X-TREME ADVANCE CONSULT securitate si sanatate in munca Bucuresti Afisari: 738
Categorie: AFACERI >> Consultanta, acreditari, certificari calitate Vizitatori: 395
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Bd. Nicolae Grigorescu, Nr. 14, bl. V20, sector 3,
-------------------------
Phone: Telefon
  0743332004
-------------------------
Web: Internet
  email: office@xac.ro
  site: www.xac.ro

 
Servicii coordonare SSM santiere  
Detalii  

Atunci când la realizarea lucrărilor pe ÅŸantier participă mai mulÅ£i antreprenori, un antreprenor ÅŸi unul sau mai mulÅ£i subantreprenori, un antreprenor ÅŸi lucrători independenÅ£i ori mai mulÅ£i lucrători independenÅ£i, beneficiarul ÅŸi/sau managerul de proiect trebuie să desemneze un coordonator în materie de securitate ÅŸi sănătate pe durata realizării lucrării.

Având în vedere cerinÅ£ele minime de securitate ÅŸi sănătate pentru ÅŸantierele temporare sau mobile oferta noastră de coordonare cuprinde:

  • Elaborarea încă din faza de proiect a Planului de securitate pentru ÅŸantier;
  • Atunci când la elaborarea proiectului participă mai mulÅ£i proiectanÅ£i vom asigura coordonarea pe durata elaborării proiectului lucrării;
  • Elaborarea Planului de securitate la faza de executie;
  • Întocmirea declaraÅ£iei prealabile începerii lucrărilor;
  • Completarea registrului de coordonare ce cuprinde ansamblul de documente redactate de către coordonatorii în materie de securitate ÅŸi sănătate, informaÅ£ii privind evenimentele care au loc pe ÅŸantier, constatările efectuate ÅŸi deciziile luate;
  • Deschiderea ÅŸi completarea dosarului de intervenÅ£ii ulterioare;
  • La faza de proiectare vom propune măsuri pentru alegerea soluÅ£iilor arhitecturale, tehnice ÅŸi/sau organizatorice în scopul planificării diferitelor lucrări ori faze de lucru care se desfăşoară simultan sau succesiv precum ÅŸi estimarea timpului necesar pentru realizarea acestor lucrări sau faze de lucru;
  • Alte obligaÅ£ii ale coordonatorului de securitate la faza de proiectare: - Să elaboreze sau să solicite să se elaboreze, sub responsabilitatea sa, un plan de securitate ÅŸi sănătate, precizând regulile aplicabile ÅŸantierului respectiv ÅŸi Å£inând seama de activităţile de exploatare care au loc în cadrul acestuia; - Să pregătească un dosar de intervenÅ£ii ulterioare, adaptat caracteristicilor lucrării, conÅ£inând elementele utile în materie de securitate ÅŸi sănătate de care trebuie să se Å£ină seama în cursul eventualelor lucrări ulterioare; - Să adapteze planul de securitate ÅŸi sănătate la fiecare modificare adusă proiectului; - Să transmită elementele planului de securitate ÅŸi sănătate tuturor celor cu responsabilităţi în domeniu; - Să deschidă un registru de coordonare ÅŸi să-l completeze; - Să transmită planul de securitate ÅŸi sănătate, registrul de coordonare ÅŸi dosarul de intervenÅ£ii ulterioare beneficiarului ÅŸi/sau managerului de proiect ÅŸi coordonatorului în materie de securitate ÅŸi sănătate pe durata realizării lucrării; - Să participe la întrunirile organizate de beneficiar ÅŸi/sau de managerul de proiect; - Să stabilească în colaborare cu beneficiarul ÅŸi/sau managerul de proiect măsurile generale de securitate ÅŸi sănătate aplicabile ÅŸantierului; - Să armonizeze planurile proprii de securitate ÅŸi sănătate ale antreprenorilor cu planul de securitate ÅŸi sănătate al ÅŸantierului; - Să organizeze coordonarea între proiectanÅ£i; - Să Å£ină seama de toate eventualele interferenÅ£e ale activităţilor de pe ÅŸantier;
  • ObligaÅ£iile coordonatorului de securitate la faza de executie: - Să coordoneze aplicarea principiilor generale de prevenire ÅŸi de securitate la alegerea soluÅ£iilor tehnice ÅŸi/sau organizatorice în scopul planificării diferitelor lucrări sau faze de lucru care se desfăşoară simultan ori succesiv ÅŸi la estimarea timpului necesar pentru realizarea acestor lucrări sau faze de lucru; - Să coordoneze punerea în aplicare a măsurilor necesare pentru a se asigura că angajatorii ÅŸi, dacă este cazul, lucrătorii independenÅ£i respectă principiile prevăzute la art. 56 din HG 300/2006, într-un mod coerent ÅŸi responsabil, ÅŸi aplică planul de securitate ÅŸi sănătate prevăzut la art. 54 lit. b) din HG 300/2006; - Să adapteze sau să solicite să se realizeze eventuale adaptări ale planului de securitate ÅŸi sănătate prevăzut la art. 54 lit. b) din HG 300/2006 ÅŸi ale dosarului de intervenÅ£ii ulterioare prevăzut la art. 54 lit. c) din HG 300/2006 în funcÅ£ie de evoluÅ£ia lucrărilor ÅŸi de eventualele modificări intervenite; - Să organizeze cooperarea între angajatori, inclusiv a celor care se succed pe ÅŸantier ÅŸi coordonarea activităţilor acestora, privind protecÅ£ia lucrătorilor, prevenirea accidentelor ÅŸi a riscurilor profesionale care pot afecta sănătatea lucrătorilor, informarea reciprocă ÅŸi informarea lucrătorilor ÅŸi a reprezentanÅ£ilor acestora ÅŸi, dacă este cazul, informarea lucrătorilor independenÅ£i; - Să coordoneze activităţile care urmăresc aplicarea corectă a instrucÅ£iunilor de lucru ÅŸi de securitate a muncii; - Să ia măsurile necesare pentru ca numai persoanele abilitate sa aibă acces pe ÅŸantier; - Să stabilească în colaborare cu managerul de proiect ÅŸi antreprenorul măsurile generale aplicabile ÅŸantierului; - Să Å£ină seama de toate interferenÅ£ele activităţilor din perimetrul ÅŸantierului sau din vecinătatea acestuia; - Să stabilească împreună cu antreprenorul obligaÅ£iile privind utilizarea mijloacelor de protecÅ£ie colectivă, instalaÅ£iilor de ridicat sarcini, accesul pe ÅŸantier; - Să efectueze vizite comune pe ÅŸantier cu fiecare antreprenor sau subantreprenor, înainte ca aceÅŸtia sa redacteze planul propriu de securitate ÅŸi sănătate; - Să avizeze planurile de securitate ÅŸi sănătate elaborate de antreprenori ÅŸi modificările acestora;
  • Alte obligaÅ£ii ale coordonatorului de securitate la faza de executie: - MenÅ£inerea ÅŸantierului în ordine ÅŸi într-o stare de curăţenie corespunzătoare; - Alegerea amplasamentului posturilor de lucru Å£inând seama de condiÅ£iile de acces la aceste posturi; - Stabilirea căilor ÅŸi zonelor de acces sau de circulaÅ£ie; - Manipularea în condiÅ£ii de siguranţă a diverselor materiale; - ÎntreÅ£inerea, controlul înainte de punerea în funcÅ£iune ÅŸi controlul periodic al echipamentelor de muncă utilizate, în scopul eliminării defecÅ£iunilor care ar putea să afecteze securitatea ÅŸi sănătatea lucrătorilor; - Delimitarea ÅŸi amenajarea zonelor de depozitare ÅŸi înmagazinare a diverselor materiale, în special a materialelor sau substanÅ£elor periculoase; - CondiÅ£iile de deplasare a materiilor ÅŸi materialelor periculoase utilizate; - Stocarea, eliminarea sau evacuarea deÅŸeurilor ÅŸi a materialelor rezultate din dărâmări, demolări ÅŸi demontări; - Adaptarea, în funcÅ£ie de evoluÅ£ia ÅŸantierului, a duratei de execuÅ£ie efectivă stabilită pentru diferite tipuri de lucrări sau faze de lucru; - Cooperarea dintre angajatori ÅŸi lucrătorii independenÅ£i; - InteracÅ£iunile cu orice alt tip de activitate care se realizează în cadrul sau în apropierea ÅŸantierului.
 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
observare anuntare incendiu  |  Accidente de munca  |  Acte normative  |  Activitati de rsvti   |  Agenti economici  |  Analiza de caz  |  Analiza piata  |  Angajarea in munca  |  Angajati expusi riscurilor   |  Aparare impotriva incendiilor  |  Apararea impotriva incendiilor   |  Ape uzate  |  Asigurarea exploatrii corecte si legale  |  Audit intern  |  Audit intern instruire iso   |  Audit ohsas  |  Auditori iso 9001  |  Autorizatie de functionare valabila  |  Autorizatie de mediu   |  Autorizatii mediu  |  Boli profesionale  |  Certificare atestare  |  Clasificarea riscurilor   |  Clauzele contractelor individuale de munca  |  Competitivitate pe piata   |  Confidentialitatea informatiilor  |  Confidentialitatea informatiilor   |  Consultanta afaceri  |  Consultanta iso 14001  |  Consultanta iso 9001  |  Consultanta management  |  Consultanta ohsas 18001  |  Consultanti sistemul de management  |  Contractelor de munca  |  Controale periodice  |  Control medical periodic  |  Control personal  |  Costurilor de productie  |  Documente proiectare  |  Domeniul iscir   |  Echipament protectie  |  Echipament semnalizare incendii  |  Echipamente domeniul iscir   |  Echipamente presiune  |  Echipamente ridicat  |  Efectuarea autorizarilor la instalatii  |  Elaborarea masurilor de prevenire riscuri  |  Eliminarea riscurilor   |  Evaluare a muncii  |  Evaluarea riscului de sanatate   |  Evaluarea posturilor  |  Evaluarea salariatilor  |  Evidenta date personal  |  Evidenta personalului  |  Forte specializate incendii  |  Ghidul serviciilor  |  Identificarea pericolelor   |  Implementarea certificarea sistemului de management   |  Implementarea sistemului de management iso  |  Implementarea unui sistem  |  Informatii utile  |  Inginer constructor  |  Inspectorii de la itm   |  Instalatii avertizare incendii  |  Instalatii de stingere incendii   |  Instalatii ridicat intretinere  |  Instalatii ridicat reparatii  |  Instalatii stingere  |  Instruire audit  |  Instruirea personalului  |  Instruirea salariatilor  |  Integritatea corporala sanatatea   |  Interventii situatii urgenta  |  Iscir instalatii ridicat  |  Iso 14001  |  Iso 2001  |  Iso 9001  |  Legislatia muncii  |  Locul de munca  |  Management al mediului  |  Management al sanatatii securitatii  |  Managementul calitatii  |  Managementul calitatii (iso)   |  Managementul deseurilor  |  Masuri eliminare a riscurilor profesionale   |  Materiale electrice  |  Materiale protectie  |  Materiale usoare  |  Medicina muncii  |  Mici reparatii  |  Mijloace de semnalizare  |  Mijloace semnalizare  |  Mijloace tehnice incendii  |  Monitorizarea sistemelor de alarmare  |  Nivelul de zgomot   |  Ohsas 18001  |  Operator rsvti   |  Pachet servicii  |  Persoanelor fizice si juridice  |  Piata fortei de munca   |  Planul control  |  Post productie  |  Presiune de functionare   |  Prevenire pericol iminent  |  Prevenirea incendiilor  |  Prevenirea ä¹âŸi stingerea incendiilor - psi  |  Prevenirea si stingerea incendiilor  |  Prim ajutor  |  Primul ajutor  |  Protectia mediului  |  Protectia muncii  |  Protectia muncii, psi  |  Protectia muncii, rsvti  |  Protectie foc  |  Protectie incendiu  |  Protectie situatii urgenta  |  Punerea in functiune   |  Reducerea costurilor de productie  |  Reparatii electrice  |  Reparatii utilaje  |  Revizii tehnice  |  Riscuri profesionale   |  Securitate si protectie  |  Securitatea muncii  |  Securitatea si sanã„âƒtatea in munca  |  Servicii situatii urgenta   |  Servicii complete securitate  |  Servicii de evaluare  |  Servicii de evaluare a riscurilor   |  Servicii de medicina muncii  |  Servicii de reparatii  |  Servicii depozitare  |  Servicii iscir  |  Servicii medicale  |  Servicii post implementare iso   |  Servicii prevenire incendii  |  Servicii rsvti  |  Servicii securitate  |  Servicii suplimentare  |  Serviciul medical  |  Sistemul de management  |  Sistemul de management al calitatii  |  Situatii de urgenta incendii  |  Stabilitatea fortei de munca  |  Stingerea incendiilor  |  Stingerea incendiilor - psi  |  Supraveghere persoane  |  Supravegherea verificarea tehnica   |  Supravegherea calitatii  |  Tablouri electrice reparatii  |  Testarea salariatilor  |  Verificarea tehnica a instalatiilor   |  Verificarea tehnica a instalatiilor rsvti   |  Verificari pram  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.