Fast Quality Service Afisari: 104
Categorie: AFACERI >> Audit, contabili Vizitatori: 58
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Bd. Preciziei, nr. 6M, bl.6B ,ap.5, parter, Sector 6,
-------------------------
Phone: Telefon
  0742133126; 0314360368
-------------------------
Web: Internet
  email: office@fastquality.ro
  site: www.fastquality.ro

 
Servicii de salarizare si resurse umane  
Detalii  

Potentialul uman, reprezinta viitorul unei companii, un bun specialist in resurse umane, poate identifica, recruta, motiva si instrui personalul, dar daca nu va aflati in situatia in care detineti un departament specializat in gestionarea resurselor umane, puteti opta pentru colaborarea cu o firma care presteaza servicii de salarizare si resurse umane.

Firma noastra va poate oferi servicii de salarizare si resurse umane cu ajutorul careia veti face alegerile cele mai bune in ceea ce priveste calitatea personalului , un bun concept de management creaza un mediu de lucru in care angajatii se simt inspirati, automotivati si eficienti in scopul realizarii obiectivelor afacerii.

Care sunt avantajele alegerii unor servicii de salarizare si resurse umane externalizate: reducerea timpului cu recrutarea, instruirea si evaluarea personalului, investitii zero in echipamente si soft-uri de specialitate, costuri zero cu salariile, contributiile si taxele privind remunerarea unui departament clasic, beneficierea de consultanta fiscala pe toata perioada contractului, apelarea la personal instruit si experienta in gestionarea personalului si o corecta interpretare a legislatiei din domeniul salarizarii si a resurselor umane.

Un pachet standard de servicii de salarizare si resurse umane contine:

  • evidenta contractelor individuale de munca, a actelor aditionale si a fiselor de post, intocmirea contractului colectiv de munca si a registrului general de evidenta al salariatilor, eliberarea adeverintelor si a notelor de lichidare pentru salariati, mentinerea legaturii cu ITM si AJOFM,  acordarea de consultanta privind modificarile legislative in vigoare, obtinerea repartitiilor si depunerea cererilor, lista privind posturile vacante disponibile la AJOFM;
  • intocmirea pontajelor, calculul statelor de plata, a concediilor medicale, evidenta concediilor de odihna, a dosarelor de pensionare, a concediilor de maternitate, intocmirea, gestionarea si depunerea declaratiilor catre institutiile statului, plata salariilor pe card si intocmirea fiselor fiscale;
 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
inventarierea patrimoniului  |  Accesul la dosare  |  Analiza diagnostic   |  Analiza financiara  |  Analiza piata  |  Analize de piata  |  Analize economico financiare  |  Analize financiar contabile  |  Analize piata  |  Asigurare a dovezilor  |  Asistenta controale fiscale   |  Asistenta fiscala  |  Asistenta permanenta  |  Certificate constatatoare  |  Codul fiscal  |  Companii de servicii profesionale si it  |  Confidentialitatea informatiilor  |  Confidentialitatea informatiilor   |  Consultanta contabila  |  Consultanta de specialitate  |  Consultanta financiara  |  Consultanta financiara contabila  |  Consultanta fiscala  |  Consultanta impozite  |  Consultanta investitii  |  Consultanta management  |  Consultanta permanenta   |  Consultanta taxe  |  Contabili autorizati  |  Contabilitate financiara  |  Contabilitate financiara si de gestiune   |  Contabilitate gestiune  |  Contabilitate, salarizare  |  Contractelor de munca  |  Control fiscal  |  Costuri aditionale  |  Curs imbunatatirea performantelor  |  Depistarea   |  Depunerea declaratiilor lunare fiscale  |  Depunerea fiselor fiscale   |  Depunerea statelor de plata  |  Depunerea statelor de plata a salariilor  |  Descarcare de gestiune  |  Diagnostic financiar  |  Domeniul resurselor umane  |  Drept financiar   |  Drept financiar si fiscal  |  Drept fiscal  |  Echipamente lucru  |  Echipamente medicale  |  Evaluarea performantelor profesionale  |  Evidenta personalului  |  Evidenta concediilor  |  Evidenta concediilor medicale  |  Evidenta concediilor odihna  |  Evidenta contabila  |  Evidenta financiar contabila  |  Evidenta mijloacelor fixe  |  Evidenta personalului si calculul salariilor  |  Finantari nerambursabile  |  Firma contabilitate  |  Fiselor de post   |  Fonduri financiare  |  Fonduri nerambursabile  |  Fonduri rambursabile  |  Fonduri studii  |  Furnizori de servicii   |  Gestionarea dosarelor de personal  |  Gestionarea dosarelor personal  |  Inregistrarea in contabilitate  |  Instruirea personalului  |  Instruirea salariatilor  |  Instrumente control  |  Instrumente masura  |  Intocmire de rapoarte financiare  |  Intocmire situatii financiare  |  Intocmirea documentelor primare   |  Intocmirea fiselor de post   |  Intocmirea actelor aditionale  |  Intocmirea dosarelor   |  Intocmirea dosarelor personal  |  Intocmirea fiselor fiscale  |  Intocmirea fiselor post  |  Intocmirea notelor lichidare  |  Intocmirea rapoartelor  |  þntocmirea registrului evidenta fiscala  |  Intocmirea situatiilor financiare  |  Legislatia in vigoare  |  Lichidare companii   |  Lichidare firma  |  Lucrari si servicii  |  Management resurse umane  |  Management financiar  |  Management financiar contabil  |  Management general  |  Optimizarea impozitelor  |  Optimizarea impozitelor de plata   |  Pachet servicii  |  Plata impozitelor  |  Pontaj angajati  |  Rapoarte financiar contabile  |  Rapoarte financiare  |  Raportare contabila  |  Reducerea de personal  |  Registrului de evidenta a personalului  |  Reprezentarea in fata organelor de control  |  Resurse financiare stat  |  Resurse umane   |  Resurse umane servicii  |  Salarizare personal  |  Servicii personalizate  |  Servicii resurse umane  |  Servicii complete contabilitate  |  Servicii complete de evidenta a personalului  |  Servicii complete de salarizare  |  Servicii comunicare  |  Servicii de evidenta contabila  |  Servicii de lichidare  |  Servicii de management financiar   |  Servicii de personal si salarizare  |  Servicii de salarizare  |  Servicii financiar contabile  |  Servicii medicale  |  Servicii personalizate  |  Servicii salarizare  |  Situatii financiare  |  Situatii financiare anuale  |  Situatii financiare semestriale  |  Situatiilor financiare  |  Soft financiar  |  Soft gestiune  |  Soft resurse umane  |  Solutii domeniul it  |  Solutii finantare  |  Specialist resurse umane  |  Studii fezabilitate  |  Studii fezabilitate banci  |  Taxe si impozite  |  Tehnici de management   |  Vacante individuale  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.