Spitalul Clinic Colentina + Ambulatoriu Afisari: 11400
Categorie: ASISTENTA MEDICALA >> Spitale Vizitatori: 16950
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Sos. Stefan cel Mare, nr. 19-21, sector 2 ,
-------------------------
Phone: Telefon
  0213167320; 0213173245 ; 0213161952
-------------------------
Web: Internet
  email: secretariat@spitalulcolentina.ro
  site: www.spitalulcolentina.ro

 
Spitalul Clinic Colentina  
Detalii  

Spitalul Clinic Colentina este o instituţie sanitară de stat cu personalitate juridică, subordonată Autorităţii de Sănătate Publică a Municipiului Bucureşti şi Ministerului Sănătăţii Publice. Înfiinţat în scopul de a asigura servicii medicale de specialitate, spitalul are în structura sa secţii distincte pentru tratamentul şi ingrijirea bolnavilor cu afecţiuni acute şi afecţiuni cronice. Secţiile pot funcţiona în regim de spitalizare continuă sau discontinuă.        

 

Viziunea conducerii “SPITALULUI CLINIC COLENTINA” în domeniul calităţii este de a dobândi şi menţine o reputaţie maximă a spitalului prin calitate.

         Calitatea serviciilor noastre medicale trebuie să constituie un exemplu pentru unităţile medicale similare şi o recomandare pentru pacienţii noştri !         

 

Misiunea spitalului nostru este de a ne orienta permanent către necesităţile actuale ale pacienţilor şi de a le furniza servicii medicale integrate şi aliniate la principiul “Îmbunătăţirii continue” .

ORIENTAREA  CĂTRE  PACIENT

Orientarea către pacient este realizată prin:    

- identificarea necesităţilor şi aşteptărilor pacientului;    

- documentarea necesităţilor şi aşteptărilor pacientului în vederea stabilirii cerinţelor acestuia;    

- clarificarea cerinţelor comunicate de client;    

- analiza şi implementarea cerinţelor;     

- măsurarea satisfacţiei pacientului;    

- implementarea acţiunilor ce vizează îmbunătăţirea continuă a satisfacerii necesităţilor şi a aşteptărilor pacientului;     

-.iimplementarea acţiunilor ce vizează îmbunătăţirea continuă a performanţelor serviciului în raport cu necesităţile / aşteptările pacientului şi a obiectivelor organizaţiei.

 

Analiza  cerinţelor  referitoare  la  serviciu

          Serviciile medicale efectuate de spital sunt realizate pe baza contractului cadru încheiat între Casa Naţională de Asigurări de Sănătate şi asiguraţi.        

Analiza solicitării, este reprezentată de ansamblul acţiunilor sistematice efectuate de spital înainte de luarea în îngrijire a pacientului, pentru a se asigura că exigenţele pentru calitate sunt definite într-un mod adecvat, fără ambiguităţi, clar descrise şi realizabile.         

 

Analiza constă în colectarea şi analiza tuturor informaţiilor necesare pentru determinarea capabilităţii şi efectuarea unei bune prestaţii a spitalului faţă de potenţialul pacient. Solicitarea pacientului poate fi scrisă, verbală sau tacită.

 

Exista un contract de facto şi în limitele competenţei respective, între:   

- pacient şi medic: pentru un corect şi complet diagnostic, pentru terapie, pentru informaţiile de furnizat, rezultatul tratamentului, respectul persoanei, secretul medical;    - pacient şi personalul care-l îngrijeşte: pentru infirmieri, îngrijitori, pentru informaţiile de furnizat şi secretul medical, dar şi pentru amabilitate, atenţie, gesturi, respectul persoanei, etc.;   

- pacient şi spital, privind primirea, starea localului, calitatea serviciilor hoteliere, mijloacele puse la dispoziţie de personalul îngrijitor, informaţiile de furnizat, secretul medical.         Acest contract are în vedere legile, reglementările, regulile şi codurile profesionale (codul deontologic medical şi al infirmierilor), cât şi carta asiguratului.       

 

Înainte de începerea efectuării serviciului medical,  pacienţii sau familiile lor sunt informate de beneficiile pe care le aduc tratamentele efectuate, cat şi riscurile care pot să apară în cursul investigaţiilor sau tratamentului.         

 

Rezultatele analizei şi confirmarea faptului că există o bună înţelegere de către pacient şi personalul medical implicat, administrativ şi infirmieri, asupra caracteristicilor serviciului şi rezultatul său sunt înregistrate în foaia de observaţie.        

În cazul incapacităţii pacientului, contractul se stabileşte cu familia sau cu o persoană legal desemnată.        

 

Prestaţiile efectuate de interfeţele externe, de ex.: laboratoare, farmacii, imagistică sunt clar descrise şi administrate prin contracte specifice, analizate anterior serviciului medical angajat faţă de pacient.        

 

În cazul în care există posibile victime ale unui prejudiciu datorat activităţii spitalului, acestea sunt asistate şi orientate către nucleul de calitate al spitalului, prin emiterea unei reclamaţii, care se tratează conform unei proceduri elaborate la nivelul organizaţiei.Comunicarea cu pacientul:În cadrul spitalului sunt stabilite şi implementate o serie de metode privind comunicarea cu pacientul, astfel:         

a) activitatea de informare, prin care pacientul sau potenţialul client poate avea acces la informaţiile despre serviciile realizate de către  SPITALUL CLINIC COLENTINA, realizată prin mass-media, internet, etc.;         

b) activitatea de relaţii cu pacienţii – va fi documentată printr-o procedură la nivelul organizaţiei, feedback-ul de la pacienţi, inclusiv reclamaţiile acestora.

 

Satisfacţia  pacientului 

         Una dintre modalităţile de măsurare a performanţei sistemului de management al calităţii al SPITALUL CLINIC COLENTINA  este monitorizarea satisfacţiei pacientului referitoare la percepţia sa asupra modului de realizare a serviciilor medicale.       

 

O altă modalitate de măsurare a satisfacţiei pacientului este prin numărul de reclamaţii referitoare la prestarea de servicii medicale.       

 

SPITALUL CLINIC COLENTINA a implementat un chestionar de măsurare a satisfacţiei pacientului, care după completare şi retransmitere este analizat şi interpretat; după caz se stabilesc acţiuni corective şi preventive pentru îmbunătăţirea performanţelor sistemului de management al calităţii.

 

Îmbunătăţire  continuă

          SPITALUL CLINIC COLENTINA îşi îmbunătăţeşte continuu eficacitatea Sistemului de Management al Calităţii prin utilizarea politicii referitoare la calitate, a obiectivelor calităţii, a rezultatelor auditurilor, a analizei datelor, a acţiunilor corective şi preventive şi a analizei efectuate de management.        

 

Factorul de succes în îmbunătăţirea continuă îl constituie conştientizarea personalului privind importanţa îmbunătăţirii continue şi implicarea personalului în îmbunătăţirea continuă.

       

Spitalul Clinic Colentina derulează în permanenta programe de cercetare în domeniul sănătăţii. Pentru detalii vă rugăm să consultaţi rubrica de "CERCETARE".

 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
Afectiuni coloana vertebrala  |  Afectiuni medicale   |  Agentia nationala transplant bucuresti  |  Ambulatoriul spitalului  |  Analiza de caz  |  Analiza diagnostic   |  Analize citologie  |  Analize de hematologie   |  Analize dermatologie  |  Analize gratuite  |  Analize laborator biochimie  |  Analize medicale  |  Anatomie patologica  |  Anestezie de contact  |  Anestezie generala  |  Anoscopie  |  Bandarea varicelor esofagiene  |  Baza de tratament  |  Biopsie  |  Bloc operator  |  Boli de nutritie  |  Boli dermato  |  Boli nutritie  |  Boli parazitare  |  Boli parazitare tratament  |  Boli profesionale  |  Cabinet medical  |  Cabinete cardiologie  |  Cabinete de ginecologie  |  Cabinete psihologie  |  Cardiologie consultatii  |  Centru diagnosticare  |  Centru imagistica  |  Chirurgie consultatii  |  Chirurgie copii  |  Chirurgie digestiva  |  Chirurgie endoscopica  |  Chirurgie generala  |  Chirurgie laparoscopica  |  Chirurgie ortopedica  |  Chirurgie plastica  |  Chirurgie plastica si reparatorie  |  Chirurgie reconstructiva  |  Chirurgie reparatorie  |  Chirurgie vasculara  |  Clinici medicale  |  Colangiopancreatografie endoscopica  |  Colangiopancreatografie retrograda  |  Coloanei vertebrale  |  Colonoscopie  |  Colonoscopie chirurgie  |  Computer tomograf  |  Conform contractului  |  Consultatie gastroenterologica  |  Consultatii dermatoscopie  |  Consultatii juridice  |  Consultatii medicale  |  Contracte de baza  |  Crioterapie dermatologica  |  Dermatologie  |  Dermatologie consultatii  |  Dermatologie tratamente  |  Dermatoscoape medicale  |  Diabet si boli de nutritie  |  Diabet zaharat  |  Diagnostic computerizat  |  Diagnostic cromoendoscopic  |  Dilatarea pneumatica a achalaziei  |  Dilatarea stenozelor esofagiene  |  Dilatatie stenoze esofagiene  |  Domeniul investigatiilor  |  Echografie abdominala pelvina  |  Ecografie  |  Ecografie abdominala  |  Ecografie doppler  |  Ecografie endoscopica  |  Ecografie pelvina  |  Ecografie san  |  Eeg computerizat  |  Electroretigrama simulare flash  |  Endocrinologie  |  Endocrinologie disfunctii tiroidiene  |  Endoscopie  |  Endoscopie digestiva  |  Endoscopie digestiva superioara  |  Examen citologic  |  Examen citologic babes-papanicolau  |  Examen clinic  |  Examen doppler  |  Examen histopatologic  |  Examen histopatologic bloc parafina  |  Examen histopatologic cu coloratii speciale  |  Examenul clinic   |  Examenul clinic medical   |  Gastroduodenoscopie chirurgie  |  Gastroenterologie  |  Gastroenterologie consultatii  |  Gastroenterologie hepatologie  |  Gastrostomie endoscopica  |  Harta reactiei spectrale  |  Hematologie  |  Hemostaze endoscopie  |  Imagistica medicala   |  Imunofluorescenta directa  |  Institutul national diabet nutritie boli metabolice  |  Interventii chirurgicale  |  Interventii chirurgicale cornee  |  Investigatii familie  |  Investigatii laborator  |  Investigatii medicale  |  Investigatii persoane  |  Laboratoare cercetare  |  Laborator analize  |  Laborator clinic  |  Laborator radiologie  |  Laborator tomografie  |  Laser terapie  |  Ligatura elastice varice esofagiene  |  Ligatura hemoroizi  |  Ligatura hemoroizi inele elastice  |  Ligatura varice  |  Limitele competentei  |  Management al organizatiei  |  Management calitate  |  Management programe  |  Manometrie esofagiana  |  Manometrie rectala  |  Medic cardiolog  |  Medic chirurg  |  Medic neurolog  |  Medic oftalmolog  |  Medic ortoped  |  Medic pediatru  |  Medic primar oftalmolog  |  Medic radiolog  |  Medic urolog  |  Medicina copii  |  Medicina de copii  |  Medicina familie  |  Medicina generala  |  Medicina interna  |  Medicina laborator  |  Medicina muncii  |  Medicina nucleara  |  Neurochirurgie  |  Neurologie  |  Nutritie  |  Nutritie si boli metabolice  |  Oftalmologie  |  Ortopedie consultatii  |  Ortopedie tratamente  |  Ortopedie traumatologie  |  Pacientii cu afectiuni cronice  |  Paracenteza evacuatorie  |  Paturi clinici  |  Paturi consultatii   |  Paturi spital  |  Ph-metrie esofagiana  |  Planning familial  |  Plasma argon distructie tumorala  |  Potentiale evocate auditive  |  Potentiale evocate senzitive  |  Potentiale evocate vizuale  |  Potentiale vizuale auditive  |  Punctie biopsie hepatica  |  Radiologie imagistica  |  Radioterapie  |  Reactivi laborator  |  Realizare contracte  |  Rectosigmoidoscopie chirurgie  |  Recuperare medicala  |  Relatii media  |  Reumatologie  |  Rmn analize  |  Scleroterapie   |  Scleroterapie varice  |  Servicii ambulatorii  |  Servicii chirurgicale  |  Servicii de medicina muncii  |  Servicii medicale  |  Servicii sau tratamente medicale   |  Servicii spitalizare  |  Serviciu medical   |  Serviciul medical  |  Serviciul roman informatii  |  Sonda nazoduodenala ghidaj endoscopic  |  Sonda nazogastrica lavaj  |  Starea pacientului   |  Stenoze esofagiene sonde savary  |  Terapie laser  |  Test citologic  |  Test heliobacter pylori  |  Tomografie  |  Transplanturi medicale  |  Tratament cu medicamente  |  Tratament nefarmacologic diabet zaharat  |  Tratament poliartrita reumatoida  |  Tratamente dermatologie  |  Tratamentul laser  |  Tratamentul malformatiilor vasculare  |  Ureaza helicobacter pylori  |  Urologie  |  Varice esofagiene  |  Video capsula endoscopica  |  Video diagnostic  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.