Interesati de lucrurile cu adevarat importante privind aplicarea prevederilor legale in domeniul protectiei muncii am cautat permanent ca serviciile noastre sa vina in sprijinul celor interesati. Pentru aceasta va supunem atentiei dumneavoastra actiunea noastra de punere in practica a prevederilor Legii 319 din 2006, privind securitatea si sanatatea in munca si a normelor metodologice de aplicare ale legii, in vederea asigurarii de consultanta si servicii specializate in domeniu, prin incheierea unui contract de prestari servicii pe termen scurt sau lung, in urmatoarele conditii: Securitate si sanatate in munca - identificarea pericolelor si evaluarea riscurilor pentru fiecare componenta a sistemului de munca (executant, sarcina de munca, mijloace de munca, echipamente de munca si mediul de munca pe locuri de munca/posturi de lucru ) si stabilirea masurilor tehnice, organizatorice si sanitare specifice
- elaborarea si actualizarea planului de prevenire si protectie
- elaborarea de instructiuni proprii pentru completarea si/sau aplicarea reglementarilor de securitate si sanatate in munca, tinand seama de particularitatile activitatilor si ale unitatii/intreprinderii, precum si ale locurilor de munca/ posturilor de lucru
- stabilirea atributiilor si raspunderilor in domeniul protectiei muncii, ce revin lucratorilor, corespunzator functiilor exercitate, care se consemneaza in fisa postului, cu aprobarea angajatorului
- elaborarea tematicii pentru toate fazele de instruire, stabilirea periodicitatii adecvate pentru fiecare loc de munca, asigurarea informarii si instruirii lucratorilor in domeniul securitatii si sanatatii in munca si verificarea cunoasterii si aplicarii de catre lucratori a informatiilor primite
- instruirea introductiv generala de protectia muncii, precum si testarea cunostintelor, completarea fiselor individuale de securitatea muncii
- instruirea conducatorilor de locurilor de munca privin organizarea activitatii de securitate si sanatate in munca la nivel de societate
- elaborarea programului de instruire si testare la nivelul intreprinderii si/sau unitatii
- intocmirea planului de actiune in caz de pericol grav si iminent (unde este cazul)
- stabilirea si intocmirea evidentei zonelor cu risc ridicat si specific prevazute de lege
- stabilirea zonelor care necesita semnalizare de securitate si sanatate in munca, stabilirea tipului de semnalizare necesar si amplasarea conform prevederilor Hotararii de Guvern 971 din 2006 privind cerintele minime pentru semnalizarea de securitate si sanatate la locul de munca
- intocmirea listelor cu meseriile si a profesiile prevazute de legislatia specifica, pentru care este necesara autorizarea exercitarii lor (unde este cazul)
- intocmirea listelor cu posturile de lucru al carui personal necesita examene medicale suplimentare (unde este cazul)
- intocmirea listei cu posturilor de lucru care la recomandarea medicului de medicina muncii necesita testarea aptitudinilor si/sau control psihologic periodic (unde este cazul)
- identificarea echipamentelor individuale de protectie necesare pentru posturile de lucru din intreprindere si intocmirea necesarului de dotare a lucratorilor cu echipament individual de protectie, conform prevederilor Hotararii de Guvern 1048 din 2006 privind cerintele minime de securitate si sanatate pentru utilizarea de catre lucratori a echipamentelor individuale de protectie la locul de munca
- informarea angajatorului asupra deficientelor constatate in timpul controalelor efectuate la locul de munca si propunerea de masuri de prevenire si protectie
- elaborarea deciziilor interne de organizare a activitatii de securitate si sanatate in munca impuse de lege
- cercetarea accidentelor de munca ce au produs incapacitate temporara de munca
- asigurarea materialelor si mijloacelor tehnice pentru informare si instruire (tematici, brosuri, filme, materiale de propaganda , camera video, calculator, videoproiector, alte materiale)
- stabilirea clauzelor privind securitatea si sanatatea in munca la incheierea contractelor de prestari de servicii cu alti angajatori, inclusiv la cele incheiate cu angajatori straini
Securitate si sanatate in munca pentru santierele mobile - Asigurarea coordonatorului in materie de securitate si sanatate in munca
- Intocmirea planului de securitate si sanatate in munca pentru toate etapele de elaborare a proiectului si de realizare a lucrarii
- Intocmirea planurilor proprii de securitate si sanatate in munca pentru antreprenori sau subantreprenori
- Intocmirea registrului de coordonare si dosarul de interventii ulterioare
Resurse umane si personal - elaborarea regulamentului intern si a contractelor colective de munca
- intocmirea actelor necesare la angajare si la lichidare
- intocmirea dosarelor personale ale salariatilor
- completarea Registrului de evidenta a salariatilor
- intermedierea raporturilor de munca dintre angajator si salariati
- medierea conflictelor de munca
- executarea cercetarilor disciplinare
- informarea si instruirea periodica a personalului cu privire la modificarile legislative nou aparute in domeniu
Prevenirea si stingerea incendiilor - elaborarea a instructiunilor proprii de aparare impotriva incendiilor
- evaluarea riscurilor de incendiu si stabilirea masurilor tehnice si organizatorice de aparare impotriva acestora
- instruirea, pregatirea si verificarea lucratorilor din punct de vedere PSI
- intocmirea documentelor de aparare impotriva incendiilor
- completarea fiselor individuale de PSI
ISCIR - Operator responsabil cu supravegherea tehnica instalatiilor/echipamentelor din domeniul ISCIR
- Pregatirea personalului auxiliar de deservire instalatiilor supuse prevederilor ISCIR, conform PT CR 8/2010, pentru:
- legator de sarcina pentru macarale
- manevrant pentru macarale cu actiune manuala
- manevrant pentru stivuitoare cu actionare manuala
- manevrant pentru mecanisme de ridicat (vinciuri, trolii, palane, dispozitive de ridicat si tractiune, transpalete)
- manevrant pentru platforme ridicatoare deplasabile/nedeplasabile
- manevrant pentru elevatoare pentru vehicule
- manevrant pentru ascensoare cu schip
- manevrant pentru ascensoare de materiale cu comanda de la punct fix din santierele de constructii
- manevrant pentru ascensoare de constructie speciala pentru materiale
- manevrant pentru trape/instalatii de cortina pentru incendiu
- manevrant pentru echipamente din parcurile de distractii
Pachetul de servicii pe care societatea il asigura in conditii avantajoase este un produs oferit cu generozitate conducerilor de IMM, ONG si asociatii familiare, respectiv persoanelor fizice autorizate, care au lucratori angajati in conditiile prevazute de lege. PROTEC?IA MUNCII – SECURITATEA SI SANATATEA IN MUNCA Serviciul extern, in conformitate cu HG 1425 Norme Metodologice si Legea 319 a securitatii si sanatatii in munca care preia toate activitatile urmatoare, obligatorii prin lege sau Consultanta pentru oricare din serviciile de mai jos A. Intocmirea dosarului cu documentele cerute conform legii 319/2006 si normelor metodologice, care va cuprinde: – Regulamentul de Ordine Interioara, inclusiv obligatiile de a cunoaste si respecta deciziile privind securitatea si sanatatea in munca – Fisa postului, inclusiv obligatiile angajatului privind modul de insusire si respectare a masurilor de securitate si sanatate la locul de munca – Instructiuni specifice de securitate si sanatate in munca pentru fiecare loc de munca – Evidenta zonelor cu risc ridicat (unde este cazul) – Intocmirea planului de actiune in caz de pericol grav si iminent (unde este cazul) – Planul de prevenire si protectie – Fisele individuale de instructaj privind securitatea si sanatatea in munca B. Asistenţa lunara, care cuprinde: – Participarea efectiva la verificarea insusirii si a modului de aplicare a masurilor propuse in planul de prevenire si protectie – Tematica anuala pentru toate fazele de instruire si materialele ce vor fi prezentate conform tematicii aprobate – Monitorizarea functionarii sistemelor si echipamentelor de protectie – Evidenta meseriilor care au nevoie de autorizare si a modului de exercitare a acestora cu respectarea prevederilor de securitate si sanatate in munca – Evidenta echipamentelor individuale de protectie – Participarea la evenimentele deosebite ce pot apare ( control sau accident ) – Intocmirea rapoartelor si listelor prevazute in Hotararile Guvernului – Realizarea masurilor dispuse de catre inspectorii de munca, cu prilejul vizitelor de control si al cercetarii evenimentelor EVALUARE RISCURI Conform Legi 319/2006 privind securitatea si sanatatea in munca, angajatorii au obligatia de a realiza si a fi in posesia unor documente de evaluare a riscurilor de accidente si imbolnaviri profesionale identificate pentru fiecare loc de munca / meserie / activitate, pentru a putea stabili masuri de anihilare sau de mentinere sub control a acestora. La elaborarea dosarului de evaluare a riscurilor de accidente si imbolnaviri profesionale utilizam metode moderne de analizã participativa care – identifica factorii de risc pentru fiecare componenta a sistemului de munca din cadrul locului de muncã analizat: lucrator, sarcina de munca, mijloace de munca, mediul de lucru – cuantifica si ierarhizeazã riscurile identificate permitand in final stabilirea unor masuri de prevenire eficiente, cu aplicare imediata sau de perspectiva, prioritatea aplicarii lor fiind dictata de nivelul de risc atribuit fiecarui factor de risc identificat. In funcţie de numarul de locuri de munca, de complexitatea si riscurile activitatilor, pretul dosarului de evaluare a riscurilor este PSI – SITUATII DE URGENTA A. Intocmirea dosarului cu documentele cerute conform Legii Nr. 307/2006 şi normelor generale din 2007, care va cuprinde : – Regulamentul de Ordine Interioara, inclusiv obligatiile de a cunoaste si respecta deciziile de PSI – Fisa postului, inclusiv obligatiile angajatului privind modul de insusire si respectarea masurilor de PSI la locul de munca – Instructiuni specifice de PSI pentru fiecare loc de munca – Evidenţa zonelor cu risc ridicat de incendiu (unde este cazul) – Intocmirea planului de actiune in cazul unei situatii de urgenta – Planul de interventie pentru unitate – Planul de evacuare pe fiecare etaj B. Asistenţa lunarã pentru situaţii de urgenţã (PSI), care cuprinde: – Participarea efectivã la verificarea insusirii si a modului de aplicare a masurilor propuse in planul de prevenire – Tematica pentru toate fazele de instruire si fisele individuale de instructaj de PSI – Monitorizarea functionarii sistemelor si echipamentelor de stingere a incendiilor – Emiterea de decizii pentru desfasurarea activitatii in conformitate cu normele PSI, responsabilitati, lucrul cu foc deschis, interzicerea fumatului in locuri nepermise – Evidenţa meseriilor care au nevoie de autorizare si modul de exercitare a acestora cu respectarea prevederilor de PSI – Participarea la evenimentele deosebite ce pot apare (control sau alte evenimente) – Intocmirea rapoartelor si listelor prevazute in Hotararile Guvernului – Realizarea masurilor dispuse de catre inspectorii de PSI, cu prilejul vizitelor de control si al cercetarii evenimentelor |