Serviciile noastre de HR Outsourcing urmaresc trei directii: Salarizare, Administrare de personal si Consultanta in domeniul HSEQ. Salarizare CONTINE: verificarea si procesarea pontajului lunar; colectarea datelor pentru calcularea salariilor si verificarea corectitudinii datelor inscrise in certificatele medicale; calcularea salariilor; emiterea rapoartelor adaptate nevoilor managementului; distribuirea fluturasilor de salarii; legatura cu autoritatile (ITM, CJPAS/CNPAJ, CJAS/CASMB, AJOFM/AMOFM, etc.); evidenta platilor taxelor si impozitelor legate de salarizare (angajat/angajator); suportul in timpul inspectiilor; comunicarea cu angajatii; urmarirea legislatiei, etc. Administrare de personal CONTINE: pregatirea si inaintarea ofertelor de munca; colectarea documentelor pentru angajare si pregatirea contractelor de munca (clauze speciale – de mobilitate, de confidentialitate, de neconcurenta, etc.); programarea/sprijinul in vederea semnarii contractelor de munca de catre angajati; inregistrarea contractelor si a actelor aditionale la Inspectoratul Teritorial de Munca; redactarea ROI (Regulamentul de ordine interioara obligatoriu), pastrarea la zi a documentelor angajatilor (adeverinte de salariat, adeverinte privind deducerile personale, stagii de cotizatie, de vechime etc), administrarea personalului expat - consultanta privind aspectele legale ale angajatilor straini (vize, permise de lucru, etc). Consultanta in domeniul HSEQ CONTINE: dezvoltarea, implementarea si mentinerea cerintelor HSEQ, conform legilor, regulamentelor si standardelor nationale si internationale: strategii legate de sanatate si securitate, protectia mediului si prevenirea riscurilor profesionale; integrarea cerintelor legislative de calitate in toate punctele de lucru. |