ALKA solutii contabilitate Pitesti Afisari: 134
Categorie: AFACERI >> Audit, contabili Vizitatori: 59
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Bd. IC Bratianu , nr. 24, Institutul de Proiectari, et. 8, Pitesti, judetul Arges
-------------------------
Phone: Telefon
  0722711546
-------------------------
Web: Internet
  email: contact@contabilitate-solutii.ro
  site: www.contabilitate-solutii.ro

 
Evidenta contabila  
Detalii  

Eviden?a contabilă este unul dintre serviciile de bază oferite de către echipa ALKA ?i constă în preluarea ?i prelucrarea documentelor întreprinderii Dumneavoastră, ob?inând eviden?ele impuse de legisla?ie. Eviden?a contabilă oferită de echipa noastră va reflecta opera?iunile ?i procesele de ordin financiar, totodată respectând legisla?ia.

Etapele de lucru în procesul de eviden?ă contabilă

 

 1. Transmiterea documentelor. Plata impozitelor. Singură sarcină a Dumneavoastră este de a preda către ALKA documentele şi a vă asigura de achitarea impozitelor în timp util, fapt de care vă vom informa noi.

 

  2. Prelucrarea documentelor Exper?ii no?tri se vor ocupa de toate documentele. Pute?i viziona rezultatele pe pagina Dumneavoastră personală. Documentele vor fi sortate ?i introduse în baza de date pe care o puteţi accesa în orice moment pentru a vă asigura de corectitudinea procedurilor. În orice moment pute?i opera cu u?urin?ă cu datele şi informaţiile din arhivele existente.

 

  3. Monitorizare ?i informare. Sunte?i mereu la curent de înregistrarea acestora:

  • Debitorii Dvs.
  • Datoriile către contractori
  • Veniturile ?i cheltuielile
  • Lista de documente necesare pentru noile operări de contabilitate
  • Datorii către stat (taxe) etc.

 

  4. Raportarea

  • Vă asigurăm realizarea rapoartelor în timp util, într-o manieră eficientă.
  • Echipa noastră va trimite rapoartele la destinatari: Fondul de asigurări sociale, Departamentul de Statistică etc.

 

  5. Arhivarea ?i păstrarea Vă asigurăm păstrarea datelor în format electronic ?i garantăm predarea documentelor contabile la închiderea perioadei de raportare. Cu ALKA, datele contabile ale companiei D-stră vor fi în siguran?ă ?i vor rămâne confiden?iale. ALKA este cea mai bună op?iune pentru întreprinderea pe care o de?ine?i! Care este cadrul legislativ după care se conformează eviden?a contabilă?

Documentul de bază care reglementează activitatea contabilă este Legea Contabilita?ii, Nr. 113 din 2007, intrată în vigoare în 2008. Această lege impune câteva criterii obligatorii, de care ?ine sistemul contabil ?i eviden?a contabilă conformată acesteia. Deoarece eviden?a contabilă trebuie ?inută exact ?i după regulile impuse de lege, echipa ALKA vine cu solu?ii profesioniste, care vă vor asigura modul corect al acestui proces.

Opera?iunile de bază în eviden?a contabilă:

  • Înregistrarea documentelor primare în conformitate cu normele legale în vigoare ?i cu principiile contabilită?ii
  • Eviden?a analitică ?i sintetică – clien?i, furnizori
  • Eviden?a mijloacelor fixe, calculul uzurii
  • Elaborarea balan?ei de verificare lunară
  • Contabilitatea de gestiune ?i calcula?ia costurilor
  • Întocmirea ?i depunerea declara?iilor privind taxele ?i impozitele cerute de legisla?ia în vigoare
  • Întocmirea altor situa?ii sau rapoarte cerute de legisla?ia în vigoare
  • Întocmirea verificarea ?i certificarea bilan?ului contabil

Echipa ALKA are o experien?ă vastă în domeniul contabilită?ii ?i vine cu solu?ii de organizare cât mai eficientă a departamentului financiar-contabil. Serviciul de eviden?ă contabilă oferit de ALKA se adresează întreprinzătorilor care nu au cuno?tin?e în domeniul legislativ sau doresc să eficientizare opera?iunile economico-financiare. Cu această op?iune, toate documentele intrate ?i ie?ite din întreprindere vor fi prelucrate operativ. Contabilitatea nu va mai fi un stres pentru Dumneavoastră!

 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
inventarierea patrimoniului  |  verificarea bilantului contabil   |  Adeverinte angajati  |  Adeverinte medicale  |  Adeverinte pentru salariati  |  Analiza financiara  |  Asistenta fiscala  |  Asistenta juridica consultare reprezentare  |  Audit calitate  |  Audit extern  |  Audit intern  |  Avocat drept comercial  |  Calculul obligatiilor fiscale  |  Certificarea bilantului  |  Certificarea bilantului contabil   |  Certificarea situatiilor financiare  |  Certificarea situatiilor financiare anuale   |  Consilieri juridici   |  Consultanta financiara  |  Consultanta fiscala  |  Consultanta impozite  |  Consultanta juridica  |  Consultanta taxe  |  Contabilitate financiara  |  Contabilitate gestiune  |  Contractele de munca  |  Contractele individuale de munca  |  Contractelor colective de munca  |  Contractelor de munca  |  Depunerea declaratiilor lunare fiscale  |  Depunerea fiselor fiscale   |  Depunerea statelor de plata  |  Depunerea statelor de plata a salariilor  |  Diminuarea patrimoniului   |  Domeniul juridic  |  Drept comercial  |  Dreptul contractelor  |  Echipa specialisti  |  Evaluarea patrimoniului societatii  |  Evidenta contabila  |  Evidenta financiar contabila  |  Evidenta mijloacelor fixe  |  Expertize contabile  |  Falimente  |  Firme infiintare  |  Fise fiscale  |  Fiselor de post   |  Format electronic   |  Gazduire sedii sociale  |  In calitate de angajator  |  Incetarea contractelor de munca  |  Indicatoare semnalizare  |  Indiferent de nationalitate   |  Infiintare firme  |  Infiintari firme  |  Inregistrarea in contabilitate  |  Insolventa debitorului  |  Inspectoratul teritorial de munca  |  Inspectoratul teritorial de munca (itm)  |  Instruire audit  |  Instruirea personalului  |  Intocmirea documentelor primare   |  Intocmirea fiselor de post   |  Intocmirea actelor aditionale  |  Intocmirea adeverintelor de salariu  |  Intocmirea dosarelor   |  Intocmirea dosarelor necesare  |  Intocmirea dosarelor personal  |  Intocmirea fiselor fiscale  |  Intocmirea fiselor post  |  Intocmirea statelor de salarii  |  Legislatia in vigoare  |  Locul de munca  |  Modificarea contractelor de munca  |  Modificarea fiselor de post   |  Modul contabilitate  |  Obligatiilor fiscale  |  Organigrama societatii   |  Organizare contabilitate  |  Organizarea contabilitatii financiare   |  Patrimoniului societatii   |  Plata impozitelor  |  Pontaj angajati  |  Prevenirea incendiilor  |  Prevenirea si stingerea incendiilor  |  Procedura de insolventa   |  Procedura insolventei  |  Rapoarte financiar contabile  |  Rapoarte financiare  |  Rapoarte inspectie fiscala  |  Raportare contabila  |  Raporturile juridice  |  Relatii de munca   |  Reprezentare dreptul muncii  |  Reprezentare juridica  |  Reprezentare juridica litigii munca  |  Reprezentare procedura insolventei  |  Salariul de baza  |  Salarizare personal  |  Sediul social  |  Servicii situatii urgenta   |  Servicii de personal si salarizare  |  Servicii de salarizare  |  Servicii drept comercial  |  Servicii medicale  |  Servicii salarizare  |  Servicii securitate  |  Servicii suplimentare  |  Serviciul roman informatii  |  Sistemul de gestiune  |  Situatii financiare  |  Situatiile financiare  |  Situatiilor financiare  |  Stingerea incendiilor  |  Taxe si impozite  |  Verificare contabilitate  |  Verificarea si certificarea bilantului   | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.