Toate opera?iunile prevazute la punctele „ÎNTRE?INERE/SANITIZARE” ?i „REPARA?IE/POST GARAN?IE”, pot fi prestate împreună sub forma de pachet care cuprinde: - personal dedicat ?i echipamentele tehnice necesare (call center dotat cu telefoane fixe ?i mobile, fax-uri, internet) pentru monitorizarea contactelor cu reprezentan?ii dumneavoastră din teritoriu ?i ai distribuitorilor;
- transport;
- constatare;
- materiale de cură?enie;
- piese de schimb pentru circuitul electric ?i pentru circuitul frigorific; accesorii ?i consumabile;
- manopera necesara repara?iei pe loc sau în maxim 24 – 72 de ore, în func?ie de loca?ie ?i anotimp;
- verificarea bunei func?ionari a echipamentelor frigorifice reparate;
Nu asiguram: u?a, geam, garnitura, rafturi, co?uri, încuietori, roti, picioare, stikere & canopy. Întreaga responsabilitate privind între?inerea/sanitizarea ?i repara?ia/post garan?ie a echipamentelor frigorifice revine (prin externalizare) societă?ii noastre, care va urmări ?i verifica permanent modul cum se derulează întreaga activitate. După punerea la punct ?i asimilarea de către ambele par?i a sistemului de semnalare a defectelor ?i efectuarea repara?iilor necesare, societatea dumneavoastră nu mai trebuie sa se preocupe de nimic legat de frig ci numai de activitatea de produc?ie ?i comercializare pe care o desfă?ura?i in mod curent. Tot ceea ce înseamna procurarea de piese de schimb pentru circuitul frigorific, accesorii, consumabile, transport, service, evidenta serii vitrine etc. va fi treaba societă?ii noastre. În speran?a ca demersul nostru poate contribui la îmbunătă?irea ?i eficientizarea activită?ii societă?ii dumneavoastră, va invitam sa ne contacta?i prin e-mail (service@ugur.ro, office@ugur.ro) sau telefonic (021/351.09.03, 021/351.09.05, 021/351.09.07, 0752.422.902). Descarca PDF |