Studii de piata, studii de fezabilitate/oportunitate Utilizarea acestor servicii, respectiv a studiilor de piață, îți vor permite să descoperi ce cred oamenii despre produsul sau serviciul pe care îl oferi, dar și să afli care este părerea lor despre competiție. Sunt deschiși oamenii în a utiliza produsul oferit de compania ta în detrimentul celorlalte existente pe piață? Ce este important pentru ei? Sunt dispuși să recomande acest produs/serviciu si altor parteneri de afaceri? Acestea sunt doar câteva dintre întrebările care se pot pune în cadrul unui studiu de piață, iar răspunsurile primite te vor ajuta să îți completezi imaginea cu privire la intrarea cu un produs sau serviciu pe piață. În completare, există posibilitatea de a customiza studiul de piață cu întrebările pe care le consideri necesare. În ceea ce privește studiile de fezabilitate și de oportunitate, acestea vor consta în analiza economică și financiară a pieței, un studiu al competiției, calcularea Valorii Actualizate Nete și a Ratei Interne de Rentabilitate, precum și costul și oportunitatea investiției. |