Accace Romania - Consultanta financiar contabila, Bucuresti Afisari: 390
Categorie: AFACERI >> Audit, contabili Vizitatori: 187
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Str. Frumoasa, Nr.30, et. 1, corp A, Sector 1, Bucuresti
-------------------------
Phone: Telefon
  0314050440
-------------------------
Web: Internet
  email: romania.office@accace.com
  site: www.accace.ro

 
Salarizare si Administrare de personal  
Detalii  

Home » Externalizare » Externalizare Servicii Salarizare & Administrare de Personal » Servicii salarizareServicii salarizare

In prezent, mediul de afaceri in continua schimbare are un impact direct asupra pietei muncii, prin urmare, duce la o nevoie constanta de pastrare a datelor angajatilor sub control intr-un mod cat mai eficient.

Serviciile de externalizare a salarizarii sunt in prezent singura solutie integrata care ofera avantajul unui calculul exact si la timp al salariilor, fara a suporta costurile suplimentare implicate de implementarea si mentenanta unui software de salarizare, sau costurile cu dezvoltarea unui departament intern propriu.

Externalizarea salarizarii asigura confidentialitatea datelor angajatului si ale companiei, respectarea cerintelor legislative locale, acces controlat la baza de date si un proces de comunicare transparent.

Principalele noastre servicii in domeniul salarizarii, pe care le putem oferi in functie de caracteristicile companiei dumneavoastra si in functie de cerintele locale sunt:

    • Calcul salarial lunar
    • Depunerea lunara, trimestriala sau anuala a declaratiilor de salarizare obligatorii si a rapoartelor statistice
    • Consultanta privind impozitului pe venitul personal
    • Rapoarte salariale personalizate necesare activitatilor de management
    • Pregatirea si distribuirea fluturasilor de salariu in formatul solicitat (incusiv online)
    • Realizarea tuturor platilor de natura salariala in baza drepturilor oferite de client asupra conturilor sau alternativa administrarii complete a conturilor bancare
    • Servicii Hotline si suport online permanent pentru managerul de resurse umane si pentru angajati
    • Asistenta si reprezentare in comunicarea cu autoritatile statului, pe baza de procura
    • Asistenta si reprezentare in timpul auditurilor salarial si al inspectiilor efectuate de catre autoritatile locale
    • Servicii de urgenta in salarizare – suport pe durata absentei temporare a personalului din departamentul dumneavoastra intern
    • Asistenta in ajustarea sau crearea de scheme de beneficii pentru angajatii dumneavoastra in functie de bugetul de care dispuneti

Pentru o implementare cat mai eficienta a proceselor care stau la baza unui calcul salarial corect, va recomandam si serviciile noastre complete de administrare de personal.

 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
litigii comerciale   |  Achizitii de societati   |  Acte aditionale  |  Active financiare  |  Activitati comerciale  |  Activitati contabilitate  |  Administrare baza date  |  Administrare eficienta  |  Administrare personal  |  Administrare portal  |  Administrare resurse umane  |  Administrare salarizare  |  Administrare societati comerciale  |  Analiza afacerii  |  Apostila haga  |  Arhivare electronica  |  Arhivare electronica documente  |  Arhivare servicii  |  Asistenta fiscala  |  Asistenta in implementare  |  Asistenta juridica si consultanta  |  Asistenta la negocieri de contracte  |  Asistenta legala  |  Asistenta legala permanenta  |  Asistenta medicala  |  Asistenta negocieri  |  Asistenta permanenta  |  Asistenta software  |  Baza de tratament  |  Casa de pensii   |  Casa traduceri  |  Cetateni romani resedinta romania  |  Colaborare afaceri  |  Confidentialitatea datelor   |  Consilierea angajatorului   |  Consilierea familiei  |  Consultanta baza date  |  Consultanta contabila  |  Consultanta financiara  |  Consultanta fiscala  |  Consultanta juridica  |  Consultanta legislatia muncii  |  Consultanta management  |  Consultanta permanenta   |  Consultanta societati comerciale  |  Consultanta software  |  Consultanta taxe  |  Contabilitate financiara  |  Contabilitate, salarizare  |  Control cv angajati  |  Control personal  |  Curent constant  |  Depunerea declaratiilor lunare fiscale  |  Depunerea declaratiilor salariale   |  Domeniul muncii si salarizarii  |  Echipa specialisti  |  Evaluare a muncii  |  Evaluari daune  |  Externalizare activitati contabilitate  |  Externalizare servicii financiar contabile  |  Externalizarea serviciilor   |  Format electronic   |  Furnizori de servicii   |  Fuziuni si achizitii   |  Fuziuni societati comerciale  |  Implementare si control  |  Implementare software  |  Import export  |  Impozit venit  |  Impozitele si taxele locale  |  Impozitul pe profit   |  Infiintare societate  |  Informatii utile  |  Inregistrare fiscala   |  Intocmire de rapoarte financiare  |  Intocmire situatii financiare  |  Investigatie antecedente comerciale  |  Legalizari traduceri  |  Legislatia muncii  |  Legislatia muncii consultanta  |  Lichidare companii   |  Lichidari de societati  |  Litigii comerciale  |  Litigii de munca   |  Litigii domeniul imobiliar  |  Litigii munca  |  Management resurse umane  |  Management financiar  |  Management financiar contabil  |  Management timp  |  Managementul documentelor  |  Mediul de afaceri  |  Misiunile diplomatice  |  Modul contabilitate  |  Modul online  |  Munca temporara  |  Negocieri contracte  |  Nu are sediul social  |  Numarul angajatilor  |  Obligatiilor fiscale  |  Obtinere prelungire viza straini  |  Obtinerea permisului de sedere  |  Obtinerea permisului sedere temporara  |  Oficiile consulare  |  Oportunitati afaceri  |  Personal intern  |  Plati taxe  |  Prelungirea dreptului de sedere  |  Prelungirea dreptului sedere temporara  |  Prelungirea permisului de sedere in romania  |  Prima inregistrare  |  Procesarea documentelor  |  Proprietate intelectuala  |  Proprietati imobiliare  |  Protectia datelor   |  Protectia datelor caracter personal  |  Rapoarte financiar contabile  |  Rapoarte financiare  |  Raportare contabila  |  Recomandari   |  Redactarea actului constitutiv  |  Registrul comertului  |  Reglementarile internationale  |  Relatii de munca   |  Reprezentare control  |  Reprezentare registrul comertului  |  Resurse umane   |  Resurse umane servicii  |  Salarizare personal  |  Scanare documente  |  Sediul social  |  Servicii personalizate  |  Servicii resurse umane  |  Servicii bancare  |  Servicii complete contabilitate  |  Servicii complete de salarizare  |  Servicii comunicare  |  Servicii de apostila  |  Servicii de contabilitate, salarizare si personal  |  Servicii de evaluare  |  Servicii de lichidare  |  Servicii de management financiar   |  Servicii de personal si salarizare  |  Servicii de salarizare  |  Servicii externalizare contabilitate  |  Servicii externalizare personal  |  Servicii externalizare salarizare  |  Servicii financiar contabile  |  Servicii import export  |  Servicii informatice  |  Servicii integrate de consultanta   |  Servicii integrate de contabilitate  |  Servicii mentenanta  |  Servicii personalizate  |  Servicii relocare  |  Servicii salarizare  |  Servicii software  |  Servicii suplimentare  |  Servicii viza  |  Situatii financiare  |  Situatiilor financiare  |  Societate de consultanta  |  Societati in insolventa  |  Software arhivare  |  Software baza  |  Software contabilitate  |  Software resurse umane  |  Software salarizare  |  Solutii integrate  |  Solutii integrate it  |  Solutii software  |  Standardele internationale  |  Standardele internationale in vigoare  |  Taxe si impozite  |  Tehnologii dezvoltate  |  Traduceri comerciale  |  Traduceri speciale  |  Vacante la cerere  |  Vacante romania  |  Vize cetateni straini  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.