ANVEROM Afisari: 397
Categorie: AUTO MOTO >> Accesorii, anvelope, cosmetice auto Vizitatori: 4840
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Bd. Iuliu Maniu , nr. 203, sector 6, Bucuresti
-------------------------
Phone: Telefon
  0213500115; 0213500125; 0721331429
-------------------------
Web: Internet
  email: office@anverom.ro
  site: www.anverom.ro

 
Recomandari  
Detalii  

Recomandari :

Avantajele azotului in anvelope:

Lipsa oxigenului în anvelope previne dezumflarea pentru a asigura stabilitatea presiunii în pneu

          a.Aderenţă mai bună

          b.Consum energetic mai redus

           c.Durată de viaţă crescută a anvelopei

          d.Siguranţă crescută

          e.Lipsa surselor de aprindere la spargerea anvelopei

             Lipsa apei previne oxidarea jantelor vehiculului

             Lipsa oxigenului previne oxidarea cauciucului

 Azotul şi lipsa apei în anvelopă previn diferenţele de presiune mari din interiorul pneului, în special la variaţia temperaturii

Azotul elimină alarmele false date de sistemele de monitorizare a presiunii în anvelope.

 * Verificati presiunea in mod regulat, cel putin o data pe luna (nu uitati de roata de rezerva)

* Nu dezumflati niciodata cauciucurile calde

* Respectati valorile de presiune indicate in manualul de operare a vehiculului pentru diferite pozitii ale anvelopelor si pentru stilul in care veti sofa

* Montati intotdeauna capace de valva de tip etans si insurubati-le cu grija.

* Cand anvelopele sunt noi, conduceti cu viteza moderata primii 300 de kilometri. Pentru anvelopele din clasele H/V/W/Y/Z in special, limitati viteza pe primii 50 de kilometri

* Socurile violente cu bordura, gropile si alte tipuri de obstacole pot cauza deteriorari interne anvelopelor, care nu vor fi imediat vizibile. In acest caz, apelati la un expert pentru a inspecta atat interiorul, cat si exteriorul anvelopei

* Verificati periodic echilibrarea rotilor

* Adancimea profilului anvelopei trebuie verificata periodic. Cu cat adancimea de profil este mai redusa, cu atat creste riscul de derapare pe carosabil umed. Adancimea benzii de rulare nu trebuie niciodata sa fie sub limita legala (1,6 mm). Totusi, pentru a pastra limitele de siguranta, indiferent de conditiile meteo, care se pot schimba brusc, va sfatuim sa va inlocuiti anvelopele daca adancimea profilului este sub 3 mm.

* Pentru a mentine intacte caracteristicile de rulaj ale vehiculului, va recomandam sa rotiti anvelopele intre ele la fiecare 10.000 de km, fara a le incrucisa

* In caz de uzura neregulata, verificati anvelopele si inlocuiti-le dupa cum vi se recomanda.

* Daca se inlocuiesc doar doua anvelope, montati-le pe cele noi pe axul din spate, indiferent care sunt rotile de actionare.

* Daca se folosesc anvelope temporare (de urgenta), aveti grija sa va conformati conditiilor de folosire specificate de fabricantul vehiculului si nu depasiti niciodata 80km/h.

* Daca inlocuiti anvelopele de vara cu cele de iarna, schimbarea trebuie facuta pentru ambele axe ale masinii.

* La anvelopele vehiculelor stationate pe perioade mai lungi e important sa cresteti presiunea cu 0,5 bar sau sa plasati greutatea masinii pe un cric si nu pe anvelope.

* Anvelopele imbatranesc chiar daca nu au fost folosite sau au fost folosite doar ocazional. Crapaturi pe flanc, insotite uneori de o deformare a carcasei, sunt semne de imbatranire. Anvelopele vechi si imbatranite trebuie verificate de specialisti in anvelope pentru a stabili capacitatea lor de a fi refolosite. In orice caz, dupa cinci ani de utilizare, indiferent de adancimea reziduala de rulaj sau de kilometraj, verificati-va anvelopele si ganditi-va la posibilitatea inlocuirii acestora

*Din motive legate de siguranta, la viteze mari, va recomandam sa nu reparati anvelope cu coduri de viteza V/W/Y/ZR.

 Absolut de evitat

* Utilizarea necorespunzatoare

* Supraincarcarea

* Presiunea nepotrivita in cauciucuri (suprapresiune sau subpresiune)

* Viteze ce depasesc limita permisa de anvelopa

* Dimensiunile necorespunzatoare ale anvelopelor sau rotilor

* Folosirea unor camere de aer necorespunzatoare (cand este nevoie)

* Folosirea unei camere de aer la rotile si anvelopele tip tubless

* Nu dezumflati niciodata anvelopele calde

* Folosirea de anvelope cu indici de viteza si/sau indice de incarcare nepotrivite pentru vehicul

* Repararea anvelopelor deteriorate in afara benzii de rulare

* Evitati contactul cu hidrocarburi pentru curatarea flancurilor anvelopelor.

* Folosirea prelungita a lanturilor de zapada pe sosele neacoperite de zapada.

 
Galerie foto (0)
 
 
anvelope de iarna  |  Acumulatori auto vanzari  |  Acumulatori camioane  |  Acumulatori moto  |  Acumulatori stivuitoare  |  Acumulatori varta  |  Adezivi spray  |  Anvelopa iarna  |  Anvelope agricole  |  Anvelope auto  |  Anvelope barum  |  Anvelope bridgestone  |  Anvelope camioane  |  Anvelope continental  |  Anvelope debica  |  Anvelope dezent  |  Anvelope dotz  |  Anvelope dunlop  |  Anvelope firestone  |  Anvelope folosite  |  Anvelope fulda  |  Anvelope good year  |  Anvelope iarna  |  Anvelope industriale  |  Anvelope kenda  |  Anvelope matador  |  Anvelope michelin  |  Anvelope mitas  |  Anvelope moto  |  Anvelope noi  |  Anvelope nokian  |  Anvelope pirelli  |  Anvelope pneumatice  |  Anvelope sava  |  Anvelope semperit  |  Anvelope stivuitoare  |  Anvelope turisme  |  Anvelope vara  |  Anvelope vredestein  |  Anvelope yokohama  |  Auto moto vanzari  |  Camere aer auto  |  Camere aer moto  |  Camere false  |  Capital integral romanesc  |  Consiliere profesionala  |  Consultanta calitate  |  Consultanta auto  |  Consultanta de specialitate  |  Contracte schimb  |  Contracte service  |  Curatat jante aliaj  |  Depozitare anvelope  |  Depozitare roti,anvelope  |  Echilibrare anvelope  |  Echilibrare dinamica  |  Elemente prindere  |  Elemente siguranta  |  Elemente suspensie  |  Filtre aer  |  Filtre auto vanzari  |  Filtre industriale  |  Filtre presiune  |  Filtre sudura  |  Filtre ulei auto  |  Geometrie auto  |  Inchirieri masini 4x4  |  Indreptat jante  |  Jante aliaj  |  Jante auto vanzari  |  Jante otel  |  Lipsa presiunii  |  Materiale abrazive  |  Montare anvelope  |  Montare jante  |  Piata de capital  |  Piata romaneasca  |  Piese auto comanda  |  Piese auto rate  |  Piese autoutilitare  |  Piese moto vanzari  |  Piese schimb camioane  |  Piulite otel  |  Plumbi adezivi  |  Praf curatat  |  Presiune azot  |  Presiunea apei  |  Rapid service  |  Recomandari   |  Reglare geometrie roti  |  Reparatii auto  |  Reparatii moto  |  Resurse umane   |  Resurse umane servicii  |  Roti industriale  |  Roti pneumatice  |  Sapun praf  |  Schimb filtre ulei   |  Schimb ulei  |  Segment de activitate  |  Segment de piata   |  Service auto moto  |  Service auto rapid  |  Service geometrie  |  Service moto  |  Service roti  |  Service roti vulcanizare bucuresti  |  Service roti si vulcanizare   |  Servicii resurse umane  |  Servicii auto moto  |  Servicii de reparatii  |  Servicii depozitare  |  Servicii industriale  |  Servicii sudura  |  Siguranta in utilizare  |  Standuri geometrie  |  Ulei auto  |  Ulei tehnic  |  Valva de siguranta   |  Vanzari birouri  |  Viteza de aer  |  Vulcanizare auto  |  Vulcanizari echilibrari roti  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.