Scrierea cererii de finantare si pregatirea dosarului pentru obtinerea fondurilor nerambursabile sau accesarea altor surse de finantare (banci, firme de creditare). ETAPELE MISIUNII DE CONSULTANTA 1. Transmiterea informatiilor despre firma Dvs: - forma de organizare; - anul infiintarii; - sediul social/localitatea, judetul; - obiectul de activitate; - directiile in care doriti sa va dezvoltati afacerea; - suma aproximativa de bani pe care o veti aloca proiectului sub forma de cofinantare; - experienta Dvs. profesionala, inclusiv resursele umane existente in firma care vor fi implicate in derularea proiectului si nivelul de calificare al acestora. In cazul in care nu sunteti inca autorizati veti prezenta doar informatiile privind situatia Dvs. actuala. 2. Programarea unei intalniri pentru discutii si stabilirea conditiilor de colaborare. 3. Efectuarea unei analize pentru identificarea programului de finantare adecvat, verificarea eligibilitatii firmei/organizatiei Dvs. 4. Stabilirea contravalorii serviciilor de consultanta functie de complexitatea proiectului si redactarea contractului de consultanta. Semnarea contractului la sediul firmei noastre sau transmiterea prin curierat, dupa caz. 5. Achitarea primei transe din suma prevazuta in contractul de consultanta. 6. Pregatirea documentatiei aferente dosarului pentru cererea de finantare. Intocmirea tuturor formularelor necesare, conform ghidului solicitantului, inclusiv tiparirea acestora, numerotarea, indosarierea, etichetarea si ambalarea. 7. Acordarea de asistenta pentru procurarea documentelor cerute in ghidul solicitantului de la Primarie, Registrul Comertului, Impozite si taxe, Mediu, Sanatate etc. 8. Mentinerea legaturii prin telefon, fax si e-mail iar cand este necesar, programarea de intalniri la sediul nostru. 9. Pregatirea fizica a dosarului si predarea acestuia catre client pe baza unui proces verbal dupa achitarea celei de a II-a transe a sumei prevazute in contract. Dosarul poate fi depus si inregistrat la autoritatea contractanta de catre client personal sau de catre o alta persoana pe baza unei imputerniciri scrise. 10. Finalizarea contractului de consultanta pentru depunerea cererii de finantare. În cadrul misiunilor, consultantul nu va îndeplini acele sarcini a căror realizare ar putea fi influenţată de diferiţi factori subiectivi. În astfel de situaţii consultantul va informa clientul cu privire la factorii care pot influenţa obiectivitatea. Consultarea cu clientul Înainte de a accepta orice tip de angajament, angajatii NOEMA REAL SRL trebuie să se asigure că, ambele părţi, au înţeles care sunt obiectivele, scopul, planul de lucru, că au fost stabilite onorariile aferente şi că nu există nici un fel de interese financiare şi/sau personale, care ar putea influenţa modul de lucru şi ar conduce la anularea contractului. Oferim consultanta in accesarea fondurilor europene si a granturilor guvernamentale, inclusiv a ajutoarelor de minimis. Acest tip de servicii consta in intocmirea documentatiei complete privind accesarea fondurilor europene nerambursabile, pentru toate axele si masurile de finantare. - Analiza eligibilitate solicitant si activitate desfasurata
- Evaluare costuri proiect si posibilitati de finantare
- Cerere de finantare
- Studiu de fezabilitate
- Memoriu justificativ
- Plan de afaceri
- Buget si indicatori proiect
- Avize si acorduri pentru realizare proiect
- Alte documente privind solicitantul
|