Totem Communication este o agentie de marketing si comunicare infiintata in octombrie 2003 de catre doi medici si un psiholog: Raluca Teodoru, Bogdan Paunescu si Catalin Andrei. Compania a fost pozitionata la inceput ca agentie de marketing, comunicare si cercetare in domeniile: social, sanatate si farmaceutic. In timp, aceasta a evoluat catre o agentie care ofera solutii integrate de marketing si comunicare cu precadere pentru industria farmaceutica. Compania a evoluat de la o cifra de afaceri de 30.000 euro in (2003) la peste 2.000.000 euro anual (incepand din 2011), iar numarul angajatilor permanenti a crescut de la numai cinci la peste 70. Portofoliul Totem Communication include in prezent peste 400 de proiecte de cercetare si comunicare in domeniile social, sanatate si farmaceutic. Printre cele mai importante momente care au adus confirmarea Totem Communication se numara: -2005 -doua premii Ada'Or pentru: cel mai bun spot TV la categoria social (campanie anti-fumat), premiul special al juriului (spot TV campanie anti-fumat) si nominalizare a spotului pentru cel mai bun spot TV al festivalului - 2005 - certificat de recunoastere din partea Ministerului Sanatatii pentru contributia agentiei la realizarea Studiului Sanatatea Reproducerii Romania -2007- 2008 - adaugarea serviciilor de promovare prin inside sales si direct marketing - 2009 - premiul Carol Davila pentru cea mai buna campanie de imagine in domeniul sanatatii pentru proiectul How to write about Tuberculoza, Diabet, HIV/SIDA, Schizofrenia-2012 -recunoastere din partea Organizatiei Mondiale a Sanatatii (OMS) pentru contributia importanta la realizarea GATS (Global Adult Tobacco Survey) in Romania. In cei 10 ani de la infiintare, Totem Communication a dovedit o preocupare constanta pentru inovatie. Totem Communication a fost prima companie de comunicare si marketing de pe piata romaneasca care si-a consolidat campaniile prin studii de piata (calitative si cantitative) realizate de propriul departament specializat, in urma carora au rezultat strategii bazate pe o reala intelegere a contextului socio-economic. Cativa ani mai tarziu, Totem Communication a fost tot prima companie romaneasca care a importat un nou tip de serviciu de marketing si promovare: inside sales. Incepand din anul 2012, Totem Communication vine cu un alt abord inovator: multichannel marketing, fapt ce presupune nu doar regandirea pachetului de servicii oferit clientilor, ci mai ales o noua viziune si orientare strategica. In portofoliul Totem Communication s-au regasit in ultimii ani companii private din domeniul farmaceutic, precum si organizatii nonguvernamentale, organizatii si institutii guvernamentale din tara si din strainatate. Mai multe informatii despre compania Totem Communication gasiti pe site-ul www.totem.com.ro. |