Dupa o lunga perioada de cautari si testari efectuate pe foarte multe aplicatii de la vendori din intreaga lume am selectat o aplicatie integrata de managementul documentelor care satisface exigente de tip "enterprise" si ofera toate functionalitatile necesare pentru o administrare eficienta si conform celor mai ridicate standarde internationale a documentelor si fluxurilor de documente dintr-o companie, fie ea una mai mare sau chiar mai mica. Dar una din criteriile cele mai importante in alegere a fost costul care il au de suportat clientii nostrii. Ne-am propus si am reusit sa gasim o aplicatie "high-end" care sa fie accesibila nu numai unor firme mari sau mijlocii, dar si firmelor mici sau chiar foarte mici. Nu a fost o munca usoara dar rezultatul pentru noi este masura calitatii si devotamentului nostru fata de partenerii si clientii nostrii. Pe langa aplicatia client-server dedicata oferim si un intreg portofoliu de solutii complementare hardware si software de tip add-on pentru procesarea, indexarea, arhivarea, cautarea si urmarirea documentelor. Prin asta intelegem copiatoare digitale, echipamente multifunctionale , scannere, fax-uri si alte echipamente de procesare a documentelor cat si software adiacent pentru functii de indexare cu metadate, OCR sau integrare cu alte aplicatii de tip CRM, ERP etc. Ca sa va convingeti de toate aceste facilitati si functionalitati va oferim spre testare aplicatia complet functionala si care poate activata fara sa fiti nevoiti sa o reinstalati. |