Miron Cont Audit Afisari: 97
Categorie: AFACERI >> Audit, contabili Vizitatori: 57
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Bd. Nicolae Iorga , nr. 19, Iasi, judetul Iasi
-------------------------
Phone: Telefon
  0332434519
-------------------------
Web: Internet
  email: office@mironcontaudit.ro
  site: www.mironcontaudit.ro

 
Servicii consultanta fiscala  
Detalii  

Serviciile de consultanţă fiscală se adresează atât persoanelor juridice, cât şi fizice, care doresc să beneficieze de o mai bună cunoaştere şi înţelegere a aspectelor fiscale ce trebuie avute în vedere pentru a evita anumite costuri ulterioare. Miron Cont Audit vine în sprijinul dvs cu sfaturi preţioase privind taxele şi impozitele, scopul fiind creşterea gradului de eficienţă al companiei şi defăşurarea activităţii în conformitate cu prevederile naţionale şi internaţionale.

Miron Cont Audit oferă întreaga gamă de servicii de consultanţă fiscală:

  •  
    • Consultanţă fiscală la înfiinţare
    • Consultanţă fiscală la reorganizarea întreprinderilor (de ex. fuziuni, divizări, schimbarea formei juridice, etc.);
    • Consultanţă fiscală în cazul achiziţionării sau a vânzării unei întreprinderi;
    • Optimizare fiscală în cazul lichidării unei întreprinderi;
    • Optimizarea impunerii întreprinderii şi a averii private;
    • Consultanţă pentru evitarea dublei impuneri;
    • Consultanţă fiscala în toate procesele fiscale uzuale;
    • Intocmirea si înregistrarea diverselor declaraţii fiscale curente (declaraţii fiscale, deconturi de TVA, declaraţii privitoare la impozitele locale, etc.);
    • Elaborarea şi înregistrarea cererilor de orice gen (opţiune de taxare, rambursare, etc.);
    • Inregistrare societăţi în Registrul Operatorilor Intracomunitari;
    • Consultanţă şi asistenţă în cadrul controalelor fiscale;
    • Reprezentare în faţa autorităţilor fiscale;
    • Obţinerea de răspunsuri oficiale de la autorităţile fiscale;
    • Derularea procedurilor de contestare;
    • Consultanţă şi asistenţă privind inventarierea parţială sau generală a elementelor de activ şi pasiv în toate situaţiile impuse de lege precum şi la cerere;
    • Informarea periodică asupra modificărilor din legislaţia financiar-contabilă, fiscală precum şi în legislaţia muncii privind obligaţiile declarative şi de plată pe care le are societatea;
 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
Act aditional  |  Active financiare  |  Administrare firme  |  Administrare personal  |  Administrare salarizare  |  Administrarea dosarelor individuale  |  Afaceri de succes  |  Analiza afacerii  |  Analiza datoriilor si creantelor   |  Analiza financiara  |  Asistenta juridica  |  Asistenta juridica consultare reprezentare  |  Asistenta juridica si consultanta  |  Audit contabilitate  |  Audit financiar  |  Audit intern  |  Capital social  |  Cesiuni firme  |  Cod caen  |  Concedii medicale  |  Conform contractului  |  Consultanta contracte cesiune  |  Consultanta financiara  |  Consultanta fiscala  |  Consultanta juridica  |  Consultanta leasing  |  Consultanta legislatia muncii  |  Consultanta, asistenta juridica  |  Cont curent  |  Contabilizarea operatiunilor patrimoniale   |  Contracte comodat  |  Contracte pentru sediu  |  Curtea conturi standarde audit  |  Declaratii cont  |  Depunerea declaratiilor lunare fiscale  |  Evidenta personalului  |  Evidenta concediilor  |  Evidenta concediilor medicale  |  Evidenta personalului si calculul salariilor  |  Externalizarea serviciilor   |  Fiselor de post   |  Impozitele si taxele locale  |  Inregistrare fiscala   |  Intocmirea situatiilor financiare  |  Leasing financiar  |  Legislatia muncii  |  Legislatia muncii consultanta  |  Majorare/reducere capital social  |  Mentiuni la registrul comertului  |  Modificare act constitutiv  |  Modificare de sediu  |  Modificarea fiselor de post   |  Modul de administrare  |  Obligatiilor fiscale  |  Obtinerea de credite   |  Persoanelor fizice si juridice  |  Pontaj angajati  |  Prelungire contracte de sediu  |  Radiere puncte de lucru  |  Radieri puncte lucru  |  Registrul comertului  |  Registrului de evidenta a personalului  |  Salarizare personal  |  Schimbare sediu social  |  Schimbarea formei juridice societate  |  Servicii bancare  |  Servicii de evaluare  |  Servicii de personal si salarizare  |  Servicii de salarizare  |  Servicii financiar contabile  |  Servicii leasing  |  Servicii medicale  |  Servicii salarizare  |  Situatii financiare  |  Situatiilor financiare  |  Studii fezabilitate  |  Verificare contabilitate  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.