Siegel Eastern Europe Afisari: 265
Categorie: CURSURI DE INITIERE SI PERFECTIONARE, EDUCATIE, INVATAMANT >> Cursuri vanzatori, agenti vanzari Vizitatori: 188
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Wesselenyi Miklos, nr. 1, Targu Secuiesc, judetul Covasna
-------------------------
Phone: Telefon
  0744313831
-------------------------
Web: Internet
  email: csaba.racz@siegel-hr.ch
  site: www.siegel-hr.ro


 
Coaching real pentru oamenii de vanzari  
Detalii  

Coaching real pentru oamenii de vanzari

 

Obiective

Coaching practic

Impreuna cu instructorul, participantii isi vor atinge obiectivele stabilite de management.

Atelier de vânzari

Pâna la sfâsitul atelierului de lucru, participantii isi vor atinge toate obiectivele prestabilite. Participantii vor invata cum pot fi folosite intr-o maniera eficienta instrumentele de vânzari, cum pot fi abordate, profesionist, obiectiile si plângerile si cum se inchid eficient oportuni - tatile de vânzari.

 

Continut

Identificarea propriului comportament in momentul vânzarii la telefon Stabilirea intâlnirilor si gestionarea propriului program Cum ma comport in timpul unei convorbiri telefonice Cum abordez obiectiile la telefon Declararea beneficiilor – sau de ce partenerul meu la telefon ar trebui sa astepte cu nerabdare urmatoarea noastra discutie? Training practic cu oferirea de feedback personal si stabilirea principalelor elementele de invatare

 

Participanti

Manageri, reprezentanti de vânzari si consultanti profesionisti

Metodologia de predare

 

Coaching practic – inaintea coachingului la locul de munca, consultantul va trece printr-un scurt program de evaluare impreuna cu instructorul. Pentru aceasta, recomandam utilizarea instrumentului psihometric Insights Discovery (atât versiunea de baza cât si cea de vânzari). Acesta poate fi folosit ca un instrument motivational cât si ca un instrument de leadership pentru managementul de vânzari.

Atelier de vânzari – in timpul etapelor de training, participantii vor avea ocazia sa puna in aplicare noile cunostinte dobândite prin intermediul discutiilor didactice, al prezentarilor pe care le vor face si al jocurilor de rol.

 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
lucrul in echipa  |  Activitati de training   |  Activitati practice  |  Afaceri de succes  |  Analiza de caz  |  Comunicarea cu clientii  |  Consultanta vanzari  |  Conversatia la telefon  |  Cunostinte de baza   |  Curs reprezentanti vanzari  |  Curs tehnici intervievare  |  Curs tehnici negociere  |  Cursuri comunicare  |  Cursuri comunicare afaceri  |  Cursuri leadership  |  Dezvoltare abilitati  |  Domeniul resurselor umane  |  Evaluare personal  |  Informatii clienti  |  Intalniri afaceri  |  Intalniri de afaceri  |  Intalniri reale  |  Jocuri video  |  Locul de munca  |  Negociere cursuri  |  Negocieri contracte  |  Negocierii   |  Oameni de afaceri  |  Personal serviciu  |  Servicii comunicare  |  Situatii financiare  |  Situatiile financiare  |  Tehnici comunicare  |  Tehnici negociere  |  Tinute de zi   |  Training comunicare  |  Training vanzari  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.