Sedona Alm Bucuresti - Cantare, case de marcat, aparatura fiscala Afisari: 1079
Categorie: REPARATII, SERVICE, INTRETINERE >> Computere si tehnica de calcul Vizitatori: 528
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Strada Traian, nr. 66, Sector 3, Bucuresti
-------------------------
Phone: Telefon
  0213278727; 0731733766; 0241610413
-------------------------
Web: Internet
  email: office@aparaturafiscala.ro; service2@aparaturafiscala.ro
  site: www.aparaturafiscala.ro

 
Despre noi  
Detalii  

Scurt istoric/Cine suntem?

Sedona a intrat pe piata din Romania in 2002, printr-o noua abordare in domeniul caselor de marcat.

Solutia noastra a fost simplificarea procedurilor pentru comerciatii romani si punerea la dispozitia acestora a cat mai multe servicii gratuite, prin intermediul consultantilor firmei.

Printre acestea se numara: consultanta telefonica sau la sediul clientului, returnare produse in 30 de zile, fiscalizare cu intocmirea dosarelor necesare, instruire etc.

In continua evolutie - este principiul care sta la baza numelui companiei, inspirat din statiunea Sedona a statului american Arizona. Aici, in functie de puterea razelor solare, rocile isi schimba culoarea transformandu-se sub ochii privitorului - de la rosu la portocaliu.

Gama de produse din portofoliul Sedona a fost treptat extinsa prin intermediul parteneriatelor stabilite cu prestigiosi furnizori externi de echipamente POS, precum: Aures Technology – Franta, Zebra Technologies – S.U.A., Birch Technology – Taiwan, Pro Intellect Technology – Germania, Ergonomic Solutions - Danemarca etc.

Sedona a devenit astfel un furnizor complet, adaptand solutiile POS ”la cheie” pentru orice companie sau buget.

In portofoliul nostru de produse se afla astazi o gama variata de case de marcat, imprimante fiscale, imprimante mobile, sisteme POS all-in-one, cititoare coduri de bare, cantare electronice, masini de numarat si verificat bancnote, solutii software, aplicatii pentru dispozitive mobile, info-kiosk-uri si multe altele.

Dezvoltare software

Incepand cu anul 2010 in cadrul companiei a fost creat un departament special pentru dezvoltarea interna de programe si aplicatii de mobil pentru Retail si domeniul HoReCa. In cursul aceluiasi an a fost implementata si prima versiune a programului Sedona Retail.

O echipa de specialisti - programatori si consultanti creativi, cu experienta - a facut posibila recuperarea, in foarte scurt timp, a avansului unor programe similare de traditie existente pe piata. Astfel, datorita functionalitatilor inovatoare introduse, programele Sedona au devenit instrumente de performanta pentru orice business, alese de mii de antreprenori din Romania.

Programele de gestiune Sedona create pentru Retail si HoReCa pot fi instalate prin intermediul consultantilor nostri si testate gratuit timp de 30 de zile. De asemenea, suita de aplicatii de mobil Sedona este disponibila pentru descarcare gratuita din Appstore si Google Play.

Dincolo de furnizarea software-ului de gestiune, asigurarea unor servicii de implementare si suport de calitate ramane una dintre prioritatile noastre.

Arie de activitate

Suntem experti in crearea de solutii POS pentru orice business. Domeniul nostru de expertiza de adreseaza afacerilor din Retail, HoReCa, Warehouse etc.

Sedona furnizeaza echipamente si software in toate tarile Uniunii Europene.

Comunicarea cu echipa de consultanta Sedona - atat pentru informatii comerciale, cat si pentru suport - se face in romana si in engleza.

Casele de marcat fiscale din oferta noastra corespund legislatiei din Romania, iar serviciile de fiscalizare sunt realizate prin personal propriu sau prin intermediul colaboratorilor aflati in fiecare judet.

Misiunea noastra

Ne propunem sa ramanem cel mai prietenos furnizor de solutii POS si sa contribuim, prin expertiza noastra, la modernizarea constanta a retail-ului romanesc.

Viziune

Sedona investeste in dezvoltarea de solutii fiscale, de la echipamente la programe si aplicatii de mobil - cu focus pe crearea de instrumente de fidelizare si marketing pentru a creste performanta afacerilor gestionate de clientii nostri.

Ne concentram pe furnizarea de servicii de consultanta si suport de cea mai inalta calitate.

 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
Afisaj client lcd  |  Apa masa  |  Apa plata  |  Aparatura office  |  Aplicatii gestiune  |  Aplicatii mobile  |  Aprovizionare consumabile  |  Articole hartie  |  Asistenta fiscala  |  Asistenta hardware  |  Asistenta in implementare  |  Asistenta software  |  Asistenta tehnica telefon  |  Banci date  |  Cablu de alimentare   |  Cantar viteza constanta  |  Cantare comerciale mobile  |  Carduri de masa  |  Carduri masa  |  Carduri pentru masa  |  Case bani  |  Case de marcat fiscale reparatii  |  Case de marcat fiscale vanzari  |  Case de marcat reparatii  |  Case de marcat vanzari  |  Case la cheie  |  Case la rosu  |  Certificat mediu  |  Cititoare bancnote  |  Cititoare coduri bare  |  Cititoare coduri bare reparatii  |  Componente mecanice  |  Computere rate  |  Computere service  |  Comunicarea cu clientii  |  Consultanta calitate  |  Consultanta business  |  Consultanta fiscala  |  Consultanta gratuita  |  Consultanta marketing  |  Consultanta software  |  Consumabile imprimante  |  Consumabile industriale  |  Contabilitate gestiune  |  Contabilitate primara  |  Contract intretinere  |  Contracte service  |  Curier electronic  |  Departament marketing  |  Descarcare de gestiune  |  Detalii tehnice  |  Dezvoltare aplicatii  |  Dezvoltare software  |  Dezvoltarea afacerilor in romania  |  Dimensiuni model  |  Echipa specialisti  |  Echipamente lucru  |  Engleza business  |  Etichete autoadezive  |  Etichete data  |  Etichete personalizate  |  Etichete pret  |  Etichete tiparire  |  Expertiza in consultanta  |  Furnizori de servicii   |  Hardware reparatii  |  Hartie etichete  |  Implementare aplicatii business  |  Implementare software  |  Imprimanta transfer termic  |  Imprimante coduri bare  |  Imprimante fiscale  |  Imprimante industriale  |  In cadrul garantiei  |  Internet reparatii  |  Intocmirea dosarelor   |  Intocmirea dosarelor necesare  |  Intocmirea dosarelor personal  |  Leasing computere  |  Linii electrice  |  Lungime rola  |  Maner suplimentar   |  Marketing produse  |  Masini marcat  |  Masini numarare  |  Masini numarat bancnote  |  Masini numarat bani  |  Masini numarat bani service  |  Modul basic  |  Modul contabilitate  |  Modul de administrare  |  Note plata  |  Pachet servicii  |  Performanta companiei  |  Performante optime   |  Piese schimb masini numarat bani  |  Plata cu cardul  |  Portofoliul nostru   |  Produse domeniul it  |  Produse horeca  |  Programe europene  |  Programe gestiune  |  Programul de functionare  |  Rapid service  |  Reconfigurare software  |  Reparatii hardware  |  Reparatii software  |  Restaurant ilfov  |  Retea internet  |  Retea retail   |  Rola hartie  |  Role case marcat  |  Role fiscale  |  Role hartie  |  Sertar bani  |  Service autorizat  |  Service retea  |  Servicii personalizate  |  Servicii de reparatii  |  Servicii hardware  |  Servicii leasing  |  Servicii masa  |  Servicii personalizate  |  Servicii retail  |  Servicii software  |  Servicii suplimentare  |  Serviciile de marketing servicii it  |  Sisteme acces  |  Sisteme complete  |  Sisteme conectare  |  Sisteme desktop  |  Sisteme pos  |  Sisteme solare  |  Soft case marcat  |  Soft gestiune  |  Soft transport  |  Software aplicatii  |  Software baza  |  Software cantare  |  Software reparatii  |  Solutii domeniul it  |  Solutii horeca  |  Solutii it modulabile  |  Solutii software  |  Suport ergonomic   |  Telefoane mobile  |  Tip cantar  |  Tiparire termica carduri  |  Touch screen  |  Transfer termic  |  Transport rapid  |  Vanzari leasing  |  Varianta standard  |  Viteza maxima  |  Zebra produse carne  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.