Sydra Expert Consult contabilitate Chiajna Afisari: 63
Categorie: AFACERI >> Audit, contabili Vizitatori: 22
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Str. Rezervelor, Nr. 54, Bl. 9 ,parter Ap. 33, Chiajna, judetul Ilfov
-------------------------
Phone: Telefon
  0722601867
-------------------------
Web: Internet
  email:
  site: www.sydraexpertconsult.ro

 
Securitate si sanatate in munca  
Detalii

Interesati de lucrurile cu adevarat importante privind aplicarea prevederilor legale in domeniul protectiei muncii am cautat permanent ca serviciile noastre sa vina in sprijinul celor interesati.

Pentru aceasta va supunem atentiei dumneavoastra actiunea noastra de punere in practica a prevederilor Legii 319 din 2006, privind securitatea si sanatatea in munca si a normelor metodologice de aplicare ale legii, in vederea asigurarii de consultanta si servicii specializate in domeniu, prin incheierea unui contract de prestari servicii pe termen scurt sau lung, in urmatoarele conditii:

Securitate si sanatate in munca

  • identificarea pericolelor si evaluarea riscurilor pentru fiecare componenta a sistemului de munca (executant, sarcina de munca, mijloace de munca, echipamente de munca si mediul de munca pe locuri de munca/posturi de lucru ) si stabilirea masurilor tehnice, organizatorice si sanitare specifice
  • elaborarea si actualizarea planului de prevenire si protectie
  • elaborarea de instructiuni proprii pentru completarea si/sau aplicarea reglementarilor de securitate si sanatate in munca, tinand seama de particularitatile activitatilor si ale unitatii/intreprinderii, precum si ale locurilor de munca/ posturilor de lucru
  • stabilirea atributiilor si raspunderilor in domeniul protectiei muncii, ce revin lucratorilor, corespunzator functiilor exercitate, care se consemneaza in fisa postului, cu aprobarea angajatorului
  • elaborarea tematicii pentru toate fazele de instruire, stabilirea periodicitatii adecvate pentru fiecare loc de munca, asigurarea informarii si instruirii lucratorilor in domeniul securitatii si sanatatii in munca si verificarea cunoasterii si aplicarii de catre lucratori a informatiilor primite
  • instruirea introductiv generala de protectia muncii, precum si testarea cunostintelor, completarea fiselor individuale de securitatea muncii
  • instruirea conducatorilor de locurilor de munca privin organizarea activitatii de securitate si sanatate in munca la nivel de societate
  • elaborarea programului de instruire si testare la nivelul intreprinderii si/sau unitatii
  • intocmirea planului de actiune in caz de pericol grav si iminent (unde este cazul)
  • stabilirea si intocmirea evidentei zonelor cu risc ridicat si specific prevazute de lege
  • stabilirea zonelor care necesita semnalizare de securitate si sanatate in munca, stabilirea tipului de semnalizare necesar si amplasarea conform prevederilor Hotararii de Guvern 971 din 2006 privind cerintele minime pentru semnalizarea de securitate si sanatate la locul de munca
  • intocmirea listelor cu meseriile si a profesiile prevazute de legislatia specifica, pentru care este necesara autorizarea exercitarii lor (unde este cazul)
  • intocmirea listelor cu posturile de lucru al carui personal necesita examene medicale suplimentare (unde este cazul)
  • intocmirea listei cu posturilor de lucru care la recomandarea medicului de medicina muncii necesita testarea aptitudinilor si/sau control psihologic periodic (unde este cazul)
  • identificarea echipamentelor individuale de protectie necesare pentru posturile de lucru din intreprindere si intocmirea necesarului de dotare a lucratorilor cu echipament individual de protectie, conform prevederilor Hotararii de Guvern 1048 din 2006 privind cerintele minime de securitate si sanatate pentru utilizarea de catre lucratori a echipamentelor individuale de protectie la locul de munca
  • informarea angajatorului asupra deficientelor constatate in timpul controalelor efectuate la locul de munca si propunerea de masuri de prevenire si protectie
  • elaborarea deciziilor interne de organizare a activitatii de securitate si sanatate in munca impuse de lege
  • cercetarea accidentelor de munca ce au produs incapacitate temporara de munca
  • asigurarea materialelor si mijloacelor tehnice pentru informare si instruire (tematici, brosuri, filme, materiale de propaganda , camera video, calculator, videoproiector, alte materiale)
  • stabilirea clauzelor privind securitatea si sanatatea in munca la incheierea contractelor de prestari de servicii cu alti angajatori, inclusiv la cele incheiate cu angajatori straini

Securitate si sanatate in munca pentru santierele mobile

  • Asigurarea coordonatorului in materie de securitate si sanatate in munca
  • Intocmirea planului de securitate si sanatate in munca pentru toate etapele de elaborare a proiectului si de realizare a lucrarii
  • Intocmirea planurilor proprii de securitate si sanatate in munca pentru antreprenori sau subantreprenori
  • Intocmirea registrului de coordonare si dosarul de interventii ulterioare

Resurse umane si personal

  • elaborarea regulamentului intern si a contractelor colective de munca
  • intocmirea actelor necesare la angajare si la lichidare
  • intocmirea dosarelor personale ale salariatilor
  • completarea Registrului de evidenta a salariatilor
  • intermedierea raporturilor de munca dintre angajator si salariati
  • medierea conflictelor de munca
  • executarea cercetarilor disciplinare
  • informarea si instruirea periodica a personalului cu privire la modificarile legislative nou aparute in domeniu

Prevenirea si stingerea incendiilor

  • elaborarea a instructiunilor proprii de aparare impotriva incendiilor
  • evaluarea riscurilor de incendiu si stabilirea masurilor tehnice si organizatorice de aparare impotriva acestora
  • instruirea, pregatirea si verificarea lucratorilor din punct de vedere PSI
  • intocmirea documentelor de aparare impotriva incendiilor
  • completarea fiselor individuale de PSI

ISCIR

  • Operator responsabil cu supravegherea tehnica instalatiilor/echipamentelor din domeniul ISCIR
  • Pregatirea personalului auxiliar de deservire instalatiilor supuse prevederilor ISCIR, conform PT CR 8/2010, pentru:
    • legator de sarcina pentru macarale
    • manevrant pentru macarale cu actiune manuala
    • manevrant pentru stivuitoare cu actionare manuala
    • manevrant pentru mecanisme de ridicat (vinciuri, trolii, palane, dispozitive de ridicat si tractiune, transpalete)
    • manevrant pentru platforme ridicatoare deplasabile/nedeplasabile
    • manevrant pentru elevatoare pentru vehicule
    • manevrant pentru ascensoare cu schip
    • manevrant pentru ascensoare de materiale cu comanda de la punct fix din santierele de constructii
    • manevrant pentru ascensoare de constructie speciala pentru materiale
    • manevrant pentru trape/instalatii de cortina pentru incendiu
    • manevrant pentru echipamente din parcurile de distractii

Pachetul de servicii pe care societatea il asigura in conditii avantajoase este un produs oferit cu generozitate conducerilor de IMM, ONG si asociatii familiare, respectiv persoanelor fizice autorizate, care au lucratori angajati in conditiile prevazute de lege.

 

PROTEC?IA MUNCII – SECURITATEA SI SANATATEA IN MUNCA

Serviciul extern, in conformitate cu HG 1425 Norme Metodologice si Legea 319 a securitatii si sanatatii in munca care preia toate activitatile urmatoare, obligatorii prin lege

sau

Consultanta pentru oricare din serviciile de mai jos

A. Intocmirea dosarului cu documentele cerute conform legii 319/2006 si normelor metodologice, care va cuprinde:

– Regulamentul de Ordine Interioara, inclusiv obligatiile de a cunoaste si respecta deciziile privind securitatea si sanatatea in munca

– Fisa postului, inclusiv obligatiile angajatului privind modul de insusire si respectare a masurilor de securitate si sanatate la locul de munca

– Instructiuni specifice de securitate si sanatate in munca pentru fiecare loc de munca

– Evidenta zonelor cu risc ridicat (unde este cazul)

– Intocmirea planului de actiune in caz de pericol grav si iminent (unde este cazul)

– Planul de prevenire si protectie

– Fisele individuale de instructaj privind securitatea si sanatatea in munca

B. Asistenţa lunara, care cuprinde:

– Participarea efectiva la verificarea insusirii si a modului de aplicare a masurilor propuse in planul de prevenire si protectie

– Tematica anuala pentru toate fazele de instruire si materialele ce vor fi prezentate conform tematicii aprobate

– Monitorizarea functionarii sistemelor si echipamentelor de protectie

– Evidenta meseriilor care au nevoie de autorizare si a modului de exercitare a acestora cu respectarea prevederilor de securitate si sanatate in munca

– Evidenta echipamentelor individuale de protectie

– Participarea la evenimentele deosebite ce pot apare ( control sau accident )

– Intocmirea rapoartelor si listelor prevazute in Hotararile Guvernului

– Realizarea masurilor dispuse de catre inspectorii de munca, cu prilejul vizitelor de control si al cercetarii evenimentelor

EVALUARE RISCURI

Conform Legi 319/2006 privind securitatea si sanatatea in munca, angajatorii au obligatia de a realiza si a fi in posesia unor documente de evaluare a riscurilor de accidente si imbolnaviri profesionale identificate pentru fiecare loc de munca / meserie / activitate, pentru a putea stabili masuri de anihilare sau de mentinere sub control a acestora.

La elaborarea dosarului de evaluare a riscurilor de accidente si imbolnaviri profesionale utilizam metode moderne de analizã participativa care

– identifica factorii de risc pentru fiecare componenta a sistemului de munca din cadrul locului de muncã analizat: lucrator, sarcina de munca, mijloace de munca, mediul de lucru

– cuantifica si ierarhizeazã riscurile identificate

permitand in final stabilirea unor masuri de prevenire eficiente, cu aplicare imediata sau de perspectiva, prioritatea aplicarii lor fiind dictata de nivelul de risc atribuit fiecarui factor de risc identificat.

In funcţie de numarul de locuri de munca, de complexitatea si riscurile activitatilor, pretul dosarului de evaluare a riscurilor este

PSI – SITUATII DE URGENTA

A. Intocmirea dosarului cu documentele cerute conform Legii Nr. 307/2006 şi normelor generale din 2007, care va cuprinde :

– Regulamentul de Ordine Interioara, inclusiv obligatiile de a cunoaste si respecta deciziile de PSI

– Fisa postului, inclusiv obligatiile angajatului privind modul de insusire si respectarea masurilor de PSI la locul de munca

– Instructiuni specifice de PSI pentru fiecare loc de munca

– Evidenţa zonelor cu risc ridicat de incendiu (unde este cazul)

– Intocmirea planului de actiune in cazul unei situatii de urgenta

– Planul de interventie pentru unitate

– Planul de evacuare pe fiecare etaj

B. Asistenţa lunarã pentru situaţii de urgenţã (PSI), care cuprinde:

– Participarea efectivã la verificarea insusirii si a modului de aplicare a masurilor propuse in planul de prevenire

– Tematica pentru toate fazele de instruire si fisele individuale de instructaj de PSI

– Monitorizarea functionarii sistemelor si echipamentelor de stingere a incendiilor

– Emiterea de decizii pentru desfasurarea activitatii in conformitate cu normele PSI, responsabilitati, lucrul cu foc deschis, interzicerea fumatului in locuri nepermise

– Evidenţa meseriilor care au nevoie de autorizare si modul de exercitare a acestora cu respectarea prevederilor de PSI

– Participarea la evenimentele deosebite ce pot apare (control sau alte evenimente)

– Intocmirea rapoartelor si listelor prevazute in Hotararile Guvernului

– Realizarea masurilor dispuse de catre inspectorii de PSI, cu prilejul vizitelor de control si al cercetarii evenimentelor

 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
contract de prestari servicii  |  Accident de munca  |  Accidente de munca  |  Acte aditionale  |  Acte aditionale modificare  |  Administrare baza date  |  Administrare personal  |  Administrare resurse umane  |  Administrare salarizare  |  Afectiuni medicale   |  After school  |  Agentie evenimente  |  Agentie turism  |  Aparare impotriva incendiilor  |  Aparare impotriva incendiilor curs  |  Ascensoare materiale  |  Asistenta aparare  |  Asistenta psi  |  Atelier vopsitorie  |  Audit contabilitate  |  Audit financiar  |  Autorizare iscir  |  Autorizare punct lucru  |  Boli cronice   |  Boli profesionale  |  Bronzare fara uv  |  Centru infrumusetare  |  Certificarea bilantului  |  Clauzele contractelor individuale de munca  |  Completarea hotararii guvernului   |  Complexitatea lucrarii   |  Conform contractului  |  Consilierea angajatorului   |  Constructii platforme  |  Consultanta constructii  |  Consultanta contabila  |  Consultanta legislatia muncii  |  Consultanta psi  |  Consultanta riscuri loc munca  |  Consultanta securitate  |  Contabilitate gestiune  |  Contabilitate, salarizare  |  Contract colectiv de munca  |  Contract pe termen lung   |  Contractelor colective de munca  |  Contractelor de munca  |  Control cv angajati  |  Control personal  |  Decizii modificare suspendare incetare  |  Dispozitive lucru  |  Dispozitive medicale  |  Dispozitive ridicat  |  Documente securitate incendiu  |  Domeniul iscir   |  Domeniul resurselor umane  |  Echipa specialisti  |  Echipament protectie  |  Echipamente domeniul iscir   |  Echipamente dotare  |  Echipamente constructii  |  Echipamente lucru  |  Echipamente lucru comanda  |  Echipamente medicale  |  Echipamente protectia muncii  |  Echipamente protectie  |  Echipamente protectie comanda  |  Echipamente psi  |  Echipamente ridicat  |  Elaborarea masurilor de prevenire riscuri  |  Elevatoare materiale  |  Etapele de constructie  |  Evaluare a muncii  |  Evaluare personal  |  Evaluare riscuri munca  |  Evaluarea posturilor  |  Evenimente personale  |  Evidenta date personal  |  Evidenta personalului  |  Evidenta fise de post  |  Executarea contractelor de munca  |  Expertiza contabila  |  Expertiza in consultanta  |  Externalizarea serviciilor   |  Factori de risc  |  Filme video  |  Firme infiintare  |  Gestiune declaratii  |  Identificarea pericolelor   |  Impotriva fumatului   |  Incetarea contractelor de munca  |  Infiintare firme  |  Infrumusetare auto  |  Inregistrarea contractelor individuale de munca  |  Inregistrarea contractului colectiv de munca  |  Inspectoratul teritorial de munca  |  Instalatii sanitare interventii  |  Instalatii stingere  |  Instalatii stingere foc  |  Instruirea personalului  |  Instruirea salariatilor  |  Interventii situatii urgenta  |  Interventii urgenta  |  Intocmirea actelor aditionale  |  Intocmirea dosarelor   |  Intocmirea dosarelor necesare  |  Intocmirea dosarelor personal  |  Intocmirea rapoartelor  |  Intocmirea regulamentului intern  |  Iscir instalatii ridicat  |  Legi interne  |  Legislatia muncii  |  Legislatia muncii consultanta  |  Lichidare societate  |  Locul de munca  |  Locuri de munca  |  Macarale  |  Macarale constructii  |  Macarale mobile  |  Managementul deseurilor  |  Managementul documentelor  |  Materiale protectie  |  Materiale psi  |  Medicina de intreprindere  |  Medicina generala  |  Medicina intreprindere  |  Medicina muncii  |  Medicul de medicina muncii  |  Medicul specialist de medicina muncii   |  Medierea conflictelor munca  |  Mediu monitorizare  |  Mijloace de semnalizare  |  Mijloace semnalizare  |  Monitorizare mediu  |  Monitorizarea starii de sanatate   |  Munca temporara  |  Nivel de componenta  |  Norme protectia muncii  |  Normele metodologice   |  Organizare evenimente  |  Palane constructii  |  Palane profesionale  |  Parti sociale   |  Permanent lung  |  Permanent scurt  |  Personal intern  |  Planul control  |  Platforme elevatoare  |  Platforme lucru  |  Platforme ridicat  |  Platforme ridicatoare  |  Pontaj angajati  |  Prestari servicii medicale  |  Prevenire pericol iminent  |  Prevenirea incendiilor  |  Prevenirea si stingerea incendiilor  |  Protectia muncii  |  Protectia muncii, psi  |  Protectie foc  |  Protectie incendiu  |  Protectie situatii urgenta  |  Rapid service  |  Recomandari   |  Registrul comertului  |  Registrul de evidenta a salariatilor  |  Registrului de evidenta a personalului  |  Respectarea reglementarilor legale  |  Resurse umane   |  Resurse umane servicii  |  Risc incendiu  |  Riscuri profesionale   |  Salariul de baza  |  Salarizare personal  |  Salon bronzare  |  Salon evenimente  |  Salon restaurant  |  Sanctionare a salariatilor  |  Securitate si protectie  |  Securitatea muncii  |  Service auto rapid  |  Servicii resurse umane  |  Servicii situatii urgenta   |  Servicii complete contabilitate  |  Servicii complete de salarizare  |  Servicii de contabilitate si expertiza contabila  |  Servicii de evaluare  |  Servicii de evaluare a riscurilor   |  Servicii de lichidare  |  Servicii de medicina muncii  |  Servicii de personal si salarizare  |  Servicii de salarizare  |  Servicii iscir  |  Servicii medicale  |  Servicii salarizare  |  Servicii securitate  |  Servicii specializate resurse umane  |  Servicii specializate pe resurse umane  |  Servicii specifice de lichidare  |  Servicii suplimentare  |  Serviciul medical  |  Sistem tractiune ascensoare  |  Societate de consultanta  |  Solutii securitate  |  Stingerea incendiilor  |  Supravegherea verificarea tehnica   |  Tehnica securitate  |  Testare dispozitive medicale  |  Testare personal  |  Testarea salariatilor  |  Transpalete elevatoare  |  Trape protectie uv  |  Trolii medicale  |  Trolii profesionale  |  Turism spa  |  Unitate interna  |  Utilizarea listelor  |  Verificarea tehnica a instalatiilor   |  Verificarea tehnica periodica  |  Vopsitorie auto  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.