Bismutika HR - Solutii resurse umane Bucuresti Afisari: 283
Categorie: SERVICII DIVERSE >> Oficii forta de munca, plasare de personal Vizitatori: 148
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Str. Poterasi, nr. 10, et. 2, sector 4
-------------------------
Phone: Telefon
  0731389641; 0746275350
-------------------------
Web: Internet
  email: office@solutiiresurseumane.ro
  site: www.solutiiresurseumane.ro

 
Reges Online, Administrare Personal  
Detalii  

Externalizarea serviciilor de Reges Online si administrare a personalului este o modalitate de organizare eficienta atat financiar, cat al consumului de timp. De asemenea, este eficace si din punct de vedere al necesitatii de cunoastere aprofundata a legislatiei muncii si aplicare corecta a acesteia, din partea persoanelor responsabile. Daca nu aveti un departament HR intern, externalizarea este solutia ideala. Daca aveti un departament intern,  puteti recurge la outsourcing cand personalul se dedica altor roluri.

Externalizarea  Reges Online si a administrarii de personal prin Bismutika HR, va ofera acces la profesionisti cu inalta calificare. Acestia va pot ajuta sa gestionati administrativ si legislativ, miscarile de personal si intreaga documentatie conexa. De asemenea, ne vom ocupa de actualizarea corecta a Reges Online si de transmiterea la timp a modificarilor in Reges Online.

Ce este Reges Online?

Reges Online este un sistem obligatoriu pentru toate companiile din Romania, reglementat de Legea nr. 53/2003 – Codul Muncii. Acesta permite angajatorilor sa inregistreze informatiile esentiale despre salariati, inclusiv datele personale, contractele de munca, modificarile acestora, precum si incetarea raporturilor de munca. Datele din Reges Online sunt verificate de ITM (Inspectoratul Teritorial de Munca). Nerespectarea reglementarilor atrage sanctiuni.

Orice modificare a contractului de munca (modificarea salariului, schimbarea locului de munca, transferul unui angajat, etc.) trebuie inregistrata in termen de 20 de zile lucratoare.

Documente perfect armonizate legislativ cu Bismutika HR

O afacere care are angajati, nu poate functiona corect si sigur fara a avea asigurate serviciile de Reges Online si de administrare personal. Pentru o implementare corecta a Reges Online si administrarea de personal, incepem printr-o analiza a nevoilor dvs. Vom face un audit al dosarelor angajatilor, dar si a rapoartelor Reges Online. Procedam astfel mai ales in cazul firmelor care nu sunt nou infiintate, intrucat avem un istoric care poate fi verificat. Pentru a ne asigura ca nu riscati sanctiuni, daca vom identifica erori in administrarea Reges Online  sau a dosarelor de personal, le vom corecta.

Partea de administrare personal derulata de catre noi presupune:

  • intocmirea si administrarea dosarelor de personal si a registrelor
  • intocmirea contractelor individuale de munca si gestionarea acestora de la data inceperii activitatii pana la incetarea acesteia
  • intocmirea actelor aditionale in baza modificarilor intervenite asupra clauzelor din contractele individuale de munca
  • intocmirea deciziilor de incetare sau suspendare a contractelor individuale de munca in baza informatiilor furnizate de catre client, cu respectarea cerintelor legale
  • intocmirea adeverintelor de vechime pentru perioada lucrata in cadrul companiei
  • transmiterea tuturor informatiilor legate de incheierea, modificarea si incetarea contractelor individuale de munca in Reges Online, respectiv in Reges, cu respectarea cerintelor legale
  • intocmirea rapoartelor privind concediile de odihna/concediile medicale efectuate
  • intocmirea fiselor de post, a Regulamentului Intern, Contractului Colectiv de munca la nivel de unitate
  • intocmirea documentelor necesare in cazul cercetarilor disciplinare ale salariatilor
  • clientul este reprezentat in relatia cu autoritatile (ITM, Casa de Pensii, Casa de Sanatate, Agentia de Somaj) in cazul unui control initiat de catre acestea
  • intocmirea adeverintelor pentru certificarea activitatii salariatilor, adeverinte solicitate de catre autoritati sau banci
 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
Adeverinte medicale  |  Administrare banci  |  Administrare firme  |  Administrare personal  |  Administrare resurse umane  |  Administrare salarizare  |  Agentie servicii  |  Agentii recrutare/selectie personal  |  Asigurari angajati  |  Asigurari medicale  |  Asigurari munca  |  Asigurari pentru angajati  |  Asigurari persoane juridice  |  Asigurari sanatate  |  Asigurari sociale   |  Asigurari sociale de sanatate  |  Asistenta fiscala  |  Asistenta fiscala persoane fizice  |  Asistenta fiscala persoane juridice  |  Asistenta juridica impozite expat  |  Baza noastra de date  |  Candidati baza de date   |  Cariera profesionala   |  Casa de pensii   |  Certificare iso  |  Clauzele contractelor individuale de munca  |  Concedii medicale  |  Consultanta asigurari  |  Consultanta executive search  |  Consultanta financiara  |  Consultanta fiscala  |  Consultanta legislatia muncii  |  Consultanta recrutare  |  Contract colectiv de munca  |  Contractele de munca  |  Contractele individuale de munca  |  Contractelor de munca  |  Contractul colectiv de munca   |  Contractul de munca  |  Contractul individual de munca   |  Control personal  |  Decizii modificare suspendare incetare  |  Evaluare personal  |  Evaluari afaceri  |  Evaluari risc  |  Fise fiscale  |  Fiselor de post   |  Formare profesionala  |  Impozitul pe venit   |  Incetarea contractelor de munca  |  Intocmirea fiselor de post   |  Intocmirea actelor aditionale  |  Intocmirea fiselor post  |  Intocmirea rapoartelor  |  Intocmirea regulamentului intern  |  Legislatia muncii  |  Legislatia muncii consultanta  |  Legislatie fiscala  |  Locul de munca  |  Management al organizatiei  |  Management timp  |  Modificarea contractelor de munca  |  Modificarea fiselor de post   |  Munca si asigurari sociale   |  Organisme autonome asigurari sociale  |  Pachet servicii  |  Performanta companiei  |  Personal intern  |  Personal serviciu  |  Raport expertiza  |  Recomandari   |  Recrutare entry level  |  Recrutare forta munca  |  Recrutare personal   |  Recrutare si selectie  |  Relatia cu itm  |  Resurse umane   |  Resurse umane servicii  |  Salarizare personal  |  Selectie forta de munca  |  Selectie personal  |  Servicii resurse umane  |  Servicii de evaluare  |  Servicii de personal si salarizare  |  Servicii de recrutare si selectie de personal  |  Servicii de salarizare  |  Servicii integrate de consultanta   |  Servicii salarizare  |  Serviciul alocatii indemnizatii  |  Sistemul asigurari sociale sanatate  |  Solutii integrate  |  Solutii integrate it  |  Testare personal  |  Unitate interna  |  Vw eos   | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.