Bismutika HR - Solutii resurse umane Bucuresti Afisari: 302
Categorie: SERVICII DIVERSE >> Oficii forta de munca, plasare de personal Vizitatori: 153
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Bd. Unirii, nr. 27B, sector 4
-------------------------
Phone: Telefon
  0731389641; 0746275350
-------------------------
Web: Internet
  email: office@solutiiresurseumane.ro
  site: www.solutiiresurseumane.ro

 
Reges Online, Administrare Personal  
Detalii  

Externalizarea serviciilor de Reges Online si administrare a personalului este o modalitate de organizare eficienta atat financiar, cat al consumului de timp. De asemenea, este eficace si din punct de vedere al necesitatii de cunoastere aprofundata a legislatiei muncii si aplicare corecta a acesteia, din partea persoanelor responsabile. Daca nu aveti un departament HR intern, externalizarea este solutia ideala. Daca aveti un departament intern,  puteti recurge la outsourcing cand personalul se dedica altor roluri.

Externalizarea  Reges Online si a administrarii de personal prin Bismutika HR, va ofera acces la profesionisti cu inalta calificare. Acestia va pot ajuta sa gestionati administrativ si legislativ, miscarile de personal si intreaga documentatie conexa. De asemenea, ne vom ocupa de actualizarea corecta a Reges Online si de transmiterea la timp a modificarilor in Reges Online.

Ce este Reges Online?

Reges Online este un sistem obligatoriu pentru toate companiile din Romania, reglementat de Legea nr. 53/2003 – Codul Muncii. Acesta permite angajatorilor sa inregistreze informatiile esentiale despre salariati, inclusiv datele personale, contractele de munca, modificarile acestora, precum si incetarea raporturilor de munca. Datele din Reges Online sunt verificate de ITM (Inspectoratul Teritorial de Munca). Nerespectarea reglementarilor atrage sanctiuni.

Orice modificare a contractului de munca (modificarea salariului, schimbarea locului de munca, transferul unui angajat, etc.) trebuie inregistrata in termen de 20 de zile lucratoare.

Documente perfect armonizate legislativ cu Bismutika HR

O afacere care are angajati, nu poate functiona corect si sigur fara a avea asigurate serviciile de Reges Online si de administrare personal. Pentru o implementare corecta a Reges Online si administrarea de personal, incepem printr-o analiza a nevoilor dvs. Vom face un audit al dosarelor angajatilor, dar si a rapoartelor Reges Online. Procedam astfel mai ales in cazul firmelor care nu sunt nou infiintate, intrucat avem un istoric care poate fi verificat. Pentru a ne asigura ca nu riscati sanctiuni, daca vom identifica erori in administrarea Reges Online  sau a dosarelor de personal, le vom corecta.

Partea de administrare personal derulata de catre noi presupune:

  • intocmirea si administrarea dosarelor de personal si a registrelor
  • intocmirea contractelor individuale de munca si gestionarea acestora de la data inceperii activitatii pana la incetarea acesteia
  • intocmirea actelor aditionale in baza modificarilor intervenite asupra clauzelor din contractele individuale de munca
  • intocmirea deciziilor de incetare sau suspendare a contractelor individuale de munca in baza informatiilor furnizate de catre client, cu respectarea cerintelor legale
  • intocmirea adeverintelor de vechime pentru perioada lucrata in cadrul companiei
  • transmiterea tuturor informatiilor legate de incheierea, modificarea si incetarea contractelor individuale de munca in Reges Online, respectiv in Reges, cu respectarea cerintelor legale
  • intocmirea rapoartelor privind concediile de odihna/concediile medicale efectuate
  • intocmirea fiselor de post, a Regulamentului Intern, Contractului Colectiv de munca la nivel de unitate
  • intocmirea documentelor necesare in cazul cercetarilor disciplinare ale salariatilor
  • clientul este reprezentat in relatia cu autoritatile (ITM, Casa de Pensii, Casa de Sanatate, Agentia de Somaj) in cazul unui control initiat de catre acestea
  • intocmirea adeverintelor pentru certificarea activitatii salariatilor, adeverinte solicitate de catre autoritati sau banci
 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
contract de prestari servicii  |  detectivi servicii firme  |  Adaptare rapida  |  Adeverinte angajati  |  Adeverinte medicale  |  Adeverinte pentru salariati  |  Administrare banci  |  Administrare eficienta  |  Administrare firme  |  Administrare personal  |  Administrare resurse umane  |  Administrare salarizare  |  Administrarea dosarelor individuale  |  Afaceri de succes  |  Agentie detectivi  |  Agentie servicii  |  Agentii recrutare/selectie personal  |  Analiza din punct obiectiv   |  Antrenamente personale  |  Asigurari angajati  |  Asigurari medicale  |  Asigurari munca  |  Asigurari pentru angajati  |  Asigurari persoane juridice  |  Asigurari sanatate  |  Asigurari sociale   |  Asigurari sociale de sanatate  |  Asistenta antreprenoriala  |  Asistenta fiscala  |  Asistenta fiscala persoane fizice  |  Asistenta fiscala persoane juridice  |  Asistenta juridica impozite expat  |  Assessment center  |  Audit financiar  |  Audit intern  |  Autocunoastere dezvoltare personala  |  Baza noastra de date  |  Brand puternic  |  Branding online  |  Candidati baza de date   |  Cariera de succes  |  Cariera profesionala   |  Casa de pensii   |  Cercetari si studii de piata  |  Certificare iso  |  Certificat mediu  |  Clauzele contractelor individuale de munca  |  Colectarea de date   |  Companii de servicii profesionale si it  |  Concediere colectiva  |  Concediere individuala   |  Concedii medicale  |  Consiliere asigurari  |  Consiliere cariera  |  Consiliere profesionala  |  Consultanta calitate  |  Consultanta asigurari  |  Consultanta branding  |  Consultanta business  |  Consultanta calitate, mediu  |  Consultanta executive search  |  Consultanta financiara  |  Consultanta fiscala  |  Consultanta legislatia muncii  |  Consultanta management  |  Consultanta organizationala  |  Consultanta recrutare  |  Consultanta taxe  |  Consumului de timp  |  Contract colectiv de munca  |  Contract pe termen lung   |  Contracte de baza  |  Contractele de munca  |  Contractele individuale de munca  |  Contractelor de munca  |  Contractul colectiv de munca   |  Contractul de munca  |  Contractul individual de munca   |  Control acces banci  |  Control cv angajati  |  Control personal  |  Control si audit intern  |  Cultura col  |  Cunoasterea mediului  |  Curs managementul timpului  |  Curs strategie interviu  |  Cursuri comunicare  |  Cursuri cu angajatii  |  Cursuri de formare profesionala  |  Cursuri deschise management  |  Cursuri formare profesionala  |  Cursuri management comunicare  |  Cursuri management mediu  |  Cursuri management online  |  Cursuri management proiect  |  Cursuri management resurse umane  |  Cursuri manager proiect  |  Cursuri manager resurse umane   |  Cursuri online  |  Cursuri resurse umane  |  Decizii modificare suspendare incetare  |  Dezvoltare abilitati  |  Dezvoltare creativa  |  Dezvoltare organizationala  |  Dezvoltare personala  |  Dezvoltare profesionala  |  Dezvoltare software  |  Dezvoltarea carierei  |  Domeniul relatiilor de munca   |  Domeniul resurselor umane  |  Echipa de profesionisti  |  Echipa dedicata  |  Elaborarea de planuri de afaceri  |  Elemente legatura  |  Evaluare a muncii  |  Evaluare personal  |  Evaluare riscuri munca  |  Evaluari afaceri  |  Evaluari risc  |  Evidenta date personal  |  Expertiza in consultanta  |  Externalizarea serviciilor   |  Fidelitatea angajatilor  |  Fise fiscale  |  Fiselor de post   |  Formare profesionala  |  Gestionarea dosarelor de personal  |  Gestionarea dosarelor personal  |  Implementare si control  |  Implementarea unui sistem  |  Impozitul pe venit   |  In calitate de angajator  |  Incetarea contractelor de munca  |  Informatii utile  |  Inspectoratul teritorial de munca  |  Inspectoratul teritorial de munca (itm)  |  Instrumente masurare  |  Instrumente traditionale  |  Intocmirea fiselor de post   |  Intocmirea actelor aditionale  |  Intocmirea dosarelor   |  Intocmirea dosarelor necesare  |  Intocmirea dosarelor personal  |  Intocmirea fiselor fiscale  |  Intocmirea fiselor post  |  Intocmirea rapoartelor  |  Intocmirea regulamentului intern  |  Legislatia muncii  |  Legislatia muncii consultanta  |  Legislatie fiscala  |  Litigii civile  |  Litigii de munca   |  Litigii munca  |  Locul de munca  |  Locuri de munca  |  Logo companii  |  Management resurse umane  |  Management al organizatiei  |  Management comunicare cursuri  |  Management general  |  Management programe  |  Management proiect  |  Management proiect cursuri  |  Management resurse umane cursuri  |  Management timp  |  Managementul dezvoltarii  |  Managementul documentelor  |  Managementul vanzarilor  |  Manager de proiect  |  Manager de succes  |  Manager resurse umane   |  Marketing direct  |  Mediu de cultura  |  Mediul de afaceri  |  Mod de viata  |  Modificarea contractelor de munca  |  Modificarea fiselor de post   |  Modul online  |  Munca si asigurari sociale   |  Negocierea conflictelor de munca  |  Nivelul de formare  |  Oameni de afaceri  |  Obligatiile salariale  |  Oportunitati afaceri  |  Optimizarea impozitelor  |  Optimizarea impozitelor de plata   |  Organisme autonome asigurari sociale  |  Orientare cariera  |  Orientare profesionala  |  Pachet servicii  |  Partenerilor de afaceri  |  Performanta companiei  |  Permanent lung  |  Personal intern  |  Personal serviciu  |  Piata de capital  |  Piata fortei de munca   |  Planificare familiala  |  Planuri afaceri  |  Plata impozitelor  |  Platforme lucru  |  Programe formare profesionala  |  Programe de formare   |  Programe dezvoltare cariera  |  Programe personalizate  |  Proiect management  |  Proiecte la cheie  |  Propria personalitate  |  Rapoarte evaluare  |  Raport expertiza  |  Raport impact mediu)  |  Recomandari   |  Reconversie profesionala  |  Recrutare entry level  |  Recrutare forta munca  |  Recrutare personal   |  Recrutare si selectie  |  Recrutare top management  |  Reglementarile internationale  |  Relatia cu itm  |  Respectarea reglementarilor legale  |  Resurse umane   |  Resurse umane servicii  |  Rezolvarea problemelor   |  Rezultate de business  |  Salarizare personal  |  Sanctiuni disciplinare  |  Selectie forta de munca  |  Selectie personal  |  Servicii personalizate  |  Servicii resurse umane  |  Servicii complete de salarizare  |  Servicii comunicare  |  Servicii de evaluare  |  Servicii de personal si salarizare  |  Servicii de recrutare si selectie de personal  |  Servicii de salarizare  |  Servicii externalizare salarizare  |  Servicii integrate de consultanta   |  Servicii leasing  |  Servicii medicale  |  Servicii outsourcing  |  Servicii personalizate  |  Servicii salarizare  |  Servicii software  |  Servicii suplimentare  |  Serviciile de marketing servicii it  |  Serviciul alocatii indemnizatii  |  Serviciul roman informatii  |  Sistem informatii  |  Sisteme training  |  Sistemul asigurari sociale sanatate  |  Sistemul de directie   |  Sistemul de management  |  Site personalizat  |  Social media   |  Software baza  |  Software resurse umane  |  Solutii domeniul it  |  Solutii integrate  |  Solutii integrate it  |  Solutii networking  |  Strategii comunicare  |  Studii brand  |  Studii mediu  |  Studii piata  |  Studii satisfactie profesionala  |  Survey online  |  Tehnici comunicare  |  Testare personal  |  Teste aptitudini  |  Teste atentie  |  Teste efort  |  Teste inteligenta  |  Teste memorie  |  Teste personalitate  |  Traduceri site  |  Traininguri dezvoltare profesionala  |  Unitate interna  |  Urmarire persoane  |  Urmatoarele tipuri de servicii  |  Verificarea angajatilor  |  Vw eos   |  Zile lucratoare  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.