Consultanta pentru managementul proiectelor care au incheiat contract de finantare. Activitatile manageriale corespunzatoare implementarii proiectelor cu finantare nerambursabila constau in utilizarea resurselor materiale, financiare si umane in conformitate cu planul de activitati stabilit de solicitant si aprobat de catre finantator si respectiv, cu graficul de desfasurare al activitatilor. Aceste activitati se refera la: - managementul financiar al proiectului - managementul resurselor umane si al activitatilor - relatia cu finantatorul - relatia cu beneficiarii Pe baza incheierii unui contract de consultanta cu beneficiarul ne vom oferi serviciile pentru implementarea cu succes a proiectului Dvs. - Cerere de rambursare
- Notificari, acte aditionale
- Formulare raspuns la clarificari solicitate de finantator
- Raport tehnico-financiar intermediar, final
- Raport de progres
- Raport de monitorizare
- Asistență tehnică și consultanță pentru derularea procedurilor de achiziție;
- Asigurarea unui manager de proiect pe toată perioada implementarii proiectului.
|