luna este GRATUITA.

 

Acest abonament este disponibil pentru puncte de lucru aflate in Mun. Bucuresti, jud. Ilfov si jud. Constanta. Pentru alte judete puteti opta pentru Contract cu asistenta remote.

 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
Afisaj client lcd  |  Apa masa  |  Apa plata  |  Aparatura office  |  Aplicatii gestiune  |  Aplicatii mobile  |  Aprovizionare consumabile  |  Articole hartie  |  Asistenta fiscala  |  Asistenta hardware  |  Asistenta in implementare  |  Asistenta software  |  Asistenta tehnica telefon  |  Banci date  |  Cablu de alimentare   |  Cantar viteza constanta  |  Cantare comerciale mobile  |  Carduri de masa  |  Carduri masa  |  Carduri pentru masa  |  Case bani  |  Case de marcat fiscale reparatii  |  Case de marcat fiscale vanzari  |  Case de marcat reparatii  |  Case de marcat vanzari  |  Case la cheie  |  Case la rosu  |  Certificat mediu  |  Cititoare bancnote  |  Cititoare coduri bare  |  Cititoare coduri bare reparatii  |  Componente mecanice  |  Computere rate  |  Computere service  |  Comunicarea cu clientii  |  Consultanta calitate  |  Consultanta business  |  Consultanta fiscala  |  Consultanta gratuita  |  Consultanta marketing  |  Consultanta software  |  Consumabile imprimante  |  Consumabile industriale  |  Contabilitate gestiune  |  Contabilitate primara  |  Contract intretinere  |  Contracte service  |  Curier electronic  |  Departament marketing  |  Descarcare de gestiune  |  Detalii tehnice  |  Dezvoltare aplicatii  |  Dezvoltare software  |  Dezvoltarea afacerilor in romania  |  Dimensiuni model  |  Echipa specialisti  |  Echipamente lucru  |  Engleza business  |  Etichete autoadezive  |  Etichete data  |  Etichete personalizate  |  Etichete pret  |  Etichete tiparire  |  Expertiza in consultanta  |  Furnizori de servicii   |  Hardware reparatii  |  Hartie etichete  |  Implementare aplicatii business  |  Implementare software  |  Imprimanta transfer termic  |  Imprimante coduri bare  |  Imprimante fiscale  |  Imprimante industriale  |  In cadrul garantiei  |  Internet reparatii  |  Intocmirea dosarelor   |  Intocmirea dosarelor necesare  |  Intocmirea dosarelor personal  |  Leasing computere  |  Linii electrice  |  Lungime rola  |  Maner suplimentar   |  Marketing produse  |  Masini marcat  |  Masini numarare  |  Masini numarat bancnote  |  Masini numarat bani  |  Masini numarat bani service  |  Modul basic  |  Modul contabilitate  |  Modul de administrare  |  Note plata  |  Pachet servicii  |  Performanta companiei  |  Performante optime   |  Piese schimb masini numarat bani  |  Plata cu cardul  |  Portofoliul nostru   |  Produse domeniul it  |  Produse horeca  |  Programe europene  |  Programe gestiune  |  Programul de functionare  |  Rapid service  |  Reconfigurare software  |  Reparatii hardware  |  Reparatii software  |  Restaurant ilfov  |  Retea internet  |  Retea retail   |  Rola hartie  |  Role case marcat  |  Role fiscale  |  Role hartie  |  Sertar bani  |  Service autorizat  |  Service retea  |  Servicii personalizate  |  Servicii de reparatii  |  Servicii hardware  |  Servicii leasing  |  Servicii masa  |  Servicii personalizate  |  Servicii retail  |  Servicii software  |  Servicii suplimentare  |  Serviciile de marketing servicii it  |  Sisteme acces  |  Sisteme complete  |  Sisteme conectare  |  Sisteme desktop  |  Sisteme pos  |  Sisteme solare  |  Soft case marcat  |  Soft gestiune  |  Soft transport  |  Software aplicatii  |  Software baza  |  Software cantare  |  Software reparatii  |  Solutii domeniul it  |  Solutii horeca  |  Solutii it modulabile  |  Solutii software  |  Suport ergonomic   |  Telefoane mobile  |  Tip cantar  |  Tiparire termica carduri  |  Touch screen  |  Transfer termic  |  Transport rapid  |  Vanzari leasing  |  Varianta standard  |  Viteza maxima  |  Zebra produse carne  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.