Yna Finance & Consulting - Infiintare firma, gazduire sediu social, Bucuresti Afisari: 271
Categorie: AFACERI >> Consultanta, acreditari, certificari calitate Vizitatori: 145
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Str. Lt. Aurel Botea, Nr. 10, bl. B6b, Sc.1, Et.7, Ap.79, Sector 3, Bucuresti
-------------------------
Phone: Telefon
  0771422385
-------------------------
Web: Internet
  email: yna2000srl@yahoo.com; office@infiintari-firme-yna.ro
  site: www.infiintari-firme-yna.ro

 
Dizolvare firma - Lichidare firma  
Detalii  

Dizolvare firma – Lichidare firma

S.C. Yna Finance & Consulting S.R.L va ofera consultanta si asistenta legala privind :

  • Desfiintarea unei societato (Dizolvare Firma, Lichidare, Radiere)
  • Falimentul sau Insolventa – cea mai frecventa situatie care conduce la dizolvarea si lichidarea unei firme
  • Salvarea unei firme (Reorganizarea Judiciara)
  • Suspendarea temporara a activitatii firmei

In functie de situatia firmei dvs.cu ajutorul nostru puteti alege calea cea mai sigura de urmat pentru firma dvs.

Contacteaza-ne pentru a beneficia de consultanta specializata in dizolvare si lichidare firma !

Daca ati optat pentru DIZOLVAREA si LICHIDAREA firmei dvs. trebuie sa cunoasteti procedura de urmat care consta in depunerea la Registrul Comertului a doua dosare , primul pentru dizolvare si lichidare si cel de radiere.

Etapa 1 – dizolvare firma si lichidare voluntara

  • Cerere de inregistrare a mentiunii
  • Hotararea AGA sau decizia asociatului unic – avem nevoie de copii de pe certificatul de inmatriculare (CUI) si cartile de identitate ale asociatilor;
  • Imputernicirea persoanei delegate care va depune mentiunea in Registru Comertului;
  • Dovada achitarii taxelor – chitantele care fac dovada achitarii taxelor la Registru Comertului si care se depun la dosar.

Etapa 2 – de radiere (voluntara)

  • Cerere tip – de radiere;
  • Certificatul de inregistrare si anexele – certificatul de inmatriculare (CUI) si certificatele constatatoare;
  • Situatia financiara de lichidare – Bilantul de lichidare;
  • Hotararea de repartizare a activelor – dupa caz;
  • Certificat fiscal de la Administratia Financiara din care rezulta ca societatea nu are datorii la bugetul de stat si la contributiile sociale;
  • Imputernicirea persoanei care depune mentiunea;
  • Dovada achitarii taxelor – chitantele care fac dovada achitarii taxelor la Registru Comertului si care se depun la dosar.

In cazul lichidarii voluntare, dupa stingerea datoriilor catre creditorii societatii, asociatii pot cadea de acord cu privire la repartizarea activelor ramase. In cazul in care nu ajung la acest acord, procedura de lichidare se deruleaza conform legii (cu numirea unui lichidator). Radierea decurge firesc dupa etapele amintite. Odata cu obtinerea certificatului de radiere, persoana juridica inceteaza sa mai existe.

Falimentul, sau procedura insolventei – pe scurt

Reglementarile legale specifice procedurii falimentului se gasesc in Legea nr. 85/2006 privind procedura insolventei, publicata in MO nr. 359 din 21.04. 2006, si Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 86/2006 privind organizarea activitatii practicienilor in insolventa, publicata in Monitorul Oficial nr. 944 din 22.11.2007. In cazul in care societatea se gaseste in insolventa vadita, sau in insolventa iminenta, incetarea existentei persoanei juridice se va face prin procedura numita faliment.

In situatia in care se declara falimentul unei societati comerciale si nu exista bunuri ale societatii care pot fi valorificate si nici garantii ale unor terti care pot acoperi datoriile fata de banca, datoriile respective nu pot fi acoperite.

Procedura de lichidare presupune constituirea unei Adunari a Creditorilor, care este convocata si prezidata, de cate ori este nevoie, de catre administratorul judiciar, sau dupa caz, de catre lichidator, daca legea, sau judecatorul sindic, nu dispune altfel.

Totodata, asociatii/ actionarii firmei aflate in lichidare pot desemna, pe cheltuiala lor, un administrator special, care sa participe la procedura falimentului si sa le reprezinte interesele.

Indiferent de tip, procedura poate fi declansata de catre: debitor , creditor sau orice alta persoana sau institutie prevazuta expres de lege.

 

Diferenta dintre insolventa si faliment

Prin procedura insolvenței, debitorul are posibilitatea de a-și continua activitatea sub supravegherea unui administrator judiciar desemnat de către instanța de judecată, trecând inițial printr-o perioada de observație. Dacă  există premise economice și situația de fapt a debitorului permite, conform unui plan de reorganizare ce trebuie aprobat de către creditori, se poate intra în procedura de reorganizare judiciară. Acest lucru presupune ca într-o perioadă de la 1 la 3 ani, debitorul să își acopere datoriile către creditorii înscriși la masa credală. Dacă planul  de reorganizare s-a finalizat cu succes, firma va fi reinserată în circuitul economic printr-o sentință pronunțată de către tribunal. Prin procedura falimentului,  firma debitoare este dizolvată, nu mai poate efectua acte de comerț, iar bunurile firmei sunt supuse lichidării în vederea acoperirii datoriilor. Vânzarea bunurilor  se va face de către lichidatorul judiciar desemnat de prin sentința de deschidere a procedurii falimentului. Ulterior, firma este radiată din evidențele registrului comerțului.

 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
certificatul fiscal  |  intreprindere individuala  |  litigii comerciale   |  osim   |  Act aditional  |  Acte constitutive  |  Acte firma  |  Acte societati comerciale  |  Activitate principala  |  Activitatea de lichidare  |  Activitatea societatii   |  Activitati conexe  |  Activitati contabilitate  |  Actul constitutiv al societatii  |  Administrare baza date  |  Administrare firme  |  Administrare societati comerciale  |  Administrator judiciar,lichidator   |  Administratorul judiciar  |  Asistenta fiscala  |  Asistenta juridica  |  Asistenta juridica si consultanta  |  Asistenta legala  |  Asociatii si fundatii  |  Autoritati sanatate publica judetene  |  Autorizatii functionare  |  Avocati juristi  |  Calcul salarii contabilitate  |  Capital social  |  Certificat fiscal   |  Certificat fiscal administratia financiara  |  Certificate constatatoare  |  Certificate constatatoare registrul comertului  |  Cod caen  |  Consiliul concurentei inspectoratele teritoriale  |  Consultanta calitate  |  Consultanta baza date  |  Consultanta comerciala  |  Consultanta contabila  |  Consultanta contracte comerciale  |  Consultanta financiara  |  Consultanta fiscala  |  Consultanta insolventa firme  |  Consultanta juridica  |  Consultanta societati comerciale  |  Consultanta, asistenta juridica  |  Contabilitate gestiune  |  Contractelor de munca  |  Contractelor de tranzactie   |  Contractul de vanzare cumparare  |  Copii acte   |  Creditorii debitorului   |  Cursuri igiena  |  Depunerea actelor registrul comertului  |  Detectiv verificare personal  |  Dizolvare firma  |  Dizolvarea si lichidarea de societati  |  Dizolvarea societatii  |  Dizolvarea unei societati  |  Dizolvarea, lichidarea  |  Dizolvarea, lichidarea si radierea  |  Documente financiare justificative  |  Documente justificative  |  Documente justificative contabile  |  Dreptul mediului  |  Durata societatii  |  Elaborarea balantei de verificare   |  Erori materiale  |  Evidenta contabila  |  Falimente societati comerciale  |  Falimentul societatii  |  Firma contabilitate  |  Firma schimbare certificat inregistrare  |  Firme infiintare  |  Frecventa de lucru  |  Furnizori de servicii   |  Fuziune prin absorbtie  |  Hotararea adunarii generale  |  Identitate firma  |  Ilfov notar  |  Incetarea contractelor de munca  |  Inchiriere imobil  |  Infiintare asociatie  |  Infiintare firme  |  Infiintare societate  |  Infiintare societate comerciala  |  Infiintare sucursale filiale  |  Infiintarea de firme,pfa  |  Infiintarea societatilor comerciale  |  Infiintari asociatii  |  Infiintari asociatii familiale  |  Infiintari firme  |  Infiintari fundatii  |  Infiintari intreprindere individuala  |  Infiintari intreprinderi familiale  |  Infiintari ong  |  Infiintari persoane fizice autorizate  |  Infiintari pfa  |  Infiintari societati  |  Infiintari societati comerciale  |  Infiintari srl  |  Informatii clienti  |  Inregistrare contabila  |  Inregistrare de societati comerciale   |  Inregistrare domenii  |  Inregistrare fiscala   |  Inregistrare mentiuni  |  Inregistrarea in contabilitate  |  Inregistrari marci osim  |  Insolventa debitorului  |  Intocmirea balantei de verificare lunara   |  Intocmirea jurnalelor  |  Intocmirea jurnalelor tva  |  þntocmirea registrului evidenta fiscala  |  þntocmirea registrului jurnal  |  Intreprinderi familiale  |  Judecatorul sindic   |  Lichidare firma  |  Lichidare judiciara  |  Lichidare societate  |  Lichidare voluntara  |  Lichidatorul judiciar  |  Litigii civile  |  Litigii civile si comerciale  |  Litigii comerciale  |  Medicina muncii  |  Medicina veterinara  |  Mentiuni la registrul comertului  |  Modificari societati comerciale  |  Notar ilfov  |  Notar imobil dobandire mostenire  |  Nu are sediul social  |  Numirea unui administrator judiciar  |  Obiectului de activitate al societatii   |  Oficiul registrului comertului  |  Onorariul firmei  |  Onorariului de plata  |  Ordonanta de urgenta nr  |  Organizarea activitatii societatii  |  Patrimoniului societatii   |  Persoana juridica   |  Persoane juridice straine  |  Procedura de insolventa   |  Procedura falimentului  |  Procedura insolventei  |  Procedurii falimentului  |  Propria personalitate  |  Protectia mediului  |  Protectia muncii  |  Protectia muncii cursuri  |  Radiere firma  |  Radierea din registrul comertului  |  Radierea societatii  |  Raportari contabile  |  Recodificare caen  |  Recodificare cod caen  |  Redactare acte   |  Redactare acte constitutive  |  Redactarea actului constitutiv  |  Registrul comertului  |  Registrul de evidenta a salariatilor  |  Registrul national evidenta testamentelor autentice  |  Reglementarile legii   |  Reorganizare judiciara  |  Reprezentantii legali  |  Reprezentare dreptul civil  |  Reprezentare dreptul muncii  |  Reprezentare dreptul penal  |  Reprezentare in litigii   |  Reprezentare instanta  |  Reprezentare litigii civile  |  Reprezentare litigii comerciale  |  Rezolvarea litigiilor  |  Sanatate publica  |  Schimbare certificat inregistrare  |  Schimbare sediu social  |  Schimbarea formei juridice societate  |  Sediul societatii comerciale  |  Sediul persoanei juridice  |  Sediul social  |  Servicii conexe  |  Servicii de evidenta contabila  |  Servicii de medicina muncii  |  Servicii suplimentare  |  Sfera juridica  |  Societate de consultanta  |  Societatea absorbanta  |  Societatea debitoare   |  Societatea insolventa   |  Societati in insolventa  |  Societati infiintari  |  Stingerea datoriilor  |  Straini stabilirea domiciliului romania  |  Supravegherea activitatii societatii   |  Suspendarea activitatii   |  Taxa judiciara timbru  |  Timbru fiscal  |  Transmiterea patrimoniului  |  Verificare contabilitate  |  Verificare informatii  |  Verificare personal  |  Zile lucratoare  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.