Elaborathon Consult E-studii.ro Consultanta pentru afaceri Bucuresti Afisari: 253
Categorie: SERVICII DIVERSE >> Diverse Vizitatori: 139
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Str. Arh. Dumitru Harjeu, nr. 49, et. 1, sector 2, Bucuresti
-------------------------
Phone: Telefon
  0724222485; 0744662220
-------------------------
Web: Internet
  email: consilier1@e-studii.ro; emailconsult@yahoo.com
  site: www.e-studii.ro

 
Pachetul „Primii Pași”  
Detalii  

Oferta noastră se numeşte „Primii Paşi” şi include următoarele operaţiuni:

  • Consiliere GRATUITĂ (verbală, telefonică sau prin email), ca prim pas înaintea întocmirii actelor necesare pentru noua afacere
  • Rezervarea denumirii firmei (SRL, SA, PFA, ÎI sau ÎF)
  • Alegerea codurilor CAEN (activităţile comerciale ce urmează a fi desfăşurate de noua firmă)
  • Întocmirea şi redactarea Actului constitutiv (conform noilor reglementări)
  • Întocmirea, redactarea şi obţinerea documentaţiei pentru sediul social (contract de comodat + acorduri vecini şi asociaţie de proprietari)
  • Întocmirea, redactarea şi obţinerea documentaţiei pentru punctul de lucru (contract de comodat sau de închiriere)
  • Depunerea capitalului social la banca desemnată de client
  • Completarea tuturor cererilor necesare, inclusiv a vectorului fiscal – cu cea mai convenabilă variantă de impozitare pentru noua afacere şi autorizarea funcţionării (ITM, DSP, DSV, PSI, Mediu) la Oficiul Registrului Comerţului
  • Înregistrarea noii afaceri (SRL, SA, PFA, ÎI sau ÎF) prin depunerea dosaruluila Oficiul Registrului Comerţului
  • Achiziţionarea ştampilei/ştampilelor

TOATE operaţiunile din lista alăturată intră în atribuţia consilierilor noştri.

Înaintea începerii procedurii de constituire/înfiinţare a noii afaceri (în orice formă – SRL, SA, PFA, ÎI sau ÎF), RECOMANDĂM O ÎNTĂLNIRE PREALABILĂ cu unul din consilierii firmei noastre de consultanţă, pentru stabilirea celor mai importante detalii ale afacerii pe care doriţi să o porniţi. Vă reamintim că această primă întălnire cu consilierul nostru este GRATUITĂ.

Pentru operaţiunile alăturate, firma noastră de consultanţă percepe un onorariu de 200 Lei.

La această sumă se adaugă, desigur, taxele obligatorii către instituţile competente (Oficiul Registrului Comerţului, Monitorul Oficial, Administraţia Finanţelor Publice etc.): taxa de rezervare denumire firmă (72 Lei), specimentul de semnătură (70 Lei), declaraţie asociat/administrator (70 Lei), procură prin care unul din consilierii noştri este împuternicit să efectueze operaţiunile din lista de mai sus (80 Lei), depunere dosar la Oficiul Registrului Comerţului (de la 450 Lei). Totalul taxelor de înfiinţare a unei noi firme se ridică la cca 800 Lei(în funcţie de numărul de asociaţi care se constituie în noua firmă)

 

Opţional, putem oferi şi următoarele servicii pentru noua afacere:

  • Găzduirea sediului social
  • Achiziţionarea registrelor obligatorii de la Administraţia Finanţelor Publice competentă, Registrul Unic de Control (RUC) şi Registrul de Evidenţă Fiscală (REF) (cca 115 Lei )
  • Întocmirea şi depunerea dosarului pentru obţinerea Certificatului de Înregistrare în Scopuri de TVA
  • Întocmirea şi depunerea dosarului pentru înregistrarea în Registrul Operatorilor Intracomunitari (R.O.I.) (cca 70 Lei )
  • Alegerea, rezervarea şi înregistrarea emblemei (cca 240 Lei ) la Oficiul Registrului Comerţului
  • Încheierea unui Contract de prestări servicii de contabilitate (de la 200 Lei/lună )
  • Rezervarea domeniului web (.Ro sau .Com) la RoTLD (cca 220 Lei )
  • Realizarea website-ului (conform ofertei partenerilor noştri)
  • Căutarea unui spaţiu comercial pentru deschiderea punctului de lucru
  • Întocmirea şi redactarea de contractului de închiriere (pentru punctul de lucru)
  • Achiziţionarea şi fiscalizarea casei de marcat

Vă recomandăm să apelaţi la noi pentru cea mai simplă şi şi ieftină cale de începere a unei noi afaceri.

Cu ce diferă oferta noastră faţă de cea a altor societăţi de consultanţă sau a avocaţilor?

Mulţi întreprinzători care vor să pună bazele unei noi afaceri, în general de tipul IMM-urilor, nu ştiu la cine să apeleze şi apelează la marile societăţi de consultanţă sau la avocaţi. Pentru plata onorariilor acestora, se fac cheltuieli mari, chiar dacă serviciile prestate de aceştia nu diferă cu nimic faţă de ale noastre. În plus, oferta noastră nu se opreşte la momentul la care “vă predăm” certificatul de înregistrare al societăţiii comerciale la Registrul Comerţului, ci vă vom consilia şi în primele etape post-înfiinţare ale afacerii dvs.

 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
certificatul fiscal  |  Acordul de asociere  |  Acte aditionale  |  Acte constitutive  |  Acte deces  |  Actiuni comerciale  |  Active financiare  |  Activitatea de lichidare  |  Actul juridic civil  |  Administratia finantelor  |  Afaceri de succes  |  Angajarea in munca  |  Asociatii si fundatii  |  Asociere in participatiune  |  Audit contabilitate  |  Autorizatii functionare  |  Autorizatii mediu  |  Avocati juristi  |  Bugetele firmei  |  Certificat constatator registrul comertului  |  Certificat mediu  |  Certificate de celibat  |  Certificate deces  |  Cesiuni firme  |  Cod caen  |  Colegii de stat  |  Colegii particulare  |  Conform contractului  |  Consilier juridic  |  Consiliere juridica dreptul muncii  |  Consultanta afaceri  |  Consultanta contracte comerciale  |  Consultanta de specialitate  |  Consultanta insolventa firme  |  Consultanta juridica  |  Consultanta marketing  |  Contracte civile  |  Contracte comodat  |  Contracte pentru sediu  |  Control fiscal  |  Cursuri jurnalism  |  Cursuri psihologie  |  Depunerea actelor registrul comertului  |  Dizolvare firma  |  Dizolvarea, lichidarea  |  Dizolvarea, lichidarea si radierea  |  Domeniul juridic  |  Drept civil  |  Drept de proprietate  |  Drept financiar   |  Dreptul de proprietate  |  Erori materiale  |  Facultate drept  |  Facultate jurnalism  |  Firma contabilitate  |  Fonduri europene mediu  |  Fonduri financiare  |  Fonduri investitii  |  Informatii utile  |  Intocmire fise post  |  Investitii financiare  |  Jurnalism cursuri  |  Liceu economic  |  Liceu profil economic  |  Liceu profil tehnic  |  Lichidare firma  |  Limbii engleze  |  Lista notarilor publici  |  Logo companii  |  Mediul de afaceri  |  Modificare de sediu  |  Modificari societati comerciale  |  Munca cu forme legale  |  Mutarea sediului  |  Nastere certificate  |  Notar imobil dobandire mostenire  |  Oferte munca  |  Oficiul registrului comertului  |  Ordine plata  |  Parteneriate comerciale  |  Partenerilor de afaceri  |  Planuri afaceri  |  Prelungire contracte de sediu  |  Procedura insolventei  |  Procedura stabilire cazuri malpraxis  |  Proceduri achizitii publice  |  Proiecte europene  |  Psihologie cursuri  |  Radiere firma  |  Radierea din registrul comertului  |  Radieri puncte lucru  |  Realizare embleme  |  Redactarea actului constitutiv  |  Redactarea de acte aditionale  |  Redactarea de acte constitutive  |  Redactarea de acte juridice  |  Registrul comertului  |  Regulamente interne  |  Sediul social  |  Servicii conexe  |  Servicii financiar contabile  |  Servicii juridice  |  Servicii web  |  Solutii email  |  Standardele de viata  |  Stat membru al uniunii europene  |  Stiinte politice  |  Studii fezabilitate  |  Studii marketing  |  Studii mediu  |  Studii post universitare  |  Studiu impact  |  Supralegalizare acte apostila  |  Taxe si impozite  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.