Ionita Paul, Cabinet Individual Expert Contabil Galati Afisari: 80
Categorie: AFACERI >> Audit, contabili Vizitatori: 45
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Str. Brailei , nr.58, bl. BR2, Galati, judetul Galati
-------------------------
Phone: Telefon
  0761328879
-------------------------
Web: Internet
  email: office@contexpertinsolv.ro
  site: www.contexpertinsolv.ro

 
Servicii de Insolventa si Lichidare  
Detalii  

Mandatar ad-hoc, conform Legii 381/2009:

- mediem negocierea între debitor şi creditori pentru a se ajunge la o înţelegere în termen de maxim 90 de zile;

Conciliator, conform Legii 381/2009:

- întocmim tabloul creditorilor, care include şi creditorii contestaţi sau ale căror creanţe sunt în litigiu şi tabloul creditorilor concordatari; – elaborăm, împreună cu debitorul, oferta de concordat, cu elementele componente ale acesteia, respectiv, proiectul de concordat şi planul de redresare; – facem demersuri pentru soluţionarea pe cale amiabilă a oricărei dispute între debitor şi creditori ori între creditori; – solicităm judecătorului-sindic constatarea şi/sau, dupa caz, omologarea concordatului preventiv; – supraveghem îndeplinirea obligaţiilor asumate de către debitor prin concordatul preventiv; – informăm de urgenţă, adunarea creditorilor concordatari asupra neîndeplinirii sau îndeplinirii necorespunzătoare de către debitor a obligaţiilor sale; – întocmim şi transmitem adunării creditorilor concordatari rapoarte lunare sau trimestriale asupra activităţii sale şi a debitorului; – convocăm adunarea creditorilor concordatari; – cerem instanţei închiderea procedurii concordatului preventiv; – îndeplinim orice alte atribuţii prevăzute de prezenta lege, instituite prin concordatul preventiv ori stabilite de judecatorul-sindic.

Administrator judiciar, conform Legii nr. 85/2006:

- examinăm situaţia economică a debitorului şi documentele depuse conform prevederilor art. 28 şi 35 şi întocmim raportul prin care să propună fie intrarea în procedură simplificată, fie continuarea perioadei de observaţie; – examinăm activităţile debitorului şi întocmim un raport amănunţit asupra cauzelor şi împrejurărilor care au dus la apariţia stării de insolvenţă, cu menţionarea persoanelor cărora le-ar fi imputabilă, şi existenţa premiselor angajării răspunderii acestora, în condiţiile art. 138, precum şi asupra posibilităţii reale de reorganizare efectivă a activităţii debitorului ori a motivelor care nu permit reorganizarea şi supunerea acelui raport judecătorului-sindic; – întocmim actele prevăzute la art. 28 alin. (1), în cazul în care debitorul nu şi-a îndeplinit obligaţia respectivă înăuntrul termenelor legale; – elaborăm planul de reorganizare a activităţii debitorului, în funcţie de cuprinsul raportului prevăzut la lit. a) şi în condiţiile şi termenele prevăzute la art. 94 din lege; – supraveghem operaţiunile de gestionare a patrimoniului debitorului; – conducem integral, respectiv în parte, a activitatea debitorului; – convocăm, prezidăm şi asigurăm secretariatul şedinţelor adunării creditorilor sau ale acţionarilor, asociaţilor ori membrilor debitorului persoană juridică; – introducem acţiuni pentru anularea actelor frauduloase încheiate de debitor în dauna drepturilor creditorilor, precum şi a unor transferuri cu caracter patrimonial, susceptibile a prejudicia drepturile creditorilor; – sesizăm de urgenţă a judecatorul-sindic în cazul în care constatăm că nu există bunuri în averea debitorului ori că acestea sunt insuficiente pentru a acoperi cheltuielile administrative; – menţinem sau denunţăm unele contracte încheiate de debitor; – verificăm creanţele şi, atunci când este cazul, formulăm obiecţiuni la acestea, precum şi întocmim tabelelor creanţelor; – urmărim încasărea creanţelor referitoare la bunurile din averea debitorului sau la sumele de bani transferate de către debitor înainte de deschiderea procedurii; formulăm şi susţinem acţiunile în pretenţii pentru încasarea creanţelor debitorului; – sesizăm judecătorul-sindic în legătură cu orice problemă care ar cere o soluţionare de către acesta.

Lichidator judiciar, conform Legii nr. 85/2006:

- examinăm activitatea debitorului asupra căruia se iniţiează procedura simplificată şi întocmim unui raport amănunţit asupra cauzelor şi împrejurărilor care au dus la insolvenţă, cu menţionarea persoanelor carora le-ar fi imputabilă şi a existenţei premiselor angajării răspunderii acestora în condiţiile art. 138; – conducem activitatea debitorului; – introducem acţiuni pentru anularea actelor frauduloase încheiate de debitor în dauna drepturilor creditorilor, precum şi a unor transferuri cu caracter patrimonial, a unor operaţiuni comerciale încheiate de debitor şi a constituirii unor garanţii acordate de acesta, susceptibile a prejudicia drepturile creditorilor; – aplicăm sigilii, inventariem bunurile şi luăm măsurile corespunzătoare pentru conservarea lor; – menţinem sau denunţăm unele contracte încheiate de debitor; – verificăm creanţele şi, atunci când este cazul, formulăm obiecţiuni la acestea, precum şi întocmim tabelele creanţelor; – urmărim încasarea creanţelor din averea debitorului, rezultate din transferul de bunuri sau de sume de bani efectuat de acesta înaintea deschiderii procedurii, încasăm creanţele; formulăm şi susţinem acţiunile în pretenţii pentru încasarea creanţelor debitorului; – primim plăţile pe seama debitorului şi le consemnăm în contul averii debitorului; – vindem bunurile din averea debitorului, în conformitate cu prevederile prezentei legi; – sesizăm judecătorul-sindic cu orice problemă care ar cere o soluţionare de către acesta; – orice alte atribuţii stabilite prin încheiere de către judecătorul-sindic.

Lichidator – societăţi dizolvate, conform Legii nr. 31/1990:

- realizăm toate demersurile legale pentru dizolvare; – întocmirea bilanţului de lichidare; – asigurăm reevaluări – prin partenerii nostri.

Diverse:

- Analizarea situaţiei economico-financiare şi alegerea celei mai eficiente proceduri; – Întocmirea de documente specifice, ex: cereri de deschidere a procedurii, declaraţii de creanţă, etc.; – Întocmirea planului de reorganizare; – Întocmirea bilanţului de lichidare.

 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
inventar mijloace fixe  |  Actiuni comerciale  |  Actiuni in pretentii  |  Activitatea de lichidare  |  Activitatea societatii   |  Activitati contabilitate  |  Administrare baza date  |  Administrare personal  |  Administrare salarizare  |  Administrator judiciar,lichidator   |  Analiza de caz  |  Analiza diagnostic   |  Analiza economico financiara  |  Analiza financiara  |  Analiza fluxurilor financiare  |  Analiza pietei  |  Analize economico financiare  |  Analize financiar contabile  |  Anularea actelor frauduloase  |  Asistenta juridica  |  Asistenta juridica si consultanta  |  Asistenta manageriala  |  Baza de impozitare  |  Bilete la ordin  |  Bugetul asigurarilor sociale stat  |  Cabinete avocatura  |  Calcul salarii contabilitate  |  Calculul amortizarii  |  Calculul impozitelor si taxelor  |  Carti contabilitate  |  Carti sanatate  |  Cereri cu caracter patrimonial   |  Circuitul documentelor  |  Colaborare afaceri  |  Concordatul preventiv  |  Conform contractului  |  Consultanta baza date  |  Consultanta civila  |  Consultanta contabila  |  Consultanta contabila si de afaceri  |  Consultanta credite  |  Consultanta financiara  |  Consultanta financiara contabila  |  Consultanta finantare  |  Consultanta juridica  |  Consultanta manageriala  |  Consultanta permanenta   |  Consultanta si asistenta manageriala  |  Consultanta, asistenta juridica  |  Contabila si de afaceri  |  Contabilitate financiara  |  Contabilitate financiara si de gestiune   |  Contabilitate gestiune  |  Contabilitate, salarizare  |  Contractelor de munca  |  Cote de impozitare  |  Creante comerciale  |  Creditorii debitorului   |  Declaratii cont  |  Declaratii conturi  |  Declaratii fiscale lunare  |  Declaratii impozite si taxe   |  Declaratii venit  |  Depunere declaratii somaj  |  Dezvoltare profesionala  |  Dezvoltarea afacerilor in romania  |  Diagnostic financiar  |  Domeniul resurselor umane  |  Drepturile reale   |  Elaborarea balantei de verificare   |  Elaborarea de planuri de afaceri  |  Evaluari afaceri  |  Evidenta personalului  |  Evidenta contabila  |  Evidenta financiar contabila  |  Evidenta mijloacelor fixe  |  Evidenta stocurilor  |  Evolutia pietei  |  Expertiza contabila  |  Expertiza financiara  |  Expertiza in consultanta  |  Firme infiintare  |  Fise fiscale  |  Fiselor de post   |  Furnizori de servicii   |  Implementarea unui sistem  |  Impozit global  |  Impozit global persoane fizice  |  Impozit global persoane juridice  |  Impozit profit  |  Impozit venit  |  Impozit venit global  |  Impozite cladiri  |  Impozitul pe dividende  |  Impozitul pe profit   |  Impozitul pe venit   |  Infiintare firme  |  Inregistrarea contractelor individuale de munca  |  Inregistrarea contractului colectiv de munca  |  Inregistrarea in contabilitate  |  Inregistrarea lunara a statelor de plata  |  Insolventa debitorului  |  Instruirea personalului  |  Intocmire de rapoarte financiare  |  Intocmire declaratii fiscale  |  Intocmire documente impozitare  |  Intocmire si verificare situatii financiare  |  Intocmire situatii financiare  |  Intocmirea documentelor primare   |  Intocmirea fiselor de post   |  Intocmirea balantei de verificare lunara   |  Intocmirea decontului tva  |  Intocmirea fiselor fiscale  |  Intocmirea fiselor post  |  Intocmirea jurnalelor  |  Intocmirea jurnalelor tva  |  Intocmirea ordinelor de plata  |  Intocmirea statelor de salarii  |  Judecatorul sindic   |  Jurnal de vanzari si cumparari   |  Legislatia in vigoare  |  Lichidari daune  |  Lucrari si servicii  |  Mediul de afaceri  |  Mijloace de transport  |  Mijloace fixe  |  Mijloace juridice specifice  |  Modul contabilitate  |  Modul mijloace fixe  |  Modul salarii  |  Numerar operatiuni  |  Obtinerea de credite   |  Oferte munca  |  Oportunitati afaceri  |  Ordine plata  |  Organizarea activitatii societatii  |  Organizarea contabilitatii financiare   |  Pachete de sanatate  |  Persoanelor fizice si juridice  |  Planuri afaceri  |  Planuri financiare   |  Plata impozitelor  |  Plata impozitului pe dividende  |  Pregatire juridica   |  Procedura concordatului preventiv  |  Procedura de insolventa   |  Rapoarte financiar contabile  |  Rapoarte financiare  |  Raportare contabila  |  Raportari contabile  |  Recomandari   |  Regularizarea impozitelor  |  Regularizarea impozitelor si taxelor  |  Relatia cu itm  |  Salariul de baza  |  Salarizare personal  |  Secretariatul   |  Servicii bancare  |  Servicii de contabilitate si expertiza contabila  |  Servicii de contabilitate, salarizare si personal  |  Servicii de evidenta contabila  |  Servicii de lichidare  |  Servicii de personal si salarizare  |  Servicii de salarizare  |  Servicii financiar contabile  |  Servicii informatice  |  Servicii medicale  |  Servicii salarizare  |  Servicii specifice de lichidare  |  Servicii suplimentare  |  Sigilii  |  Sistem informatii  |  Situatii financiare  |  Studii fezabilitate  |  Studii mediu  |  Taxa valoarea adaugata  |  Taxe si impozite  |  Transport angajati  |  Transport salariati  |  Verificare contabilitate  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.