Siegel Eastern Europe Afisari: 265
Categorie: CURSURI DE INITIERE SI PERFECTIONARE, EDUCATIE, INVATAMANT >> Cursuri vanzatori, agenti vanzari Vizitatori: 188
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Wesselenyi Miklos, nr. 1, Targu Secuiesc, judetul Covasna
-------------------------
Phone: Telefon
  0744313831
-------------------------
Web: Internet
  email: csaba.racz@siegel-hr.ch
  site: www.siegel-hr.ro


 
Vânzarea cu succes prin telefon  
Detalii  

Vânzarea cu succes prin telefon

Seminarul se bazeaza pe aplicabilitatea metodelor si tehnicilor de vânzare in practica de zi cu zi, identificând nevoile clientilor prin modelul ODIR . Bazându-se pe experienta oamenilor de vânzari din domeniul IT, bancar, asigurare si servicii financiare, va oferim un curs practic, cu exemple clare care pot fi folosite in situatiile de vânzari. Astfel, ne asiguram ca participantii ating rezultate mai mari doar in câteva saptamâni.

 

Obiective

● Initierea cu succes a unui apel de vânzari

● Un inceput care genereaza interes si nu rezistenta

● Câstigarea de clienti noi

● Pozitionarea valorii produselor si/sau a serviciilor oferite, metode si tehnici ● Identificarea nevoilor clientilor, modelul ODIR® in practica

● Gestionarea cu succes a obiectiilor

● Gestionarea cu succes a plangerilor, situatii limita

● Incheierea vânzarii

● Arii de dezvoltare

 

Participanti

Angajati in cadrul departamentelor servicii clienti, angajati in cadrul call center-urilor, manageri de vânzari, manageri de cont, reprezentanti de vânzari interni si externi, specialisti tehnici care interactioneaza cu clientii.

 

Continut

● Cum sa pozitionez produsele si serviciile companiei ca sa câstig mai multi clienti?

● Cum ma pozitionez in contactul cu clientii?

● Cum negociez cu succes obiectiile si situatiile limita in vânzari?

● Cum deschid o conversatie care sa creeze interes?

● Cum ma pregatesc de un apel si cât de necesara este pregatirea?

● Cum inchid cu succes conversatia?

● Cum descopar nevoile clientiilor?

● Cum inchid cu succes procesul de vânzare?

 

Metodologia de predare

Cursul pune accent pe folosirea metodelor in situatii reale, cu exercitii practice intensive si jocuri de rol sustinute de inregistrari audio pentru analiza. Fiecare participant este solicitat sa aplice cunostintele proaspat dobândite.

 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
lucrul in echipa  |  Activitati de training   |  Activitati practice  |  Afaceri de succes  |  Analiza de caz  |  Comunicarea cu clientii  |  Consultanta vanzari  |  Conversatia la telefon  |  Cunostinte de baza   |  Curs reprezentanti vanzari  |  Curs tehnici intervievare  |  Curs tehnici negociere  |  Cursuri comunicare  |  Cursuri comunicare afaceri  |  Cursuri leadership  |  Dezvoltare abilitati  |  Domeniul resurselor umane  |  Evaluare personal  |  Informatii clienti  |  Intalniri afaceri  |  Intalniri de afaceri  |  Intalniri reale  |  Jocuri video  |  Locul de munca  |  Negociere cursuri  |  Negocieri contracte  |  Negocierii   |  Oameni de afaceri  |  Personal serviciu  |  Servicii comunicare  |  Situatii financiare  |  Situatiile financiare  |  Tehnici comunicare  |  Tehnici negociere  |  Tinute de zi   |  Training comunicare  |  Training vanzari  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.