Alexandru Iulian Marin PFA Afisari: 3100
Categorie: AFACERI >> Asigurari (societati, intermediari) Vizitatori: 1377
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
DN 1, km 57, Nr. 852, Tatarani, judetul Prahova
-------------------------
Phone: Telefon
  0727946712; 0766746703
-------------------------
Web: Internet
  email: myalexandru81@gmail.com
  site: www.ghidul.ro/alexandru-iulian

 
ASTRA Asigurari Birou de Programare a Reparatiilor  
Detalii  

Astra Asigurari lanseaza Biroul de Programare a Reparatiilor impreuna cu service-urile partenere, au anuntat reprezentantii companiei.

Selectia service-urilor partenere are loc la nivel national, fiecare service fiind evaluat tehnic inainte de a intra in acest program.

Deschiderea Biroului de Programare a Reparatiilor vizeaza imbunatatirea procesului de instrumentare a dosarelor de dauna pe relatia asigurator - service, de la deschiderea dosarelor pana la finalizarea lucrarii de reparatie a vehiculului. In acelasi timp, prin deschiderea Biroului de Programare a Reparatiilor se va realiza o monitorizare eficienta a modului in care se desfasoara colaborarea cu service-urile partenere, iar fraudele si tentativele de frauda vor fi reduse.

"Calitatea serviciilor si multumirea clientilor atat la vanzare, cat si serviciul post-vanzare va face diferenta dintre asiguratori. Imbunatatirea serviciilor la toate tipurile de daune ramane obiectivul nostru prioritar. Clientul trebuie sa aiba acces la toate datele privind reparatia masinii sale si este important ca accesul sa fie in timp real", a declarat presedintele directorat Astra Asigurari, Radu Mustatea. Clientii Astra Asigurari vor fi programati pentru reparatia vehiculelor la service-urile partenere prin intermediul unei platforme informatice a Biroului de Programare a Reparatiilor. Astfel vor fi puse la dispozitia clientului datele concrete ale inceputului si sfarsitului reparatiei. Practic, clientii isi pot alege service-urile in functie de zona de interes sau de zona in care locuiesc, pot verifica modul in care se desfasoara reparatia vehiculului si stadiul in care se afla masina prin intermediul camerelor video care sunt montate la fata locului. Gradul de multumire al fiecarui client va fi evaluat la finalul fiecarei daune solutionate

De asemenea, clientii care au deschise dosare de dauna, in vederea obtinerii despagubirii in baza politelor emise de Astra Asigurari, primesc gratuit si neconditionat servicii de consultanta referitoare la modalitatea de reparatie a vehiculului avariat.

"Unitatile reparatoare care au acces in platforma electronica sunt evaluate in ceea ce priveste capacitatea de a oferi clientilor nostri servicii de calitate, conforme cu specificatiile producatorilor de vehicule, printr-un program riguros care se desfasoara la nivel national. Prin urmare, vor fi deschise Birouri de Programare a Reparatiilor nu numai in Capitala ci si in cele mai mari orase din tara, in care avem deja centre de dauna. In perioada de testare a Biroului de Programare a Reparatiilor, gradul de acoperire a depasit 60%, ceea ce ne arata interesul clientilor fata de aceasta oferta de servicii", a adagat Radu Mustatea.

 
Galerie foto (3)
[Image #1] [Image #2] [Image #3]
 
polite de asigurare  |  riscul in asigurari  |  Accesul la dosare  |  Acoperire si protectie  |  Acte aditionale  |  Activitati comerciale  |  Administrare locuinte  |  Aplica exterior  |  Aplice exterior  |  Asigurare caraus pentru marfa   |  Asigurare caraus pentru marfa transportata   |  Asigurare cmr  |  Asigurare constructii  |  Asigurarea complexa  |  Asigurarea culturilor agricole  |  Asigurarea de accidente a angajatilor  |  Asigurarea de accidente a sportivilor   |  Asigurarea de accidente a turistilor  |  Asigurarea locuintelor  |  Asigurari accidente  |  Asigurari accidente persoane  |  Asigurari activitati industriale  |  Asigurari activitati comerciale  |  Asigurari agricole  |  Asigurari angajati  |  Asigurari auto  |  Asigurari birouri si cabinete  |  Asigurari bunuri  |  Asigurari calatorie  |  Asigurari cargo  |  Asigurari casco  |  Asigurari case  |  Asigurari catastrofe  |  Asigurari cladiri  |  Asigurari comerciale  |  Asigurari de accidente  |  Asigurari de birouri si cabinete  |  Asigurari de locuinte  |  Asigurari de vacanta si calatorii   |  Asigurari generale  |  Asigurari locuinte  |  Asigurari medicale  |  Asigurari medicale calatorie  |  Asigurari medicale calatorii  |  Asigurari munca  |  Asigurari pentru angajati  |  Asigurari persoane juridice  |  Asigurari private  |  Asigurari raspundere civila  |  Asigurari rca  |  Asigurari sanatate  |  Asigurari sociale   |  Asigurari societati  |  Asigurari vacanta si calatorii  |  Asigurari viata  |  Asistenta auto  |  Asistenta permanenta  |  Asistenta rutiera  |  Auto rulate  |  Autovehicule rulate  |  Avarii furt vehicule  |  Avarii ale autoturismelor  |  Avarii si furt a utilajelor   |  Avarii si furt a vehiculelor  |  Broker asigurare  |  Brokeraj asigurari  |  Brokeraj societati  |  Brokeri de asigurare  |  Brokerilor de asigurare   |  Brokerilor de asigurare / reasigurare   |  Bugetul asigurarilor sociale stat  |  Bunuri materiale  |  Calatorii strainatate  |  Capital integral privat  |  Capital social  |  Cargo asigurari  |  Clinici medicale  |  Clinici private  |  Combustibil benzina   |  Consolidari terenuri  |  Constructii birouri  |  Consultanta calitate  |  Consultanta asigurari  |  Consultanta civila  |  Consultanta constructii  |  Consultanta contracte cesiune  |  Consultanta iso 9001  |  Consultanta management  |  Contracte de baza  |  Contractul de asigurare  |  Credite banci  |  Credite imprumuturi  |  Dezvoltare software  |  Disponibila in versiunea  |  Efecte evenimente  |  Evaluari daune  |  Evenimente companie  |  Evenimente sociale  |  Exigentele clientilor  |  Fabrica cherestea  |  Frecventa de lucru  |  In calitate de angajator  |  Incheiere contracte  |  Informatii utile  |  Iso 2001  |  Iso 9001  |  Iso 9001:2000  |  Japonia   |  Lacuri auto  |  Legislatia in vigoare  |  Legislatia romana  |  Legislatia romana in vigoare  |  Medici specialisti  |  Modul de pe masina  |  Monitorizare video  |  Natura juridica  |  Obiectul asigurarii  |  Ordine plata  |  Organisme autonome asigurari sociale  |  Perioada medie   |  Persoana juridica   |  Persoanelor fizice si juridice  |  Piata asigurarilor  |  Piata de capital  |  Piata fortei de munca   |  Piata romaneasca  |  Plangeri penale  |  Plasa protectie  |  Plasa siguranta  |  Plata despagubirilor   |  Polita casco   |  Polita de asigurare  |  Polite asigurare persoane fizice  |  Polite de asigurare  |  Prelucrare peste  |  Pretul scazut   |  Prima casa  |  Prima de asigurare  |  Primarii bucuresti  |  Primele de asigurare  |  Produse naturale  |  Produse petroliere  |  Produse post  |  Produse top  |  Programul prima casa  |  Protectia persoane  |  Protectie incendiu  |  Protectie persoane fizice  |  Raportul calitate pret   |  Raspundere civila a medicilor  |  Raspundere civila a angajatorului   |  Raspundere civila auto   |  Raspundere civila auto rca  |  Raspundere civila profesionala   |  Raspundere civila profesionala a brokerilor de asigurare   |  Raspundere civila profesionala a medicilor  |  Raspunderea profesionala a medicilor   |  Raspunderea civila a angajatorului   |  Raspunderea civila a contabililor autorizati  |  Raspunderea civila a expertilor contabili  |  Recomandari   |  Resurse umane   |  Risc incendiu  |  Riscuri asigurate  |  Sediul persoanei juridice  |  Segment de piata   |  Servicii birou  |  Servicii informatice  |  Servicii medicale  |  Societate de consultanta  |  Societati asigurari  |  Societati asigurari medicale  |  Software service auto  |  Solutii protectie  |  Supraveghere persoane  |  Tarife competitive  |  Urmatoarele tipuri de servicii  |  Vehicule noi  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.