Urban Building Solution, Constanta - Administrare Imobile Afisari: 2222
Categorie: ARHITECTURA, CONSTRUCTII, AMENAJARI INTERIOARE SI EXTERIOARE >> Administrare imobile Vizitatori: 852
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Strada Nucilor, Nr.43, Constanta, judetul Constanta
-------------------------
Phone: Telefon
  0723722266; 0766317285; 0737142083
-------------------------
Web: Internet
  email: office@administram-imobile.ro
  site: www.administram-imobile.ro

 
Servicii suplimentare  
Detalii  

Serviciile suplimentare cuprind urmatoarele:

  • Managementul Asigurarilor: (GRATUIT)
    • Instiintarea prin telefon sau mail a proprietarilor inainte de data expriarii politelor de asigurare cu 15-30 zile;
    • Ofertare polite de asigurari (RCA, CASCO, Asigurare locuintelor obligatorie si facultative, Asigurari de viata si pensi private, Asigurari de sanatate, Raspunderi civile fata de terti, IMM, etc.)
    • Consultanta si indrumare in caz de dauna;
    • Consultanta si Risk-management;
    • Servicu oferit prin ASIGEST BROKER, unul dintre primii brokeri de asigurare din Romania, functionand inca din anul 1994. Asigest face parte din grupul Asigest Holding broker de asigurare international si independent, cu sediul central in Biella (Italia) si prezenta directa in 6 tari europene. Echipa tanara, multiculturala, formata din peste de 400 angajati specializati este gata sa va ofere servicii de management al riscului si brokeraj în asigurari oriunde in lume;
  • Incasare facturi de utilitati, fara comision sau alte taxe, in cadrul programului de casierie. (GRATUIT)
    • Facturi de energie (ENEL ,RDS , etc. )
    • Facturi de telefonie si internet (Vodafone, Orange, Telekon, Rds, etc.)
    • Facturi de gaze
    • Facturi diversi furnizori ( Oriflame, AVON etc.)
  • Serviciul Call Center disponibil pentru avarii 24 de ore pe zi, 7 zile pe saptamana.(serviciu indisponibil momentan)
  • Servicii de intretinere spatii verzi:
    • Marcarea si intretinerea marginilor trotuarelor;
    • Colectarea frunzelor si a altor gunoaie cazute in urma furtunilor;
    • Intretinerea spatiilor verzi (irigarea pe timpul verii si de 1-2 ori pe saptamana primavara si toamna, fertilizare, combaterea bolilor si daunatorilor);
  • Paza
    • Monitorizarea intrarii si iesirii din obiectiv, pentru a impiedica intrarea persoanelor neautorizate;
    • Permiterea accesului in obiectiv a persoanelor si autoturismelor numai cu respectarea regulamentului intern;
    • Sisteme de securitate – sistem video / CCTV (includ dispozitive si aparatura pentru camera de paza);
    • Serviciile de paza si monitorizare vor fi subcontractate firmelor de paza licentiate conform legislatiei in vigoare.
  • Brokeraj credite
    • Solutii de finantare avantajoase;
    • Credite de nevoi personale;
    • Carduri de credit.
  • Acte firma
    • Inmatriculare societate(SRL; PFA.. etc) la Oficiul National al Registului Comertului;
    • Intocmire act constitutiv, declaratii ONRC, contract de comodat sau inchiriere pentru sediu social si punct de lucru;
    • Toate documentele necesare infiintarii societatii.
  • Tarifele serviciilor suplimentare

    Tarifele sunt stabilite in functie de numarul de apartamente, serviciile contractate cat si de frecventa acestora.

    *Serviciile de Management asigurari, incasare facturi utilitati si brokeraj credite sunt oferite GRATUIT pe toata perioada contractata de servicii de Administrare Financiar-Contabila.

     
    Galerie foto (1)
    [Image #1]
     
    polite de asigurare  |  Acte firma  |  Activitatea de brokeraj  |  Administrare apartamente  |  Administrare condominii  |  Administrare firme  |  Administrare imobile  |  Administrare personal  |  Apa plata  |  Apartamente la bloc  |  Apartamente noi  |  Aplicatie soft  |  Asigurarea mentenantei  |  Asigurari angajati  |  Asigurari casco  |  Asigurari imobiliare  |  Asigurari pentru angajati  |  Asigurari private  |  Asigurari rca  |  Asigurari sanatate  |  Asistenta civila  |  Asociatii proprietari  |  Blocuri apartamente  |  Broker asigurare  |  Brokeraj asigurari  |  Brokeri de asigurare  |  Calitatea de administrator  |  Camera comuna   |  Cariera profesionala   |  Cladiri birouri  |  Colectoare individuale  |  Completarea registrului inventar  |  Completarea registrului jurnal  |  Confidentialitatea datelor   |  Consultanta asigurari  |  Consultanta civila  |  Consultanta combaterea daunatorilor  |  Consultanta contabila  |  Consultanta credite  |  Consultanta finantare  |  Consultanta management  |  Consultanta securitate  |  Consultanta spatii verzi  |  Consultanta taxe  |  Contabilitate financiara  |  Contract intretinere  |  Contractelor de munca  |  Contractul de asigurare  |  Costuri de intretinere  |  Curatenie intretinere  |  Curatenie apartamente  |  Curatenie imobil  |  Curatenie intretinere  |  Curatenie lunara  |  Curatenie periodica  |  Cursuri de formare profesionala  |  Cursuri formare profesionala  |  Cursuri persoane juridice  |  Depunerea declaratiilor lunare fiscale  |  Depunerea statelor de plata  |  Dispozitive lucru  |  Echipa de curatenie   |  Echipa tanara   |  Echipamente bancare  |  Evidenta personalului  |  Evidenta contabila  |  Evidenta financiar contabila  |  Fara taxe suplimentare  |  Formare profesionala  |  Format electronic   |  Formulare fiscale  |  Frecventa de lucru  |  Furnizori de servicii   |  Inchiriere a proprietatii  |  Inchiriere imobil  |  Infractiuni economice  |  Inspectarea imobilului  |  Inspectarea proprietatii  |  Instalatiile aferente  |  Intereselor legitime  |  Internet telefonie  |  Intocmire acte  |  Intocmirea facturilor  |  Intocmirea registrului casa  |  þntocmirea registrului jurnal  |  Intretinere apartamente  |  Intretinere cladiri  |  Intretinere lunara   |  Intretinere sisteme securitate  |  Intretinere site  |  Intretinere vile  |  Legislatia in vigoare  |  Legislatia romana  |  Legislatia romana in vigoare  |  Management financiar  |  Managementul riscului  |  Mentenanta imobil  |  Mentenanta periodica  |  Mici reparatii  |  Modul de administrare  |  Modul online  |  Monitorizare angajati  |  Monitorizare video  |  Normele metodologice   |  Oficii postale  |  Operator date caracter personal  |  Pachet servicii  |  Pagina web   |  Personal serviciu  |  Plata cu cardul  |  Plata electronica  |  Plata impozitelor  |  Polite de asigurare  |  Produse intretinere  |  Promovare site  |  Proprietati imobiliare  |  Protectia datelor   |  Protectia datelor caracter personal  |  Raspundere civila profesionala   |  Raspunderi civile  |  Registrului de evidenta a personalului  |  Reglementarile legii   |  Reprezentarea clientului  |  Sediul social  |  Semnatura electronica  |  Service autorizat  |  Service instalatii a/c  |  Service soft  |  Servicii bancare  |  Servicii de evidenta contabila  |  Servicii de management financiar   |  Servicii de reparatii  |  Servicii informatice  |  Servicii mentenanta  |  Servicii securitate  |  Servicii suplimentare  |  Servicii telecomunicatii  |  Servicii web  |  Serviciu gratuit  |  Sisteme monitorizare   |  Sisteme de monitorizare   |  Sisteme management  |  Sisteme monitorizare  |  Sisteme sanatate  |  Sisteme securitate  |  Societate de consultanta  |  Soft financiar  |  Solutii curatenie  |  Solutii finantare  |  Solutii securitate  |  Supravegherea verificarea tehnica   |  Urmarirea lucrarilor  |  Verificarea imobilului  |  Verificarea proprietatii  |  Verificarea tehnica periodica  | 
    Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
    Email: Parola:
     


     
    Nume firma  
    Nume site ~ www.ghidul.ro/  
      Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
    Persoana de contact  
    Telefon  
    Email  
      * Toate campurile sunt obligatorii.  
    In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.